Keurig verzorgd!

Alles goed, hoe je wil dat het gebeurd. Op tijd bezorgd.

Snelle en goede service

Bestelling gedaan, bij nader inzien de volgende dag nóg een bestelling gedaan om te kunnen kiezen en de pakketten kwamen tegelijk de volgende dag aan. Netjes verpakt en ik ben zeer tevreden met mijn ene pakket. Het andere geretourneerd en daar ook snel ontvangstbericht van gehad. Al met al snelle en goede service.

Ervaring is goed

Prachtig schoenen van durea maar waarom in hemelsnaam allemaal zo duur. Zo kan ik 1 keer in de 5 jaar eens eens paar nieuwe kopen. Zijn ook bijna nooit in de uitverkoop. Lastig als je niet zo veel te besteden hebt maar wel steunzolen nodig hebt voor je voeten

Snelle levering , en netjes verpakt. Kom zeker terug.

Prima snelle levering

Over de kleur van de schoenen op de site had ik een vraag gesteld. Die vraag werd snel beantwoord. Vervolgens heb ik de schoenen besteld. Deze werden p.o.geleverd. Dank.

Mooie zaak

Ik heb mijn laarsjes gekocht in The Mall in Leidschendam en het is een fantastische zaak met heel fijn personeel. Vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Ik vind het een prettige zaak!

Snelle verzending, keurig verpakt

Heel snel verzonden en netjes verpakt. Het pakje kwam als een verrassing, omdat ik geen bericht van verzending had gehad. Kon ik een dag eerder van mijn pantoffels genieten dan verwacht.

Duidelijke en correcte service

De leukste enkellaarzen met een klein hakje voor de langere vrouw. Deze zijn moeilijk te vinden in een elegante versie!

Gewoon heel goed

Ruime sortering, uitstekende kwaliteit schoenen, slaag altijd

Snelle levering goede kwaliteit

Bestellen ging gemakkelijk en ook de levering was snel. Fijne schoenen!

Zeer snelle bezorging en klantenservice

Ik had een andere maat nodig. Het retourneren gaat heel makkelijk en ik had binnen 2 dagen al de goede maat in huis.

Super quick delivery

Ordered shoes they were perfect

Gewoon goed

snel met goede service

Prima afhandeling van de bestelling

Vooral goede website met duidelijke en goede Omschrijving op de site,

vriendelijk en correct geholpen

Professioneel

Zeer duidelijke communicatie en opvolging!

Tragisch

Ik was vandaag met mijn kleinzoon bij Nolten in leidschendam. De verkoopster bij de kidsafdeling( kort blond krullend haar, rond de 60 jaar) wilde mij niet helpen met passen van dure schoenen voor mij kleinzoon, kwam niet dichter bij dan 4 meter, terwijl ze een scherm voor haar hele gezicht droeg! Ik zit nota bene in het gips met mijn hand, moest zelf zijn voeten opmeten, veters strikken, rits dichtdoen, wat mij veel moeite kost, met mijn artose!!! Ik heb er wat van gezegd, maar ze wilde niet in discussie met mij, schandalig deze verkoopster! Ik heb nog gezegd dat kinderen niet de oorzaak zijn van Corona , ze luisterde niet. Als ze er zo in staat blijf dan thuis! Kom er nooit meer, heb nu deze dure schoenen van Dr. Martens bij Nelson gekocht! Daar wer ik wel gewoon geholpen!

Beste Annemarie, Bedankt uw feedback. Het is een moeilijke periode waarbij we onze service continue aanpassen aan de regels van de overheid en het RIVM. Dit houdt ook in dat we niet altijd de service kunnen verlenen zoals voor de Corona periode. We trachten daar een goede balans in te vinden waarbij de veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop staat. Dit houdt o.a. in voldoende afstand houden en zelf de schoenen aantrekken of kinderen daarbij te helpen. Het is vervelend dat u de service niet als prettig hebt ervaren, echter vinden wij dat ieders veiligheid voorop staat, waar we tegelijk proberen iedereen zo goed mogelijk verder te helpen. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Vlot, duidelijk en prettig geholpen

Zie hierboven

Ik had sneakers besteld, iets te klein en ze worden geruild

Ze zijn behulp als je vragen hebt. En vriendelijk.

Als super goede service

Goede ervaring

Heel aardig en adequaat geholpen

Geen bevestigingsmail na bestelling. Moest er achteraan bellen. Verder geen problemen. Produkt naar wens.

Over Nolten

Bij Nolten vind je de grootste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen van alle bekende merken. Shop online of in één van onze 10 winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.