Professioneel, snel en prima service

Mooi aanbod, goede service en professionele afhandeling

Fijn dat ik hier schoenen kon vinden van mijn merk, mijn maat en wijdtemaat. Ook nog eens in het model en de kleur die ik zocht. Ga vaker bij jullie op de site kijken.

Prima service en prachtige schoenen

Snelle levering van bestelde schoenen van goede kwaliteit en mooi design. Vriendelijk personeel.

Prima dienstverlening waarin afspraken worden nagekomen.

Zie hierboven.

vlot en correct

prima kwaliteit, gekregen wat ik verwachte

snel

Vond dit merk snel op de site

Super vlotte service

UGGs besteld en 2 dagen later reeds ontvangen. Ging zeer vlot en volledig naar wens.

Snelle verwerking van de bestelling

Super snelle levering.... Helaas te klein dus retour....op vrijdagmiddag....en dinsdag al weer de grotere maat....zo snel....helemaal top.

Mooie schoenen, maar helaas niet in mijn maat.

Bestelt en snel geleverd. Na passen moest ik ze weer terugsturen. Breedtemaat was nog te smal voor mijn rechtervoet. Heel jammer@

2 paar schoenen besteld, bleken niet goed te passen. Teruggestuurd, binnen 2 werkdagen een reactie dat betaalde bedrag wordt teruggestort

Product zoals omschreven!

Mooie schoenen

Vriendelijk en behulpzaam

Heel tevreden denk met de klant mee voor oplossingen

Puike levering en opvolging

Puike Adler en opvolging.

Schoenen waren snel geleverd. Helaas vond ik ze niet mooi, dus retour gezonden. Ook de retourzending werd snel verwerkt. Zeer tevreden.

Super service!!

Besteld en de dag erna al ontvangen. Echt een gewelige service. Alles was zeer netjes ingepakt.

Betrouwbaar

Levering binnen enkele dagen. Helaas zaten de schoen niet goed. Heb ze dan ook moeten retouneren. Bedrag had ik ook binnen enkele dagen tetuggestort op mijn rekening.

Zowel de winkels als webshop is geweldig! Snelle service!

Vlotte levering

Prachtige spullen, vandaag besteld morgen geleverd.

Niet fijn

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen… PostNL geeft aan dat het geleverd is maar er is echt niks geleverd dus nu mag ik het maar uitzoeken ! Erg jammer

Ben netjes geholpen erg vriendelijk dankjewel

Goeie site en snelle levering

Goeie site en snelle levering

Prettige (koop)ervaring

Snelle levering, klantvriendelijk.

Super vriendelijk personeel ophalen in de winkel op de Fred

Online beschrijving van het artikel is duidelijk. Levering was snel. Advies onderhoud van het artikel vind ik fijn.

Snelle levering!

Mijn bestelling was er snel. De schoenen zijn mooi en goed. Minpuntje was de communicatie. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen met een track & trace. De pakketbezorger stond dus gewoon ineens voor de deur. Wat meer duidelijkheid was fijner geweest.

Tiber 24

2491 DH Den haag

+31 (0)70-338 9366

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.