Was binnen 1 dag geleverd,gelukkig had ik nog alle slangen etc van de oude pomp.Deze is helaas in de winter kapot gegaan,had al het water er uit gehaald,maar helaas toch de ...pomp stuk.Zet het ding binnen... in de winterrrrrr

Goede producten. Prima service.

Groot assortiment en snelle levering. Er was een probleem met een geleverde pomp (kan gebeuren), maar dit werd na 1 mailtje snel en prima opgelost.

Snelle service, zelfs bij aankoop op zondag.

Mijn aquaforte vijver pomp voor een nette prijs gekocht. Belofte is voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis. Omdat ik op een zondag bestelde verwachtte ik daar niet veel van, maar maandag rond de middag was het pakket er al. Het product voldoet volledig aan de verwachting.

Goede persoonlijke aandacht !

Ga zo verder.

Goede producten, snelle levering

Al vaker een cv pomp en waterpomp bij deze firma gekocht. Goede producten tegen nette prijzen en snelle levering.

Snel en correct mijn eigen fout hersteld.

De goede informatie hielp om de juiste vervangingspomp te vinden. Helaas koos ik de verkeerde aansluitdiameter. Het was geen probleem om te ruilen met de juiste. Bedankt voor de goede service.

Geweldig bedrijf

Mijn controller was stuk en viel op 3 dagen na dus bijna buiten de garantie. Geen probleem, met enkele mails was het probleem zo opgelost en kreeg ik gewoon een nieuwe. Hier kunnen nog heel wat bedrijven een voorbeeld van nemen. Ik werd vertrouwd op mijn eerlijkheid en een discussie heb ik er niet over moeten voeren. Mijn volgende controller komt ook zeker bij jullie vandaan . ;)

Snel en passend

Pomp besteld snel geleverd en hij psst ook nog

Goede en snelle service, product werkt goed.

Goede en snelle service, product werkt goed.

Overzichtelijk en snel

Fijne overzichtelijke site. Na bestelling de delen op de verwachte datum ontvangen.

Correcte en snelle levering.

S avonds besteld. De volgende morgen al geleverd.

Goede Duitse kwaliteitspomp.!!

Voor weinig een uitstekende RVS pomp aangeschaft. Makkelijk installeren en gelijk pompen. Dus voor mij krijg je een 10.

Moeizame contact

Na mijn informatie aanvraag via de website ontving in pas laat een reactie met verzoek tot meer info. Na deze per mail toegestuurd te hebben is het geruime tijd stil. Op een herinnering krijg ik een uiterst korte reactie dat er geen antwoorden in de mail bij staan gevolg door een oh ja ik zie het staan. Daarna weer een radiostilte is van ruimt 3 weken. Op mijn tweede herinnering weer de vraag voor antwoorden en na deze voor de derde keer gegeven te hebben een uiterst korte mail met verwijzing naar een pomp op de website. Al met al komt het bij binnen alsof me niet de drive heeft om te verkopen enkel interesse hebben in dozen schuiven.

Beste klant, u heeft 's avonds een verzoek ingediend waar wij de volgende ochtend gelijk op hebben gereageerd. Helaas hebben wij over de antwoorden op onze vragen heen gelezen, onze excuses dan ook hiervoor. Na uw tweede mail hebben wij u gelijk een advies gegeven over de juiste pomp voor uw situatie. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen als klant in de toekomst!

Snelle service en deugdelijk materiaal.

Nvt

Goed en snel

Prima aankoop

Aankoop van waterpompslang ging prima. Duidelijke keuze. Eenvoudige manier van betalen. Snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, helaas geen gratis levering.

Duidelijke site, snelle levering, helaas niet gratis geleverd.

What you see is what you get.

Snel, correct en goede waar voor je geld. Perfecte communicatie.

De pomp die ik heb gekocht bij u heeft een buurman ook, is ook goed bevonden door een andere gebruiker

prima bedrijf

Post NL zou de pomp woensdag leveren. Ze stelden dit een dag uit en op donderdag kreeg ik een bericht dat de pomp was teruggestuurd wegens schade aan het pakket. Hierover telefonisch contact gehad met de Waterpompshop die direct een andere pomp opgestuurd hebben. Deze was vrijdag in huis. Dikke pluim voor de Waterpompshop voor de service.

Goede informatie en correcte service

Zie hierboven

Goede snelle levering

vandaag besteld, morgen in huis. Snel en correct geleverd

De bestelling en bezorging is prima verlopen.

Er is een grandioos grote keus uit allerlei pompen bij Waterpompenshop. Ook de omschrijvingen van de pompen waren heel overzichtelijk. De door mij bestelde pomp werd al na een paar dagen geleverd. De pomp doet waarvoor hij is bedoeld en werkt prima. Kortom, ik ben heel tevreden over de levering van Waterpompenshop.

Snel en correct

Overzichtelijke site met goede info en vlotte levering

Super geregeld

Pomp snel geleverd, voldoet aan de eisen en verwachtingen.