snel en correct geleverd al mijn bestellingen!!!!!

als ik in de avond wat besteld krijg ik het de andere dag geleverd sneller kan niet top!!!!!

Snel geleverd,prima product.

Op zondag besteld en op maandag geleverd perfect als je er om verlegen zit.

Snelle levering en product naar tevredenheid

Prima geregeld

Doen wat er gezegd wordt

keurig geleverde bestelling, ik had een vraag over koppelstuk wat netjes beantwoord is...............

Zo snel als water!

Na het plaatsen van onze bestelling kreeg ik ben 24 uur al bericht dat mijn bestelling was ingepakt en onderweg was met de post. De service is razend snel en goed! Wij zijn zeer blij met de onze bestelde producten. Als we nog is wat nodig hebben op dit vlak, zullen we zeker hier bestellen!

Snelle en goede service.

Sneller geleverd dan verwacht en alles goed verpakt.

fantastisch

fijne site en goede producten en snel bezorgd!

Snel gestuurd, duidelijke communicatie, product zoals verwacht. Echte professionals

Snelle levering onderdeel, nazorg kan stukken beter!

Beste, Twee weken geleden een nieuwe schakelaar besteld nadat mijn pomp wat moeilijk deed. We hebben hierovercontact gehad en uiteindelijk heb ik een kort filmpje van de stotterende schakelaar gestuurd en jullie conclusie was dat de schakelaar stuk was. Binnen no time werd er een nieuwe opgestuurd en die was natuurlijk iets anders dan de oude (er zat geen verbindingspijp naar de ketel bij...) en de elektra aansluiting was niet hetzelfde als de oude. Weer gebeld met het verzoek een aansluitschema op te sturen (niet op het web te vinden..) krijg ik schema drukinstellingen.. geen elektra... weer gebeld of gemaild, maar daar heb ik vervolgens niets meer op vernomen. op goed geluk de draden ergens ingeprakt en nar 3 keer de stoppenkast gereste te hebben had ik de goede combinatie te pakken... best jammer eigenlijk. Toch een 7 en.... aanbevelingswaardig!

Zeer goed materiaal en simpel

Zeer vlugge regeling en vragen werden bijna direct beantwoord

s'avonds besteld voor 22.00u op vrijdag en zaterdag om 14.00u afgeleverd TOP

Dompelpomp nog steeds niet ontvangen

Wat is dit een slechte firma. Vanwege calamiteit watersnoodramp in Limburg optijd woensdagochtend een dompelpomp besteld. Nu zaterdag deze pomp nog steeds niet ontvangen. Deze klootzakken melden aan bij Postnl maar bezorgen pakket niet bij ze optijd aan. Verkom nog meer stress blijf bij deze firma weg.

Goede website, goede service

Snel geleverd en goed advies

Snel geleverd en goed advies

Zoals gewend bij Bol.Com alles goed geregeld; nu ook via Waterpompshop.nl .

Snelle topservice met n Top Pomp

Mooi krachtige pomp, snel geleverd, met alle onderdelen, die ik - met mijn twee linkerhanden- vlot en gemakkelijk kon installeren. Hartelijke dank!

Goede kwaliteit & prijsverhouding afspraken nagekomen.

Mijn pomp werd geleverd met de verkeerde beschrijving, ik zou 4 schroeven moeten losdraaien maar deze waren niet aanwezig. Na contact met de klantenservice zijn er diverse suggesties gedaan en foto's gestuurd naar de klantenservice. De laatste foto's die ik stuurde gaven uiteindelijk de oplossing , de leverancier had de vier schroeven vervangen door bajonetsluiiting, wat bij jullie organisatie niet bekend was. Met de juiste beschrijving die ik van jullie kreeg kon ik wel het pomphuis en as verwijderen, nu kan ik tenminste de pomp goed onderhouden voor een langere levensduur.

Snelle levering!

Gelukkig bleef de kelder droog en de Maas in Venlo binnen de dijken en keringen waardoor we de dompelpomp niet nodig hadden. Wel super fijn dat deze zo snel geleverd kon worden!

Vlotte en vriendelijke service ook voor kleingebruiker

Als particulier had ik een waterpomp nodig voor mijn tuin deze is vlot geleverd en de ondersteuning per telefoon ging ook erg fijn. Dank ..

Topservice

Doen wat ze beloven. s’Avonds besteld, volgende ochtend bezorgd!

Prima levering

Goed product, de volgende dag geleverd na telefonisch adequate informatie.

vlugge levering na bestelling

Vlugge levering na bestelling. Jammer dat ik ze op dit ogenblik niet hoef te gebruiken. Want 1 dag na de bestelling was het grondwater al gezakt en opgedroogd, nadat ik 2 dagen met een emmer het water moest buiten gooien.

Pomp werkt perfect en de levering was heel goed.

Goede service en levering

Prima pomp!

De bestelling kwam zoals beloofd de volgende dag. Instructie was duidelijk en de pomp werkt goed. Ik heb de pomp in een gat dat ik in de vloer gemaakt had, geplaatst zodat de laatste 2 mm. water ook nog opgepompt kunnen worden. Even met de trekker in dat gat vegen.