Top service!

Bestelde onderdelen goed en snel geleverd.

Scherpe prijs en snel geleverd

Mijn verfspuit heb ik snel ontvangen, een aanrader. Ten opzichte van andere websites was de prijs vergelijkbaar, maar zaten er meer accessoires in het aanbod van Verspuit.net

Top materiaal, snelle levering, goede service

Goede service bij uitstekende kwaliteit. Vooral hun verf is laag geprijsd maar van hoge kwaliteit en uitstekend voor de verfspuiten.

Zoals het hoort, goed advies, goede prijs en snelle levering

Spuit nog niet gebruikt, maar advies en aankoopproces verliep erg prettig. Telefonisch goede ondersteuning gehad en prima prijzen. Verder snelle levering.

M 950 is een prachtig toestel, zelfs voor een ''niet'' proffesional

M 950 is een TOP TOESTEL voor elke hobby knutselaar. Iedereen kan duizenden euro's besparen door het verfwerk (muren, plafonds, deuren, trap, houtwerk buiten, ...) zelf te doen. Het toestel is oh zo polyvalent en praktisch.

Goede en snelle levering

Duidelijke site je krijgd wat je besteld alles snel geregeld

Goede producten met duidelijke uitleg.

Ik was op zoek naar een verfspuit voor mijn opknapwoning. Alle informatie die ik nodig had kon ik vinden op de site. Van keuze voor het juiste model tot uitleg van de werking en het schoonmaken en de juiste verf.

Probleem voor hoogdruk lucht toch niet genoeg zuigen

Probleem niet genoeg hoogdruk. Latex Wagner 350 M

Beste klant, dank voor uw review. Graag helpen we u verder. Niet elke verfspuit kan genoeg druk opbouwen voor professionele verven. Deze hebben vaak veel meer druk nodig. Is het een gewone latex kan het wat anders zijn. Ik zie dat u een schildersbedrijf heeft, dus wellicht gebruikt u andere verf dan consumenten. Neem daarom even contact met onze klantenservice op zodat we u verder kunnen helpen! Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen: 09.00u en 17.00u: 020-2614609 U kunt met ons WhatsAppen op 020-2611412 of mail ons op info@verfspuit.nl. Dank u wel!

Makkelijke manier om te bestellen, duidelijke informatie en snelle levering.

Ik vond de website heldere informatie geven over de voor- en nadelen van de verschillende opties. Het bestellen ging vervolgens heel makkelijke en de levering meteen de dag erna al. Dus meer dan tevreden.

snel en goed

snel en goed voor een redelijke prijs

Goede site, mooie vergelijking, snelle levering

Airless verspuit vergeleken en besteld. Snel geleverd.

Goede service via telefoon en bezorging

Eerst via de telefoon de juiste informatie gevraagd en werd echt de tijd voor genomen en de juiste informatie gekregen over het toestel wat ik wou bestellen

Snel ter plekke!

Snel betalen betekend dus ook snel leveren, aankomende week hopen we dat het behang afstomen ook snel gaat! Mvg

Snel en netjes

Duidelijke site. Zeer snelle levering.

uitstekend

Duidelijke product beschrijving en volgende dag geleverd conform afspraak

Vriendelijke medewerkers

Snel antwoord op mijn vraag die ik gesteld had via whatsapp m.b.t. De instellingen van de machine.

Snelbezorgt goede service

Snelbezorgt goede service

Snelle levering, mooi produkt

Via website besteld en nagenoeg de volgende dag binnen. Zeer tevreden met het bedrijf

Prima winkel, snelle levering

Goede webwinkel Verf van Wagner in jerrycan goede kwaliteit Zou willen dat er ook in kleuren beschikbaar was.

Beste JP, dank voor de review. Onze verf is inderdaad goed geschikt in combinatie met een Wagner verfspuit. Om kleuren te verkopen is het erg lastig. Dit omdat de kwaliteit van een telefoonscherm of een computer- of tabletscherm kunnen verschillen. Daardoor kan er, als je kijkt naar een kleur, een verschil ontstaan. Mochten we hiervoor een oplossing vinden, is het zeker mogelijk dat we in de toekomst ook kleuren gaan verkopen! Groet, Team Verfspuit.net

snel en goedkoop, duidelijke uitleg

wat een verademing. duidelijke uitleg met filmpjes en tekst. en een zeer nette prijs.

Goede prijs, snelle levering

De verfspuit is snel geleverd en de prijs was goed. Er staat duidelijke info op de website van Verfspuit.net, dat helpt bij bijvoorbeeld het eerste gebruik van het apparaat. Ook de filmpjes op youtube zijn erg duidelijk en bruikbaar. Het zorgde alles voor een vliegende start! Om te oefenen heb ik bij opa het op te leveren huurhuis in één dag helemaal wit gespoten. Volgende project is onze eigen woning die op dit moment nog gestuct wordt.

Goed en goed

Snelle levering, eerlijke informatie en een heerlijk product!

Duidelijk en snel!

Na mij verdiept te hebben op de site welke Wagner ik nu zal aanschaffen. Dit was duidelijk met uitleg en filmpjes, heb ik een pro 250m besteld. Dit was later in de avond. Ik was met stomheid geslagen dat de machine de volgende dag al om 15:00u in huis had. Als ik weer wat nodig zal ik zeker weer bij jullie bestellen. Duidelijk en snel! Klasse!

snelle bezorging

De verfspuit is precies zoals beschreven Snel bezorgd tevreden klant