Fijne en mooie schoenenwinkel

Mooie schoenen. Snel geleverd. Goede service

Awesome

I have my shoes and I enjoy of wearing them. I found a pear of shoes which I was looking for all over my country. The only disturbing is that I didn't know the exactly place of the package on the days, but I send a message to postNL and they help me a lot. Also I send a mail to you and reassure me. Thank you a lot, I will order again.

jammer

Verkeerde maat schoenen gekregen. Geen reactie of andere maat ontvangen op mijn bericht. Dus geen idee of jullie goed zijn Dus weet eigenlijk ook niet of jullie wel een recensie van mij willen

Beste Bea, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u een verkeerde maat heeft ontvangen. Volgens onze gegevens heeft u maat 38 besteld. We hebben geen bericht ontvangen, wat correspondeert met het e-mailadres van uw beoordeling en bestelling. Kunnen we nog iets voor u doen? Mail dan gerust naar [email protected] met uw klacht of vraag, dan kunnen we u mogelijk verder helpen. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Mooie laarsjes gekocht in de sale

Hele mooie laarsjes gekocht in de sale zitten heel goed valt op maat. De levering was heel snel Ben er blij mee

Snelle verzending

Mooie schoenen van goede kwaliteit, grote collectie van de nieuwste schoenen. Online winkelen is overzichtelijk. Snelle levering

Goed en zeer vriendelijke service

Voor het eerst hier schoenen gekocht. Van zoeken t/m afrekenen ging makkelijk online, niet de volgende dag in huis maar dat is prima! Ook nog even via mail contact gehad, snel en behulpzaam contact!

Nolten Topzaak!

Wij kopen al jaren bij Nolten en vinden het gewoon een topzaak! Prachtig assortiment mooie winkels en kwaliteit!

Heb zeer moeilijke voeten maar het merk si zit bijna als gegoten dus nu ook weer. Extra dank voor jullie uitstekende service de volgende dag kon ik ze al afhalen . Top top

Heel tevreden

Voor de eerste keer bij Nolten besteld en heel blij met de snelle levering. Ook de website was heel overzichtelijk en ga ik zeker vaker bekijken.

Besteld en dag erop ontvangen

Altijd vriendelijk personeel en laatste keer online besteld, goede service en kwaliteit

Alles verloopt prima en snelle service

Mooie collectie

Mooie collectie en snelle levering Aanrader.

Webshop verkoopt verkeerde maten

Maten klopte niet op de webshop, waardoor ik de verkeerde maat heb ontvangen en nu is de mijne uitverkocht ..

Beste Tara, Bedankt voor uw feedback. Erg vervelend met die maten, voor ons is dit met modellen van New Balance ook een uitdaging, omdat Unisex maten (wat we bij de inkoop niet altijd meekrijgen) gebaseerd zijn op de heren maatboog. Als dames dan hun damesmaat weten van New Balance en een unisex model willen kopen dan is het van belang een andere maat te nemen. De maten corresponderen dan met de herenmaatboog. Ruilen ging helaas niet meer omdat het model is uitverkocht. We hopen dat u voor de toekomst iets aan de uitleg heeft. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Mooie schoenen. Goede en snelle levering

Snel en netjes

Duidelijke communicatie en snel verzonden, netjes aangekomen. Goede schoenen uitstekende kwaliteit en met hoge korting. Ik ben helemaal blij!

Snelle en correcte levering

De schoenen zijn snel en bijzonder mooi verpakt geleverd. Helaas niet gehouden, omdat ze te mooi waren om intensief mee te lopen met de honden. Het aankoopbedrag binnen no time terug gestort.

Item, price, promotion Good....

First time client, I appreciate this company, one "bemol"regard the delivery, but at the end, it was a good experiment. to be continued

us- maten

Hi de schoenen waren 2,5 maten te groot. Ik had deze maat besteld omdat jullie op de site zeggen us-Maten te hanteren. Omgerekend en wel moest het dan kloppen. Niet dus. Misschien toch handig om Europees model te gebruiken. Ik heb ze niet kunnen ruilen want maat 39 was niet in stock.

Beste Aimee, Bedankt voor uw feedback. Erg vervelend met die maten, voor ons is dit met modellen van New Balance ook een uitdaging, omdat Unisex maten (wat we bij de inkoop niet altijd meekrijgen) gebaseerd zijn op de heren maatboog. Als dames dan hun damesmaat weten van New Balance en een unisex model willen kopen dan is het van belang een andere maat te nemen. De maten corresponderen dan met de herenmaatboog. Ruilen ging helaas niet meer, door de Sale was het artikel uitverkocht. We hopen dat u voor de toekomst iets aan de uitleg heeft. Vriendelijke groeten, Nolten Klantenservice

Altijd het beste winkel

Eenvoudig om te ruilen, zeer goede service. Fantastische schoenen, zeer tevreden!

Makelijk en keurig bestel en aflevering process

Zoals beloofd

Eerst telefonisch contact gehad. Netjes te woord gestaan. Schoenen keurig verpakt en snel ontvangen!

Goede en duidelijk website, snelle levering. Zeer tevreden

Geweldige service!

Goede service , en de beste prijzen voor schoenen vooral in het duurdere segment. Altijd de beste prijzen. En als er iets is lossen ze het perfect op. Ik kjk alltijd eerst bij Nolten. Beste deal. Mooiste schoenen. Aanrader!!!!

Over Nolten

Bij Nolten vind je altijd de nieuwste collectie schoenen, tassen en accessoires voor dames, heren en kids van de leukste merken. Shop online of in één van onze winkels in Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer en Delft. Om onafhankelijke beoordelingen te waarborgen, werkt Nolten samen met Kiyoh klantbeoordelingen. We stellen je mening op prijs.