Vlotte afhandeling bestelling

Ik heb een kleine en brede voet, en ik hoopte dat de Xsensible schoenen met wijdtemaat H mij zouden passen, maar dit bleek bij ontvangst helaas niet het geval. Retourberen naar Nolten ging vlot, en ik werd keurig over het verzendproces geïnformeerd. Na 2 dagen stond het reeds betaalde geld weer op mijn creditcard: SUPER!

Schuhe mit Mängeln

Das zweite Paar Schuhe innerhalb von zwei Jahren, die mangelhaft waren. Vor zwei Jahren habe ich Schuhe mit Flecken erhalten und nach der Reklamation einen Rabatt bekommen. In diesem Jahr war oben auf dem Schuh Kleberrückstände innerhalb der Naht. Wieder wurde mir ein Rabatt angeboten. Ich wollte aber fehlerfreie §chuhe und bat um ein Rücksendeetikett, das mir mit Hinweis, dass dies nur für NL und Belgien möglich sei. Meinen Hinweis, dass es sich nicht um eine Retoure wegen Nichtgefallen, sondern um eine Mängelgewährleistung handelt, wurde abgeblockt. Der Schuh war in meiner Größe nicht mehr lieferbar. Also habe ich auf meine Kosten (19,90 €) den Schuh an Nolten mit dem Hinweis, dass dort wohl nur mangelhafte Schuhe zum unverbindlichen Kaufpreis verkauft werden, zurück gesandt. Danach wollte ich mich vom Newsletter abmelden. Nolten erstattete mir nachkurzem Schriftwechsel das Porto, so dass ich evtl. noch einmal ausprobiere, dort Schuhe zu bestelle.

Liebe Heike, Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass das Paar in diesem Zustand an Sie versendet wurde. Glücklicherweise konnten wir das Problem gemeinsam lösen, indem wir Ihnen die Rücksendekosten erstatteten. Wir hoffen, Sie in einer unserer Filialen oder in unserem Online-Webshop wiederzusehen. Können wir sonst noch etwas für Sie tun? Bitte senden Sie Ihre Beschwerde oder Frage gerne per E-Mail an [email protected]. Möglicherweise können wir Ihnen dann weiterhelfen. Grüße, Nolten klantenservice

Veel keus, goede en vlotte levering Wij kopen hier altijd onze Xsensible ‘s

Zeer positief

Mooie schoenen Netjes op tijd geleverd

Snel en goed geregeld en kwaliteit

Snel en kwaliteit

Mooi, snel en duidelijk

Een goeie website, duidelijk en een mooie collectie. Hopelijk komt er nog eens een winkel in het noorden des lands want de behoefte aan zo’n breed assortiment is groot.

Super goed

Heel fijn, snelle bezorging. Geweldige schoenen

Mooie collectie

Mooie collectie en zeer snelle levering. Helaas waren de schoenen te ruim en is er geen kleinere maat te bestellen.

Snel geleverd en hele fijne en mooie schoenen!

Snelle verzending alleen de schoenen zou ik zorgvuldiger verpakken

Snelle verzending, mooie schoenen, alleen jammer dat de schoenen niet meer met proppen of karton geleverd worden. Want nu krijg je schoenen. Die je in model moet zetten. Zelf vind ik dat niet netjes van schoenen over de 200,00 euro. Italiaanse schoenen zitten vaak in zakken apart. Of wel met proppen of schuim er tussen. Je hoop er nog jaren mee te kunnen. Mag iets meer zorg besteed worden in z n geheel. En wie het niet mee retour zend. Dan is het waarde vermindering...

Beste Marieke, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u het paar op deze manier heeft ontvangen. De manier waarop de schoenen worden verpakt verschilt per leverancier, maar wij begrijpen uw reactie uiteraard. Wij zullen uw feedback meenemen binnen Nolten om dit in het vervolg te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Kunnen we nog iets voor u doen? Mail dan gerust naar [email protected] met uw klacht of vraag, dan kunnen we u mogelijk verder helpen. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

top

snel geleverd, helaas waren schoenen niet gaat voor mij, retour ook heel goed verlopen......

Alles verliep zoals verwacht.

Laarsjes werden snel en keurig verpakt geleverd

Geen geld terug

Ik heb de schoenen retour gestuurd, maar tot nu toe geen bericht ontvangen dat u deze weer heeft ontvangen en geld terug heeft gestort.

Beste Meta, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben uw retournering in ontvangst genomen op 29-2-2024 waarna het aankoopbedrag meteen is gecrediteerd. Graag vragen wij u om uw bijschriften nogmaals te checken t.n.v. Ingenico payments of Worldline payments. Kunnen we nog iets voor u doen? Mail dan gerust naar [email protected] met uw klacht of vraag, dan kunnen we u mogelijk verder helpen. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Simpele bestelling via website

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Prima overzicht.

Snel goed en kwaliteit

Snelle levering Goede service en prima kwaliteit

Erg mooie webshop voor schoenen.

Goed overzicht op de webshop, duidelijke beschrijving, product voldoet aan de verwachting, wat ze beloven komen ze ook na. Ben er erg goed over te spreken.

Snelle levering en de retour ook snel afgehandeld. Dus goede service

Shop easily

It was easy to navigate between pages, easy to pay, fast shipping, what else do you need ? Quality is genuine.

Snelle levering en fijne uitleg

Is zeer goed

De stroken die werden geleverd zijn pefect

Alles zoals verwacht

Snelle levering en product zoals verwacht

Super tevreden

Alles perfekt

Goede webshop, mooie schoenen

Mooie schoenen, goede sale. Schoenen netjes en goed verpakt. Goede sale. Blij met mijn aankoop. Je wordt goed op de hoogte gehouden en je kan levering gelijk aanpassen in afleverpunt.

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.