Snel en zonder problemen!!

Verfspuit besteld dag later in huis.. Alles ging in 1 x goed zou het iedereen aanraden

Mooie prijs, duidelijke omschrijving en snelle levering

De bovenverdieping moet bij ons thuis van een nieuwe laag latex voorzien worden de vraag was rollen of spuiten, spuiten was de keus maar op korte termijn kunnen de klus mannen niet dus zelf de mouwen opstropen. De Wagner w950 aangeschaft daar spuiten niet mijn dagelijkse hobby is maar ik ook geen 2 linkerhanden heb. Product was snel geleverd en doet wat het zegt netjes alle wanden egaal strak en wit, wel de goede latex gebruiken van een professioneel merk geen bouwmarkt materiaal. Ook alles goed afplakken maar wanneer dat gedaan is doet het apparaat zich niet onder voor een professioneel apparaat. De zorgvuldigheid die in het verzenden ging en de mailtjes van het op de hoogte houden van de zending zijn ideaal. Ik zal verspuit.net zeker aanraden!

Super service, goed advies gekregen en super snel geleverd. Dus wat wil je nog meer?!???

Ik was op zoek naar een verfspuit om mijn plafond en muren te spuiten. Twijfelde sterk tussen 2 types maar na een wijs advies toch voor de 950 gekozen. Thanks voor het advies. Het spuiten ging geweldig, wel kan ik iedereen aanraden om dik afdekzeil te gebruiken met spuiten, met de wind van de spuit waait dat dunne plastic erg makkelijk van zijn plek

Verzending is snel verzonden en goed ingepakt. Producten zijn zoals beschreven op de site!

Doen wat ze beloven

Snelle levering helemaal tevreden

Spray solution super dekking

Ik heb de Spray solution gebruikt met een HEA 350R verfspuit. Na 1e spuiten was ik erg verbaast over de goede dekking van de verf. Doordat op de muren nog aardig wat on even heden zaten heb ik die geplamuurd en daarna nog een keer gespoten. Hey resultaat is er erg moor geworden.

Een makkelijk bedienbare machine waarmee je veel doet in minder tijd en het resultaat goed is

Er zit een goede werkomschrijving bij om het apparaat snel bedrijfsklaar te maken en de muren zijn in een sneltreinvaart klaar. Zeer tevreden met het artikel.

Prima prijs en snel geleverd,

Goeie prijzen en correcte afhandeling

De prijzen zijn meer dan concurentieel, de bestelling verloopt vlot and de levering zoals vermeld. Met andere woorden: professioneel!

Had in het begin wat moeite om een account aan te maken maar na wat worstelen gelukt en bestelling goed kunnen plaatsen, snelle levering en het apparaat werkt top. Ook duidelijke website. Wel werken niet alle knopjes op de mobiele site dus hier zit nog een puntje van verbetering in.

Op een klein foutje na helemaal pirma!

Duidelijke website, producten besteld en werden netjes verzonden volgens planning, echter is het pakket de eerste keer niet aangekomen omdat PostNL aangaf dat het adres niet correct was (op de trackingpagina leek het wel goed te zijn, dus mogelijk is dit een fout aan de kant van PostNL, moeilijk te zeggen). Ik heb Verfspuit gebeld, mijn bericht is aangenomen en ik werd zeer snel teruggebeld, en er is dezelfde dag nog een nieuwe zending de deur uit gegaan die een dag later keurig werd afgeleverd. Prijzen zijn netjes, assortiment is ruim, en service is dus prima, ik zou hier gerust nogmaals bestellen!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Service zoals dat hoort, goede informatie over het product en de bestelling. Goed verpakt en bezorgd zoals afgesproken.

Alles in orde

Geen problemen gehad

Top materieel

Heb ruime ervaring met verfspuiten. De spuit tip werkt naar behoren net zoals de oude. Had de oude spuit tip in een emmer met water gedaan, na het spoelen was het water ondoorzichtig geworden. Tijdens het weggooien van het vieze water heb ik de spuit mee weggegooid. TIP, maak de artikelen die onder de verf zitten schoon in een apart bakje.

Perfecte klantbeleving

De eerste spuit die ik kreeg werkte niet goed. Na een paar keer telefonisch support heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Met de verzending ging ook wat mis, na nog een belletje werd alvast een nieuw pakket toegestuurd zodat ik vast verder kon. Ik ben 100% tevreden!

Erg snel geleverd

Besteld en volgende dag in huis ! Super !

Ruim aanbod, duidelijk bestelproces en snelle levering

Ik moest een extra onderdeel hebben en dit vis Wagner pagina gevonden en voor het bestellen werd ik door gelinkt naar verfspuit.net. Makkelijke pagina ook op mijn telefoon. Tot twee keer toe iets bestel en beide volgende dag geleverd

Zoals altijd...goed

Goed en snel geregeld...top bedrijf.

Al weer supersnel geleverd!

Dit is al de derde keer dat ik bij Verfspuit.net bestel, snelle levering en uitstekende service! Elke keer als ik de verfspuit weer moet gebruiken, bekijk ik even snel de duidelijke instructie-filmpjes, dan weet ik weer precies hoe het werkt en waar ik op moet letten. Elke keer weer een prachtig resultaat.

Punctuele levering volgens afspraak

Punctuele levering volgens afspraak

Snel

Goed bezorgd en Snel

Super positief

Mijn eerste kennismaking met de Wagner producten is heel positief en verrassend. Ik heb twee spuit apparaten van dit merk gekocht; de Wagner 250m en de W 100 voor groot en klein spuitwerk. De apparaten zijn makkelijk in gebruik en het resultaat zeer verrassend goed. Over de verf had ik mijn twijfels maar gelukkig bleek het achteraf ongegrond. De verf is van goede kwaliteit. Misschien dat het in de toekomst in meerdere kleuren geleverd kan worden?

Snel geleverd, goed product en prijs is top!

Keurig advies

Na wat oefening helemaal blij!

Het was even wennen om met de verfspuit aan de gang te gaan, het apparaat leren kennen, de spuittechniek en vooral hoe belangrijk afplakken is. Maar als ie eenmaal gaat dan gaat ie hard! De verf is ook goed dekkend alleen jammer dat deze niet in emmer zit. Wij hadden heel veel vierkante meters te gaan in een nieuw en dus leeg huis, had hier niettegenstaande kunnen rollen. Dus: heel blij mee!

Goeie spuit

Heel handig spuit . Is echt een aanrader