Na herstelling de eerste keer kwam het euvel helaas terug. Opnieuw contact gehad met Jesper van CS en ik mocht de controller weer terugsturen ter reparatie. Snelle reactie via Whatsapp en positieve ondersteuning! Top jongens!!

Aanrader

Goeie communicatie,zeer goede service

Buiten de share knop die vastloopt is alles oke.

Hi Samet, dank voor je feedback. Dat is vervelend om te horen. Stuur ons aub even een mailtje, dan helpen wij je met het probleem. Groetjes, Tim

Geen antwoord op ticket noch mail (UPDATE)

Update: Toch contact!! Na uitleg en advies van CS controller terug gestuurd. Vandaag bericht dat de controller weer onderweg was. Heeft allemaal even geduurd door "onvoorziene" omstandigheden. Service in ieder geval vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor het oplossen en hopelijk blijven de paddles nu werken :) Roy

Super service met vragen reageren ze snel

Ik heb veel controllers gehad met buttons of paddels maar dit systeem is super ligt fijn in de hand makkelijk in te stellen en te bedienen tot product

Goede afhandeling

Enkel jammer dat er geen laadkabel bij de controller zit, ik had begrepen dat deze normaal wel bij de set zat. Het model is van de website af dus kan het niet meer nakijken.

Snelle verzending

Super product

De controller werkt super en geleverd volgens afspraak

Geweldige service

Onze pro controller had drift stick problemen. De problemen zijn snel en kundig verholpen!

Heel vlug in huis

Vlotte service.Had mail gestuurd en bijna onmiddellijk antwoord

De controller speelt goed en de service is ook uitstekend.

Hij is weer gefixed. Werkt weer goed, hopelijk voor lange tijd!

Goed product

Super service heel mooie Custom controller !

Heel mooie controller! Was ook rap geleverd! Werkt heel goed!

Goede hulp en snel gerepareerd

Custom controller laten bowen, ze zijn in mijn optiek beter als scuff en dat zegt al veel snelle levering en goede communicatie, top winkel

Uitstekend resultaat en plezier

Mijn PS5 controllers afgegeven om ze te laten modificeren met de back paddels en de L3 en R3 te programmeren. Zeer net via mail en whatsapp te woord gestaan. Ik heb de controllers daarna gebracht omdat het sneller is en het risico op verlies via post wilde vermijden. Na 3 dagen kom ik ze weer ophalen. Ook was de stickdrift verholpen. Goede service en een uitstekend resultaat. Gamen gaat zoveel makkelijker en ergonomisch is het minder belastend. Mijn volgende controller ga ik ook hier laten aanpassen.

wennen

ik heb de controller sinds ik hem ontvangen al vaak gebruikt. Nou is het echt wennen dat de controller veel meer grip heeft dan een standaard ps5 controller. het voelt echt fijn, maar is wel even wennen nog steeds. de backbuttons daar ook in tegen. Muscle memories zijn een beetje in de war erdoor, maar dat moet goedkomen. Daarnaast werkt die erg goed en heb ik verder geen problemen.

Binnen twee dagen terug in huis.

Ik had mijn controller maandag verstuurd en woensdag in de middag had ik hem weer terug. De backpedals zijn geweldig. Ik wist niet hoe ze het zouden installeren. Als ze mij verteld hadden dat ik mijn achterkant niet terug kreeg, had ik laten weten dat ze die mij terug konden sturen.

Top controller

Speel er een klein weekje mee , werkt prima , snelle levering.

Defecte controller , opgestuurd op maandag en vrijdag werd de controller alweer gerepareerd thuisbezorgd . Super !!

Slecht

Ik had er 1 in December gekocht. Waarvan toen al de r2 niet goed werkte. Heb dat via mail gezegd tegen hun. Toen mocht ik dat gratis verzenden naar hun. Kreeg dat later terug. Was inorde. Maar dan 2 maand later werkt mijn controller weer niet. Waar na mijn 6 maand garantie niet meer geldig is. Wat dus wel heel spujtig is. En zeker na zoveel te5 betalen

Helemaal tevreden supersnel geleverd en goeie service als je vragen hebt reageren meteen ga zo door consoleskins Dikke 10

Service is goed , had e-mail gestuurd binnen een paar uur reactie terug top service

Helemaal top !

Super service!

Over Consoleskins

Consoleskins is een online webshop die zich richt op de verkoop van (custom) gaming accessoires. Bij Consoleskins kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot opladers. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins VOF is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires. Bij Consoleskins VOF kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot games. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Aangesloten webshops: Consoleskins.nl GamerCentral.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866