Heel fijn en snel verzonden

De bestelling is snel en goed verzonden. 1 paar bleek te klein en op het formulier ingevuld graag een maat groter. Deze afhandeling lijkt langer te duren. Fijn als er een bericht nagestuurd wordt. Verder top bedrijf hoor

Prima service, snelle levering

Uitstekend geholpen in de winkel, de schoenen werden naar mij thuis opgestuurd want deze waren niet op voorraad in de winkel. Volgende dag in huis. Top!

Zeer behulpzaam

Attent. Duidelijk antwoord op de vraag.

gewoon goed

snelle levering goed verpakt

Duidelijke en volledige website, gemakkelijk in gebruik, snelle levering, keurig verpakt.

Top winkel! Geweldige service en een mooi assortiment.

Telefonisch goed geholpen, denken met je mee en een snelle verzending!

snelle en goeie service

snel geleverd, gemakkelijke webshop en prima kwaliteit

Goede service, snelle levering, goed verpakt!

Goed bedrijf. Aanrader!

Snelle levering en goed product

Top!!

Service zoals ik van Nolten gewend ben. Klasse!!

Prima UGG pantoffels

Snelle levering en prima pantoffels

Klant vriendelijk, snel. Verpakking helaas niet milieuvriendelijk genoeg.

Snel bezorgd. Beloftes nagekomen. Maat was niet goed : gratis ruilen zonder allerlei administratieve en financiële rompslomp. Goed product. Veel te grote verzend doos en plastic opvulmateriaal : jammer.

Snelle retour verwerking

Snelle levering, duidelijke communicatie. Schoenen pasten helaas niet. Afgegeven bij postkantoor. Binnen twee dagen bevestiging van ontvangst. Binnen een week stond het geld weer op mijn rekening.

Zeer goede en snelle service en bij retourneren vlotte afwerking!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Prima service en kundig advies

Eerst via internet laarsjes besteld, diexwsren te groot. Teruggestuurd en in de winkel maat kleiner gekocht. Ik had de laarsjes via de reguliere weg teruggestuurd, maar had ze ook in de winkel kunnen afgeven werd mij verteld . Leermomentje!

Size doesn't match standard sizes

I've ordered my normal size, 40, and the shoes was at least 1 1/2 cm too big.

Dear Laetitia, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the bought item does not fit. You can always exchange the item for another size (if available). Please read the instructions on the return form how to proceed. We have also looked at the size advice from the brand and their advice is, that it is true to size. Maybe the fit of this brand is different from other brands you wear. If you have any more questions please do contact our customer care. Best regards, Nolten

Voor herhaling vatbaar

Goede service, keurig verpakt. Goede website. Alleen jammer dat je na ontvangst van je bestelling gebombardeerd wordt met aanbiedingen per e-mail. Daar heb ik me dan ook direct voor afgemeld. Ik weet jullie zeker te vinden als ik een nieuw paar schoenen wil aanschaffen. Daar zijn de talloze mails niet voor nodig. Zo’n overload gaat irriteren.

Mooie laarzen snel ontvangen Top

Fijn product

Loopt goed . Is naar wens!

Duidelijke website, mooie schoenen.

Snelle levering, duidelijke website. Enige onduidelijkheid over puntensysteem. Website heeft ander systeem dan de winkel? Nu geen punten voor de schoenen die ik online kocht. Jammer.

Beste Ellen, Bedankt voor uw feedback. Met een Nolten Extra account spaar je punten bij iedere aankoop in onze winkels én op Nolten.nl. We hebben u een directe e-mail gestuurd met nadere informatie over het puntensysteem. Vriendelijke groet, Nolten Klantenservice

Goed hoor

heb 2 paar schoenen besteld om te kiezen, snel geleverd en van het paar dat ik terug gestuurd heb snel weer het geld terug gestort. Dus helemaal top!

Snelle levering!

Mijn 1e ervaring is goed. Had de sneakers wel eerst in een schoenenwinkel gezien. Bleek collectie 2020 te zijn en de winkel had mijn maat niet meer. En Van Nolten gelukkig wel!!

geweldige winkel en goed geadviseerd

bij de online de aankoop van mijn Xsensible schoenen kon ik deze snel uitproberen in de winkel. Daar ben ik goed en deskundig geholpen. Nolten heeft een uitgebreide keus aan kwalitatief goed schoeisel. Zeer tevreden over.

top service

snelle verzending, bij vragen snel antwoord

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.