Mijn cv pomp wilde niet op automaat draaien, naar een telefoontje de volgende dag al een nieuwe pomp in huis. Ik ben zeer tevreden over hoe dit opgelost is.

Alles top!

Heldere website. Goede duidelijke info. Scherpe prijs. Snelle levering.

Nieuwe pomp defect bij plaatsing, na contact is er direct een nieuwe gestuurd. Zeer goede service

Perfect geregeld.

Duidelijke omschrijving van een vervangende pomp in plaats van mijn oude pomp, die niet meer gemaakt wordt.

Keuze te over ...

... en perfect geleverd: snel en correct.

Zeer snel voor elkaar,en gemakkelijk,

Perfecte informatie

Niet vaak krijg je zo'n goede informatie zelfs na de pomp gekocht te hebben. Ook wordt je geen dure pomp aangesmeerd.maar gewoon een goede zuinige pomp dab evosta 2 .Die in mijn geval bijna 1/3 van de prijs van een vervangende grundfoss kost .Bedankt

Snel geleverd tegen een goede prijs

service top

makkelijk besteld & vlotte levering - bedankt

Snel levering

Op tijd en accuraat levering

Goed en overzichtelijk webshop

Na de bestelling netjes binnen 24 uur de pomp binnen en werkt prima. Dit is mijn tweede bestelling en bevalt mij prima.

Geweldige service!

Telefoontjes met technische vragen (vanwege uitzonderlijke situatie) heel behulpzaam en deskunidg beantwoord. Uiteindelijk hebben ze uit zichzelf aangeboden om een nieuwe pomp - binnen garantie - op te sturen.

Snelle levering zelfs in corona tijden

Prima webshop. Lage prijzen, snelle levering dus zoek niet langer want beter ga je toch niet vinden!

Snelle service en levering

Goed snel service en verzendingskosten

Oplossend vermogen top

Waterpomp was niet goed werkend en is erg goed opgelost vanuit de klantenservice. Ashley pakte dit voortvarend én adequaat op en daar ben ik erg blij en dankbaar voor!

Beste klant, wij zijn voor u bezig om de juiste oplossing te zoeken. Onze excuses dat het iets langer duurt. Wij gaan vandaag nog contact met u opnemen hierover.

Pomp besteld netjes optijd geleverd Gewoon zo als het hoort

Waardeloos

Kat in de zak! Product werkt niet! Waardeloos product en nog waardelozere service.

Beste klant, U heeft ons meerdere malen een mail gestuurd. Wij hebben hier meerdere malen in gevraagd om ons een filmpje te sturen, helaas hebben wij deze nog niet mogen ontvangen. Ook hebben wij u enkele probleemoplossingen gestuurd. Aan de hand van het filmpje kunnen wij beter zien wat het probleem is met de pomp en u het beste helpen. Als u alsnog een filmpje zou willen sturen kunnen wij samen met u op zoek naar de juiste oplossing. Onze klantenservice gaat contact met u opnemen om samen met u te kijken naar het probleem en samen op zoek te gaan naar de juiste oplossing.

Degelijke pomp, betaalbare prijs, super handige installatie zonder breekwerken!!

Supersnelle service tegen een superprijs

Zeer goed overzicht op de site met de mogelijkheid om diverse producten te vergelijken. Zeer degelijke merkproducten aan een scherpe prijs. Vandaag besteld, morgen geleverd. TOP leverancier met een TOP service.

Service op en top !!!!!

Problemen met pomp, direkt binnen 3 minuten opgelost!!!!

prima pompen

snel geleverd mooie prijs

In de avond besteld, tegen de middag geleverd.....In Belgie

zeer vlotte bestelling/afhandeling. Snelle levering.

Topbedrijf!

Dit is een topbedrijf, van het begeleiden bij de keuze van uw aankoop zodat u het juiste produkt koopt, echt geen vraag is teveel voor deze mensen, tot en met de aflevering dmv snelle verzending. Mocht u om wat voor reden toch een fout in de maatvoering of wat dan ook hebben gemaakt, dan mag u ook nog kostenloos retour zenden. Ik heb bovenstaande aan den lijve ondervonden, en ik vindt het waanzinnig hoe ik geholpen ben geworden van begin tot eind, en ook nog aan de beste prijs. Ik hecht zelf veel waarde aan recencies, vandaar dat ik dit zelf ook uitgebreidt wil mededelen. Vaak heb ik het idee dat bij hele goede recensies bij bedrijven dat dit in opdracht van het bedrijf gebeurd. Ik kan u vertellen, ik heb niets met dit bedrijf van doen, ben gewoon een particulier uit het Zuiden des lands, en wil u enkel mededelen dat u met een gerust hart bij dit bedrijf uw aankoop kunt doen!

Beste klant, wat een leuke review! Fijn dat u een goede ervaring heeft met het bedrijf en de klantenservice. Wij staan graag voor u klaar, nu en in de toekomst! Groetjes, Team Waterpompshop.nl

Prima pomp voor n goede prijs en snel geleverd

doen wat ze beloven

snelle afwikkeling