Goed advies en goede producten!

Goed advies en goede producten!

Precies zoals vermeld

Op tijd geleverd en netjes verpakt. Duidelijke omschrijving op de website en video's

Gewoon super tevreden!!!!

Gewoon super tevreden!!!!

Zeer slecht

Mijn bestelling is na anderhalve week nog steeds niet binnen alhoewel ik reeds betaald heb. Het ligt aan de transporteur is me verteld nadat ik zelf gebeld heb. Ik zou terug gebeld worden. Is niet gebeurd. Nadat ik zelf weer belde kreeg ik te horen dat er nog onderzocht moet worden waar het mis is gegaan bij de transporteur. Ik heb gekozen voor verfspuit.nl vanwege de snelle levertijd en heb mijn planning van mijn werkzaamheden daarop afgestemd. Nu krijg ik te horen dat ik de creditering (omdat ik nu annuleer) pas krijg als er uitsluitsel is uwerzijds. Ik moet dus als zelfstandige wachten op mijn €679 ! Had ook verwacht op een klantvriendelijkere oplossen dan : “we hebben aan de transporteur gevraagd hoe dit kan”.

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij niet overal invloed op en kan het zijn dat er een zending is vertraagd, hierover zijn wij in overleg met PostNL. Onze excuses hiervoor. Wij hebben zo snel mogelijk het geld naar u teruggestort. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.

Snelle en goede service

Snelle levering en makkelijk om mee in contact te komen bij vragen achteraf over de apparatuur of hoe te verwerken.

Prima, vlotte levering en compleet

Ik had alles in 1 zending binnen, zeer spoedig en product makkelijk in gebruik. Erg content mee.

Alles mooi en op tijd geleverd

Vlotte afhandeling, levering correct zoals afgesproken!

Duidelijke website. Overzichtelijk en goed geïnformeerd. Vlotte levering Top!

Goede en snelle service

Alles goed en snel verlopen

100%

Telkens kom alles perfect uit wanner wij een bestelling doen dank u wel en doe zo voor MRD Constructie

Beste klant, leuk om te horen dat u onze service goed ervaart. Wij staan graag klaar voor u om u elke keer weer te helpen!

topservice

Middels de informatie op de site een voor mijn doelen een juiste verfspuit gekozen. na bestelling de volgende dag reeds in huis en al met succes uitgeprobeerd.

Eenvoudig bestellen van artikelen uit de webshop

Bestellen van verf (latex) soepel verlopen. Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Kwaliteit van de muurverf nog niet kunnen beoordelen, moet nog beginnen met spuiten. Naar aanleiding van vorige beoordelingen verwacht ik geen problemen.

Vlotte afhandeling van de bestelling.

Heel goed over tevreden

Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Had niet verwacht dat het zo goed werkte.

Alles is top!

Goede site met goede porducten

Intensieve voorbereiding maar dan snel en dekkend

De voorbereiding voor het volledig afplakken en afdekken van alles in de ruimte vergt meer werk, het spuiten vraagt oefening, je moet erg opletten voor druipers, en de spuitkop vaak reinigen. Echter gaat het verven van een ruimte zeer snel en goed en egaal dekkend, mits je je goed vooraf laat adviseren door een professional mbt het type verf wat zich goed laat spuiten en je dus wat geoefend hebt in het gebruik om druipers te vermijden. Het reinigen van het toestel tussenin (spuitkop) en achteraf vraagt veel werk. Als conclusie, zeker een aanrader voor gebruik van grotere verfwerken die je na een goede voorbereiding allemaal in 1 keer kan afwerken.

goed bedrijf

Goede service ook zeker de klanten service je krijgt altijd antwoord en als ze het niet weten zoeken ze het uit voor je.

Beste klant, leuk om te horen dat u de service goed heeft ervaren. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar! Groetjes, team Verfspuit.net

Overzichtelijk, snel en scherpe prijs

Na lang wikken en wegen toch maar besloten om een verfspuit te kopen. Meteen viel mijn oog op de wagner 250m vanwege de zeer scherpe prijs in combinatie met de extra tips en verlengstuk. Nergens kon ik deze combinatie goedkoper vinden. Savonds besteld en sochtends al in huis. Ook erg fijn dat verfspuit.net zelf al heeft onderzocht welke verf het "beste" resultaat geeft in combi met verfspuiten. Nu moet ik alles zelf nog proberen, het zit namelijk nog in de doos. Ik heb wel al mega veel zin om ermee aan de slag te gaan.

Snel alles in huis

Vandaag besteld en de volgende morgen alles in huis. Top geregeld.

Goede aankoop en voldoet aan alle verwachtingen

Wagner verfspuit W590 Flexio werkt heel goed en is zeker aan te raden.

Doen wat ze beloven, de spuitverf is fantastisch

Bestelling was de volgende dag in huis. Niet de eerste keer dat we hier iets bestellen. Uitstekende producten en goede adviezen.

Beste klant, wat een leuke review, bedankt! Wij wensen u veel plezier met uw aanschaf!

Vlot geleverd.

Gespecialiseerd in de Wagner producten. Snel geleverd, muurverf voor de wagner spuitmachines is niet goedkoop.

Erg slecht

Een bezorgdienst (DPD)die in één woord slecht is. Dit gaat tenkoste van uw product. Uw klantenservice die niet!! oplossings gericht is, de klant met een kluitje het riet instuurd. Dus ook slecht!! Uiteindelijk heb ik het zelf moeten oplossen met behulp van Bol.com deze hebben mij gecompenseerd.

Beste klant, U heeft contact met ons opgenomen met de vraag waar uw pakket was, dit hebben wij gelijk aangepakt en hebben een onderzoek hiernaar gestart. Zodra wij hier nieuws over hadden hebben wij contact met u opgenomen. Het pakket kon niet bij u thuis geleverd worden dus is het naar een DPD parcelshop gebracht. Helaas hebben wij het niet in de hand wanneer een pakket bij onze leveranciers terecht komt, hier zijn wij hard mee bezig om dit op te lossen en verbeteren. Onze excuses dat onze klantenservice zoals u zegt niets voor u kon betekenen.

Prima volgens afspraak geleverd!

1ste x wat besteld en verloopt helemaal prima!