Geweldig !

Goed klantcontact. Nooit problemen. En als ze er zijn worden ze opgelost Ik raad deze webshop bij iedereen aan

Super Service und gute Beratung

Helfen und beraten immer.

Goede producten beetje jammer dat jullie met easy puff gestopt zijn.

Een aanrader

Service is altijd top!

Gute Produkte

Mittlerweile bin ich schon jahrelang Kunde und im Großen und Ganzen sehr zufrieden. Gute Produkte zu fairen Preisen. Schnelle und zuverlässige Lieferung. Solange es die Produkte der Firma Magic Mist gibt, werde ich auch Kunde bleiben.

snelle en correcte levering

niets op aan te merken

Gebruiksvriendelijke website, uitstekende klantenservice

Snelle, vriendelijke reacties, fijne website om te bestellen.

Bestellen gemakkelijk en levering perfect en zoals aangegeven

Ook als je in het weekend besteld wordt de levering vlekkeloos en op de aangegeven datum geleverd.

super service

SUPER SERVICE

Klant staat centraal

Bestellingen worden altijd volgens afspraak afgehandeld. Op het gebied van service doet Novus Fumus een extra stapje.

Uitstekend!

Prima producten met een snelle verzending. Bij eventuele problemen wordt het zeer snel opgelost.

Orders always very professionally and promptly handled.

As above.

Gebruiksvriendelijke website, zeer goede ervaring.

- Altijd snelle levering producten. Bij eventuele niet-conforme levering (hoeveelheid, soort product ...) altijd pasklare oplossing. - Kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat al geruime tijd de kwaliteit, lees levensduur, van de door mij gebruikte cartomizers voor de e-sigaret verminderd is tegenover het verleden.

Snel en betrouwbaar

Betrouwbaar

Producten voldoen aan mijn verwachting en worden correct en op tijd geleverd

Geweldig en klantvriendelijk.

Nooit problemen. En goede uitleg

Had een keer een tekort en werd direct nagestuurd. Snelle levering!

Perfect offer and service

Every time I order I’m happy to come back again. Respectful and helpful customer service, very timely if not prompt responses. Thank you for outstanding customer service.

mijn ervaringen zeer goed

prima service en klantvriendelijk

Prima geholpen via de chat. Zeer vlotte levering. Goede prijs

Toppie

Goed product. Goede service. Snelle levering.

snel en correct

wat ik zeg. snel en correct

geweldige service van een prima product

Ik ben nog steeds erg blij met mijn e-sigaret en de service die Novus Fumus geeft is top

Goed contact Altijd met raad en daad klaarstaan Verder niets dan goed klantencontact

Superverzending/Superservice

Supersnelle levering en daarnaast deed mijn product het niet. Een mail naar het bedrijf gestuurd en meteen een nieuwe op gestuurd gekregen!