Klantenservice lijkt van voor de oorlog, retourzending is onbegonnen werk

Ik probeer nu al meer dan een maand een product retour te zenden en mijn geld terug te krijgen. Na 3 weken heb ik pas het adres gekregen waarheen ik het retour kon sturen, maar nu na een lange tijd wachten heb ik nog steeds geen geld terug.

Goededag, Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Dit is niet de bewering van WAGNER en wij willen dit graag aan u bewijzen. Wij hebben u per e-mail een aanbod tot compensatie gestuurd. Uw team van verfspuit.net

Verkeerde easyroller gestuurd

Tegenvaller op de klus. De hand gestuurde roller schiet regelmatig over vertanding heen.

Hallo Dirk, Op 02.08.2023 hebben wij u een email gestuurd om het probleem op lossen. Helaas hebben wij daarna geen antwoord meer van u ontvangen. U kunt opnieuw contact met ons opnemen via [email protected] . Wij zouden het waarderen om deze beoordeling van 1 ster te heroverwegen of aan te passen, omdat wij er alles aan hebben gedaan om het probleem te begrijpen en op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Uw team van verfspuit.net

Goede levering en optijd

Goed en snelle levering

extreem slechte service

Nadat Wagner Pro 250 R, lekkage had, eea gemeld middels standaard email. Unit is 6x gebruikt, hobby matig. Na 2 maanden ( 2mei - 27 juni ) en ruim 20 mails, eindelijk een vervangend apparaat ontvangen. Niet mijn eigen volgens Wagner gerepareerde unit, die is namelijk verdwenen... maar een ander tweedehands toestel. Je dient zelf frequent met verfspuit.net contact op te nemen per email in de hoop dat men ooit reageerd. Datgene wat men op de website verkondigd, is een grove leugen. De reden dat men 1 ster heeft gekregen en geen halve, is dat er schijnbaar toch 1 iemand werkt die wel betrokken is. Duurt echter wel erg lang. Ook Bol.com heeft een dossier van deze zaak, echter ook met hun hulp kun je weinig aanvangen. Dit soort apparatuur en zeker die van Wagner, koop ik niet meer, of in een fysieke winkel in de buurt.

Hallo meneer Olaf, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw WAGNER verfspuit. U schrijft hier dat u grote problemen had in de afhandeling en communicatie met bol.com. Het is voor ons echter belangrijk om u duidelijk te maken dat bol.com geen partner is van het bedrijf J. WAGNER. Inmiddels hebben wij als J. WAGNER de zaak in uw voordeel kunnen ophelderen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zouden het op prijs stellen als u uw beoordeling zou willen aanpassen, aangezien wij als J. WAGNER in deze kwestie geen blaam treft. Met vriendelijke groet, Uw team van verfspuit.net

Snelle leverin

Helemaal prima

Geweldig product met een snelle levering.

Goede service en snelle levering

Goed advies gekregen van de persoon die ik aan de lijn had. Stelde de juiste vragen en nam de tijd voor mij om het nodige uit te leggen.

Snelle levering duidelijke site

Goed product snelle levering

Slecht

6 weken wachten op me spuit en daar na kwijt raken, Maar wel een nieuwe terug krijgen

Zeer goede service

Snelle levering en goede kwaliteit materialen

Absoluut niet goed voor een bedrijf welk spullen verkoopt voor professionals en voor consumenten.

Ik wilde nog diverse dingen vragen alvorens ik tot een koop wilde overgaan. Zag op de site wel een telefoonhoren staan, maar kon op de hele site niet 1 telefoonnummer achterhalen. Dus alle vragen moet je stellen via mail. Er gaat toch niks boven telefonische support. En nu maar hopen dat de verfspuit niet kapot gaat. Want dan mis je de telefonische support nog eens zo hard.

Product prima levering gedoe

Ik had 3 emmers latex besteld. Er waren er echter maar 2 op voorraad. De derde emmer dient gecrediteerd te worden maar tot op heden nog niets gezien. Ook geen reactie meer op mijn e-mails. Latex zelf is top om te spuiten. Onlangs 12 emmers weggespoten.

Goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

Geen negatieve ervaring.

verfspuit.net is prima

Verspuit.net is moeilijk te vinden qua adressering. Nieuwveen schijnt het adres te zijn waar mijn fantastische spuit vandaan komt. Maak het niet zo moeilijk. Ik moet voor een extra jaar garantie een adres opgeven van de leverancier in nederland. Nu ja dan maar nederlan d invullen en het werd geaccepteerd. Dus 4 jaar garantie!! Geweldig. De handleiding laat wel te wensen over. Gelukkig hebben we internet. Ook bij verfspuit.net op de video net niet datgene wat je als beginner mag verwachten. Maar uiteindelijk heb ik een fantastisch resultaat! Bedankt Wagner voor dt geweldige apparaat! 250M.

Lastig

Afrekenen erg omslachtig via Klarna zeker in deze tijd, terwijl op de site het ideal logo staat. Levering ging goed .

Zeer snelle levering prima prijs

Correcte verzorging van de bestelling

1 Uitvoering geïnformeerd over het onderdeel dat ik nodig had; 2 Onderdeel besteld en Postnl zou volgende dag onderdeel leveren; 3 Omdat de postcode in de plaats van het huisnummer stond kon Postnl niet op het aangegeven moment leveren 3a Foutje van Verfspuit of van mij? Niet na te gaan door mij; 4 Levering kreeg aangepaste status maar bleef uit; 5 Postnl werkt leveringsstatus niet meer bij; 6 Contact gehad met Postnl: pakket gaat terug naar afzender; 7 Bericht gestuurd naar Verfspuit.nl 8 Enkele dagen daarna pakket bezorgd. Gewoon goed afgehandeld

Prima latex, waardeloze leveringstijd en klantenservice

Latex is prima! Levering binnen 24 uur? Maak er maar 48 uur van. Klantenservice reageerd traag op rail, geen telefoonnummer te vinden ondanks de "wij zijn goed telefonisch te bereiken" en "contact en bel ons" knoppen

Snelle levering en veel plezier

Duidelijke website wat in een pakket zit en wat NIET in het pakket zit. Ik heb een Wagner HEA Control PRO 350R SET besteld en binnen 1 dag ontvangen. Inmiddels heb ik het ook gebruikt en wat gaaf, natuurlijk is het met alles zo, hoe vaak je het gebruikt des te behendiger werkt het. Het goed schoonmaken kost het meeste tijd en daar moet je rekening mee houden, ook voor de levensduur en plezier heel erg belangrijk. Ik adviseer deze set aan voor binnen en buiten werkzaamheden.

Makkelijk besteld, vlot geleverd.

Makkelijk te bestellen en keurig vlot geleverd!

Onbetrouwbaar; verfspuit nooit aangekomen

Op 14/2 verfspuit besteld. Zou volgende dag bezorgd worden. Op 17/2 nog niks ontvangen. Pakket bleek niet aangeboden bij Post NL. Gebeld met Verfspuit.net, jongen zou het uitzoeken en terugbellen op 17/2 of uiterlijk 20/2. Er werd niet teruggebeld, dus zelf nog maar weer gebeld. Jongen kon nog niks vertellen. Inmiddels twee weken later heb ik elders een verfspuit besteld en is de klus afgerond. Van Verfspuit.net nooit meer wat vernomen. Geld uiteraard wel geïncasseerd, dus dat nu terugvorderen via de credit-card maatschappij. In mijn ervaring helaas geen betrouwbaar bedrijf.

Sneller dan verwacht

Zondag besteld, maandag spuiten. Super snelle service. Goede prijs en duidelijk op de hoogte gehouden. Ik zou hier zeker nog eens bestellen

Mooie spullen, snel in huis.

En ik winkel deze winkel vanwege de uitstekende service die ze al eerder geboden hebben: blij mee!

Snelle service levering en oplossing

Snel geleverd en ontbrekende onderdeel super snel nageleverd. Top service!

Normaal Tex ik plafond en muren met een roller, maar ik dacht laat ik het eens proberen om het te spuiten. Zo gezegd zo gedaan dus eerst maar eens één verfspuit bestellen. Na het ontvangen van de verfspuit, heb ik meteen de onderdelen aan de verfspuit gemonteerd en ben meteen begonnen met het spuiten van 3 slaapkamer plafons. Woh dat gaat snel en zuinig in gebruik van de verf. In één woord geweldig en echt een aanrader.