GARANTIE? PAS OP!

2 Jaar geleden de Wagner PRO 350M gekocht. Stopte bij eerste gebruik na 10 minuten. 3 Weken weg geweest en deed het erna goed. Tot 4 weken geleden. Zelfde probleem. Geen drukopbouw. Heb 4 jaar garantie, dus geen probleem zou je zeggen. Nu lekkende zuigerpakking door slijtage en volgens Wagner slecht schoonmaken. Eerste keer zou de pomp niet kapot zijn geweest!!?? Tevens zou er roestvorming zijn opgetreden. Ja wat wil je als je met een product werkt op waterbasis. In de pomp zijn dus corrosie onderhevige onderdelen verwerkt! Pomp altijd goed doorgespoeld en m.i. goed gereinigd. In de afgelopen 2 jaar pomp zo'n 8x gebruikt!! Je wordt door Wagner met de rug tegen de muur gezet en moet dus de reparatie kosten betalen. Men gooit een defect al heel snel op slecht reinigen. Verfspuit.net deelt deze mening. Men is gewaarschuwd Er zijn veel betere en goedkopere alternatieven op de markt.

GARANTIE? PAS OP!

werkt perfect en snel

...

Zaterdagavond besteld en maandag in huis. Super!

Beste Vanita, Fijn om te horen dat de levering spoedig is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Verfspuit.net

Zeer slecht verkoper reageert niet en verzend niet

Wel geld ontvangen maar niet versturen

Beste Albertus, Helaas kunnen wij geen communicatie of ordernummer vinden met het door u opgegeven e-mailadres. Wij streven er ten alle tijden na om dezelfde dag nog te verzenden. Het kan wel eens voorkomen dat een pakket vertraagd bij de vervoerder. Zou u alsnog contact kunnen opnemen met onze klantenservice? U kunt ons bereiken door te bellen naar: 020 - 261 46 02 of stuur een mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Verfspuit.net

Verfspuit is super. Levering snel en goed. Ook goed verpakt.

Alles netjes en snel afgeleverd

Zondag avond besteld en maandag ochtend alles al geleverd.

helemaal goed

Bij Verfspuit een Wagner spuitsysteem besteld. De set die Verfspuit levert is vollediger dan bij andere webshops en tegen een betere prijs. Levering zoals aangegeven dus helemaal tevreden.

héél correct

Snelle, verzorgde en correcte levering.

Ik had een airles van stourgh nou geef mij maar de wagner 350M Super mooi spuitbeeld er is geen woord aan de beschrijving gelogen heerlijk om met te werken Ik heb er geen spijt van om dit produkt aan te schaffen echt een aanrader voor de grote maar ook de kleinen werken

Snelle verzending, top product

Ik had zaterdag avond een bestelling geplaatst en maandag ochtend in huis. Product werkt perfect en zou het zeker aanraden aan mensen bij verfspuit.net te bestellen.

Wat moeilijkheden met de levering DPD en het toestel nog niet gebruikt.

Omdat ik het toestel nog niet gebruikt heb kan ik hierover ook geen oordeel geven. Heb het nog steeds niet gebruikt

Beste Jan, Vervelend om te horen dat er wat problemen waren met de levering van DPD. Gelukkig is de verfspuit goed aangekomen. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Verfspuit.net

Dure verzending klein artikel in grote doos

Dit was 1 van de weinig websites die het product, wat ik zocht, verkocht. Helaas was de verzending 10 euro (voor een product van 11 euro), dat makkelijk door de brievenbus had gekund.. dat vind ik dan jammer. Verder; top

Goed, ook met nalevering

Prima !

Snelle en correcte levering !

Prima levering

Prima levering, netjes op de afgesproken dag en netjes verpakt

Verf goed spuiten niet goed

Had de Wagner 250 pro volgend de instructie ingesteld stand 4 en verf verdunt met 1 liter heet water, maar er kwam zoveel saus op het plafon ditvtereijl ik snel liep alles met de roller gedaan. Had alle filmpje op internet van Wagner bekeken dus dacht dit gaat goed. Ook was er heel veel nefel en uiteindelijk kwam er geen saus meer.

Prima en snelle service.

Toestel werkt prima, 135m2 in 3 uur met weinig ervaring. Zeer tevreden. Zeer belangrijk verdunnen van de latex met 10% water en goed roeren, mechanisch roeren het beste. Bespaart veel spierpijn en dit elke keer. Toestel goed schoon spoelen en spuitkop demonteren en schoon maken.

Snel besteld snel geleverd!

Ik heb meerdere malen besteld altijd keurig netjes geleverd! Enige minpuntje is dat het via tnt geleverd wordt bij ons is de bezorger liever lui dan moe.

Doen wat ze beloven. Prima bedrijf en ben helemaal tevreden over de wagner verfspuit

Te laat maar netjes afgehandeld

Ze adverteerde met' voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Ik had hem pas na 3 dagen. Medewerker heeft het netjes afgehandeld en terug gemaild na contact te hebben opgenomen met het magazijn.

Beste Manou, Ik zie dat uw pakket inderdaad later dan gepland is afgeleverd bij uw adres. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfspuit.net

Ons apparaat ging vrij snel stuk, maar de volgende dag hadden we een nieuwe.