De rollerbox voldoet niet

De mascotte rollerbox is niet te gebruiken. Er komen alleen heel stevige sigaretten uit. Die zijn zo stijf gedraaid dat ze niet te roken zijn.

Hoi. Dank voor jouw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de Mascotte Rollbox. Misschien dat je na het bekijken van deze video betere sigaretten kunt rollen. https://www.youtube.com/watch?v=QRngWagN6i0 Mocht het alsnog niet lukken, dan kun je het product altijd retourneren. Je krijgt dan 75% van het aankoopbedrag terug. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt.

Rundum zufrieden!

Abwicklung schnell und unkompliziert. Lieferung nach DE sehr zügig, 2-3 Tage! Qualität der High Hawaiian's auch wunderbar.

Binnen 24 uur geleverd!

Heel positief

De beide filters houden de teer heel goed tegen! Een aanrader!

Top product

De methol bollekes zijn supper voor een frisse sigaret.maar de verzending kon wat goedkoper is wat duur 9€.

Dank voor jouw feedback! Fijn dat je de Aroma King klik bolletjes lekker vindt. We hadden ook graag goedkopere verzending willen aanbieden, maar helaas is het voor ons nagenoeg onmogelijk om voor minder een goede en snelle verzendmethode aan te kunnen bieden. Hopelijk zien we je toch nog snel terug in onze webwinkel.

uitstekend en mooi kwaliteit

ik heb 2 sets clippers besteld gehad en 2 doosje clipper steentjes deze kwamen iets later aan dan dat we website vertelde maar dat kan ook door de post zelf zijn geweest de producten zijn mooi en werken zoals het hoort makkelijk te gebruiken en fijn omdat je het kunt hervullen zeker een aanrader op via deze site te kopen denk eraan elke persoon kan eens een foutje maken en overal kan eens iets mis gaan maar voor zover ik het weet bestel ik hier zeker terug de volgende keer :) :) :) :)

Alles netjes ingeoakt

Snel en correct

Al altijd een correcte en snelle levering !

Heel goeie service

Bestelling geplaatst deze gekregen maar zonder inhoud alleen een leeg doosje maar gebeld en ze weten precies waar het over ging en volgende dag nieuwe gekregen

Goede communicatie en makkelijk te bestellen. Verbeterpunt is dat als iets niet op voorraad is of bijna uitverkocht is dit graag op de website vermelden.

Snelle, correcte levering

Gemakkelijk bestellen en zeer rap geleverd. Geen ongemak ervaren.

Vroeger altijd marlboro mint gerookt nu verboden in de Europa unie en ben zeer tevreden dat ik dit toestel heb gekocht

Insightful and highly visual!

The experience was great! Got to see so many visuals which was amazing!

Totaal tevreden

Bestellung problemlos, alles bestens. Sehr zu empfehlen, immer wieder gerne.

Makkelijk te bestellen

Prima ,heel snel verwerkt

Alles ging heel snel en goed,is een goeie prijs

Snel besteld snel geleverd

In envelop ipv doos dus paste door de brievenbus

Ik had mijn bestelling niet ontvangen... Iets fout gegaan bij dhl Kreeg zonder moeite nog een keer mijn bestelling gestuurd. Helemaal top

Great lighters

Lighters are working great, and look good too!

Goede, snelle en nette sevice