mijn ervaring is gematigd.

De website zelf is niet echt helder. Het kost enige tijd voor je gevonden hebt wat je zoekt. De medewerkers zijn overigens uitermate vriendelijk en behulpzaam. De transportkosten zijn hoog zeker als je die relateert aan het bestede bedrag. O je nu voor 10 of 100 euro bestelt dat maakt voor de transportkosten niet uit. Die blijven 6,95 euro.

Opvoerpomp snel geleverd volgens afspraak, prima prijs.

sanidouche SFA werd snel geleverd volgens afspraak, en voor een prima prijs.

Snelle en adequate levering van de pomp e.d.

De plaatsing was eenvoudig en de pomp doet wat in de specificaties wordt aangegeven. Wij en ook de tuin zijn blij met deze aanwinst. De pomp geeft voor onze tuin van 800m2 ruim voldoende water. Het inzetten van een tweede sproeier is ook geen enkel probleem.

Bij levering bleek het bovenklepje defect te zijn. Directwerd er een vervangende klep gestuurd. Zonder vragen. Volgende dag in huis.

Snelle levering, scherpe prijzen

Duidelijke informatie op website.

Goede opvolging bij bestelling en uitleg van het product.

Goede begeleiding maar een minpuntje is dat er nergens bij de aankoop In de winkelwagen vermeld is dat de levering in verschillende zendingen kwam wat toch wel wat vragen opriep. Na een email werd dit opgeheldert tot volle tevrdenheid!

Beste Johny, dank voor de beoordeling! Het klopt dat soms pakketten te groot of te zwaar zijn om in 1 pakket aan te bieden bij PostNL of DPD. Dit heeft er ook mee te maken hoeveel de bezorger mag dragen per pakket bijvoorbeeld. In 9 van de 10 gevallen komen de pakketten dan alsnog wel tegelijkertijd, echter in uw geval niet. We proberen onze klanten hier altijd over te informeren dat dit kan gebeuren, dus zeer goed dat u contact met ons opnam hierover. Veel plezier met uw bestelling! Groet, Team Waterpompshop.nl

snel geleverd, goed product!

duidelijke omschrijving op de website bij de pompen. Besteld, betaald en snel geleverd, top!

Goede en snelle afhandeling

Extreem snelle levering !

Nadat mijn eigen DAB pomp sneuvelde op zoek gegaan naar een nieuwe. Ik kwam al vrij snel bij waterpompshop.nl uit. Er werd beloofd de volgende dag te leveren met een bestelling om 22.00 Savonds. De pomp werd uiteindelijk na 15 uur geleverd. Wat een top service !!!

Super snel geleverd

Goede website, snelle lever service. Top dus

Prijs kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit duidelijke omschrijving en volgende dag in huis.

goed georganiseerd, snel, goede prijs

De pomp die we kochten lijkt van goede kwaliteit te zijn. Sinds aankomst werkte ze al ca 3 uur. Of dat zo blijft zal de toekomst moeten uitwijzen. Ook of de garantie snel en goed wordt nagekomen, er onderdelen aan even correcte prijs worden geleverd ingeval van defect, blijft nog de vraag. Ik mag hopen dat dit allemaal goed is geregeld en ondersteund.

Mijn ervaring was positief

Ik heb de bestelling snel ontvangen. Ik ben blij met het artikel. Het enige minpuntje was de doos wat beschadigd was van het artikel. Zat een klein gat in de doos. Niet de verzend doos maar echt de doos waar het artikel inzat. Het artikel werkt verder prima. Ik heb geen schade aan de buitenkant van het artikel gevonden. Of het kwaad kan voor het binnenwerk daar heb ik geen idee van aangezien ik niet in het artikel kan kijken.

Duidelijke website waarbij voor een goede prijs de juiste vervangende pomp kon worden gekocht.

In verband met het vervangen van de 25 jaar oude circulatie pomp van mijn vloerverwarming was ik mij op internet aan het oriënteren. Web site was duidelijk en gaf alternatief aan. Ook op de site staan filmpjes met aanwijzingen waarop te letten bij het vervangen van een pomp. Besteld en volgende dag al in huis. Prima geregeld.

Goed en snel

Snelle bestelling, goed kunnen volgen van de bestelling. Snelle levering.

zeer goede communicatie. De pomp die ik besteld had zou 4 dagen later geleverd worden. De dag na mijn bestelling kreeg ik echter een mail dat de levertijd 2 a 3 weken was. Jammer. Maar er werd tussentijds steeds contact gehouden via mail en telefonisch om te melden hoe stand van zaken was. Na bijna 3 weken werd pomp alsnog keurig geleverd. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed. Ben zeer tevreden.

Fijn geholpen en prima advies gekregen

Snelle leverering

Bestellingen worden altijd snel geleverd en goed product

Snel verzonden, scherpe prijs

Uitleg op website was duidelijk, afspraken worden nagekomen. Goed!

zeer vlot behandeld

bestelde was helemaal stuk aangekomen. na foto`s gemaild te hebben sturen ze direct een nieuwe op.

Goede website, veel keuzes en perfecte levering

Op zoek naar een circulatiepomp voor mijn vloerverwarming toevallig terecht gekomen op de site van Waterpompenshop. Hier trof ik een duidelijke rubricering aan met veel productkeuze en voorzien van duidelijke omschrijvingen. De instructie video's geven een goede uitleg over 'hoe-en-wat' ook voor personen met minder technische ervaring. Het bestel proces verloopt soepel en een snelle correcte levering. Gewoon een zeer prettige ervaring.

Super snel.

Het weekend besteld, maandag geleverd.

Veel keuze voor beregenings systemen

Ik heb een waterpomp gekocht met wat andere artikelen om deze aan te sluiten. Goed is dat je zelf het afhaalpunt kan kiezen. Het inpakken van de zware pomp en slang is niet zorgvuldig uitgevoerd. De dozen zijn te zwak om de artikelen veilig te vervoeren. Ik was al haast een koppeling kwijt door een gat in de doos. Het glaasje van de manometer lag al los in de doos. Gelukkig is het nog goed gegaan. Over de kwaliteit van de pomp kan ik nog niets zeggen. Wel moest ik de bevestigingsbouten van de pomp nog goed vastzetten (deze zaten los).

Beste Theo, dank voor je beoordeling. Wat betreft de verpakking en overige gemelde zaken zijn we in gesprek met de fabrikant en de vervoerder om dit te verbeteren. Mocht de opgelopen schade (glaasje, bouten) alsnog problemen geven bij het installeren van de pomp of bij het eerste gebruik, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 020-2611412 of via e-mail: info@waterpompshop.nl.

Snel

snelle levering...

Snelle en correcte levering.

Ook retouren worden goed opgepakt.