Geweldige service!!!

Ik had de wagner 250m 1,5 jaar in gebruik. Deze spuit doet wat die belooft, tot opeens de machine begon te lekken. Ik baalde enorm en had het garantieformulier in gevuld. Waarop ik nog wat foto's moest sturen kreeg ik al snel bericht dat ik een complete nieuwe set kreeg!!! Ik ben erg blij met deze geweldige en vooral vriendelijke service!! Veel bedrijven kunnen hiervan leren. Bedankt en ga zo door!!

Geleverd zoals omschreven en per email

Contact per email goed en duidelijk. Bestelling snel geleverd. Prijs kwaliteit zeer goed.

Gewoon goed,snelle levering, prima

Product precies zoals foto, duidelijke instructies, netjes verpakt en verzonden.

Doen wat er gezegd wordt

Levering is snel

Snelle levering goed en compleet

Zondag besteld maandag morgen in huis. Alles is compleet en functioneert naar behoren !

In één woord top.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze spuit, maar ook de verf is heel erg goed. Alleen vind ik het jammer dat jullie geen kleuren pallet hebben, dat zou helemaal geweldig zijn.Ook telefonisch en per mail heel goed en deskundig geholpen.

Sneller geleverd dan verwacht

Op zaterdag avond een Wagner 250 besteld. Zondag de bevestiging gehad dat hij woensdag na Koningsdag geleverd zou worden. Maar door het snelle handelen door verfspuit.net en postNL heb ik de maandag voor Koningsdag de spuit al ontvangen. Top service!! De machine op Koningsdag getest nee geen oranje op de muur maar wel een andere mooie kleur. Wij zijn dik tevreden met de aankoop!

Al eerder een verfspuit gekocht bij dit bedrijf. En nu ook bijpassende verf. Na 21:00 besteld de volgende ochtend om 9:00 de chauffeur op de stoep. Gewoon klasse

Gewoon de volgende dag in huis

Gewoon snel en betrouwbaar

Vlotte en correcte levering

De levering ontvangen op de beloofde datum. Correct en snel afgehandeld.

zeer goed

werd uitgelecht zoals ik vroeg ; kon niet beter grt lamber kerkhofs

Snel levering.blij mee.

Had de bestelling met spoed nodig. Het kwam precies op tijd.

Direct duidelijke antwoorden op vragen aangaande producten, deskundig en vriendelijk personeel.

Vragen en bestellingen worden vlot en deskundig afgehandeld.

snelle afhandeling

mijn eerste ervaring met een wagner spuitsysteem was zo een van wooooow. Had ik dat eerder geweten ..... Ik moet eerlijk zijn ik heb nu al verschillende modellen van wagner gekocht . Van een spuitsysteem voor grote werken de pro 250M en voor kleinere projecten de XVLP 3500 Moest ik opnieuw de keuze krijgen zou het gelijk weer kopen. ik kan deze alleen maar aanraden.

Goede service een dag van tevoren iets besteld volgende dag ok gelijk binnen gekregen zoals het werd gezegd top

Zeer goed artikel, erg bruikbaar en efficient

In twee dagen de gehele woning af kun werken door de muren en de plafonds met de verfspuit te behandelen.

De vraag die ik had voor de bestelling via WhatsApp gestuurd, netjes antwoord gehad. De verzendkosten waren niet automatisch er afgehaald. Deze kosten zijn netjes terug gestord!

Zeer snelle levering en goede communicatie over de status van de bestelling

Uitstekend!

In 1 woord uitstekend

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, ze nemen de tijd voor je als er vragen zijn, daar zou naar mijn mening sommige andere winkels nog wel is wat van kunnen leren.

Goede service en snelle levering

Eerste levering had een schade door transport. Dit via WhatsApp gemeld en is direct opgelost door complete vervanging. Super service en snel opgelost.

Prima !!!!

Prima service en heel snelle levering!!!!!!!!

Spraysolutions verf 9010 geeft een prima dekking

De verf is prachtig, echter het mengen voor onze nieuwe Wagner Hea pro 250 m was wel een uitdaging, de verf bleef te dik. Na nog wat meer verdunnen bleek hij gelukkig wel te werken en gaf een prachtige dekking op een lastige wand :)

Scherpe prijzen, snelle levering

De verfspuit van Wagner is een dag na het bestellen al binnen gekomen. Scherpe prijs voor een hele complete set.

Zelfs op zondag bestellen en maandag in huis

Betrouwbaar, afspraak is afspraak. En die wordt nagekomen.