Altijd goed, altijd snel, nooit gedoe

Ik ben hier al jarenlang klant Artikelen zijn uitstekend, net als de service. Ook de verzending gaat snel en erg goed via UPS.

Goed bedrijf, snelle levering.

Snelle levering en goede service.

Snelle en juiste levering.

Goede service en goed geholpen Nooit problemen Niks is teveel

Zoals steeds prima service, maar vooral (pro-actief) meedenken met mij als klant.

Helaas is mijn favoriete e-sig cartridge al langere tijd niet leverbaar. Maar novus fumus denkt actief mee en stuurde een aantal alternatieven op om te kunnen bepalen wat voor mij -voorlopig- het beste alternatief zou kunnen zijn. Deze handelwijze wordt door mij zeer gewaardeerd.

Todella hyvä palvelu

Olen useamman kerran tilannut täältä. Aina on toiminut hyvin. Selkeä palvelu ja hyvä toimitus. Suosittelen myös muille!!!

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Excellent company to deal with!

Great products, great prices and fast delivery! 5 stars!

Goede service en goede producten

Bestellingen komen netjes op tijd en als er een product niet op voorraad is wordt dit netjes gecommuniceerd en een alternatief voorgesteld.

Snelle en correcte levering

Great service

Good products and good service.

Snelle levering en correcte bezorging!

Zeer aan te bevelen.

Als altijd geen aanmerkingen.

Bestelling werd vlot en naar verwachting geleverd.

Snel geleverd, goed product.

Geniet dagelijks van mijn electronische sigaretje!!!

Sehr hilfsbereit.

Alles Top

Snelle levering, pakket goed verzorgd.

Alles komt aan zoals besteld is.

Ich hoffe, dass bald meine magic Mist 0.6 wieder lieferbar sind. Ansonsten seid Ihr super!!!

Super Ware +'Super Service

Mooie producten en zeer snelle verzending!

Dik tevreden

Eenvoudig bestellen en betalen, goede kwaliteit en vlot geleverd. Wat wil je nog meer.

Goed. Klantgericht

altijd goede service. Komen altijd afspraken na

Als er iets eens in backorder is, is de levering nog snel. Sturen altijd wat je bestelt. Als er iets defect is, wordt altijd vervangen. Niets anders dan lof.

Over het algemeen goed

Mijn laatste bestelling waar ik verzendkosten voor had betaald werd toch afgeleverd bij een service punt, was ik niet erg tevreden over, dat zijn kosten voor niets vind ik een slechte service.

Correcte bezorging en altijd op tijd!

Vele jaren bestel ik hier mijn cartomizers. Alleen jammer dat er nooit kortingen worden gegeven. Verder ben ik tevreden. Met vriendelijke groet, Peter Lendfers en Loes Hameleers

Even wennen aan de smaak en de grote sigaret

Even wennen aan de smaak. Mijn vriendin heeft hem al langer en die sigaret voelt veel zwaarder aan. Deze is aangenamer vasthouden.

Probleem goed en persoonlijk opgelost

De eerste keer dat ik bij Novus Fumus bestelde, was er een leveringsprobleem. Hierover werd door NF niet gecommuniceerd, maar ik trof een heel prettige medewerker op de chat die me onmiddellijk en zeer vriendelijk te woord stond en het probleem -met welgemeende excuses- goed oploste.

perfect

vlugge verzending /alle smaken die ik kocht waren oke