Beter kan niet

In de avond om 21:45u besteld en de volgende ochtend on 09:10u in huis en keurig verpakt. Ik zou niet weten wat hier nog beter aan zou kunnen 😁.

Snelle correcte levering.

De eerste ervaring was een feestje. Mooie duidelijk site met simpele bestelmogelijkheid. Kortom....top!

Zeer snelle reactie

Snelle verzending en mijn online gestelde vraag werd binnen een paar minuten al beantwoord. Klasse!

vlugge service

vlugge service en goede prijs.

Helder en duidelijke site, snelle levering

Super snel en netjes geleverd

Bestelling netjes afgehandeld en snel geleverd zoals beloofd! Top

geweldig

machine gelijk in gebruik genomen na ontvangst. moeten een kleine 250 vierkante meter doen maar dat is nu een peuleschil gaat vanzelf is gewoon leuk om nu te schilderen

Niet complete bestelling

Verfspuit besteld met gratis extra accessoire alleen zat dit er niet bij

Beste Janita, dank voor de review. Het klopt dat de accessoire er niet bij zat. Ik zie in de bestelling dat u € 239 betaald heeft met de accessoire kost het €249. Omdat op de een of andere manier de accessoire verdwenen is uit uw bestelling, heeft u € 239 betaald en daardoor dus € 10 korting ontvangen omdat alleen de verfspuit gekocht is. Het standaard pakket inclusief opzetstuk is €249. Als u contact met onze klantenservice opneemt, kunnen we u een betaallink sturen voor €10 zodat we u het opzetstuk kunnen toesturen zoals deze staat in het standaard pakket op de site. Groet, Team Verfspuit.net

Correct verpakt en geleverd

Super snel

Duidelijke omschrijving en snelle levering, Ik heb hen opgeslagen in mijn favoriete.

Voor mij de eerste keer maar een goed betrouwbaar bedrijf. Duidelijk overzichtelijke website met meer dan voldoende alternatieven zoals, accessoires, video's, uitleg, etc, Ook qua snelheid en duidelijkheid m.b.t. voorraadbeheer en levering. Een punt van kritiek, maar dat ligt dan aan de bezorgers van Post NL. De bezorger heeft het geleverde pakket bij ons op de zaak afgeleverd en zo voor de deur neergezet, zonder melden en handtekening. Mogelijk aandachtspunt om dit met Post Nl te bespreken

Snelle levering (meer leveranciers verkopen hetzelfde product, maar alleen Verfspuit was in staat die product volgende dag te leveren) en snelle, duidelijke en deskundige antwoorden op alle vragen die ik in de telefonisch gesprek met de klanten afdeling heb gekregen.

Hele fijne ervaring, super snel geleverd

Fantastische ervaring met uw bedrijf. Ga zo door

Supersnelle levering

De website is overzichtelijk, de prijzen zijn ten opzichte van andere leveranciers zeer oké en de levering is supersnel. Zondagavond om half 10 besteld en maandag al in huis! Ook de verfspuit voldoet aan de verwachtingen, al heb ik 'm pas een keer gebruikt.

duurt allemaal veel te lang

15-12-2019 mijn garantie aangesproken ivm het niet werken van de verfspuit , begin Januari opgestuurd en nu nog niet terug .

Beste Sander, de verfspuit gecontroleerd door Wagner en op 23 januari is de betaling voor de reparatie bij ons binnen gekomen. Dit hebben we aan Wagner doorgestuurd en zij sturen de verfspuit weer terug naar u. Op 23 januari is ook ons beloofd dat de verfspuit terug gaat naar u. Echter ik zie dat u vandaag contact met ons opneemt hierover waardoor we nu pas navraag kunnen gaan maken bij Wagner over de verzending. Dit is zojuist gedaan en we hopen u hierover snel te kunnen informeren per mail. Groet, Team Verfspuit.net

In een woord ,Trebienne

Voor het eerst een mooi apparaat besteld voor een leuke prijs om woningen superieus te kunnen bedekken met latex ,ga in de zomer hem zelfs voor schuttingen en tuinhuisjes gebruiken hoop dat die daar ook super voor is ,bedankt Wagner, Mvg tn bouwteam

Zeer goed product, gemakkelijk te gebruiken

Topbedrijf dat echt met je meedenkt

Een verfspuit gekocht met 3 kannen verf. Per abuis de verkeerde kleur besteld,mijn eigen fout. Na supersnel contact via mail en app afgesproken dat ik deze zonder bijkomende kosten terug kon sturen en de goede kleur naar mij werd toegestuurd. Van mij een dikke 10

Topppp product

Goedkoop en perfect

Goed geholpen en geadviseerd

Contact via de Whatsapp gehad, advies gehad, besteld en de volgende dag in huis.

Top bedrijf, snelle levering en goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Ik heb een verfspuit gekocht begin 2019 en heb al vele m2 gespoten. Met name de verf is uitstekend geschikt om te spuiten maar ook goed schoon te maken

Snelle service en levering

Een Wagner 250 Pro besteld en de volgende dag afgeleverd. Super service.

Nog niet gebruik

Mooi product heb nog geen ervaring ermee

Zeer goed spul

De aanschafkosten zijn wat aan de hoge kant. Daarentegen is het wel allemaal kwaliteitsspul met fijne verwerking. Ze mogen best met kortingsbonnen werken voor terugkerende klanten. Verder gewoon tevreden met verfspuit.net

super snelle levering

zondag besteld maandag in huis. super