Snelle aflevering

Super service, zowel online, telefonisch als in de winkel

Online schoenen besteld, binnen 2 dagen ontvangen. Klantenservice met vraag gebeld, duidelijk antwoord gekregen. Schoenen in winkel geretourneerd, snelle afhandeling. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper.

idioot

Ik had schoenen besteld en kreeg een doos met 2 verschillende schoenen?? Hoe dit kan. Het lijkt me dat je de doos controleerd voordat je deze naar de klant stuurt.

Beste Han, Bedankt voor uw feedback. Dit is erg slordig. We zijn met u eens dat we dit beter hadden moeten controleren. U kunt het artikel vanzelfsprekend gratis retourneren. Mocht u het artikel willen ruilen voor een correct paar (indien beschikbaar) of nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten via service@nolten.nl of vermeld uw wensen op het retourformulier. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Vlot en fijne communicatie

Schoenen besteld via de webshop, dat ging heel makkelijk en gedurende het hele verzendproces werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Erg tevreden!

Prima snelle service

In de winkel waren de schoenen die ik wilde hebben niet meer in mijn maat verkrijgbaar. Gelukkig wel via de webshop van Nolten. Ik blij. De schoenen werden snel geleverd op het door mij gewenste adres. Niets dan lof en ik ben zeer tevreden. Ook werden automatisch de spaarpunten bijgeschreven, mooier kan het niet, toch?

Heel goede service

Ruime selectie en prima logistiek.

Schoenen gekocht in de sale Snelle levering,fijne schoenen

Ging snel en goed

Website bestelling gedaan. Prima

Snelle levering en niet goed geld terug!

Prima snelheid van levering en retouren. Ook telefonisch contact met klantenservice prima.

Zoals boven gezegd, heel tevreden. Ik heb wel een opmerking. Ik dacht, dat ik geen bestelbevestigingsmail ontvangen had, wat ik nogal vreemd vond. Maar deze was dus in mijn spam terechtgekomen. Geen idee of jullie daar iets mee kunnen, maar bij deze even gemeld. Verder prima.

Ik vind het erg prettig overzichtelijk makkelijk te vinden op de site

Goede kwaliteit schoenen, goede service, medewerkers zijn deskundig. Gewoon top!

Mooie en kwalitatief goede schoenen

Ik kan hier precies vinden wat ik zoek. Bij de schoenen een iets bredere leest en los voetbad. Ze hebben het!

Zeer goede site waar je vlot mee kan kiezen en bestellen

Correcte en vlotte levering !

Vlotte levering, eenvoudig te bestellen.

Service top

Snelle levering mooi en goed passend product

Mooi en goed passend product. Geleverd binnen de beloofde periode.

Stevig en stoer

toen ik ze voor het eerst aan deed, voelde ik meteen de stevigheid.

Zee tevreden over Nolten

Bestelling en retourzending zijn zeer snel en naar tevredenheid verwerkt.

Bestelling keurig verzorgd en snel geleverd.

Na bestelling levering korte tijd daarna conform afspraak. Mooi verpakt. Alles paste prima.

goede ervaring

snelle levering mooie schoenen en de prijs is prima

Levering volgens afspraak

Schoenen perfect op maat

De verzending ging snel, helaas pasten de schoenen niet goed en moesten ze terug. De terugbetaling via paypal ging ook enorm snel: dezelfde dag als waarop ze mijn pakket waarschijnlijk retour hebben ontvangen. Heel fijn.

Goed service en snel

Goed service en snel(duidelijk)

heel fijne schoenen!

Snelle levering, goed verpakt. Schoenen zitten erg fijn!

Over Nolten

Bij Nolten vind je de grootste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen van alle bekende merken. Shop online of in één van onze 10 winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.