gaaf

nog sneller als het geluid Zondag besteld Maandag 11 uur in huis zelfs track en trace code was te laat ha ha bedankt groetjes

test

test

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment, omschrijvingen zou iets scherper mogen voor de leek maar verder prima webshop!

Echter combi gekocht dompel pomp, slang en hulpstukken. Helaas is de slang een aanzuigslang. Beetje raar.....

Beste klant, een aanzuigslang kan zowel voor aanzuiging als afvoer gebruikt worden. Voordat u de slang gebruikt als afvoerslang, zult u de koppelingen moeten verwisselen zoals omschreven in de handleiding. Mocht u nog vragen hebben staat onze klantenservice altijd voor u klaar.

zeer goed

heb via de website advies gevraagd en kreeg gelijk de volgende dag antwoord. ook de levering was snel. dus ben ik een heel tevreden klant.

goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede kwaliteit pomp

We hadden met spoed een nieuwe vuilwaterpomp nodig. Op vrijdag de TIP Maxima 24000 besteld. Zaterdag in huis. Pomp doet wat hij beloofd! Pompt razendsnel het water weg.

Goede telefonische begeleiding bij uiteindelijke keuze

Goed werkende duidelijke site Snelle orderbevestiging Goed track en trace systeem van bezorger Duidelijke bezorgafspraak, op tijd geleverd Goede factuur Makkelijke manier van betalen

vlot een vervangende pomp gevonden

makkelijk gevonden, passend en ook goede prijs

Een goeie ervaring

Naar dat ik de verkeerde bestelling had geplaatst, en deze bestelling terug had gestuurd. Het geld terug had ontvangen. Heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Het hele proces is vlot verlopen. Goeie service.

Snelle levering, conform aanbod

We hebben een complete set incl slang, klemmen en tule besteld. Dit was ideaal; in één aankoop gereed voor gebruik. Alles paste goed op elkaar en is van degelijke kwaliteit.

Prima prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke uitleg op de website en keuzehulp voor vervangende pomp van een ouder merk en model .

geweldige service

Bellen en direct antwoord

Smiddags besteld de volgende dag al in huis. Top service

Prima service en snelle levering

Prima site, prima service en snelle levering

Scherp aan de prijs

Correcte afhandeling en snelle levering

Goede start na 1maand second thoughts

De pomp werp vlot en op tijd geleverd, goed te plaatsen en hij werkte. Langzame twijfel. Nu na 1 maand met hoog water moet ik de pomp schudden voor een start hij start niet uitzichzelf

Beste klant, vervelend om te horen. Zouden wij u mogen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Zij kunnen u eventueel verder helpen en samen met u tot een oplossing komen. U kunt onze klantenservice bereiken op: 020-2611412 of via info@waterpompshop.nl.

Prima pomp, snelle levering!

Nadat ik online prima geholpen met advies en heb de circulatiepomp besteld. Hij werd snel geleverd en ben er blij mee!

Dat is snel

Onze dompel pomp was overleden, en met deze snelle service was het weer geregeld voordat de volgende regenbui er was.

Zoals het hoort!

De webshop is erg gemakkelijk te gebruiken en bestellen ging net zo vlot. Pakket de volgende dag in huis, keurig verpakt en compleet. Ik kan iedereen deze webshop aanraden! De aankoopprijs van mijn CV pomp was superscherp! bol... Euro 279,99 sanih... Euro 384.40 warmtes... Euro 369.95 Ik betaalde Euro 179.00 voor hetzelfde model bij Waterpompshop.nl

snel en ordelijk bij ons thuis

Pomp was goedkoper bij https://www.waterpompshop.be dan bij https://www.waterpompshop.nl wat vreemd is. De afvoerslang kwam van de Nederlandse webshop. Alles was snel en ordelijk bij ons thuis.

Geweldig, zondag besteld, maandagochtend in huis!

Vervelende situatie, oude pomp houd er zaterdag mee op. Zondag nieuwe besteld en maandagochtend met PostNL een nieuwe voor de deur. Dat noem ik nog eens snelle service! Ook orderbevestiging en factuur prima in orde. Een aanrader dus.

Duidelijk, snel, goed en niet duur.

Duidelijke website, direct volgende dag geleverd, uitstekende kwaliteit product en zeer schappelijke prijs. Meer kan ik niet wensen van een webshop.

In koop opties worden onduidelijke en onnodige items getoond

Jammer dat jullie extra geld willen verdienen door te suggeren dat andere klanten behalve de dompelpomp ook de slang (7m) met het filter en terugslagklep kochten. Ik die braaf gekocht maar deze blijkt totaal onnodig als verlengstuk voor de pomp, en is elders niet aan te sluiten

Beste klant, wij bieden inderdaad een pakket aan bij deze pomp met 50% korting op de accessoires. De slang is makkelijk te installeren met de handleiding (pagina 74), welke te vinden is op onze website. Deze slang wordt gebruikt wanneer klanten geen afvoerslang hebben.

Vlotte levering

Verkoop en levering ging erg vlot. Degelijk materiaal. Tevreden