Goede pomp uitstekende service

Goede adviezen en perfecte service. Voor mij een aanrader

goede en corecte levering

snelle en complete levering

Zeer snelle service!

Supersnelle service! Zaterdagavond besteld en maandag al in huis! En dat in t weekend! Bezorvd i een stevige doos. Dank jullie wel!

Alles vlot gegaan

Alles vlot gegaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

telefonisch contact kan veel beter

er is geen email adres zichtbaar op de site bellen om smiddag 2 uur en dan de volgende dag teruggebelt worden de telefoonservice kan beter niet technisch aangelegen klanten - moeten ook begrijpbaar uitgelegd worden over bestellingen de bestelling was niet compleet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste klant, dank voor uw review. Ons mailadres vind u op onze site bij de contactgegevens. We hebben u geholpen door een selectie te maken van de koppelstukken, slangklemmen etc om aan uw zeer specifieke verzoek te voldoen. Dat u inderdaad niet op dezelfde dag teruggebeld bent is inderdaad niet de bedoeling. Maar u moet ook begrijpen dat in deze maand het erg druk is en we echt ons best doen om iedereen tijdig van advies te voorzien en terug te bellen cq. te mailen. We hopen dat het inmiddels wel gelukt is om uw tuinbewatering op orde te brengen. - Groet, Team Waterpompshop.nl

Via de pomp configurator kwam ik er niet helemaal uit dus toch maar even gebeld. Goed advies gehad en de volgende dag werd de pomp al geleverd. Meteen hulpstukken voor de slang mee besteld maar daar is iets mis gegaan want daar klopte niet veel van.

Niet tevreden

Lekkage probleem van pomp garantie viel er niet onder maar probleem was van af het begin al een heel klein beetje maar werd loop de jaar alleen maar meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste klant, dank voor uw beoordeling. U heeft de pomp al enige tijd in uw bezit. Als u de lekkage aan het begin gemeld had bij ons hadden we wellicht eerder actie kunnen ondernemen. Desnoods met een onderdeel of, in het geval van transportschade, het vervangen van de pomp. Dit is ook bij u aangegeven tijdens het garantietraject. U heeft de pomp naar de fabrikant gestuurd voor een garantiecontrole. Daaruit bleek dat er 2 mogelijkheden zijn waarom het gebeurd is. Beide zaken vallen niet onder de garantie. De pomp is gerepareerd door de fabrikant en weer naar u gestuurd. Vervelend dat het zo gelopen is, mocht de pomp weer problemen geven, of ergens gaan lekken, controleer dan alle aansluitingen en neem direct contact met ons op zodat we u gelijk kunnen helpen. - Groet, Team Waterpompshop.nl

goede prijs kwaliteit en stipt.

ruime keuze , voldoende technische info, prijzen over het algemeen goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Allereerst al het contact via de mail. Mijn vragen werden snel beantwoord en ook kreeg ik goede adviezen welke pomp geschikter zou zijn voor mijn situatie. Alle lof. Ook de snelheid van levering na mijn bestelling. Super snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste klant, dank voor de beoordeling! We gaan ervan uit dat alle koppelstukjes passen? Als er nog vragen zijn horen we het graag. - Groet, Team Waterpompshop.nl

Uitstekende webshop met goed assortiment nt

Goede en betrouwbare webwinkel met goed en kwalitatief goed assortiment. Bestellen gaat gemakkelijk en de informatie over het verloop van de levering loopt goed.

Goede en snelle service

Goede kwaliteit en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service probleem prima opgelost

Positief.

Goed bereikbaar. Duidelijk infornatie. Snelle levering.

Bijzonder goed en voordelig

Ik heb wel even mijn twijfels gehad, maar na deze ervaring en service kan ik het een ieder aanbevelen

Zeer prettig.

Duidelijk site, snelle levering, prijs erg goed. Pomp werkt fantastisch

Mooi produkt.

goede service en snelgeleverd

na de bestelling liet de post nl het even afweten maar de bestelling werd wel snel door waterpompshop verzonden

alles zeer correct

vlotte bestelling, faire prijs,, zeer snelle levering

Goede service, snelle verzending

Blij met onze DAB pomp. Pomp het water goed op en heeft een groot sproeibereik

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en snelle levering.

Fijne website met veel informatie over de producten inclusief video’s. Handige hulp om tot de juiste keuze van een pomp te komen. Makkelijk pompen onderling te vergelijken. Snelle levering en voor een concurrerende prijs. Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vandaag besteld morgen in huis, perfect.

Jullie doen tenminste wat je beloofd vandaag besteld morgen in huis met dit warme weer een beregening pomp besteld, zoals beloofd door u klaar voor gebruik, perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en prima aftersales. Telefonisch contact over levering prima.

Goede service en prima aftersales. Telefonisch contact over levering prima.

Perfect, 100%, 10 op schaal 10

Prima advies, perfecte service! Meer dan je kan verwachten!

Fantastisch.

Erg snelle en correcte levering. Ook snel en goed mailcontact bij nadere vragen over onvolledige adresgegevens en omdat geen opdrachtbevestiging was ontvangen. Later bleek dat die zich in mijn spambox bevond. Ook goed app contact geweest met de bezorger, die niemand thuis aantrof. Geleverde slang werkt daarnaast fantastisch. Chapeau! Pim Vestiens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Belofte op de site en kwaliteit artikel meer dan waar gemaakt.

Duidelijke uitleg ed op site. Goede hulpmiddelen om tot de juiste pomp te komen. Scherpe prijzen en snelle levering

Over Waterpompshop.nl

Filter op Taal