Snelle levering en vriendelijke klantendienst.

Er was 1 product niet in stock en werd dus niet geleverd. Even een berichtje naar de klantendienst en mijn geld werd direct teruggestort i.p.v te moeten wachten tot het weer in stock is.

MDMA gummies besteld, bleek ketamine te zijn.

Zoals de titel het zegt. Gummies van the high company, Vriendin en ik belanden allebei kotsend in bed met een keta trip die aardig lang aanhield. Vergoeding gevraagd maar een mail terug gehad met het bericht dat ze eerst maar de leverancier zouden spreken voordat er überhaupt een vergoeding kwam. Vergoeding is er dus ook nooit geweest, wees bewust als je hier besteld. Schandalig en onverantwoord om producten te verkopen met andere aanduidingen. Slechte service wat bleek uit mailcontact, voor mij nooit meer bestellen hier.

Niks op aan te merken, bestelling snel binnen

Prima product.

De druppels werken goed . Goede werking.

Excelent

Snel verzenden en groot assortiment

Goede producten en super klantenservice!

In de avond een bestelling geplaatst, maar perongeluk een fout in postcode gemaakt. Via Whatsapp een bericht gestuurd en deze werd alsnog na sluitingstijd opgepakt en mijn foutje is gelijk recht gezet! Topservice! Daarnaast bevallen de producten heel goed! Zelfs nog een extraatje erbij gekregen! Onwijs bedankt!

normaal altijd een goede ervaring

echter nu zijn de menthol click bolletjes veranderd van verpakking en schjinbaar ook van smaak. enige minpuntje..

Snelle betrouwbare webshop !

Correcte afspraken qua levering en verzending . Goede kwalititeit van producten

ben tevreden

ik bestel ze voor mijn zus en die is er zeer tevreden over

werkt zoals in de beschrijving en goed /helpt ook tegen PTSS

Het werd heel snel bezorgd, heel fijn en hele goede kwaliteit producten en de gummy's , die smaken lekker en werken na 45min. dus niet te snel weer een nemen. Even wachten. Ik heb zware PTSS en voor het eerst in 10 jaar had ik minder last van de klachten en symptomen die erbij horen. Dus het zou voor de medische wereld een super middel zijn voor mensen met PTSS of Zware PTSS. Ik ben heel tevreden met mijn eerste bestelling van Novus Fumus. Super bedankt en groetjes, Danielle

Snelle levering en veel variatie aanwezig op de website.

De levering was snel, de producten werken goed en er zjjn veel producten om uit te kiezen. Top!

Everything was went smoothly

Very fast delivery. Understandable prices. Accurate product description. Good packaging.

Bardzo szeroki asortyment. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Trufle szczelnie zapakowane, przesyłka nie uszkodzona.

Prima vape

Genoeg keuze, de vape werkt naar behoren. Lekkere smaak dragon fruit de uitwerking is vele malen beter als ik had gedacht. Zeer snel antwoord via whatsapp. Zou alleen geen ups express bestelling op vrijdag doen. Deze kwam maandag gewoon in mn brievenbus gedaan. Beetje duur 16€ voor n brievenbuspakje 4 dagen geduurd. Ik zou zeker een andere vape bestellen. N aanrader

I had problems with the postnl not delivering my package. I had to contact the company i ordered from to talk to postnl. So i send them an email and never got a reaction from them.

• Would you recommend us? No

Alles bestens, schnelle unkomplizierte Lieferung

schnelle unkomplizierte Lieferung, gute Qualität. Gerne wieder.

Super tevreden!

De producten zijn zoals aangegeven. Ik geniet echt van de smaak die de bolletjes geven aan mijn sigaret. Ook heel snelle levering, in de namiddag besteld en het was de volgende ochtend al geleverd. Zeker een aanrader!

Alles kwam snel aan En is van goeie kwaliteit

...

..ok

amazing

very strong stuff, felt amazing even after only half a gummy. i recommend taking one at the time, friend took two and was out completely. love it, will buy again :))

Very Fast Shipping To Germany

Everything just perfect! Ordered around 13:00. Products arrived the next day!!! Thank you so much!

Dziękuję bardzo

Bardzo mila obsluga

Vaste couillonade

Une magnifique chiasse. En soit un un PQ trip qui vous fait tout oublier!!!!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geeki

Ben high ash

Fast, reliable, yummy!

The delivery was super speedy, the products are high-quality and honestly very tasty (which I did not expect based on my previous experience), overall I only have positive impressions!

Hoogstraat 56

5931GD Tegelen