Goed product en zeer snelle levering

Een Waterpomp en afvoerslang voor het zwembad gekocht. Site was super handig. Producten komen overeen met de beschrijving. En een zeer snelle levering.

Snelle levering!

In de namiddag besteld en dag nadien reeds geleverd. TOP!

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Goed en snel

Zoals het behoort

Met de ontvangen pomp was iets mis, een nieuwe werd dezelfde dag nog opgestuurd.

Snelle bezorging

Ik had een klein onderdeel vergeten te bestellen en die werd zonder verzendkosten verstuurd Top personeel : )

Snel, heel snel, heel heel snel.

Prima webshop

Heb in 2019 bij de waterpompshop een hydrofoorpomp (EL Booster 1300B) gekocht, die draait sindsdien volkomen probleemloos op mijn regenwaterbak (7000 liter). Nu een extra aanzuigslang gekocht, de huidige heeft klem gezeten en is beschadigd geraakt.

Betrouwbaarheid prima, maar kennis en denken in oplossingen moet beter.

Lang verhaal maar wel met bruikbare tips voor kopers van een Tallas Dompelpomp icm een Multihose slang: Wij hadden een Tallas D-CWP 600 vlakzuig dompelpomp gekocht samen met een 7m multi-hose en extra koppelstukken. Levering binnen twee dagen conform bestelling, dus prima. Helaas alleen een gebruiksaanwijzing voor aansluiting met een universele slang 1" of 1,5" middels knijpring. Maar wij hadden dus de Multi-hose van 1,25" die je m.b.v. de bijgeleverde koppelstukken aan moet sluiten. Na lang zoeken een Youtube filmpje gevonden met aanwijzing. Helaas kon het koppelstuk niet ver genoeg aangedraaid worden op de pompaansluiting. De terugslagklep zweeft dan, dan werkt de pomp niet goed. Met veel foto's dit duidelijk kunnen maken, en werd een nieuw koppelstuk opgestuurd en een PDF van de bijbehorende gebruiksaanwijzing (bestond dus wel). Helaas kon deze nog minder goed worden aangedraaid. Koppelstukken en pomp zijn namelijk van verschillende fabrikanten. Uiteindelijk hebben we zelf hulp ingeschakeld en is het op andere wijze goed opgelost, door de pomptuut (origineel onderdeel van de pomp) tot het laatste segment (1,25") af te zagen. Deze draait wel goed op de pomp waardoor afsluitring wel vast ligt. Op de afgezaagde tuut konden we dan de Multi-hose aansluiten. Werkt perfect en koppelstukken zijn dan helemaal niet nodig. Maar dat soort advies mag je dan toch van de Waterpompspecialist verwachten toch?

kon niet beter

snelle levering alles oke

Snelle en nette levering

Leveren zoals op internet staat aangeven, net verpakt en goede info op de site.

Ik wilde bestellen maar het lukte niet

Slechte webshop liet mij niet de mogelijkheid om te bestellen. Daarom hulp gevraagd. Antwoord: later nog maar eens proberen.dag later en week later lukte het weer niet. Het is dat dit specifieke product elders niet te koop is anders had ik dat allang gedaan. Nu 2 maand later lukte het wel.... Waarom?

Beste klant, wat vervelend om te horen dat het niet gelijk is gelukt om te bestellen. Onze excuses dat wij hierbij niet voldoende hebben geholpen. Gelukkig heeft u uiteindelijk toch kunnen bestellen. Ondanks alles wensen wij u toch veel plezier met uw bestelling.

Met recht uitstekend

Mijn 2 maanden oude waterpomp werd wegens lekkage direct door een nieuwe pomp vervangen. Helaas lekte de nieuwe pomp ook. De dag na melding wederom nieuwe pomp ontvangen! Super service !!

Helemaal top

Snel geleverd, mooie pomp werkt perfect. Gebruiksaanwijzing is niet echt duidelijk, maar met de You Tube filmpjes van dit product kwam ik er wel uit. Tevens vlg. mij zijn ze ook nog de goedkoopste aanbieder van deze pomp in NL.

Als in de winkel

Bestelling correct en snel verwerkt. Produkt voldoet geheel aan de verwachting. Hulde

Goede en snelle service

Goede prijs voor kwaliteit poducten

Zoals verwacht

En dus zoals het hoort

prima en betrouwbare leverancier

Het is prettig zaken doen met Watershoppomp.nl

Onverwacht gulle firma

Ik miste een verbindingsonderdeel dat volgens mij op de afbeelding staat en nodig is om de pomp te gebruiken. Ik had dit via mail gemeld en kreeg zonder verdere poespas een volledig nieuwe beregen pomp toegestuurd.

Perfect, correct,netjes,vlotte service

Binnen een dag geleverd. Goed verpakt dus geen bezorgschade. Prima product. Voorbeeld voor vele webshops. Ga zo door.

De dag na bestelling zonder vervoerkosten geleverd

Bij deze webwinkel geldt dat ideal betaling veilig en vertrouwd is. Ze gaan meteen aan de slag.

Snel en goed geleverd

Komt afspraak met leveringstijd na.volgende keer bestel ik er zeker weer

Top leverantie en montage

Snel vakkundig en vriendelijk

De pomp werkt prima

De pomp voldoet aan de verwachtingen, had wel gehoopt dat er iets meer wateropbrengst zou zijn.