Snel

Snelheid

Professionele bedrijf

Snelle levering ga zo door

Levering

Bestel verfspuit op vrijdagavond. 21:30. Er staat dat voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis. Pas op maandag middag om 14:30 heb ik het ontvangen. Hierdoor heb ik de verfspuit zondag niet volgens planning kunnen gebruiken. Hierover word ik ook nog eens niet geïnformeerd. Dit vind ik absoluut niet netjes. Natuurlijk zijn er weer kleine lettertjes waar naar overmacht wordt verwezen, maar als het zo groot bij artikel wordt vermeld vind ik dit een afspraak. En afspraak is afspraak.

Bedankt voor uw feedback. Erg vervelend dat het pakket niet op tijd door de vervoerder is geleverd. Wij zullen dit zeker met hen oppakken. Onze excuses voor het ongemak.

Goede verfspuit, snelle levering

Goede verfspuit, snelle levering

Goed werkende verfspuit, snelle levering

Goed werkende verfspuit, snelle levering

Top organisatie.

Snelheid bestelling, zondag’s om 13.00 uur besteld, geleverd maandag’s om 07.53 uur afgeleverd. Geweldig.

Was super en snel.

De bestelling was snel en netjes.

Een hele goede winkel

Ik raad een zeer goede winkel aan, apparatuur van goede kwaliteit. Bestellingen afhandelen voor high five. Groeten. Bob.

Perfecte snelle levering

Ik heb een wagner verfspuit gekocht en tijdens instellen uitproberen meer verf verbruikt dan bedoeld . Ik heb zonder problemen met korting 10 liter extra kunnen bestellen! Spuit werkt perfect ! Leveren supersnel Tot nu toe alleen maar lof over verfspuit.net

Perfect .op tijd ontvangen,en prima werk.Heb all ong.300 m2 gespuit .

Boven verwachting!

Nadat ik mijn producten had besteld kreeg ik de volgende ochtend een mail dat de producten onderweg waren. Nog diezelfde dag had ik alles in huis. Goed verzorgd en netjes ingepakt.

mooie machine tegen een nette prijs

goede gebruiksvriendelijke machine,even wennen maar mooi resultaat.

Helemaal top!

Duidelijke en overzichtelijke website. Zeer snelle levering, zondag besteld, maandag in huis, kwaliteit producten mag gezegd worden.

Heel klantgericht en super flexibel. Wagner verfspuit werkt perfect.

Eerst had ik alleen een Wager Flexio verfspuit gekocht en afplakmateriaal, maar kwam later tot de conclusie dat ik ook het beste latex verf van Spray Solutions kon kopen, omdat ik dan met de Wagner Flexio een goed resultaat kon krijgen. Verfspuit.nl gaf mij alsnog korting op de latere aankoop van 2 x 10 ltr Spray Solutions latex verf. Top!

Er zijn webshops en webshops.

Er zijn webshops en webshops. Je maakt van alles mee. Ben nu bv nog aan het wachten op de levering van onze nieuwe tv bij iBood. Die zou een week geleden geleverd worden. Sorry sorry zeggen ze naar nog geen tv. Dat het ook anders kan bewijst verfspuit.net Savonds bestelt volgende ochtend werd om 11 uur mijn hele bestelling geleverd! Prima!

Er word gewoonweg niet gerageerd op retoure

snel geleverd maar bij retour aanvraag word geen enkele reactie gegeven

Beste Wesley, Bedankt voor uw review. Excuses dat dit wat langer heeft geduurd, als het goed is heeft u de juiste documenten nu ontvangen. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben

correct

Verfspuit.net heeft zijn belofte zeer goed nagekomen.

Top levering en snel

Great service and product

The delivery was quick, and the Wagner paint sprayer was very easy to use and made the paint job easy.

Super snelle service.

Ik kreeg bij een bestelling een gebroken koffer ( waarschijnlijk door lompe bezorgers van postnl/dpd) maar ik kreeg met 1 mailtje de volgende dag een compleet nieuwe apparaat met een nieuwe koffer! Echt op service!

Snelle service en TOP product.

Zeker de moeite waard. 60 m2 in een half uur weer stralend wit. Hier kan een roller niet tegenop Vooral structuur muren in keer dekkend.

zo kan iedereen een professionele schilder zijn!

super fijn apparaat om mee te werken!

Wordt goed tewoord gestaan en behulpzaam.

Zeer positief, uitzondering in de E-COM wereld

Zeer goed. Duidelijke site, solide product en in geval van problemen een directe oplossing. Wachttijd aan de telefoon zeer beperkt, op basis van het telefoonnummer zijn de order gegevens direct zichtbaar en weet de medewerker precies over welke bestelling het gaat. Problemen in het leveringsproces worden kort gecontroleerd en direct besluitvaardig opgelost. Ook wanneer de bestelling een onverwacht mankement vertoont wordt hier direct naar een passende oplossing gekeken.

Correcte levering en goede service

Stationsplein 91

5211 BM