Erg goed!

Uitermate slechte service

Pomp opgestuurd voor reparatie en na betaling 60€ niets meer gehoord ondanks herhaalde mails.

goede service en product

goede en snel geholpen, goede pomp

Goeie Service

Onze pomp begaf het en we hebben exact dezelfde kunnen bestellen via waterpompshop.nl Eerst even telefonisch contact gehad met ze om te kijken of er verschil in de nieuwe en onze oude zat. Dit was niet het geval. Volgende dag in huis. Super service en snelle levering!

snelle levering goede prijs

prima producten voor een goede prijs

Goede hulp bij aankoop

Ik ben prima geholpen met telefonisch advies voordat ik een pomp aangeschaft heb. Verder alles netjes geleverd.

perfect!

uitstekende kwaliteit en service

Een prima pomp voor een mooie prijs

makkelijk te bestellen. snel geleverd.

15 jaar gedaan met de oude ,nu dezelfde maar dan nieuw, in 1 woord ...FANTASTISCH

gekocht en gelijk nodig om te gebruiken, SUPER

Supersnelle service zondagmiddag besteld maandag in huis.

Netjes thuisbezorgd, goede beschrijving hoe aan te sluiten.

prima ervaring, snel geleverd

het goede werd snel geleverd, tevreden!

Goed product en afhandeling van de bestelling

Bestelling is snel geleverd. De dompelpomp werkt perfect.

Hele goede hydrofoor gekocht

Na telefonisch overleg werden mijn laatste twijfels over mijn keuze wegenomen. Het betrof vooral het geluid van de pomp. Intussen staat de Tallas e boost keurig onze tuin te sproeien. Het geluid van de pomp valt mij 100% mee. De slangen waren na (gratis) nazending van juiste tulle zó aangeskoten. Ik heb er twee sproeiers op, sat gaat prima

Prima heel snel geleverd

Snel geleverd een nadeel kleine schade met verzending

Pomp zonder stroomkabel

Dat de zuig en pers aansluitingen zelf gemaakt moet worden dat snap ik maar je er geen stroom kabel aan zit zodat je die zelf moet regelen om de pomp te gebruiken ervaarde ik als bizar.

Mijn pakket werd maar niet bezorgd. Ik heb gebeld met de klantenservice en mijn pakket bleek bij de bezorger niet vindbaar. Ik kreeg een nieuwe toegestuurd en deze was er de volgende dag.

De Pomp werkt uitstekend, makkelijk te monteren, Overzichtelijke site, vlotte levering

Topprodukt de dab pomp automatisch

Werkt fantastisch en zuigt krachtig en ingebouwde automatische vlotter

tevreden overbestelling

geleverd volgens afspraak.

Makkelijk en duidelijk

Webshop is helder in wat apparaten kunnen. Pomp besteld, sneller geleverd dan verwacht, en dank zij videootjes snel en zonder problemen aan het werk gekregen.

Top shop! Mooi dat er pakketten te krijgen zijn zodat je zeker weet dat je alles hebt

Tevreden!

Snelle levering!

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Snelle levering en top-product

Goede site met duidelijke uitleg over alle mogelijkeheden, waardoor je eenvoudig het juiste product kunt kiezen. Snelle levering conform afspraak, dus top.

Goed en snel geleverd

Zondags besteld maandag geleverd