Pluspunten

Prettige communicatie en handelswijze.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening!

Pluspunten

Snel schakelen, afspraken stipt nakomen

De app is niet heel gebruiksvriendelijk en wel wat traag.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen we uw feedback mee zodat wij de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Groeten, Karlijn Recruit a Student

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Groeten, Karlijn Recruit a Student

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vaun is een prettige contactpersoon. Hij doet zijn best om het zo goed/makkelijk mogelijk in te richten. Werving personeel ging goed.

Poolmanager is vrij onpraktisch in gebruik qua bepaalde deadlines. (dag van tevoren inplannen, dag zelf aanpassen) waardoor het niet efficiƫnt werkt. Communicatie is soms niet even duidelijk

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, wij vinden het fijn om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen wij uw feedback mee om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Groeten, Karlijn Recruit a Student

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Groeten, Karlijn Recruit a Student

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het invullen van de diensten blijft te wankel. Te vaak worden diensten niet ingevult

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de respons op mijn aanvraag via uw website liet lang op zich wachten

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen wij uw feedback mee om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Groeten, Karlijn Recruit a Student

Pluspunten

Goede kandidaten voorgesteld, die naar tevredenheid functioneren.

De online tool voor aanvragen en uren accorderen behoeft enige aandacht. UI en gebruiksvriendelijkheid kan beter.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er wordt snel gehandeld, ook in onverwachtse situaties. Personeel is ook altijd vriendelijk!

Sneller reageren via de mail

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke vacatures, proberen mij altijd te helpen om aan een baantje te komen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

+ Vriendelijke medewerkers.

- Het invullen van alle diensten. - Alleen betrouwbare krachten inzetten. - Up-to-date houden van klant over een project.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie Vriendelijk Belangstellend Salaris altijd netjes op tijd

Misschien een kleine tip. Voor degene die best wat kmā€™s maken om op het werk te komen een reiskostenvergoeding. Verder heb ik geen verbeterpunten. Ben erg tevreden over hoe alles gaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd alert, vriendelijk en snelle reacties/handelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie. En er is altijd wel werk te krijgen in veel verschilldende richtingen.

Ik werk eigenlijk alleen bij Avis via Recruit a Student en merk dat er liever te weinig man word ingezet dan teveel. Wat ik aan de ene kant wel snap ivm de kosten alleen is het regelmatig drukker dan verwacht en kan het werk niet altijd worden afgemaakt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Inzet wordt gewaardeerd. Hierdoor mogelijkheid om meer te werken.

Zelfroosteren limiet instellen of terug naar oude systeem. Om eerlijke verdeling te houden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gaan steeds correcter met je om

Goede afspraken onderling binnen recruit a student over wie,waar verantwoordelijk voor is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zijn vriendelijk en professioneel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke benadering zowel aan de telefoon als de mail, snelle reactie op mails (Mark van Leeuwen en Laura Rijnsburger) Recruit Rotterdam. Anders dan de normale uitzendbureau's waar het allemaal massaal is en je maar een nummer bent. Recruit denkt met je mee.

Ik zou graag zien in poolmanager dat je ook als je je zelf inroostert je ook bijv. als het later toch niet uitkomt ook een knop komt waarop je je weer kan uitroosteren. Dit zou ook veel werk besparen voor de recruiters, nu moet ik toch een extra mailtje sturen naar de contactpersoon om de dienst er weer uit te halen. Voor de rest ben ik positief!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze doen alles voor je en proberen je zo veel mogelijk te helpen

Volledige communicatie, bijvoorbeeld niet erbij zeggen dat je eerst nog 2 of 3 uur moet rijden naar de opdracht

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede ervaringen met het bedrijf! Gezellig team en erg behulpzaam. Ze denken met je mee en zorgen er voor dat alles vlekkeloos verloopt! Dikke 10!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldig team van mensen die echt meedenken met zowel de werkgever als de werknemer. Enorm hard gewerkt ook om ons langer dan het afgesproken pilot project te laten werken. Snel schakelen, zelfs als je die ene keer met griep op bed licht. Ontzettend fijn! Nogmaals bedankt Team Breda!

Eigenlijk helemaal niet!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele goede en snelle communicatie! Het personeel is ook altijd heel erg vriendelijk.

Stationsstraat 29 5038 EC Breda