Topbedrijf

Goede service en snel

Prima geregeld

Laarzen zitten als gegoten.

Snel geleverd. Prima service

Veel keuze. Prima service.

mooi product en snelle levering

mooie website. Makkelijk zoeken op het juiste merk. Snelle levering, en zeer fijne pantoffels een aanrader

Prima. Snelle levering. Nette reactie op aan klantenservice gestelde vraag.

Zie hiervoor.

Scherpe prijzen voor A merken

Goede prijs, snelle service en top product.

Snel en correct geleverd voor een zeer scherpe prijs

Alles boven verwachting uitgevoerd

Overall a satisfying online deal

Electronical illustrating of offers is very good. Also the guiding through the shopping process is good with a confirmation mail at the end. Product quality is as good as promised. The only point I have is, that the Bonus point system should be easier regarding accessabilty and transparancy.

De omschrijf Goede maatomschrijving!

Mooi

Zoals verwacht

Stupefacente

Arrivate puntuali, dovevo prendere il 7 e non il 7+, per il resto devo dire di essere soddisfatto scarpe stupende, comode, eleganti e sportive

• Ci consiglieresti? Si

Snelle levering. Perfect geholpen. Ben blij met mijn aankoop.

Mijn pakketje was ondanks de drukte de volgende werkdag in huis, super fijn! En alles was in orde.

uitstekend

Op mijn wenken bediend! Voordeel was dat ik precies wist wat ik wilde hebben. Zeer eenvoudig en zeer snel.

Correcte bezorging en correcte communicatie bij het retourneren

3 dagen na de bestelling werden de schoenen afgeleverd. deze waren te groot en ik heb ze geretourneerd. 2 dagen na de afgifte aan het verzendpunt kreeg ik de melding dat de retourschoenen waren aangekomen en dat ze bezig waren om de nieuwe schoenen aan mij te verzenden

Levering goed.

Gemakkelijk terug te sturen. Geld werd direct teruggestort.

Goede service! Per ongeluk 2 keer besteld! Keurig gecorrigeerd. Complimenten!

Conform afspraak tegen scherpe prijzen

Zo hoort het

Magnifiques snaekers Bons renseignements par rapport à la pointure à choisir Livraison super rapide Je recommande !

Perfecte service!

Goed!

Netjes en snel

Voortreffelijk...zoals steeds!

Uitermate ruime keuze aan kwaliteitsmerken. Snelle levering!

Top bedrijf wat zijn klanten serieus neemt

Mooie bedrijf wat de klanten serieus neemt

Alles gaat snel en heel correct

Over Nolten

Bij Nolten vind je de grootste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen van alle bekende merken. Shop online of in één van onze 10 winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.