Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenKreeg geen bericht toen de bestelling verzonden was.
Pluspunten
Het was allemaal netjes voor elkaar
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snelle levering. Juiste product. Makkelijk en snel besteld.
Pluspunten
Snelle levering Duidelijke website
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Zeer te vrede met de aankoop
Pluspunten
Snelle, nette levering. Makkelijke betaling. Ik ben een tevreden klant!
Pluspunten
Voordeligste op internet
VerbeterpuntenSneller reageren op klant vragen via mail Heb 3 x mail gestuurd en dan krijg je nog standaard antwoord terug Wacht al een week op reactie of goederen nog op voorraad zijn Reactie 0'0
Beste Gert Jan, Bedankt voor uw feedback. U heeft 3 keer contact met ons opgenomen. Hierop heeft u deels dezelfde dag en deels binnen 24 uur een reactie ontvangen. Uw retournering/ ruiling kunnen wij niet verwerken omdat deze niet naar ons is geretourneerd. We hebben voor u uitgezocht naar welk adres uw retournering is verstuurd en hebben u hier over geïnformeerd. Als u ons nader informeert en het pakket naar ons retourneert, Helpen we u afhankelijk van uw wensen direct verder. Als u nog vragen heeft neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen
Pluspunten
Super snelle levering, makkelijke website, gratis verzending, makkelijk te retourneer mocht het nodig zijn.
VerbeterpuntenIn de winkel in Rijswijk vind ik het personeel onvriendelijk en niet behulpzaam. Als ik schoenen wil passen zal ik ze niet naar dit filiaal laten verzenden terwijl dit voor mij wel dichtbij is en makkelijk zou zijn.
Beste Laura, Bedankt voor uw feedback. Het is de bedoeling dat u zowel online als in al onze winkels goede service krijgt en vriendelijk wordt geholpen. Wellicht dat dit op een bepaald moment niet is gebeurd waarvoor onze excuses. We nodigen u van harte uit onze winkel in Rijswijk toch nog eens te bezoeken. We helpen u graag. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen.
Pluspunten
Makkelijk en gratis retouneren en perfecte service. Makkelijk telefonisch bereikbaar, vriedelijke medewerkers.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
- zeer duidelijke foto's van de producten
Verbeterpunten- een beschrijving van het materiaal van het product ontbreekt - of de schoen normaal, eerder klein of eerder groot tailleert zou ook handig zijn
Beste Linda, Bedankt voor uw feedback. Van een deel van onze artikelen is geen beschrijving beschikbaar i.v.m. een technische storing. We doen ons best om te zorgen dat dit voor al onze nieuwe artikelen wordt opgelost. Als u vragen heeft over een artikel neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen.
Pluspunten
Snelle service, reeële foto's, prettige communicatie
Pluspunten
Prima website.
VerbeterpuntenPost.nl geeft geen mail met bezorgdatum, heb hiervoor met Nolten Schoenen moeten bellen. Zij konden mij de bezorgdatum doorgeven.
Pluspunten
snelle levering, product voldeed aan mijn verwachtingen
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpuntenik zou graag verzorgingstips ontvangen, hoe het beste (in mijn geval laarzen) te verzorgen, onderhouden
Beste Klant, Als u ons een e-mail stuurt naar [email protected] waarbij u aangeeft welke laarzen u heeft (bij voorkeur met het artikelnummer) of materiaal dan kunnen we u adviseren. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen.
Pluspunten
De meneer die ons hielp in de winkel toen wij de schoenen gingen ophalen was zeer vriendelijk, en vond de situatie duidelijk ook ' vervelend' . Hij ging dan ook zijn best doen om te zorgen dat wij de schoenen alsnog voor € 149,95 zouden kunnen kopen (d.w.z. dat wij € 50,-- uitbetaald zouden krijgen ipv € 20,-- : en hij heeft er ook voor gezorgd dat wij terugbetaling van de uiteindelijk € 20,-- in ' cash' ontvingen ipv een tegoed bon, wat normaal schijnt te zijn).
