Eerst ervaring en heel tevreden!

Pakje was er snel en mooi ingepak.

Bestelling was snel binnen en ben super blij met mijn nieuwe schoenen.

Mijn bestelling was er snel

Ik slaag altijd

En koop veel bij nolten

betrouwbare rohde leverancier

Ik koop altijd mijn Rohde pantoffels bij Nolten. Snel geleverd en een schoen van kwaliteit.

Prima, goeie, snelle levering, fijne sneaker

Via internet bestellen was eenvoudig. Daarna snelle levering, goed verpakt. Handig om zo schoenen te kopen als je weet dat de schoen/model goed zit.

Goede merken en kwaliteit

Veel keuzes in schoenen

Zeer snelle levering

Heel goede schoenen Zeer tevreden In oktober koop ik nog een paar

De schoenen waren te klein. Ik heb ze teruggestuurd en kreeg heel snel het geld terug.

Snel en netjes

Zondag besteld en dinsdag morgen netjes verpakt thuis

Alles volgens afspraak verlopen.

Uitstekend geslaagd!

Duidelijke omschrijving op de website, correcte aanbeveling qua maat en pasvorm. De schoenen waren snel bezorgd en als verrassing zat er een leuke bidon bij!

Aangenaam verrast

Vlotte service, verrassende cadeautje er bij. Met liefde ingepakt.

Goed en fijn geholpen door Puck

Puck heeft mij vandaag goed geholpen. Geeft fijn advies, en is toch niet opdringerig. Vind ik persoonlijk erg prettig. Ze krijgt van mij een 10

super geholpen

op de website heeft mijn dochter haar schoenen uitgekozen, deze heb ik bij Nolten op de Fred laten bezorgen zodat ik advies kreeg of het de juiste maat was. Heel prettig geholpen en we hadden de goede maat dus mijn dochter is heel blij!

Goed gebracht en op maat

Hell goed

De schoenen zijn echt goed

Van bestellen tot en met bezorgen: fantastisch

Had voor de zekerheid nog een vraag over de schoenen,en die werd heel snel beantwoord: dus vlotte service!! Bestelling werd vervolgens óók vlot afgehandeld, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Ben zéér tevreden, dus zal hier zéker nog vaker online schoenen gaan kopen.

Snelle levering van het artikel wat ik had besteld dus helemaal tevreden

Wat een leuk persoonlijk briefje en een leuke attentie!

We ontvingen de schoenen snel, en in de doos zat een persoonlijk geschreven briefje en een leuk cadeautje. Wat een feest!

Aankoop goed en snel afgehandeld; wel was de schoenendoos erg beschadigd, maar de verpakkingsdoor niet.

Bestelling vlot, bezorging vlot, alles top !

kan niet beter

Snelle bezorging, goede schoenen!

Keurig netjes verpakt en snel!

Twee paar schoenen besteld! Super kwaliteit en snelle levering!

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.