Prima zaak

Nvt

Succesvol

Alles prima verlopen !

Prima product en vlugge bezorging

Mooie schoenen, vriendelijk personeel en top service. Wij kopen het liefst onze schoenen bij Nolten.

De schoenen waren goed ingepakt aangekomen met een extra stevige doos. Ik zal zeker vaker een bestelling doen bij Nolten.

Kon echt niet beter, was meer dan goed

Prima website, webshop etcetera. Houden zich aan afspraken, product snel geleverd, goed verpakt.

Snelle En keurige levering

Uitstekende service!

Snelle levering en prima product

Zo'n fijne schoenen winkel!

Zowel in de winkel als on-line: goede service! Nolten is toch wel 1 van de beste schoenenwinkels die er is.

Super snel en correct.

Een correcte manier van werken en gedurende de hele "behandeling" goed op de hoogte gehouden van waar mijn schoenen verbleven. Uitstekende service.

Het is de eerste keer dat ik bij Nolten betatel. Het is netjes en snel geleverd.

Heel tevreden

De bestelling werd heel vlot en correct geleverd. Erg prettig. En ik ben blij met de schoenen!

Prima verzorgd

Goed product

Prima en vlug bezorgd

Bestellen en ontvangen zonder problemen

Zoals ik gehoopt had is het allemaal verlopen.

Goed afgeleverd

Snel en goed afgeleverd zeer tevreden

Grandiose service ook de manager Frederik Hendriklaan DH

Een 10 Mevrouw Kramer van Bussel

Bestellen/betalen/verpakken/verzenden en nota bene de volgende dag binnen!

Alles keurig geregeld dik tevreden

Mijn eerste kenningsmaking Met dit bedrijf is me goed bevallen,ik ga hier vaker een bestselling plaatsen.

prima product en correcte levering

Goede toegankelijke website

Goede en prettige ervaring. Snelle levering en mooie schoenen.

Mooie schoenen en goede service

Ik mocht de schoenen passen voor ik ze besloot te kopen.

Normaal goed, nu wat minder

Ik heb normaal goede ervaringen met Nolten. Nu had ik in de webshop besteld. Ik zag te laat dat ze al waren gedragen. Kon ik aan zool zien. Zitten ook gaatjes in de zool. Bovendien was 1 kant van de schoen een stuk wijder dan de andere.

Beste Trudy, Bedankt voor uw feedback. Het is mogelijk dat de schoenen eerder zijn gepast. Wellicht dat dit het geval is geweest en de zool daardoor passporen bevat. Het is echter wel de bedoeling dat u het artikel netjes ontvangt, waarvoor onze excuses. We zien dat de schoenen alsnog naar wens waren. Veel plezier van uw aankoop en mocht er nog iets zijn stuur dan gerust een e-mail naar service@nolten.nl Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

SnelleLevering

Snelle levering, goede kwaliteit bestelde artikel

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.