VerbeterpuntenOp 8 december 2014 kreeg ik een e-mail van Nolten met aanbiedingen TIMBERLAND. Er waren nog twee paar zwarte dames Timberlands, in maat 39+ en 41. En laat 41 nou toevallig mijn maat zijn, en zwarte Timberlands staan al een tijdje op mijn wenslijstje. Ik dus erg blij dat ze nu € 50,-- zijn afgeprijsd (van € 199,95 voor 149,95), en ik plaats mijn bestelling. Bij betaling staat echter € 199,95...een foutje dacht ik, en ik plaats toch de bestelling in de veronderstelling dat Nolten dit ' recht zal zetten' nadat ik ze hierover heb gecontacteerd per e-mail. Dat deed ik op 9 december. Op 10 december ontving ik een e-mail terug, met mededeling dat deze Timberlands per abuis waren vermeld in opruimings e-mail, en ze ' schuilen' zich achter hun ' disclaimer' . Voor het ongemak kon ik wel 10% korting krijgen. Ik had overigens voordat ik de bestelling per internet deed eerst nog contact opgenomen met Nolten om te vragen of ze zwarte maat 41 Timberlands nog wel in de winkel in de opruiming hadden, en de man die mij te woord stond zei nee, ook niet in de andere filialen, omdat deze kleur eruit ging was alles naar de Nolten Webshop gegaan (dus echt de laatste twee paren) Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ik de schoenen niet voor € 149,95 heb kunnen kopen, vooral omdat het echt gaat over een laatste paar. Ik ben al jaren een goede klant van Nolten en vind het domweg kinderachtig om zo met een loyale oude klant om te gaan. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Teleurgesteld, dat be
Beste J. van Ommeren, Bedankt voor uw feedback. Ook wij vinden het spijtig dat de afprijzing van dit artikel foutief is gecommuniceerd in onze nieuwsbrief. Wij hebben deze fout erkend en onze disclaimer is transparant over dergelijke fouten. Wij hebben onze fout getracht op te lossen door u tegemoet te komen en u alsnog korting op het artikel aan te bieden. U heeft er voor gekozen het artikel te kopen en van deze korting gebruik te maken. Daarmee waren wij in de veronderstelling dat de oplossing u tevreden stelde en uw klacht gepast was opgelost. Uw feedback geeft het tegendeel aan. Dit betreuren wij, echter zijn wij van mening dat we er alles aan hebben gedaan uw klacht netjes op te lossen. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen
Pluspunten
Zeer snelle levering en toen ik de slippers retourneerde kreeg ik een bevestiging per mail. Geld was de volgende dag al terug gestort
Pluspunten
Levering , bestelling
VerbeterpuntenGeen officiele faktuur( met btw nummer vermelding ) voor Belgie.
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke informatie
Pluspunten
Snel bezorgd
VerbeterpuntenIk ontving een totaal ander paar als dat ik besteld had!
Beste Sven, Bedankt voor uw feedback. Een verkeerde bestelling ontvangen is niet de bedoeling. Nogmaals onze excuses hiervoor. We hebben begrepen dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Als we nog iets voor u kunnen doen, laat het ons gerust weten. Vriendelijke groeten, Nolten Schoenen
Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt en hele mooie laarzen
VerbeterpuntenGeen verbeterpunten, gewoon prima!
Pluspunten
Snelle reactie via de mail en de levering en ruiling was ook super snel.
VerbeterpuntenAlleen de kleur was in eerste instantie fout geleverd dus misschien als tip de kleur Black op de doos noteren ipv gewoon een schoenplaatje met de kleur! Zo is het in het magazijn misschien ook duidelijker.
Pluspunten
goed verpakt en snelle levering
Pluspunten
Snel gereageerd op mail omtrent verkeerde maat. Snelle retour zending met de goede maat. Zeer tevreden over de afhandeling.
VerbeterpuntenMaatvoering kan verbeteren. Heb telefonisch gevraagd om advies omtrent de juiste maat. Andere site af al aan dat deze pantoffel klein uit viel. Op weer een andere site een maatvoering gevonden met de aangave van cm. Die kwam overeen met de goede maat. 28cm kwam over een met maat 44,5.
Pluspunten
Net zo goed als in de winkel!
Verbeterpuntengeen.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours