snelle en correcte levering

...

zowel support als zending top

Netjes aan geleverd gekregen, klantenservice vriendelijk en eerlijk advies

Sinds ik mijn bestelling bij jullie geplaatst heb krijg ik veel nep mails

Ik krijg sinds ik mijn email bij jullie ingevuld heb, onzettend veel fake mails over pakketjes die nog geleverd moeten o.i.d. Misschien iets aan je security doen?

Beste S, Wij gaan dit gelijk bespreken met onze IT afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfspuit.net

Super gelopen

Wereld machine

super snelle levering.

Product zoals omschreven. Duidelijke website. Veel onderdelen en keus. En onwijs snel geleverd. Zelfs wanneer ik in het weekend bestelde.

Snelle levering en uitstekende service

Na aanschaf van de Wagner 950, bleek al snel een defect aan de verfspuit tijdens onze werkzaamheden. Hierover meteen contact opgenomen met verfspuit.net. Na uitleg van het probleem van het apparaat is er besloten een nieuwe af te sturen. Deze had ik de volgende dag in huis. Top service en nogmaals dank voor de snelle oplossing.

Zoals besteld ook gekregen

Snel geleverd.goed verpakt top

Wagner verfspuit werkt prima

Prima resultaten met de Wagner verfspuit

professioneel

zoals het hoort. behandeld zoals het hoort

Geweldige ervaring en fantastische after sales

Wagner verfspuit besteld, zat corrosie in, direct vervangen, wat een fantastische service

Goede klantenservice

We kregen dit product met een gat in de koffer, helaas kon er geen nieuwe geleverd worden maar we kregen wel een compensatie. Goede service. Het werken met de verfspuit bevalt goed, vooral aflakken. Voor sauzen is de baan die in 1 keer gespoten wordt aan de smalle kant waardoor het niet veel sneller werkt dan met de roller.

Slechte dienst na verkoop

Geen ruilmogelijkheid als blijkt dat een gekocht product niet voldoet.

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. We kunnen aan de hand van uw gegevens geen order bij ons vinden, zou u ons kunnen voorzien van uw gegevens? Bij ongebruikte producten heeft u bij ons te allen tijde de mogelijkheid om deze te ruilen of te retourneren. Zodra een product in gebruik is genomen (bijv. wanneer er verf mee is verspoten), kunnen wij deze niet zomaar ruilen of retourneren, we hopen hierbij op uw begrip.

Fijne producten. Snel geleverd.

Goede producten. Snel geleverd.

nutteloos product

Het goede nieuws: leveren snel de juiste spullen. Echter de spullen voldoen niet aan de verwachting De verfspuit is een drama. Hoe hard ik 1 aansluiting ook aandraai, blijft lekken. Uiteindelijk teflontape tussen geprutst. Wel verf overal. Volgens de manual proberen van de spuit in de emmer verf leidt tot een soort verfexplosie. Advies: zorg dat je 3x3 meter ruimte hebt waar het totaal niet uitmaakt wat er gebeurd. Fet spuiten. Op zich werkt dat wel redelijk, maar het is supermoeilijk dit consistent te doen tenzij je al 30 jaar bij een autospuiterij werkt. Het resultaat is niet gelijk. Ik heb het maar met een roller nagestreken. Het schoonmaken is ook dramatisch. Duurt letterlijk een uur en verf overal. Je knalt liters verf het riool in. Duur en slecht voor het milieu. Aanzuigslang blijft verf in, dus met andere kleur vrees ik het ergste. Die dure witte latex die ik erbij gekocht heb, is dus niet echt wit. Het plafond wat ik heb is een stuk witter. Verder kan je de slang niet in de jerrycan hangen, dus je moet het alsnog overgieten. Er moet 10% bijgemengd worden, onhandig. De afplakfolie met tape klinkt als een goed idee. Het laat zich ook prima aanbrengen en die statische folie kleeft dus ook aan het plafond. Maar......... zodra je de verfspuit erop zet blaast dat onmiddelijk de folie weg. Dus in 1 seconde verf op het plafond, op de ramen, op de kozijnen en op de vloer. Je moet het dus superprecies gladstrijken op het plafond en extra tapen. Aan de zijkanten bij deuren en kozijnen kan je beter echte dikke folie halen met echte tape. 3 uur schoonmaaktijd van kozijnen, ramen en vloer en ik kan nu ook het plafond gaan doen wat ik niet gepland had. Kortom: tenzij je een varkensschuur ongeveer van een wit verfje wil voorzien, doe jezelf een lol en koop bij je favoriete bouwmarkt latex van een goed merk en een roller. Ben je zonder troep veel sneller klaar, en het resultaat is ook nog beter. En die EUR 500,- besparing is ook niet gek trouwens.

Beste Peter, Bedankt voor uw review, we vinden het spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de verfspuit die u bij ons besteld heeft. Bij de ingebruikname van een verfspuit dienen enkele stappen te worden ondernomen, waaronder het prepareren van het te verspuiten materiaal en het afplakken van de omgeving. We vinden het vervelend om te horen dat u bij deze stappen, inclusief het schoonmaken van de machine na het gebruik problemen heeft ervaren. Mochten wij u kunnen helpen met het doornemen van de stappen, dan komen we graag in contact met u. Met vriendelijke groet, Team Verfspuit.net

Top site, snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis! Alles correct

Goede webshop

Duidelijke webshop, veel info over producten. Zeer snelle levering. Shop doet wat er staat. Vandaag besteld praktisch volgende dag in huis. Keep up the good work.

Slecht product en service

Product gekocht dat niet werkt, nieuw product moeten kopen voor project aangezien deze gerepareerd moest worden. Vervolgens moet je betalen voor de reparatie van een product dat niet gewerkt heeft en reparatie is pas klaar als alles geverfd is met vervangend product. Je zou meer service mogen verwachten.

eerst niet goed maar perfect opgelost!

De bestelling werd niet verstuurd door een onderdeel nummer die niet op voorraad was. Na gebeld te hebben is dit perfect opgelost en de verfspuit werkt weer perfect. Netjes de onderdelen opgestuurd.

Helaas geen oplossing voor mijn kleine hoeveelheden om te kunnen spuiten mer de Control Pro 250

Top bedrijf met goede service

Had spullen besteld en een gedeelte was zoek bij postnl. Gebeld met Verfspuit en zonder enige moeite boden ze me aan om de spullen opnieuw te sturen zodat ik niet hoefde te wachten totdat het uitgezocht was! Lody

Beste Lody, Fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen en u niet te lang hoefde te wachten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Snel en correct.

Snel en correcte levering.

Komt na wat is toegezegd

Komt na wat is toegezegd