Goed product; goede afterservice dmv hulp installatie

Snelle levering; prima (telefonische) afterservice.

Goed geïnformeerd met en na de bestelling!

Goed geïnformeerd met en na de bestelling! Een voorbeeld voor webshops zonder persoonlijk contact!

Prima snel geholpen, en deskundig advies.

Heel deskundig snelle reactie prima zaak

Prima geleverd een tijd geleden, scherpe prijs. Na iets meer dan een jaar bleek er iets defect aan de pomp, maar dat is prima onder garantie verholpen. Goede service! Ook op vragen wordt snel gereageerd.

Professioneel, snel en goede kwaliteit/prijs

De website is heel professioneel met duidelijke info en instructie video's. De bestelde pomp was snel in huis en werkt prima.

Snel geleverd en netjes in de doos

Netjes en snel afgeleverd

Snelle service en goed product

De pomp die ik nodig had werd snel geleverd: zaterdag eind van de middag besteld en maandag werd deze bezorgd. De pomp zat goed verpakt. De pomp is inmiddels ingebouwd, en functioneert naar behoren en tevredenheid.

supersnelle levering

vrijdagavond om 21.30 uur besteld, en op de zaterdag al geleverd gekregen. dit is echt supersnel. wij hebben het nu behaaglijk warm ;-)

Beste Raymond, dank voor de recensie! Goed om te lezen dat jullie er weer warmpjes bijzitten. :) Groet, Team Waterpompshop.nl

Super geregeld

Easy bestellen en vriendelijke afhandeling

Retour afdeling is slecht

Slecht berijdbaar ! Geen goede retour mogelijkheid

Goedemiddag, helaas zie niet dat u met ons gebeld heeft, of dat u een mail over de retour gestuurd heeft. Als het product ongebruikt is en u binnen 30 dagen contact met ons opneemt per mail of telefoon kunnen we u een kosteloos retourlabel sturen. Wij controleren dan de pomp bij aankomst en als deze in orde is krijgt u uw geld teruggestort. U kunt ons alsnog even bellen op 020-2611412 of info@waterpompshop.nl Dan zorgen we dat we het goed met u afhandelen. Toevoeging: U heeft met ons eenmaal gebeld zien we nu en onze collega heeft u geprobeerd terug te bellen later op de dag. Echter was u niet bereikbaar en is er een voicemail achtergelaten. Groet, Team Waterpompshop.nl

Goede deskundigheid en heel behulpzaam

Ik had een andere pomp in gedachten Uit gelegd aan medewerker En later terug gebeld met de mededeling dat ik een goedkopere pomp kon kopen die ook voldeed aan mijn eisen Ik vind dit uiters aardig van de medewerkers

Snelle, betrouwbare levering

Prima website, goede prijs en snelle levering. Top

De pomp voldoet volledig naar verwachting

Bestelling en levering waren prima verzorgd en op tijd. De pomp werkt prima.

Perfecte service

Een pomp besteld bij jullie en een nette en snelle service gekregen. De dag van leveren was niet handig voor ons maar ik kon aangeven dat dit een dag later geleverd kon worden. Pomp moet nog worden geïnstalleerd. Maar tot nu toe tevreden.

snel besteld snel geleverd

snel besteld snel geleverd

De pomp die ik nodig had had niemand en hier wel Savonds nog besteld en was de volgende dag al binnen Dus we konden snel de pomp vervangen

Deze mensen weten waar ze over praten

Ik ben heel goed geholpen door een medewerker en heb de pomp vervangen Werkt als een tierelier dit had ik al jaren geleden moeten doen

Xx

Volgens afspraak geleverd en goed bevonden.

goede beschrijving van produckt, snel geleved.

na het lezen van de product omschrijving heb ik een bestelling gedaan, deze is snel en goed bezorgd.

Snel in huis zoals beloofd in de webshop

Het "voor 22:00 besteld, morgen in huis" bleek bij de waterpompshop ook echt waar te zijn. Regelmatig komt het bij webshops voor dat de voorraadinformatie niet correct is waardoor het "morgen in huis" een loze belofte blijkt te zijn. Ook hier had ik mijn twijfels omdat ik in de webshop geen enkel artikel kon vinden waarbij niet het vinkje "op voorraad" stond. Het meest vertrouwenwekkend zijn de shops waarbij wordt getoond hoeveel stuks er op voorraad zijn, dat zou nog een verbetering zijn wat mij betreft. Maar deze eerste bestelling verliep top. Aanbevolen.

ik werd er blij van. ;)

snelle duidelijke levering

Snel een vervangende CV pomp gevonden.

Mijn oude CV pomp was niet meer leverbaar, via deze site een vervangende pomp gevonden voor mijn vloerverwarming met kabel. Hier zat wel geen temperatuurbeveiliging op voor de vloerverwarming, maar dan had ik maar beter op moeten letten. Vloerverwarming doet het in ieder geval weer. Snelle goede levering.

Snel goed en goedkoop

vertrouwenswaardige firma

zeer snelle levering (daags na de bestelling) van het gewenste produkt.

Accuraat en bliksemsnel

Handige lijst om alternatief te vinden voor mijn kapotte circulatiepomp die uit productie is.