Meine Bestellung hat die erwartungen nocheinmal übertroffen, der Controller ist perfekt.

Ik ben zeer tevreden

Ik heb een led controller besteld... na een week was er beschadeging opgelopen door een fout binnenin de controller. Ik heb direct cintact kunnen opnemen met de service van consoleskins... zeer vriendelijk en snel helpend..

Top product en werkt goed.

Het product is zoals ik verwacht had. Bij ontvangst zag ik wel schoonheids foutjes, waaronder dat de controller niet goed is afgesloten. Er zat best wel een flinke open rand tussen. Ik zelf maak me daar niet zo druk over, maar dat is niet hoe het hoort. Mijn tip: paddles voor de backbuttons. De knoppen die er nu opzitten zijn te klein en te lastig om in te drukken vergelijken met andere pro controllers.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Was voor mijn zoontje zijn verjaardag voor zn ps3 hij is er enorm blij mee

Heb grips besteld en snel geleverd

zeer goed

supper snelle levering . En het product vaan een zeer goede kwaliteit

snelle levering en een uitstekende klantenservice

Snelle verzending

Heel snel verzonden, een aanrader

Slecht

Had een custommade playstation skin besteld, deze was niet leverbaar. Ondertussen wel een rekening gehad voor een plakkertje op een playstation console. Had deze express bij besteld om de verzendkost te mijden. Vervolgens word er ook nog €3 nogwat verzendkost gerekend, en is de andere sticker nog geeneens binnen. Wat een prulservice zeg! Wel rekeningen sturen maar de stickers zelf ho maar !

Hoi Jillian, Allereerst bedankt voor je review. Denk dat er wat is misgegaan met de communicatie naar een collega toe. Zou je aub even kunnen reageren op dit bericht, zodat we het kunnen oplossen. In afwachting van je reactie :-). Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Goede kwaliteit. Vlotte bezorging. Tevreden met mijn product.

Goede service!!!

Goede service en snelle levering!! Product is ook fijn

Snel en betrouwbaar

Makkelijke site, leuke prijzen snelle levering

sticker gekocht voor switch. Ik dacht wordt een grote klus... MAAR NEEEEEE WAS ZO GEBEURD!!!! Sticker is dik en plakt perfect. Nu kunnen we de switch niet verwisselen meer. En wij hadden het de volgende dag in huis. Dank je wel.

Goede kwaliteit en service.

Ondanks de lange levertermijn die we op voorhand wisten, is dat het wachten waard. Goede service en communicatie. Product van goede kwaliteit. Kortom ik ben een zeer tevreden klant! Bedankt!

Slechte service

Slecht product, binnen 1 maand stuk en zonder zicht op het product kregen wij het verwijt via de mail dat wij deze kapot hadden gemaakt. Wij zijn nu 140eu kwijt aan een controller. Nooit meer bestellen bij dit bedrijf!

Beste Henriette, Dank voor uw review. Het ligt zoals u weet helaas iets genuanceerder. Graag verklaar ik dit ook nader hieronder, aan u en aan de mogelijke klanten van Consoleskins. Het product dat 'slecht' is, betreft een nieuwe Sony DS 4 controller. Daarbij is de controller stuk door eigen toedoen. Als de controller dusdanig hard wordt neergegooid of is laten vallen, dan is er de kans dat iets 'kapot gaat / afbreekt'. Dit is in uw geval dan ook 100% zeker gebeurd. We hebben u zelfs foto's gestuurd van zowel de binnen- als buitenkant. Het schroefje zat zelfs nog in het schroefgat van het linkerhandvat, waarbij uiteindelijk de front shell aan de linkerzijde is los geraken. Garantie kan enkel gegeven worden op items, waarbij het niet door eigen toedoen is gebeurd. Of dit nou express is gebeurd of niet, is in wezen helaas niet relevant. Dat u een rot review zou gaan schrijven stond al vast. Verantwoording nemen we graag, maar niet ten koste van alles. Zodoende nemen wij deze review op de koop toe. Overigens, om nog even te refereren naar uw geschreven review, is uw controller nu niet kapot. Deze is gemaakt, tegen een zeer schappelijk bedrag om de kosten te kunnen dekken. Hoop u en anderen hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Snel en goed bezorgt

Er ontbrak niks van wat ik besteld had en alles doet het perfect!

Prima levering, goede kwaliteit van het product.

Zeer goede en betrouwbare service

Dit was mijn eerste bestelling via Consoleskins en het is heel goed bevallen. Mijn eerste keus was helaas niet meer op voorraad, maar de communicatie was goed, snel en meedenkend. Ik heb een andere, vergelijkbare keuze kunnen maken, waarna mijn bestelling snel en zonder problemen is verzonden en aangekomen. Zeer tevreden!

Super mooie controller. En een hele goede communicatie met Consoleskins.

Echt een aanrader

Goede site goede kwaliteit en snelle levering

Hiermee maak jij het verschil voor je console...echt top!!

Ik heb een controller voor mijn broer zijn verjaardag gekocht....en wist niet wat ik er nou van kon verwachten. Eindstand: controller kwam binnen, werd uitgepakt en het is echt hoge kwaliteit en heel speciaal

It's ok

Ok. Very nice skina.

Good

Good

Beter dan scuf

Beter dan scuf

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accessoires van Consoleskins.nl.