Unkompliziert und schnell

Bestellung und Bezahlung unkompliziert, schneller Versand mit der Möglichkeit das Paket zu verfolgen. Für mich absolut perfekt!

perfect van a tot z

Perfecte communicatie levering ging niet helemaal goed lag aan dhl gebeld meteen geregeld andere dag in huis super vriendelijk en top

Heel tevreden.

Prima tijdig en goed verzorgd.

Prima webwinkel

Scherpe prijzen (super black friday deal gehad), snelle verzending, duidelijke website en goede communicatie over de status van mijn verzending.

Prima webwinkel

Prima webwinkel!

Mijn bestelling was een paar dagen te laat buiten de de schuld van novus om dit hebben ze op een zeer nette manier opgelost Daar kan menigeen webwinkel nog iets van leren

Amazing

Quick delivery to uk. Definitely recommend I’ll buy again. Loved the extra Fruitastick added to my order! Thank you

snel en effeicent

idem

Responsive and fast

Great customer service, phone call was useful to answered questions about the product

Goed zoals het hoort te xijn

Goed zoals het hoort te zijn

Uitstekend !!

Het artikel liet even op zich wachten , mail gestuurd en direct antwoord gehad dat het bestelde product niet voorradig was , maar wel verwacht werd .. daags nadien werd ik gebeld dat het product binnen was en het op de post ging … heel vriendelijk

Delivered as promised

Great service…highly recommended

Hele goede service

Mooi design, fijne service kortom aanrader

Snel geleverd en een mooie prijs

Goed geregeld via de post

Super Produkte

Schade das die Lieferung so Teuer ist und gibt nur UPS als Lieferant . Produkte aber top zu gutem Preis.

Happy

Very Quick delivery.

Easy and fast delivery

Good experience. Only thing that takes away ½ star is that the price on the product I bought was a bit unclear. First it was one price, including taxes. But in the basket it was a bit higher.

Zeer goed.

Zeergoed

Schnelle Lieferung, top Produkt, alles Bestens!

Over Novus Fumus.com

Novus Internet Shopping levert diverse exclusieve reis en lifestyle artikelen