Heel erg goed goede service ook

Ik adviseer iedereen hier je schoenen te kopen Goede kwaliteit en betaalbaar leuke sale aanbiedingen maakt nog aantrekkelijker

Altijd even goede service!

Fijne zaak, mooie schoenen, goede service

Ruime keuze en hoge kortingen!

Mooie Giorgio schoenen aangeschaft. Het eerste paar was te groot dus deze gingen retour. Het retourproces ging erg soepel. Al met al een prettige ervaring met deze winkel. Ik kom zeker weer terug.

tempo en afhandeling erg goed

professionele hulp

Grote zorgvuldigheid

Zeer vlotte levering. In een telefonisch contact heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Beveel deze prachtige schoenenzaak iedereen aan!!

Prachtige sneakers en snelle levering

Sneakers voldeden aan de beschrijving! blij mee!

Perfect!

De schoenen waren er supersnel, helaas te klein, er waren geen grotere meer, gelijk geld terug! Super snel allemaal

Topservice!

Zeer correcte dienstverlening. Steeds meteen antwoord bij vragen.

Flexibel opgesteld bij mijn vraag om schoenen te ruilen terwijl het niet direct op die manier kon!

schoenen met korting gekocht, ruiltermijn verstreken, toch nieuwe maat kunnen krijgen voor oude tarief

prachtige schoenen, mooie prijs, snel geleverd, track en trace

Bij NOlten is het heerlijk winkelen, zelfs online

Levering en product prima, communicatie kan beter

Ik kreeg pas laat een bevestiging per mail... en dag later dan de bestelling. Als je een website voor het eerst gebruikt, ben je toch altijd even benieuwd of het nu gelukt en bevestigd is en dat duurde dus een dag ofzo.

Beste Patrick, Bedankt voor uw feedback. De bevestiging van de bestelling wordt direct en geautomatiseerd na een succesvolle bestelling verzonden. Het wil wel eens voorkomen dat de e-mail bij ongewenste items/spam terecht komt of niet aankomt. Laat het ons dan gerust weten, we sturen de e-mail opnieuw naar u toe. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Snelle levering, netjes verpakt

Fijne schoenen, goede kwaliteit. Snelle levering, en dubbel verpakt in doos, dus netjes aangekomen

Top service !

2 paar schoenen online besteld. In de uitverkoop ook nog, dus nog flink verl Voordeel ook. Helaas 1 paar schoenen moeten terugsturen. De schoenen waren vooruit betaald. Echter het verbaasde mij hoe snel het geld weer teruggestort werd. Daar kunnen andere online shops een voorbeeld aan nemen. Echt super !

Webside is makkelijk, schoenen waren de volgende dag in huis. Service top en schoenen precies zoals omschreven.

Prima ervaring snel geleverd

Zeer positief

Geweldige laarzen

Ook voor mijn brede voeten vallen deze laarzen geweldig. En ze staan super kek onder een rechte spijkerbroek. Ik heb ze gelijk ook in zwart besteld.

Snelle levering, goede service.

Snel en zorgvuldig

Snelle verzending, heldere communicatie, product netjes aangeleverd

Supersnel geleverd! Blij met deze fijne service

Snel bestellen en bezorgen

Bestellen ging makkelijk en snel, net als de bezorging.

Snelle afhandeling

Snelle levering en afhandeling

Altijd Correcte online afhandeling

Altijd correcte online afhandeling

Prima prijs en kwaliteit

Prima prijs en kwaliteit

Ondanks decemberdrukte snelle levering van mooie schoenen

Mooie laarsjes

Snelle levering Laarsjes voldeden aan verwachting

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rijswijk en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.