Wij bestellen al jaren hier en het gaat alijd perfect! Goede en snelle leveringen

PMakkelijk om contact mee te krijgen en denken goed mee.

Makkelijk om contact mee te krijgen en denken goed mee.

Beste Menno, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze bereikbaarheid en de manier waarop we met u meedenken. Het is ons doel om onze klanten altijd zo goed mogelijk te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan we graag weer voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Veel keuze met uitgebreide documentatie

Ruime keuze met meer dan voldoende toelichting om zelfstandig een keuze te kunnen maken. Snelle levering, volgende dag aan huis geleverd, ondanks zwaar pakket.

Goede website en duidelijk, snelle leveribg

Zeer goede producten,snelle levering

De ontvangen producten, zijn zeer goed. We zijn zeer tevreden. Prima bedrijf komen afspraken na.

Correct, snel, en goed geholpen, en een goede service

Correct, snel, en goed geholpen, en een goede service

Beste Dick, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze correcte en snelle service. Het is fijn om te weten dat u goed geholpen bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Prima en snelle levering

Snelle en correcte levering. Pomp voldoet prima.

Beste Meertinus, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle en correcte levering, en dat de pomp naar wens functioneert. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan we graag voor u klaar. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Snelle service bij reparatie

Beste Alex, Bedankt voor uw geweldige review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle service bij de reparatie. Ons team zet zich dagelijks in om ervoor te zorgen dat onze klanten snel en efficiënt geholpen worden. Mocht u in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Snelle en goede service

Dikke prima

Prima Produkt netjes verpakt en geleverd

Ik heb een vuilwater dompelpomp pakket besteld. Prima pomp goede slang. Er zitten alleen een aantal onderdelen bij waar ik niet van weet wat ik er mee moet. Soort van koppelstukken. Maar helaas zonder beschrijving. Verder moest het eindstuk van de afvoerslang verwijderd worden omdat het eigelijk een aanvoerslang is. Dat zou allemaal wat duidelijker kunnen. Vandaar 4 sterren ipv 5.

makkelijk bestellen en snelle levering

makkelijk bestellen en snelle levering

Snelle en goede levering

Pomp werkt prima. Was vervanging voor kapotte pomp en kon makkelijk aangesloten worden op bestaand beregenings netwerk.

Superbedrijf

Snelle service en een probleem supersnel opgelost Toppy

Vlot besteld, snel geleverd

Alles ok

perfect

duidelijke website, artikel snel gevonden, acceptabel prijsniveau, razendsnelle verzending, dus hartstikke tevreden!!

Een super pomp

Had ik 10 jaar eerder moeten doen

Goede en snelle service

Ik had de pomp de volgende dag al in huis

Zeer snelle levering

Gewoon prima

Doen wat een bedrijf moet doen, product leveren en als er een probleempje is oplossen.

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we eventuele problemen naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we blijven ons inzetten om de best mogelijke service te leveren. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Goede service en bezorging.

Gebruiksaanwijzing is summier, ik vind de druk laag. Standaard vanuit de fabriek om 1.8 bar maar het is mij niet gelukt handmatig de bar te verhogen naar 3.

Super fijn bedrijf, hele goede service, ook bij praktische vragen

De steunflens van mijn DAB Aquajet 102/20M was in de winter helaas kapot gevroren. Met foto's van het probleem heel snel antwoord en advies (daarvoor wist ik niet dat het een steunflens heette) Vervangen was iets meer uitdaging dan verwacht, maar gelukt. Na opnieuw sluiten van de pomp toch iets lekkage. Gebeld wat ik mogelijk fout heb gedaan en heel fijn te woord gestaan en meegedacht over wat het probleem is en de oplossing ook. Ik ben super tevreden over dit bedrijf, vakinhoudelijk en technisch heel sterk, dus als er iets is kan je ook terecht en wordt je goed geholpen.

DAB Esybox Mini 3 voor drinkwater + Installatie

5 mei pomp geleverd 29 mei installateur gekomen. Tijdens installatie heeft loodgieter waterfilters beschadigd zou terugkomen voor reparatie na 2 telefoontjes 1 met waterpompshop 1 bij loodgieters bedrijf "nog wachtend op Filters" inmiddels 26-6-2024 nog geen reactie. Voor de prijs zou men een betere service verwachten.

Beste klant, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaringen. We begrijpen uw frustratie en willen dit graag samen oplossen. We zullen nogmaals contact opnemen met de installateur, aangezien zij ons hebben verzekerd dat zij dit probleem zouden verhelpen en aangezien zij een externe partij zijn. Mocht dit niet lukken, dan zullen we kijken naar een passende compensatie voor u want dit is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Goed advies bij vragen en een snelle poactieve reactie op het moment dat het wat langer duurt als gevolg van een vertraagde levering door de leverancier.

rioolpomp supersnel geleverd

pomp van 15 jaar oud gewoon leverbaar, 1 op 1 vervanging mogelijk, super.

Stationsplein 91

5211 BM

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.