Juiste afhandeling

I

Alles oké

Alles is prima verlopen en zeer tevreden !

Snelle levering.

Bestellen gaat makkelijk. Ruime keuze. De bestelling wordt goed verpakt en snel geleverd.

Heel vlugge communicatie

Zeer tevreden, een echte aanrader!

Alles perfect verlopen. Mooie sandalen gekocht. Zeer snelle levering, top!

Zeer snelle levering

Alles zeer prima en snel verlopen

Mooie schoenen! Top!

Gemaild maar niet in 1 keer antwoord op mijn vraag

Gemaild om e-mailadres toe te voegen aan mijn bestaande account. Dit was blijkbaar niet in de winkel gedaan waardoor aankopen niet worden geregistreerd voor de punten. Daarnaast had ik in de mail gevraagd om de punten als nog toe te voegen. Maar kreeg ik geen reactie op behalve dat e-mailadres is toegevoegd. Opnieuw mail gestuurd. Verzoek om mijn beoordeling aan te passen? Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Er is niet in 1 keer op mijn vragen juist gereageerd en nu de vraag of ik dit terug kan draaien omdat ik nu wel antwoord op mijn vraag heb ontvangen? Maar ik zie beoordelingen als mogelijke verbeteringen voor de diensten. Wanneer ik deze beoordeling pas, wordt er dus sowieso niet gekeken naar een verbetering. Dus ik zou zeggen kijk naar het aanmaken van accounts in winkels en het lezen van vragen vanuit klanten. Met vriendelijk dank.

Beste Anne, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben direct na ontvangst van uw e-mail het e-mail adres aangepast en u hierover geïnformeerd. Onze excuses dat wij over uw vraag betreft het puntensaldo heen hebben gelezen. Wij hebben u zojuist een directe e-mail gestuurd met alle nodige informatie betreft het puntensaldo. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.

Heel mooi

Elke keer topshopervaring!

Snelle levering, mooi aanbod en ook regelmatig leuke aanbiedingen. Ik had deze keer sandaaltjes besteld maar wist niet zeker wat mijn maat was. Een maat paste perfect, andere paar retour en deze was binnen no time ook weer verwerkt. Al jaren tevreden klant!

Werkt prima , helaas had post.nl voor.de zoveelste keer net voor de.levering een bericht verzonden met wij halen het niet.Daar kunnen jullie niets aan doen ,Vandaar dat wij het nuvia postbox doen.

Snel en makkelijk retour

Mooie schoenen helaas zaten ze door mijn moeilijke voeten niet helemaal lekker. Ik kon het makkelijk terugsturen en het geld was snel teruggestort!

fijne medewerker

Snelle levering. Eventjes contact opgenomen met medewerker. Perfecte afhandeling.

Fijne winkel

Snelle levering en retour ook prima geregeld Geld binnen paar dagen terug

Eenvoudige site

De bestelling en levering ging zeer vlot en snel. Binnen 3 dagen was mijn bestelling geleverd. Top !!

Snelle levering en top kwaliteit product

Snelle levering en top kwaliteit schoen. In dit geval Hogan voor dames

Prima.

Heb voor het eerst online een bestelling gedaan bij Nolten. De communicatie en de verzending verliep goed. Het artikel was zoals beschreven en op de foto’s.

Ik heb in het algemeen fijne ervaring.

De site is overzichtelijk.Na het bestellen krijg je direct duidelijke informatie. De qualiteit van de schoenen zijn heel goed.Fijn dat er regelmatig aanbiedingen zijn. Mijn laatste bestelling de schoenen kwamen niet echt overeen met de foto en beschrijvingen.Maar omdat ze extreem lekker zitten ,toch gehouden.

Conform website en netjes afgeleverd

2e online ervaring met Nolten en wederom prima. Conform website en nette verpakking. Bezorging tijdig en goede verzorgd volgens bestelling. Geen ervaring met retourzending. Communicatie over zending duidelijk.

Pakje was er snel; verkoper in winkel had het ook snel gevonden.

Echt top en snelle service❤️

Super snelle service top

Snel, netjes, top

Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Snelle levering en snelle teruggaaf van geld.

Keurig verpakt en snel in huis. Top!!!

Geweldige service

De medewerksters zijn vakkundig, vriendelijk en heel lief met kinderen.

Tiber 24

2491 DH Den haag

+31 (0)70-338 9366

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.