Schoenen besteld die bij ander filiaal in voorraad waren. Eén paar schoenen gehouden, de andere retour. Binnen 2 dagen geld retour. Prima afhandeling

Prima ervaring

Bestelling en de bezorging verliepen naar volle tevredenheid. Helaas kan ik al veel dagen niet meer inloggen op mijn account, terwijl de gegevens kloppen. Ik heb Nolten hierover al gemaild en kreeg te horen dat er problemen waren, er werd aan gewerkt. Tot op heden kan ik helaas nog steeds niet inloggen. Hoop dat het binnenkort opgelost wordt.

Ik ben helemaal tevreden met service van Nolten

De grote collectie met duidelijke omschrijvingen van de articlen. Als een klant heb ik de goede ervarning met Nolten.

Zoals steeds, een prima ervaring

Thuis besteld omdat het het laatste paar was. Toch dezelfde dag in de winkel kunnen ophalen, omdat ik te ongeduldig was om een paar dagen te wachten. Prima service.

Ik had nog nooit van Nolten gehoord maar door de goede revieuws toch daar schoenen besteld. De levering was super, vrijdags besteld s’Maandags gekregen.

Soepele ervaring

Snel gevonden, snel besteld, betaald en ontvangen! Een feestje.

Waar voor je geld!

De grote en veelzijdige sortering maakt het ook online aantrekkelijk shoppen. Mooie en kwalitatief hoogwaardige Floris van Bommel gescoord voor aantrekkelijke prijs.

Goed , duidelijk , snel

Perfect!

Helaas de bestelde sneakers waren beschadigd, erg teleurstellend op dat moment. ( misschien bij versturen vervolg even na te kijken) Na mail contact ( heel netjes) en overleg een passende korting gekregen . Dit daarna, alles heel netjes en passend afgehandeld.

Al jaren klant, en altijd een vriendelijk woord, nooit klachten, super service

Ben al jaren klant, altijd correcte service, en ook belangrijk, altijd een vriendelijk woord!!!

Snel en correct, zeer tevreden !

Verkeerde bestelling uitgevoerd en betaald...dit bedrag stond 3 dagen later terug op mijn rekening...van service gesproken ! De juiste bestelling is dan ook reeds toegekomen.

Mooie merken top service!

Snelle levering, mooie merken en ook belangrijk goede prijzen!

Zeer verzorgd allemaal

De zending was perfect verpakt en op tijd. De omschrijving "leer en suede" niet treffend omdat afgezien van suede details er niets leer is. Dat is een belangrijk verschil. Ook voor de duurzaamheid. Schoenen kort gedragen zitten perfect en zijn licht.

Top schoenen

Snel geleverd.. super blij mee

Snelle verzending, prima retourservice

Uitstekend!!

Duidelijk netjes en een hele snelle levering

De bestelling snel geleverd !!! ik moest helaas retouren de pasvorm was niet goed voor mij! Volgende keer beter en gelijk naar de winkel .

Subliem.

Zoals altijd; keurig en correct !

Zoals gewoonlijk bij Nolten: een uitstekende ervaring

Goede website, bestellen zonder gedoe en supersnelle levering! Zou deze zaak bij iedereen warm aanbevelen!

Fijne winkel

Fijne overzichtelijke winkel met behulpzaam en kundig personeel. eigenlijk zoals het hoort te zijn.

Snelle service en correct geleverd

Mooie overzichtelijke webshop. Wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Verpakking was keurig met een stevige doos. Kortom dat gaat ik vaker doen.

Voldoet aan vewachting

Goede communicatie. Mooie collectie

Hele fijne winkel

Altijd goede service en mooie collecties. Online leveringen zijn snel en verzorgd.

Over Nolten

Bij Nolten vind je de grootste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen van alle bekende merken. Shop online of in één van onze 10 winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.