Fijne winkel ook online

Had twee paar schoenen besteld en bij afhalen toch nog even gepast 1 paar was te groot De verkoopster had engelen geduld ! top! Veters opnieuw en goed gestrikt en gaf mij echt een 'welkom gevoel

Snelle correcte afhandeling!

Blij met mijn nieuwe sandalen die snel geleverd werden.

Betrouwbaar, snel, flexibel

Erg snelle levering. Maar bovenal prettig met ruilen en dat komt ook weer heel erg snel. Daarbij ook in het beantwoorden via de mail. Kortom ok ben zeer positief om bij Nolten online te kopen.

Adequate levering van een mooie schoen met een mooie pasvorm.

Adequate levering van een mooie schoen met een mooie pasvorm.

Altijd perfecte levering. Bestel heel graag bij Nolten Steeds een juiste correcte levering.

Snelle en goede levering!

Bestellen gaat makkelijk en de producten zijn snel binnen! Ik vind Nolten sowieso een zeer fijn bedrijf met vakkundig personeel!

Super winkel

Ik kom meestal gewoon bij hun in de winkel en heb nu voor het eerst online besteld. De levering was snel en en zo ook de afhandeling van de retour, ik was eerlijk verbaasd en blij dat het zo snel geregeld was. Top Service!

Goede kwaliteit en klantenservice

Goede selectie van prachtige kwaliteit producten

Fijn personeel en goede kwaliteit producten!

Zowel in de winkels en online goed advies over producten en retouren ook geen probleem!

Super aankoop geweest en de afhandeling is heel netjes. Ik kom zeker terug bij deze winkel.

Snel

Zeer snel geleverd

Schoenen waren helaas te smal voor mijn voet, dus teruggestuurd. Retour heel snel verwerkt. Steeds netjes op de hoogte gehouden van status bestelling en retour.

Uitstekend!

Zie boven.

Snelle verzending mooie sneakers

Hele mooie sneakers net als hoe ze op de webshop stonden vallen goed maat Snelle verzending netjes verpakt

Goede service en snelle levering

Telefonisch contact gehad met de winkel omdat ik een vraag had over sneakers die ik wilde bestellen. vriendelijk en duidelijk geholpen. Sneakers snel en netjes ontvangen!

Top keuze

Snelle levering, Goed verpakt Fijne schoenen

Alles keurig verzorgd en super snel ontvangen. Mooie sneakers!!

Prettig

Snelle service, verkoop is geslaagd!

Mijn eerste aankoop bij Nolten was een groot succes!

In een woord prima !!!

Vanaf de bestelling toto aan de levering is alles prima verlopen, het geheel was ook keurig verpakt !!!

Altijd prima geregeld!

Niks op aan te merken.

Top bedrijf

Klantvriendelijk en behulpzaam. Top.

Snelle levering van mijn schoenen

Snelle levering van mijn schoenen. Erg blij mee.

Netjes en verzorgd geleverd

Netjes verpakt enr afgeleverd.

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.