Werkt beter als verwacht

Goede snelle service

Dikke prima!

Topservice

Snelle levering en goed geholpen 1 bestelling vergeten maar ook deze is snel nageleverd

Top product

Ik heb een custom controller besteld bij julie voor mij vriendin als cadeau ben er aleen zo verliefd op geworden dan Ik er zelf ook 1 heb besteld voor mij zelf

Netjes geregeld

De eerste controller laade niet op. Deze teruggestuurd en nieuwe besteld. Deze deed het gelukkig wel. We kregen nog een mail met waarom de controller niet opladen dus het lag gelukkig niet aan ons. Wel fijn dat we die mail nog gehad hebben.

Heel snelle levering, en werkt perfect

Perfecte levering en werking van de controller.

Snel bezorgd en goede service

Had het ophalen niet goed gelezen, vervolgens de customer service een mailtje gestuurd en alles was snel geregeld. Had de volgende dag nog mijn product in huis.

Super goede kwaliteit!

Zeer tevreden over de communicatie, product is beter dan verwacht.

Niks mis mee en past perfect

Snelle en accurate levering. Prijzen marktconform.

Alles zoals omschreven en afgesproken. Super tevreden.

Het zie er heel goed uit

A bit disappointed

Hello, the product is in good condition but when I stuck the centre skin on it seems to not fully stick on…After a while it doesn’t stick because it’s a little bit round on the top and it’s annoying.

Snelle levering!

Snelle levering , top product , goeie klante service.

Alles is vlot verlopen en product was zoals verwacht :)

Ik heb een controller gekregen die defect was. Naar wat mailcontact hebben ze direct geschakeld en is er nu een nieuwe controller naar me onderweg. Prima service en de zorg voor goede levering. Waarvoor dank!

Exclusief spullen en snel geleverd

This is .. Quality!

Top eSports-controller PS5, goedkoper dan bij vergelijkbare verkopers. Maar merk je enkel aan jouw portemonnee, en niet aan de kwaliteit. Super!

Uiterst correct

Top. Al 2 keer een controler besteld al 2 keer correct geleverd. Alleen 5 werkdagen is wat lang. Maar dat is een persoonlijk probleem \m/

Mooie controllers, goede kwaliteit en snel geleverd

2 ps5 custom controllers hier gekocht en zeer tevreden met beide. Backbuttons zijn Eenvoudig toe te wijzen en functioneren goed.

Goede levering en goede kwaliteit

Snel gelevered met goede kwaliteit

Voelt kwalitatief aan

Klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Aanrader voor competitieve spelers.

Twee weken geleden Master besteld, vlot ontvangen, moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Controller ligt goed in de handen, de grip voelt natuurlijk aan, ik speel alleen shooters zoals Call of Duty en dit is game changing. Je moet in het begin wennen aan de reactietijd van de knoppen want die is enorm snel. De click hair triggers maken mij enorm sterk. Het spelen en reageren gaat veel vlotter. De mogelijkheid om je knuppels hoger of lager te plaatsen is ook welkom en als je echt goed bent kan je hier het verschil mee maken. Het maakt je wel degelijk nog competitiever en ik zou nu al niet meer terug willen naar een gewone DualShock. Zeker de extra centen waard als je serieus bezig bent met gamen. Ik bestel zowiezoo nog bij jullie.

Contoller sricker

Controller sticker liet na 1 uur erop te hebben gezeten al los.

Hoi Romy, Dank voor je berichtje. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hier even op kunnen reageren, dan gaan we het even oplossen. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Super goed

Super goede service, en snel geleverd Goed stevig product ,zeer tevreden erover Ga ik vaker iets bestellen

Over Consoleskins

Consoleskins is een online webshop die zich richt op de verkoop van (custom) gaming accessoires. Bij Consoleskins kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot opladers. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins VOF is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires. Bij Consoleskins VOF kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot games. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Aangesloten webshops: Consoleskins.nl GamerCentral.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866