Verrassend

Andere uitvoering (Geel) dan getoond op site en documenten (grijs). Ga ervan uit dat deze past.

Top en snel geregeld

Super snelle service

overzichtelijke site en super snelle levering

bestellen was eenvoudig dankzij de overzichtelijke site. goede omschrijvingen en referenties van het bestelde product Zeer tevreden over de supersnelle levering.

Duidelijke communicatie en zeer snelle levering. Heb zelf de Wagner Control Pro 250 M net aangeschaft. Vandaag icm Spray Soluitions RAL 9010 gespoten. Eind resultaat is super goed!

Zeer correct contact

Mijn bestelling werd telefonisch gecontroleerd. Zeer prettig en netjes. Product werd snel geleverd.

Supersnelle levering.Compleet pakket inclusief promotie ! Top

De avond ervoor besteld vlg dag geleverd.Alles compleet,inclusief Nl-talige handleiding.De verlengde garantie registreren was ook geen probleem.Heb al ervaring met Wagner dus ga ervan uit dat dit ook wel zal voldoen aan de vermelde specificaties.Een aanrader.

Snelle, goede en duidelijke afhandeling

Wagner verfspuit, met afdekfolie en latex besteld. Keurige afhandeling, snelle levering en keurig verpakt.

Optijd

Was de volgende dag in huis Netjes verpakt Niks mis mee

Zoals vermeld voor 22:00 besteld de volgende dag in huis. Nou dat klopt helemaal, ik kon duidelijk mijn pakket volgen.

Prima, snelle levering. Zeer goed toestel.

Prima toestel, goede kwaliteit verf & snelle levering. 1 puntje eraf omdat we eigenlijk RAL9016 verf wilden en de keuze beperkt is tot RAL9010 en puur wit. Het is dus puur wit geworden, maar iets meer keuze in verf zou wel tof zijn.

Goedendag Marnix, dat is inderdaad een vraag die we vaker krijgen. Als je al weet welke kleur je moet hebben is het vaak makkelijker. Maar voor klanten die bijvoorbeeld nog op zoek zijn naar een bepaalde kleur is het lastig om online te bestellen. Vooral omdat beeldschermen ook qua kleurafwijking kunnen verschillen en daardoor de subtiele verschillen in kleur moeilijker weergeven kunnen. We bedanken je in elk geval voor je feedback en hopen dat de klus inmiddels positief geklaard is! Groet, Team Verfspuit.net

Duidelijk, geen gezeur

Snelle levering, prijs is laagste in Nederland Duidelijke YouTube instructies

De juiste instelling vinden was even zoeken

Een zeer snelle levering van diverse spullen .na enige proef spuiten zeer tevreden, Was wel even zoeken naar de juiste druk en verf dikte.👍

Ik zou geen verfspuit meer kopen

Vol verwachting een verfspuitmachine gekocht. De Wagner W890 Flexio. Omdat ik het hele huis aan het opknappen ben leek me dit een goede inverstering. Maar.... ik heb alles geprobeerd om een mooie spuitnevel te krijgen. De muurverf van deze winkel gebruikt, juiste verdunning, meer/minder druk etc etc. Het blijft aanklooien. Het afplakken en schoonmaken is meer tijd dan gewoon met kwast en roller te werk gaan. Ik zou dan ook niet meer kiezen voor een verfspuitmachine met een matig tot slecht resultaat. * Ik ben zeker geen amateur. Heb vroeger meerdere keren een auto gespoten met professioneel apparatuur en het resultaat was zeer goed.

Perfect geregeld

Alles correct en snel verlopen.

Slechte klantenservice met onjuiste info

Ik had een kunstof filterkapje nodig voor mijn verfspuit en die syond niet op de site dus ehierover contact gehad met de klantenservice via whats app. na een uitvoerig gesprek werd mij wijsgemaakt sat de filters inclusief kapje was maar datt dat niet met foto op de site stond met een foto. Echt waar? Ja mevrouw echt waar! Dus tegen beter weten i. Besteld wat denk je? 2 filters +6 euro verzendkosten maar kapjes ho maar Moet beter vetfspuit

Beste Maya, dank voor de beoordeling. Sommige van de onderdelen bestaan inderdaad uit pakketten. Ik denk dat mijn collega dit bedoelde. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunnen we ervoor zorgen dat het verkeerde onderdeel in elk geval weer retour komt en u het bedrag teruggestort krijgt. Mits deze natuurlijk ongebruikt is. Neemt u dus contact op met ons zodat we het voor u kunnen oppakken. Groet, Team Verfspuit.net

Uitstekende producten & Service!!

De bestelling wordt snel geleverd, antwoorden op vragen bijna direct gedaan.

Snel

Goede spul

Vlotte en correcte levering.

👍

Productomschrijving en product komen overeen snelle levering

Informatief zeer sterk over de producten, heb het gevoel als dat ik in een winkel geholpen ben. Ik kan Verspuit.net zeker aanraden. Zeer snelle levering.

Snelle en correcte afhandeling

Spuitmachine gekocht. Na betaling direct behandeld en snel in huis!

Duidelijke en snelle service

Bestellingen worden inderdaad tot 22:00 besteld volgende dag bezorgd en het pretigste vind ik dat je direct telefonisch iemand te spreken krijgt als je service nodig hebt. Geen wachttijd en de medewerkers denken met je mee. Was dat maar bij meer bedrijven zo. Echt top!!!

Ondanks dat ik mijn huisnummer fout heb ingetikt bij de bestelling werd het product de volgende dag keurig afgeleverd. Ga er de volgende keer weer mijn bestelling plaatsen. Een aanrader.

Super als altijd.

Goede prijs, uitstekende aflevering.

Fijn

Duidelijk en snel afgehandeld

Prima webshop, klein minpuntje

Prachtige spullen gekocht. Ik was wat korting misgelopen. Na het vermelden hiervan heeft verfspuit dit direct opgepakt en goed gemaakt. Ik ben helemaal tevreden nu.

Beste Dennis, we zien in de bestelling dat er in elk geval 1 bus verf met korting is geleverd. De korting geldt inderdaad alleen als er een verfspuit ook in de bestelling zit, de korting geldt dan voor de eerste 2 jerrycans. In totaal heeft u dus 1 jerrycan met korting ontvangen en 2 daarna zonder korting. Stuur ons even een mail op info@verfspuit.net en we zorgen ervoor dat u er ook nog eentje krijgt met die korting (dus voor EUR29,97). Of dat we de korting kunnen verrekenen met uw tweede bestelling. Groet, Verfspuit.net