Het kon niet beter

Heren schoenen besteld snelle levering netjes verpakt

Nette en snelle service

Snelle levering en antwoord

Duidelijke site, goede servixe

Mijn bestelde schoenen waren snel binnen. Helaas niet helemaal naar mijn wens dus retour gestuurd. Netjes bevestiging ontvangen van het retour en geld stond al snel weer op de rekening. Ik ga zeker nog een keer bestellen hier.

Netjes verpakt en mooie schoenen gestuurd

Zie hier boven

Super je kan er in alle vertrouwen bestellen!

Heel snel en mooie kwaliteit!

Snel en netjes verstuurd

Blij met met mijn sneakers van Copenhagen. En fijn dat het zo snel is geleverd!

Zeer tevreden.

Sneakers waren niet meer op voorraad. Deze zijn door Nolten opnieuw besteld. Bijzonder snel geleverd, top!

Duidelijke prijzen, goede service

Makkelijk online winkelen. Foto’s op de website zijn representatief voor het product. Goede prijzen, vlotte levering.

Prima service, snel aangeleverd

De scannen waren te groot voor mij

Super snelle levering

Goede ervaring super snelle levering

Snelle afhandeling en verzending

Goede service! Top bedrijf!

Super schoenen & service

Mooie collectie schoenen. Hele fijne medewerkers. Goed advies en klantgericht. En lekkere dropjes… bijna jammer dat ik online heb besteld ;)

Lekker snel

Lekker snel voor n mooi bedrag nieuwe schoenen voor het nieuwe schooljaar gekocht

Snelle levering en mooie schoenen.

Alles verliep naar wens

De mensen van de Hoytemastraat zijn altijd heel lief!!!!

Alles, vanaf bestellen tot thuis ontvangen verliep zoals ik van Nolten verwacht.

Perfect geregeld van bestelling tot levering.

TOP

Mijn ervaring is positief. Duidelijke website, zeer snelle en correcte levering.

Professioneel

Zeer vlotte website, duidelijke foto’s, degelijke kwaliteitsvolle merken, mooie zomeraanbiedingen! Snel besteld, makkelijk betaalproces, supersnelle levering in degelijke verpakking! Niets op aan te merken!

te veel betaald

Jammer dat ik dezelfde sandaal bij Gulickx in Baarle Nassau voor maar € 119,- zag aangeboden. Dat scheelt nog al wat.

Beste Francoise, Bedankt voor uw review. Het kan voorkomen dat artikelen die bij ons zijn afgeprijsd bij andere winkels niet zijn afgeprijsd en vice versa. Per seizoen maakt iedere winkel een selectie aan artikelen die met korting in de Sale worden aangeboden. Of artikelen aan de Sale worden toegevoegd is afhankelijk van o.a. inkoopprijzen, voorraad en leveranciersafspraken en dit kan dus per winkel verschillen. De prijs die u voor het artikel heeft betaald is de geldende verkoopprijs gezien dit artikel geen onderdeel is van de Sale. Wij hopen u hiermee meer duidelijkheid over de Sale te hebben gegeven. Vriendelijke groeten, Nolten

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.