prima service en snel geleverd

Snel geholpen met een vraag en advies. De wil om snel te leveren is er meestal wel, laatste keer was het blijkbaar erg druk bij bodedienst waardoor het een dag later werd.,

Super snel en correct

Alles netjes op tijd binnen en zoals beschreven

Prima geregeld

Alles naar wens

Top bedrijf!

Super snelle levering! Komt afspraken na. Producten zeer degelijk

Prima service!

Snelle levering van een nette, kwalitatieve pomp.

Prima apparaat, goede uitleg

Goede informatie op de website, duidelijke handleiding, aansluiten binnen 5 minuten en pompen maar. Helemaal ok dus.

Prima vevangende vloerverwaming pomp gevonden

Middels de vervangingshulp werden er 6 alternatieve pompen getoond. Aangezien de oude pomp nogal veel stroom verbruikte was het kiezen voor een zuinigere pomp ennvoudig. Even de hoogte van de pomp opmeten, bestellen en de volgende dag lag de pomp hier klaar om gemonteerd te worden. Inmiddels draait de pomp weer en is de woonkamper heerlijk warm.

Mijn bestellingen is binnen 24 uur geleverd. Er komen zelfs geen verborgen verzendkosten bij kijken want prijs is prijs. Ik ben zeer tevreden.

beter dan goed.

Soms wil je wat bestellen wat eenvoudig niet kan. uw medewerker begreep mijn probleem en zorgde er voor dat het er alsnog kwam. Da's meedenken en de moeite waard. mijn volgende pomp komt weer van uw firma.

Snelle service en een mooi (huismerk) product afgeleverd

Onlangs heb ik de EL GARDEN 1500B beregeningspomp besteld. De pomp werd ondanks bijzondere omstandigheden snel geleverd. Deze huismerk pomp heb ik gekocht ter vervanging van onze oude Gardena pomp. De EL pomp is een zeer solide pomp, maar toch voldoende handzaam (met handvat zodat deze makkelijk te verplaatsen is). De pomp is makkelijk aan te sluiten en te bedienen. De wateropbrengst is top: naberekend met emmers volledig volgens specificatie. Een aanrader!

Prima snelle levering en pomp werkt prima!

Prima service!

Correct, snelle levering, goed toestel

Ik ben tevreden met mijn aankoop. Het toestel werkt heel goed en is makkelijk te gebruiken.

Ruime keus en snelle levering

Op zoek naar een geschikte beregeningspomp kwam ik op de website van waterpompshop.nl. Er was een ruim een ruime keus aan mogelijkheden met een goede vergelijkingstool. En binnen een dag werd de pomp thuis gestuurd. Klasse gedaan. Een advies voor een verbeterpuntje van mijn kant is nog wel om aanvullende artikelen voor de verschillende pompen ook aan te bieden. Na ontvangst van de pomp was er nog een ritje naar de doe het zelf zaak nodig om de pomp ook echt werkend te krijgen.

alles is perfect verlopen

Vanaf de verwerking van de bestelling en de verwittiging.... dat het product maar zou kunnen geleverd worden tegen 1 april ... en de mogelijke optie die er waren ...indien ik niet zolang kon wachten Ik heb de bestelling wel ontvangen op 30 maart 2020!!! Dus ik ben uiterst tevreden en heb de dweilpomp al aanbevolen aan familie

Prima goed.

Snel bezorgd en alles in orde.

Beschadigd

Hoi , ik heb vrijdag een waterpomp van U ontvangen de EL Garden 1500 B. Bij aanzetten van de pomp maakte deze een hard geluid bij de koelvinnen. Er zat een flinke deuk in de bescherming van de koeling. Ik heb deze naar buiten moeten buigen met schroeven draaier, omdat ik de pomp direct nodig had. De pomp doet het goed, maar er zitten nu deuken in de bescherming. Ik hoop niet dat dit gevolgen heeft voor de garantie. Gaarne een reactie. Bestelling WPNL 100033786. Gr. Paul Slabbers

Alles perfect geregeld

Zowel telefonisch als bestelling volgens afspraak

Geweldig apparaat en zeer snelle levering

De waterpomp had ik de volgende dag al in huis en was zonder problemen eenvoudig te installeren.

Zeer goede service in deze moeilijke tijd.

Pomp s avonds besteld en de volgende dag al in huis. Een erg goede service en duidelijke uitleg bij het product. Hoop dat we nog lang plezier van de pomp hebben.

snel, adequaat en klantvriendelijk

Had wat twijfel bij wat voor pomp te kiezen. Met de live chat kwamen we er samen snel en goed uit!

Goed advies, goed product, goede levering

Ik wist niet welke pomp ik moest hebben. Klantenservice was helder. Pomp werd geleverd op afgesproken moment. Pomp doet het uitstekend. Kelder weer helemaal droog

Vlot en verzending op zondag

Geheel volgens info op website is de pomp, na bestelling op zondag, maandag erop bezorgd. ! Prima dus.

De Maxima 18000 Vuilwater Dompelpomp pompt geweldig!

Om wateroverlast in de tuin te bestrijden schaften we een Maxima 18000 aan met 50 meter 4mm slang. De pomp in een plastic mand, voldoet aan alle verwachtingen. Het opschroeven van de slangkoppeling op de pomp gaf een probleem: de schroefdraad pakte niet goed waardoor de koppeling scheef kwam te zitten en niet aangedraaid kon worden. De oplossing: De pvc koppeling verwarmen in heet water en wat siliconen spray.

Goede en snelle levering

De pomp werk zeer goed