Prima kwaliteit

Kwaliteit is ook super goed van Wagner 350 R pro ook super fijne maschnine

Mijn bestelling geplaatst en s anderendaags geleverd bij mij in Belgie. Netjes verpakt .Top service !!

Heel fijn apparaat.

Zondag besteld maandag in huis echt top!

• Snelle levering ✅ • top producten ✅ Betrof uitbreiding voor Wagner 950 erg tevreden over de machine!

Hele goede service.

Beantwoorden je vragen snel en professioneel. Leveringen zijn ook heel snel.

Duidelijke informatie en betrouwbare levering

Verfspuitnet geeft duidelijke informatie op hun website en levert konform hun beloftes

Op tijd geleverd en perfect in orde

Snel geleverd, fijne spuit. Heel tevreden.

Slecht

Ze doen net of ze alles kunnen en weten maar ze weten helemaal niks ze beantwoorden niet eens je vraag goed. De HEA machienes 250 350 am 350 p. zij van plastik worden te heet en dan gaan ze stuk. Moet je de hele machiene opsturen voor een onderdeel die niet groten is dan 2 bij 5 cm niet in investeren zonde van je geld

heel goede comminucatie

alles is volens opgave gebeurt

Gewoon goed. Zoals het hoort.

Levering was op tijd. Service na verkoop ook top.

Utstekende apparatuur en goede service!

5 sterren!

Pistool voor ouder type verfspuit was hier nog op voorraad en had ik de volgende dag binnen.

Na een defect product, kreeg ik het product nieuw toegestuurd. De service was heel goed en zeer snel.

Beste klant, fijn om te horen dat het probleem zo snel verholpen was. Onze klantenservice staat graag klaar voor u en hopelijk zien wij u nogmaals in de toekomst. Voor nu veel plezier met uw bestelling!

Makkelijk in gebruik

Voor de verbouw van de woning waren we op zoek naar wat gemak. Dit hebben we gevonden in de Wagner W950.

Koop een goede roller

Ik heb de Wagner w950 aangeschaft om c.a. 250m2 mee te spuiten. Daar is deze absoluut niet geschikt voor. Het begint mooi maar wanneer je c.a. 50m2 verder bent begint de spuitmond te verstoppen. Op zich snel te verhelpen echter omdat de kop warm wordt door de luchtstroom uit de pomp begint de verf in de lucht kanalen te drogen en raakt vervolgens verstopt. Gevolg is dat de machine niet goed meer nevelt en druppels begint te spuiten met een vlekkerig resultaat tot gevolg. Ik was daarom genoodzaakt continu de kop te demonteren en schoon te maken, een gevecht met het apparaat en veel frustratie. Uiteindelijk raakt het pistool verstopt en is er niet meer knap mee te werken. Tot overmaat van ramp is er een scheurtje ontstaan in de aanvoerslang en spoot een dikke straal latex tegen mijn net gespoten muur aan. Daarmee was voor mij de maat vol en heb ik de hele bende zo in de grijze bak geflikkerd.

Beste klant, wat vervelend om te horen dat de verfspuit niet naar behoren heeft gewerkt. Onze klantenservice staat u graag te woord om tot een oplossing te komen, helaas is het hiervoor wel belangrijk dat de verfspuit nog ik uw bezit is en niet in de container ligt. Onze excuses voor het ongemak.

zeer tevreden over de Universal Sprayer W 690 FLEXiO

60m² muren gespoten in werkhuis met deUniversal Sprayer W 690 FLEXiO , en dat ging zeer vlot. Ik heb 2 lagen witte verf gespoten en de dekking is perfect. Is in het begin wat zoeken voor de juiste lucht- en verftoevoer, maar daarna is het zeer makkelijk werken. Ik heb de HISTOR monodek wit gebruikt, en lees achteraf, dat deze niet zo geschikt is voor de W690... dan stel ik vast, dat het alleen nog maar beter kan gaan, met een duurdere verf... Solide verfspuit, die makkelijk te reinigen is

Snelle correcte levering

Flekkeloos.

Goede webwinkel, snel verzonden!

Snel verzonden en goed ingepakt. Zal zeker weer bestellen

Beste klant, een mooie review om de week mee te beginnen. Wij wensen u veel plezier met uw aanschaf en hopelijk zien wij u weer in de toekomst!

Betrouwbaar, vakkundig en snel

Perfecte service

Er was een onderdeel stuk toen ik m uitpakte. Over de chat uitgelegd., volgende dag had ik het nieuwe onderdeel binnen. Top service !

Makkelijk besteld , snel geleverd, alles voor elkaar. Top!

Via site. Top ervari g. Geen omkijken naar.

Snelle levering en product precies zoals omschreven

Snelle levering en product precies zoals omschreven.

Snelle levering, goed apparaat

Omdat mijn Wagner Project 115 het ineens niet meer deed en onderdelen lastig te krijgen zijn, besloten om snel een andere te bestellen. Dat werd een Wagner Control 250M met als aanbieding wat extra onderdelen tegen redelijke prijs. Op zondag besteld, dus ik dacht die zal wel dinsdag binnen komen, maar nee, gewoon op maandag al bezorg. Perfecte en snelle levering!