alles was perfect

Snelle levering,pomp aangesloten werkt perfect. Goede beschrijving van installatie pomp,hopelijk gaat hij lang mee,ondere pomp ging niet zo lang mee.

Prima (eerste) ervaring met deze webwinkel

Mijn oude waterpomp was defect geraakt en mijn kelder nat dus had snel een vervangend model nodig. In het weekend besteld, paar dagen later al geleverd. Draait als een zonnetje. Fijne webwinkel die doet wat het beloofd. Een goed product vlot verzenden.

Snelle levering. Prima product.

Snelle levering en contract

Keurig optijd geleverd

Duidelijk, kwalietijd, goede omschrijving van het product.

klantvriendelijk

Eerste pomp deed het even en daarna was het gebeurd. Gebeld en zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen. De eerste was zonder luchtkussens opgestuurd en de tweede met. Aangegeven werd dat de printplaat wel eens tijdens het vervoer te verduren krijgt. Advies, altijd met luchtkussens opsturen.

Alles compleet en volledig gemonteerd

Ingraven, aansluiten, stekker er in en klaar

Top service!

Cv pomp besteld maar was op een of andere manier zoekgeraakt bij de bezorger. Na een week gebeld met waterpompshop.nl en ze hebben direct een nieuwe cv pomp verstuurd, uiteindelijk heb ik ze alle twee ontvangen en er 1 gratis terug gestuurd. Dus al met al een top service en zeer klant vriendelijk.

Goede uitleg over pomp

Na verschillende telefoontjes.en appjes Heb ik heel goed advies gekregen. Nog vriendelijk bedankt .pomp werkt perfect .en geruisloos.

Perfekt

Correcte verzending. Pomp werkt uitstekend!!!

Snelle levering volgens beloofte

Product is zeer snel geleverd en we zijn tevreden over het product.

Snel en makkelijk

We waren op zoek naar een hydrofoor pomp en dompelpomp. Na het grote boze internet afgestruind te hebben, kwamen we op de waterpompshop. Een heel overzichtelijke webpagina met duidelijke uitleg hoe de dingen werken en de keuze was daardoor al vrij snel gemaakt. Bestellen was een fluitje van een cent, en niet vrij snel daarna hadden we de spullen in huis. Binnenkort gaan we de pompen inzetten in ons kleine projectje.

Top, ook bij een probleem super geholpen!

Prima pomp voor goede prijs. Toen er na half jaar probleem was met de pomp had ik binnen 2 dagen nieuwe in huis!

Goede en snelle service. Zeer tevreden over de geleverde producten

Dompelpomp met accessoires besteld. Snel geleverd. Pomp wordt in kelder gebruikt om afvalwater wasmachine omhoog naar rioolafvoer te pompen. Werkt snel en met een zeer laag geluidsniveau in vergelijking tot eerder gebruikte dompelpompen.

Levering is snel geld terugstorten na retour was traag.

Pomp werd snel geleverd echter door het ontbreken van de aansluitmaten op de bol.com website verkeerd besteld. Geen terugkoppeling over de aansluitmaten gehad. Wordt dit aangepast? Het retourbedrag werd net voor het aflopen van de uiterste termijn teruggestort. Ik vermoed dat dit standaard zo gebeurt. Ik vond het vervelend. Daarna het goede pomp bestelt Bij deze zending ontbrak een onderdeel. Het werd na enig heen en weer mailen opgelost. Eind goed al goed. Vandaar de voldoende.

lekker snel en prima verzorgd

Na de bestelling online moesten er foto's van de meterkast worden gestuurd. Kleine meterkast, dus geen eenvoudig klusje voor de monteur. Er komt nog een wand-montage-beugel bij. Maar binnen een week alles werkend in een hele kleine meterkast. Prima afgehandeld.

perfect

onze vraag is perfect opgelost heel blij mee

Snelle bezorging van goede spullen

snelle bezorging van goede spullen

Perfect geluisterd/ingeleefd/opgelost

Goed snel vakkundig aardig

Top bedrijf

Mijn kapotte pomp werd 100 % vergoed, fantastisch

Product op tijd geleverd en zoals beschreven

Correct en snel

Probleemloze pomp.

Deze waterpompen van Dab zijn betrouwbaar en werken zeer goed.ik monteer ze hier op een vakantiepark voor watervoorziening voor chalets.

S'avonds besteld, volgende dag in huis! Top!

S'avonds besteld volgende dag in huis ! Top!

goed en snel geleverd

+++++++++++++++++++++