dank u voor de snelle levering en ons (letterlijk) niet in de kou te laten zitten.

Nadat, natuurlijk in het weekend, onze 20 jarige cv circulatiepomp de pijp aan maarten had gegeven was ik op zoek gegaan naar dezelfde circulatiepomp om deze te vervangen. Gelukkig heeft Uw website een tool om correcte vervangingspompen voor te stellen en een beetje research werd de magna 1 van Grundfoss aanbevolen. zondagmiddag besteld, maandagmiddag correct geleverd met de nodige toebehoren voor een simpele vervanging. Probeer hiervoor eens een technieker in huis te halen!!! Dank U wel om ons niet in de kou te laten zitten.

Duidelijke website en goede duidelijke uitleg vervanging pomp

Met behulp van het pomp keuze menu is het heel eenvoudig om direct de juiste vergelijkbare pomp te selecteren.

Prima ervaring

Makkelijk te bestellen via de website. Snelle en adequate levering.

Makkelijk en snel een vervangende pomp

Vloerverwarming pomp was kapot gegaan, via de site was makkelijk een pomp te vinden die de oude kon vervangen. Daarbij handige instructie video's voor het plaatsen en instellen van de pomp. Op zondag de pomp besteld en op maandag al geleverd.

top snelle levering goede site

Goede site met veel informatie zodat je goed het juiste product kan bestellen

Gemakkelijk de goede pomp uitzoeken en vlot opgestuurd

Goede tabel om vervangende pomp te zoeken

Snelle levering volgende dag in huis

Mijn ervaring in één woord: positief!

De circulatiepomp van een vloerverwarmingsunit moest vervangen worden. Het bepalen van een vervanger voor de 15+ jaar oude pomp was een fluitje van een cent. Voldoende alternatieven werden geboden. Uiteindelijk een keuze gemaakt op basis van de beschikbare specificaties. Tegelijk ook maar van een andere vloerverwarmingsunit een 26 jaar oude pomp van een niet meer bestaand merk vervangen (als je dan toch aan de slag moet, dan gelijk maar een energiezuinige pomp erin...). Keuze was iets lastiger, maar aangeboden werd om dat voor mij uit te zoeken. Prima service. Uiteindelijk beide pompen vervangen door hetzelfde type Grundfos pomp. Klus binnen 3 uur gepiept en warmtepompinstallatie weer up-and- running. Alleen jammer dat PostNL het een beetje liet afweten en een dag later dan gepland tot bezorging overging...

Zeer snelle levering en duidelijke website

Ik wilde mijn vloerverwarmingspomp vervangen voor een frequentie geregelde zuinige pomp. Via de website kon ik duidelijk een passend alternatief vinden. Ik heb nog even gebeld voor de zekerheid en liep heel goed. Op zondag online besteld en maandag al in huis. Geweldig!

Supern snel verzonden!

Product was ‘s avonds besteld en de volgende middag in huis top. Ook de duidelijke installatie filmpjes zijn fijn.

Goed levering en werkende pomp

De waterpomp is keurig afgeleverd. Sporen van water door de test waren zichtbaar in de doos. De pomp is naar mijn mening professioneel opgeleverd

Geweldig snel geleverd

Ik kwam via internet op de site van waterpompshop.nl. De website is makkelijk te bekijken en te zoeken wat voor pomp je moet hebben of een vervanger daarvoor.

super service aan degelijke prijs

Proficiat, heb zelden zo een goede service gekend, de pomp die ik bestelde was wegens omstandigheden niet meer in stock en heb dan gratis een upgrade pomp gekregen aan zelfde prijs zodat ik toch geholpen zou zijn in zo een snel mogelijke tijd.

Snelle levering Goeie uitleg Goeie service

Snelle levering Goeie uitleg Goeie service

Klantvriendelijk en deskundig advies

Goede afhandeling

De bestelde pomp was niet meer leverbaar. Ik kreeg netjes meldingen en een zwaarder exemplaar aangeboden voor dezelfde prijs. Pomp netjes ontvangen! Volgende week installeren bij mijn klant. Erg bedankt tot zover. Groetjes julia kruithof.

goede voorlichting, snelle levering en vakkundige installatie

Wij zijn telefonisch voorgelicht over de meest geschikte hydrofoorpomp, deze is vervolgens snel geleverd en geïnstalleerd. Hij doet het fantastisch, we hebben eindelijk weer waterdruk

goed totaalpakket

op internet naar aanbieder gezocht vertrouwen want duidelijke filmpjes met installatie en inregel uitleg scherpe prijs per direct op te halen (voor mij interessant want vlakbij) netjes geholpen ergo: professioneel

Duidelijke info Waterpompshop

Snelle en goede levering en Prijsgunstig.

Zeer tevreden tot nu toe

Ik heb de tabel gebruikt voor de juiste vervangende pomp alleen was mij niet duidelijk dat de schroefdraad nog verschillend kon zijn misschien kan daar iets duidelijker naar verwezen worden. We hebben nu een paar dagen onnodig in kou gezeten omdat de pomp niet paste. Maar moet gezegd worden,verder prima geholpen!

Super snelle levering en makkelijke montage door goede uitleg.

Ik was al een dag aan het uitzoeken of de oude pomp stuk was. Dat bleek inderdaad zo te zijn. Door jullie super snelle levering van de pomp kon ik op de laatste dag van het jaar de pomp nog monteren en hadden we weer een lekkere warme vloer. De pomp was ook makkelijk te monteren, ik heb vooraf nog even het filmpje over de montage van de cv pomp bekeken op YouTube wat ook hielp voor een snelle montage. De pomp is ook nog eens erg stil. Bedankt voor de duidelijke uitleg en snelle levering.

Ruime keus en snelle levering

Pomp kunnen vinden die in een kleine put past. In gebruik als kelderpomp.

Alles top!

Snelle verzending, keurig verpakt! Pomp werkt zoals toegelicht in filmpje op de site.

Snelle levering waarbij ik perfect in kennis werd gesteld over tijdstip levering.

Verpakking van het product was ruim boven de daaraan te stellen eisen.