goede prijs, snel geleverd

goede prijs, snel geleverd

prima verzending en kwaliteit product ook prima

alles verliep zoals je hoopt: website duidelijk, verzending ook duidelijk, kwaliteit en maat schoeisel wat je mag verwachten

Makkelijk bestellen, goede service en vlot geholpen in de winkel.

Prima geleverd

mooie kwalitatieve schoenen

correct verzonden

Snelle verzending

Top! Product direct verzonden. Prachtige Uggs, goede communicatie!

Altijd correct

Zowel website,bestellen, leveren en retourneren verloopt gemakkelijk

Snelle levering, goed product

De pantoffels die ik had besteld, (goede kwaliteit) werden snel en keurig verpakt bezorgd. Ze bleken te klein. Na retourzending (die heel gemakkelijk wordt gemaakt door de verpakking en het retourticket) kreeg ik de volgende dag een maat groter toegestuurd. Héél tevreden!

Super bedrijf.

Ik heb jullie via de telefoon mogen spreken. Wat een klantvriendelijkheid.

C est passé super bien

Je suis très contente du service , la communication, le délai de livraison a été fait dans un record magnifique

I never received it

I never received it

• Would you recommend us? No

Dear Emilie, Thank you for your feedback. We are sorry that the change of address was not properly implemented by the carrier. We have contacted you so that we can still send the order to you. Unfortunately, we have not received any response from you. We're sorry that things didn't go completely well. Best regards, Nolten Customer Care

Snelle levering en fijne medewerrkers

I

Zoals altijd goede kwaliteit schoenen en binnen de afgesproken tijd bezorgd

Door de jaren heen altijd goede schoenen

Prettige winkel en een fijne site op internet. Gauw geleverd. Zeer tevreden klant.

Prima ervaring

Uitgebreide website. Goede sale, en snelle levering! Ik kom zeker terug

Ik moet steeds achter de vergoeding aan gaan van niet opgestuurde en geretourneerde artikelen

Begin Februari heb ik een bestelling gepaatst voor 4 paar schoenen, er waren maar 3 paar geleverd, waarvan een vervolgens was teruggestuurd. Het was heel eenvoudig om te bestellen en het was snel geleverd. Het wordt snel gereageerd door de serviceafdeling. Echter moet ik 3 weken later nog steeds achter de vergoeding aan gaan van niet opgestuurde en geretourneerde artikelen.

Beste Katja, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u na het plaatsen van uw bestelling een directe mail gestuurd dat het artikel achteraf niet in voorraad bleek te zijn en hierdoor niet naar u verzonden kon worden. Wat vervelend dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben u een directe e-mail gestuurd om de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde te maken. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Schoenen goed, junkmail irritant

De gekochte schoenen zijn goed, het bestellen was eenvoudig, de bezorging was ook in orde. Het is wel zeer irritant dat ik na mijn bestelling elke dag reclame in mijn mailbox ontving. Blijkbaar is het proces zo ingericht dat die keuze automatisch aan staat. Dat zou anders moeten.

Nette prijs, prima service …

Via de webshop in de sale een paar schoenen besteld, nette prijs en binnen 3 dagen keurig verpakt afgeleverd. Zo hoort het!!!

Heel fijn geholpen en benaderd

Fijne ervaring

snelle levering, goede communicatie

Besteld en super snel bezorgd

De schoenen zijn perfect!

Goede service. Snelle levering en bij retour snelle terugbetaling.

Helaas was de laars veel te groot , ik heb altijd maat 39 van Sendra. Maar dit keer past het echt niet.

Kleur anders dan vermeld

Schoenen zijn zorgvuldig verpakt Mailing is duidelijk Echter waren de schoenen geen taupe , zoals op site vermeld, maar blijkt het kiezel te zijn Erg jammer, dit had kunnen worden voorkomen als er op de site dezelfde kleur wordt vermeld dan er op de doos staat.

Schoenen snel geleverd en de retourzending snel verwerkt. Binnen zeer korte tijd geld teruggestort, kortom TOP SERVICE

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.