Hele fijne schoenen, fijn dat breedte maat staat aangegeven op de website.

Fijne winkel prima personeel super snelle zending

Niets aan toe te voegen

Aanrader!

Goede kwaliteit producten, veel keuze, snelle verzending en uitstekende meedenkende klantenservice. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Goede ervaring, snelle levering.

Wat een goede service! Een artikel gekregen wat niet conform de order was. Diezelfde dag hebben ze het juiste artikel alsnog gestuurd. Wat een goede service!

Snel en netjes afgeleverd

zeer goed

snel geleverd en product voldeed aan omschrijving

Super!°

Kwaliteit versus klantgericht zijn, snelle afwikkeling bestelling , Super!

Nette levering , voldoet aan alle verwachtingen.

Snel geleverd, goed product

Goed product, snel geleverd en er ging ook iets retour en dat was ook vlot geregeld.

Snelle levering..mooi product!

Flexibel en klantgericht

Bij een verkeerde keus heel flexibel geholpen en toen via de website een uitstekende keus kunnen maken dankzij vriendelijke en zeer klantgerichte medewerk(st)ers.

Fijne schoenen (web)winkel.

Prachtige schoenenwinkels, mooie schoenencollectie en daarnaast goede service. Aanrader om te shoppen in de winkel en online.

Super !

Bestilte fra Danmark - uden problem.

Heel blij met mijn laarzen en de service

Super goede service, snel geleverd en product was goed ingepakt. Dankjulliewel x

Super service en snelle levering

Ondanks dat ik uiteindelijk de schoenen niet heb gekocht (ze waren te klein) wat het een hele fijne aankoopervaring. Mijn eerder bestelde paar is zonder problemen omgeruild voor een tweede. Fijn contact met de winkel hierover ook. Goede en snelle retourafhandeling ook.

Topservice

Prachtige kwaliteit mooie merken en topservice

Top !!!

Goed en snelle levering !!!

Blij met mijn nieuwe pantoffels!

Ik heb gekozen om de bestelling af te halen. Hoewel de winkel op zondag open is, kan dat niet op zondag. Jammer.

Zeer correcte levering.

Keurig in de beloofde tijd bezorgd. Helaas pasten de laarzen niet en moesten ze terug, maar ook het retourneringsproces verliep soepel.

Prima service, niets op aan te merken.

Binnen een week sloffen en schoenen gekocht. De sloffen online en schoenen in de winkel. Prima werkende systemen en service!

Snelle levering volgens afspraak.

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.

Helemaal prima

Schoenen besteld en de dag erna in huis!

Besteld ontvangen zoals het hoort

Dit was de eerste keer bij nolten moet zeggen Zeer goed en snel verstuurd en bezorgt

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.