had kaarsen besteld maar waren behoorlijk beschadigd, terug gestuurd

had laarzen besteld maar waren behoorlijk beschadigd, terug gestuurd en onmiddellijk een paar hele mooie laarzen ontvangen , ben erg tevreden. Leuk personeel en zeer accuraat .

Vlotte bezorging

Schoenen binnen 2 dagen ontvangen na bestelling.

Stipte en snelle levering, met 100% tevredenheidsgarantie zoals opgegeven!

De eerste maal een schoen besteld, weliswaar van een merk dat ik vaker koop en waarmee zowel naar esthetiek als naar draagcomfort en maatvoering, een 100% tevredenheid werd gerealiseerd! Dit ga ik vaker doen, ondanks benadeling van de middenstand. Daar kreeg ik recentelijk de inspiratie om uit de maximale toonzaal te gaan kiezen ipv. uit een beperkte keuze!

Prima. Snelle levering.Goede snelle service

Snelle levering en goede snelle service

Besteld vanaf een duidelijk website, keurig verpakt ontvangen, aangedaan en weggelopen! Thanks!

Fijne webshop.

Tevreden over de aankoop en de service van deze winkel!

Waardeloze service

Mijn moeder had een klacht over een paar Durea schoenen. Nolten heeft deze schoenen opgestuurd naar Durea. Nolten: "Dureau heeft er nieuwe zolen onder gezet". De schoenen zijn via Nolten weer naar mijn moeder teruggestuurd. Echter, het zijn niet dezelfde schoenen die zij heeft teruggekregen!! Wel hetzelfde model maar niet dezelfde uitvoering. Daarnaast waren de schoenen van mijn moeder niet gedragen; diegene die terug zijn gekomen wèl. Nolten houdt voet bij stuk en doet alsof mijn moeder zich vergist. Je vergist je niet als je schoenen met lak inlevert en glad-leren schoenen terug krijgt. Deze schoenen zou zij nooit gekocht hebben. Daarnaast wil zij ook geen schoenen dragen die iemand anders al heeft ingelopen.

Beste Cecile, Bedankt voor uw bericht. We zijn van mening dat er sprake is van een misverstand. De bestelde schoenen waren niet van lak maar van glad leer. Van het bestelde artikelnummer bestaat tevens geen lak variant. We hebben dit dubbel gecheckt a.d.h.v. het serienummer in de schoen, die overeenkomt met de bestelde schoenen die u na reparatie heeft ontvangen. De schoenen waren vooraf aan de reparatie (kort) gedragen en zijn na reparatie voorzien van volledig nieuwe zolen. Ons inziens hebben we uw klacht adequaat, netjes opgelost en u volledig geinformeerd. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Altijd met veel plezier schoenen kopen, binnen én buiten de sale

Mooie merken, bijzondere merken, aardig en deskundig personeel en in de sale mooie prijzen!

Duidelijke website.

Kwaliteit is top

Keurige levering

Snel , correct en goed ingepakt verzonden. Ook bij een retournering en wisseling van maat. Perfect.

De bestelling kwam vrij vlot op mijn adres. Helaas klopte de maat van de pantoffels niet. Heb ze direct retour gedaan. Met het verzoek een maat kleiner. Wetende dat het nu wat langer kon duren i.v.m. retour- verwerking. Maar toch had ik het tweede paar binnen een week. Dus verloopt daar ook een retourzending heel vlot. Dank voor de service.

Geweldig !!

Schoenen ingeruild en nieuwe gepast en online besteld ter plekke en op de dinsdag daarop geleverd. Bootsen lopen perfect ! Hoop dat jullie in de toekomst Wat meer “wijde maten” in huis opnemen omdat dat met passen direct tot aankoop kan verlopen. Vast bedankt Fulco

Prachtige schoenen snel geleverd

Voor het eerst besteld naar grote tevredenheid

Snelle levering!

Fijne zaak!

Snel goed en verzorgd!

TOP!

super

handig overzichtelijk servicegericht

top ervaring

top ervaring

Makkelijk te bestellen. Product goed ontvangen. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Prachtige Laarzen, goede service

Ik heb prachtige Sendra laarzen gekocht. Omschrijving was prima bezorgservice snel, helemaal goed!

Perfecte manier van schoenen bestellen.

Door eerst in de winkel te passen, konden we een maat groter online bestellen bij de winkel. Ideaal, want zo hoefden we niet weer terug te rijden.

In de winkel besteld en 2 dagen later in huis. Prima service

Grote sortering en prima service

Prettige, ruime winkel in de Westfield Mall 2 paar laarsjes gekocht waarvan 1 paar (moest half maatje kleiner) 2 dagen later via Post NL bij mij thuis werd gebracht! Uitstekende service!

De schoenen waren iets te wijd,service prina!

Prima,zending ok,retour ok,geld terug gekregen dus ook prima

Prima! Snelle en goede service

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.