Het was allemaal keurig geregeld alleen de schoenen paste niet en heb ik retour gestuurd. Afgelopen Zaterdag toch een paar schoenen gescoord in de winkel in Zoetermeer

snelle en correcte levering, goede webwinkel

een winkel die ik zou adviseren

Snel

Keurig en snel

snelle gratis levering.

overzichtelijke website ik ben zeer tevreden.

snelle levering. Schoenen zaten niet goed; retour zenden ging makkelijk en snel geld teruggekregen.

Heel goed!

Duidelijke website, snelle gratis levering, ook van sale artikelen.

Prima service, snelle levering

Schoenen in de uitverkoop gekocht, toch gratis verzending. Snelle levering en prachtige schoenen!

correcte orderbevestigingben zeer snelle gratis levering

duidelijke website, correcte orderbevestiging en 1 dag later al de gratis levering aan huis.

Mail verstuurd inzake levering, werd snel beantwoord, kortom alles prima onder controle bij Nolten!

Duidelijke communicatie over bezorging

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Conform verwachting

Snelle, correcte levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Top!

Snel en keurig geleverd. Schoenen zoals verwacht nav afbeeldingen website.

Topkwaliteit en áltijd op tijd geleverd👍

💯

Alles, van bestelling tot levering, verliep vlot en correct. Zeer tevreden van mijn aankoop.

Online schoenen besteld en in winkel laten bezorgen. Helaas was de maat niet goed. De retourafhandeling kon meteen worden geregeld en binnen 2 dagen was het geld teruggestort. Vriendelijk personeel, prima service!

Alweer tevreden!

Ik was over eerdere aankopen enthousiast,en nu dus weer.

Overzichtelijke website en zeer snelle levering.

Vlotte levering

Deze keer in de winkel laten afleveren, helemaal top!

Snelle correcte levering

Mooie prijs. Kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke communicatie over wat ik kon verwachten

Mooie schoenen, fijn bestel / leverproces, goed verpakt pakket ontvangen op de aangegeven tijd.

binnen 1 dag bezorgd

Heel goed, geen enkele klacht.

Momenteel ben ik niet voldoende mobiel om naar de winkel te komen, vandaar mijn on-line bestellingen. Ik bestel meer dan één artikel en maak dan een keuze. Van sommige artikelen ken ik de leest, van andere niet, zodat ik de schoenen echt moet passen. De kwaliteit is altijd prima.

Super schoenenwinkel

Als je Nolten binnenstapt wordt je al blij. Wat een mooie winkel vooral in de Mall of Leidschendam. En waar krijg je nog een dropje bij je aankoop.

Snel en correct

Correct en snel

Over Nolten

Bij Nolten vind je de grootste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen van alle bekende merken. Shop online of in één van onze 10 winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.