Ruime collectie, aantrekkelijke prijzen, goed communicatie

Ik heb een dure handtas van Campomaggi gekocht. Ergens anders gezien voor veel meer. Ik had vragen erover en stuurde emails en kreeg snel, passende antwoorden erop. De tas werd netjes en snel geleverd en ik ben erg blij met de ervaring.

Super goed.

Super goed.

Mooie schoenen, pasvorm en kleur perfect!

Zeer goede service, en zeer snelle bezorging! Ik ben er heel blij mee.

Fijne ervaring.

Vlotte levering en fijn dat je achteraf kan betalen. Kortom mijn eerste bestelling maar een goede ervaring

Zeer teleurstellend

Via de website een bestelling gedaan. Bezorging naar de winkel van mijn keuze: Van Hoytema str. Den Haag. Deze keuze is door u bevestigd per e-mail en ik kon het bestelde aldaar ophalen. Helaas was mijn bestelling daar niet gearriveerd. Ik ben speciaal daarvoor vanuit mijn woonplaats, Ouderkerk aan de Amstel, naar Den Haag gereden. (De winkelier is mij alsnog op andere wijze terwille geweest.)

Beste Guda, Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling was inderdaad zoekgeraakt. We begrijpen dat dit vervelend is. Gelukkig heeft de winkel u verder geholpen omdat het artikel aldaar voorradig was zodat u uw aankoop alsnog direct kon meenemen. Veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Prima ervaring

Secrid Cardprotector Black Besteld. Zelfde avond verzonden en de volgende dag al in de bus. Prima dus.

op tijd geleverd

ok

Snel gevonden, snel geleverd

Vandaag besteld, morgen in huis....meestal is dit niet zo! Maar bij Nolten dus wel, echt heel fijn!

Toppie!

Snelle levering. Prima product. Voldoet aan met in verwachting.

snelle aflevering en goede kwaliteit van het product!

Dit is mijn eerste ervaring met Nolten en alles verliep naar wens. Voor herhaling vatbaar!

Redelijk vlotte service en klantvriendelijk. Ook aanbod voor mensen met grotere en (iets) bredere voeten.

Prima geholpen

Heel vriendelijk geholpen

top service en snelle levering

Geweldig geholpen in de winkel in Leidschendam. Maat / kleur was niet op voorraad. Voorgesteld werd dezelfde schoen in een andere kleur te passen en dan de schoenen thuis te laten bezorgen. Zeer goed geholpen en schoenen waren binnen 3 dagen thuisbezorgd. Top !

Ruime collectie

On-line bestelling gedaan. Snelle levering

Mooi assortiment, maat was niet meer in de winkel maar snelle levering thuis

Snelle levering, nadat de schoenen via de winkel waren beateld

Mooie bedrijv en schnell gr Monika

super

Hele mooie site en snelle levering

Super snelle levering!

Keurige email als bevestiging van mijn bestelling en keurig op tijd bezorgd.

Goede kwaliteit en service

Tot nu toe alleen maar online gekocht. Mooie en kwalitatief goede schoenen. Eventueel retourneren is ook geen enkel probleem.

Excellent.

Excellent.

Medewerker zeer behulpzaam en vriendelijk

Geweldige service

Helaas voldeden de Wolky's niet aan de verwachtingen, maar hoe dit door Nolten is opgelost verdient een complimeny

Hele fijne schoen, maat valt normaal. Snelle levering en goed verpakt.

Snelle bezorging

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.