Ik moet steeds achter de vergoeding aan gaan van niet opgestuurde en geretourneerde artikelen

Begin Februari heb ik een bestelling gepaatst voor 4 paar schoenen, er waren maar 3 paar geleverd, waarvan een vervolgens was teruggestuurd. Het was heel eenvoudig om te bestellen en het was snel geleverd. Het wordt snel gereageerd door de serviceafdeling. Echter moet ik 3 weken later nog steeds achter de vergoeding aan gaan van niet opgestuurde en geretourneerde artikelen.

Beste Katja, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u na het plaatsen van uw bestelling een directe mail gestuurd dat het artikel achteraf niet in voorraad bleek te zijn en hierdoor niet naar u verzonden kon worden. Wat vervelend dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben u een directe e-mail gestuurd om de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde te maken. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Schoenen goed, junkmail irritant

De gekochte schoenen zijn goed, het bestellen was eenvoudig, de bezorging was ook in orde. Het is wel zeer irritant dat ik na mijn bestelling elke dag reclame in mijn mailbox ontving. Blijkbaar is het proces zo ingericht dat die keuze automatisch aan staat. Dat zou anders moeten.

Nette prijs, prima service …

Via de webshop in de sale een paar schoenen besteld, nette prijs en binnen 3 dagen keurig verpakt afgeleverd. Zo hoort het!!!

Heel fijn geholpen en benaderd

Fijne ervaring

snelle levering, goede communicatie

Besteld en super snel bezorgd

De schoenen zijn perfect!

Goede service. Snelle levering en bij retour snelle terugbetaling.

Helaas was de laars veel te groot , ik heb altijd maat 39 van Sendra. Maar dit keer past het echt niet.

Kleur anders dan vermeld

Schoenen zijn zorgvuldig verpakt Mailing is duidelijk Echter waren de schoenen geen taupe , zoals op site vermeld, maar blijkt het kiezel te zijn Erg jammer, dit had kunnen worden voorkomen als er op de site dezelfde kleur wordt vermeld dan er op de doos staat.

Schoenen snel geleverd en de retourzending snel verwerkt. Binnen zeer korte tijd geld teruggestort, kortom TOP SERVICE

Goede prijs en levering

Ik kocht Sendra laarzen die flink waren afgeprijsd. Heel fijn! De laarzen werden geleverd volgens verwachting. En er zat een briefje bij hoe ik de laarzen het beste kan onderhouden. Keurig allemaal!

Prima winkel, snelle levering!

Ik ga hier zeker nog schoenen bestellen.

Super goede service online aankoop

Zeer klantgerichte benadering met een heel goede service als resultaat

Eerst slecht , nadien goed opgelost

Verkeerde levering gehad , 2 verschillende kleuren , een witte en een zwarte sneaker ontvangen

Beste Patricia, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u een onpaar heeft ontvangen. Wij hebben u direct na ons telefonische contact per e-mail bevestigd dat er een nieuw compleet paar naar u is verzonden. Kunnen we nog iets voor u doen? Mail dan gerust naar [email protected] met uw klacht of vraag, dan kunnen we u mogelijk verder helpen. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Helemaal goed

Fijne aankoop en snel geleverd

Kwaliteit en service!

Altijd een goede prijs/kwaliteit. Uitstekende service en communicatie.

Alles was goed!

Snelle levering. Helaas waren de schoenen te groot en moest ik ze retourneren. Ook dit verliep zeer vlot. Terugbetaling ook.

luisteren goed naar je en kijken samen naar een gepaste oplossing voor beiden.

Er was een " beschadiging" aan het geleverd artikel ontstaan na levering. Dit heb ik met de klantenservices opgepakt. Ze hebben het voor mij heel goed opgelost. Ik heb Nolten als zeer klantvriendelijk ervaren.

Erg positief

Snelle levering en soepele retour. Tnx

Snelle levering!

Na bestelling goed geïnformeerd over de verzending en snelle levering

Mooi assortiment van goede kwaliteit

Fijne winkels, aardige mensen en online werkt ook super.

prima service

Leuke schoenen hoge kwaliteitsniveau

Need I say more

Gewoon goed

Bestellen bij Nolten is altijd makkelijk en snel, jij krijgt binnen een paar dagen jouw bestelling en ook nog de mogelijkheid om afterpay te belaten via Riverty. Mooie collectie en merken van schoenen en goede kwaliteit van leer ik koop altijd online en in de winkels met veel plezier!

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.