prima webshop, snel en goed product

Ik werd goed op de hoogte gehouden van het bezorgproces en was binnen een dag bezorgd. Product voldeed ook aan mijn wensen, dus ik ben zeer tevreden.

Pomp snel geleverd

Juiste pomp voor vervanging

Top advies en service!

Telefonisch doorgegeven wat ik nodig had en perfect geholpen. Volgende dag in huis! Wegens omstandigheden pas 2 maanden later mee aan de slag gegaan. Bleek dat de koppeling lekte. Wilde ik niet de garantie voor aanspreken en zelf oplossen. Bleek ik (ondanks goedbedoeld) de slang onbruikbaar gemaakt te hebben. Werd totaal niet moeilijk over gedaan en een nieuwe (betere en duurdere) slang werd op mijn verzoek opgestuurd. Betaal link met het verschil op de mail.en de rest werd geregeld. Mensen denken voor een goede service lokaal te moeten kopen. Je kunt je hier geen betere service wensen! Mocht de pomp of toebehoren ooit aan vervanging toe zijn kom ik hier weer terug.

Blijvend perfect!!!

Het was mijn tweede bestelling van een circulatiepomp. Dat was niet zonder reden. De eerste pomp was voor de koeling. Perfecte pomp en heel snel geleverd. Toevallig ging een tijdje later de pomp van de vloerverwarming stuk in de vloerverwarmingsverdeler. Vanwege de eerdere ervaringen weer een pomp besteld met een 1,5” aansluiting. Toen ik hem wilde monteren bleek op de oude pomp 1,25” te zitten. Dat is een pomp die nergens te verkrijgen is. Ik zou de pomp in aangebroken verpakking terug mogen sturen. Geen probleem. Omdat geen enkele pomp in de verdeler past heb ik het opgelost door de aangekochte pomp elders in het systeem te zetten. Het werkt beter als voorheen. Perfecte service en niet 100% tevreden, maar 200%.

superproduct

filterpomp makkelijk te installeren compact en gebruiksvriendelijk. hij doet het werk meteen goed we hopen dat dit zo blijft. snelle levering en service. wij zijn tevreden

Ook goede filterfunctie bij het zoeken naar produkten

duidelijke site

duidelijke site, vooral het voorgestelde pakket is makkelijk zodat je weet wat bij elkaar past

Wij vinden de waterpompshop een heel goede onlineshop.

Ik bestelde een waterpomp met toebehoren op zaterdagavond om 17.00 u. Tot mijn grote verbazing had ik de bestelde artikelen al op maandagmorgen om 9.20 u. in huis!! Alles keurig verpakt en helemaal in orde. Ik beveel deze shop aan iedereen aan, die het maar wil horen. Top!.

Goede spullen voor scherpe prijs

Ik wilde eigenlijk een compleet bewaterings systeem, maar daar konden ze mij niet bij helpen. Nu heb ik alles zelf los bij elkaar moeten bestellen en dat kan soms best lastig zijn. Er is altijd wel een koppelingetje of klemmetje die je vergeet.

Wow wat n service

Op zondag besteld en maandag al in huis, het ging hierom n beregening pomp. Met aanzuig en persslang. Heel gemakkelijk te installeren en onze tuin wordt nu besproeid met het vijverwater. Door de hoge druk. Werken de sproeiers veel beter. Goede pomp van top kwaliteit we zijn er blij mee.

Gebrek aan info over aansluit accessoires.

Na levering van de pomp heb je accessoires nodig voor aansluiting en dat heeft me bijna € 14 aan verzend kosten extra gekost voor accessoires van nog geen €4. Met wat meer info was dit niet nodig geweest.

Perfecte service

De pomp lekte een klein beetje, direct werd er een nieuwe opgestuurd. Klasse

Prima product op tijd geleverd

Mooie degelijke waterpomp voldoet geheel aan de verwachting Enige minpunt geen Nederlands Handleiding

Geen goede service

Bij het bestellen vd pomp beveelt de website een slang erbij. De koppeling aan de slang past niet op de pomp. Waarom wordt deze dan aanbevolen? Bij vragen naar advies over koppelstukken wordt ik niet echt geholpen. Ik heb het nu zelf opgelost, maar het is voor mij duidelijk dat ik niet zo snel weer wat via deze webshop bestel.

Beste klant, de aanzuigzijde van uw pomp is 1 1/2'' waar die van de slang maar 1 1/4'' is. Dit gaat inderdaad niet passen. De slangen welke wij aanraden bij de pomp hebben een diameter van 1 1/2''. Helaas hebben wij inderdaad geen koppelstukken van 1'' naar 1 1/2'' zoals is aangegeven in de mail. Wat wij nog eventueel wel kunnen doen is met u meekijken naar de juiste slang. Mocht u dit willen, vraag ik u contact op te nemen met onze klantenservice via info@waterpompshop.nl. Wij staan graag klaar om u te helpen!

Volgende dag binnen en netjes verpakt. Perfect.

Duidelijke site, met keurig een tabel waarin op basis van je oude pomp een nieuwe energie zuinige pomp kunt selecteren

Snel en super kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit is zeer goed

alles goed geregeld , toppie

alles volgens protocol verlopen goed en snel geen aan of opmerkingen ,tevreden zoals verwacht werkt als verwacht enz.

Super snel geregeld

Makkelijk en eenvoudig te bestellen en snel in huis.

Prima winkel

Makkelijk gevonden wat ik wilde hebben Nette prijzen Snel geleverd Dik tevreden!

Uitstekende communicatie & service

Uitstekende communicatie & service en verder geen op- en aanmerkingen

Snel en goedkoop

Super snelle levering voor een mooie prijs

scherpe prijzen en snelle levering

goede website en een breed assortiment en snelle levering

Deskundig telefonisch advies en levering op tijd volgens afspraak.