In een woord prima !!!

Vanaf de bestelling toto aan de levering is alles prima verlopen, het geheel was ook keurig verpakt !!!

Altijd prima geregeld!

Niks op aan te merken.

Top bedrijf

Klantvriendelijk en behulpzaam. Top.

Snelle levering van mijn schoenen

Snelle levering van mijn schoenen. Erg blij mee.

Netjes en verzorgd geleverd

Netjes verpakt enr afgeleverd.

Snelle levering en mooie schoenen.

Smooth operation

Everything went well. Quality shoes - I might use you again.

Altijd mooie en goede kwaliteit schoenen. Goede service.

Correct

Correct verlopen

Teleurstellend

Heb gedragen gympen toegestuurd gekregen. Zijn dezelfde dag retour gezonden.

Beste Henriëtte, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat het paar in deze staat naar u is verzonden. Na ons telefonische contact hebben wij uw retournering ontvangen waarna wij de terugbetaling meteen hebben verwerkt. Helaas was dit het laatste paar in voorraad in uw maat waardoor we het paar niet hebben kunnen omruilen voor een ongepast paar. Naar verwachting is dit (laatste paar in de uitverkoop) wat vaker gepast in één van onze winkels waardoor deze sporen zichtbaar zijn. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Snelle levering.

Snelle afhandeling

Keirap

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Ruim assortiment

Prima service bij bestellen van goede kwalitatieve schoenen (ik heb artrose). Duidelijke omschrijving van het gekochte product. Levering via post.nl ging prima. Nadeel vond ik dat ik via de mail niet kon achterhalen wanneer het pakket verzonden zou worden. Verder alleen maar voordelen en zeer tevreden.

Heel blij met Nolten

De sneakers zijn prachtig en zitten geweldig. Mooie kwaliteit, zoals altijd. Bezorging snel en netjes verpakt.

excellent

excellent experience

Vlotte bezorging mooie sneakers

Na bestelling sneakers al na twee dagen in huis. Sneakers voldoen volledig aan de verwachting! Mooi afgewerkt en trendy kleurstelling!

Perfekt en snel

Allen maar positief

Snelle en correcte levering

Gemakkelijk bestelproces, vlotte levering. Goede service!

Mooie schoenen, snelle levering

Goed product, snelle service

Blij met mijn nieuwe schoenen van Xsensible, die snel geleverd werden.

Vlotte afhandeling bestelling

Ik heb een kleine en brede voet, en ik hoopte dat de Xsensible schoenen met wijdtemaat H mij zouden passen, maar dit bleek bij ontvangst helaas niet het geval. Retourberen naar Nolten ging vlot, en ik werd keurig over het verzendproces geïnformeerd. Na 2 dagen stond het reeds betaalde geld weer op mijn creditcard: SUPER!

Schuhe mit Mängeln

Das zweite Paar Schuhe innerhalb von zwei Jahren, die mangelhaft waren. Vor zwei Jahren habe ich Schuhe mit Flecken erhalten und nach der Reklamation einen Rabatt bekommen. In diesem Jahr war oben auf dem Schuh Kleberrückstände innerhalb der Naht. Wieder wurde mir ein Rabatt angeboten. Ich wollte aber fehlerfreie §chuhe und bat um ein Rücksendeetikett, das mir mit Hinweis, dass dies nur für NL und Belgien möglich sei. Meinen Hinweis, dass es sich nicht um eine Retoure wegen Nichtgefallen, sondern um eine Mängelgewährleistung handelt, wurde abgeblockt. Der Schuh war in meiner Größe nicht mehr lieferbar. Also habe ich auf meine Kosten (19,90 €) den Schuh an Nolten mit dem Hinweis, dass dort wohl nur mangelhafte Schuhe zum unverbindlichen Kaufpreis verkauft werden, zurück gesandt. Danach wollte ich mich vom Newsletter abmelden. Nolten erstattete mir nachkurzem Schriftwechsel das Porto, so dass ich evtl. noch einmal ausprobiere, dort Schuhe zu bestelle.

Liebe Heike, Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass das Paar in diesem Zustand an Sie versendet wurde. Glücklicherweise konnten wir das Problem gemeinsam lösen, indem wir Ihnen die Rücksendekosten erstatteten. Wir hoffen, Sie in einer unserer Filialen oder in unserem Online-Webshop wiederzusehen. Können wir sonst noch etwas für Sie tun? Bitte senden Sie Ihre Beschwerde oder Frage gerne per E-Mail an [email protected]. Möglicherweise können wir Ihnen dann weiterhelfen. Grüße, Nolten klantenservice

Veel keus, goede en vlotte levering Wij kopen hier altijd onze Xsensible ‘s

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.