Snel en kennen het product goed

Het product werd snel en correct geleverd. De blog was handig om de installatie uiteindelijk goed laten te verlopen.

Top, snel geleverd en moeiteloos het oude systeem vervangen

Zeer efficiënt

Snelle levering, prima product

Prima snelle levering

Erg positief

Snelle levering! Achteraf blijkt het gekochte product naar eigen inzien niet 100% goed te zijn. Geen moeilijk gedoe vanuit waterpompshop maar meteen een vervangend product om te testen of het mijn probleem oplost. Fijne en snelle communicatie ook vooral! Volgende bestelling weer hier!

tevreden

ik ben prima tevreden met de bestelde producten. De filmpjes op YouTube zijn ideaal om je op weg te helpen. Tip: biedt ook plug & play pakketten aan met alle losse delen. Moest nu toch nog verschillende tussenstukken zelf halen omdat deze er niet bij zaten.

Na avondbestelling stond snel 's morgens de bezorger aan de bel .

Alles naar tevredenheid van bezorger tot het werken van de waterpomp.Fijne bezorger.

Snelle en betrouwbare levering

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Snel en service gericht

Binnen een dag geleverd en super klantenservice bij beantwoorden van vraag en meedenken met oplossing voor besproeiing

Prima firma.

Snelle levering en goede afhandeling met een goed product.

positieve ervaring met de Waterpompshop.nl

Prima website,alles duidelijk omschreven en vlotte afhandeling bestelling

Goed advies en service

recent een put laten pulsen om onze tuin te kunnen sproeien. Via mail advies gekregen over de juiste pomp, en direct alle benodigde slangen en koppelingen kunnen bestellen om de pomp meteen te kunnen gebruiken.

pomp[ doet het goed

door de corona was de 24 uurs levering niet aan de orde

keurige levering

correcte levering

Zeer snelle levering van een Pomp met drukvat met een scherpe prijs,

Ik heb deze pomp de dag na aankomst geinstalleerd. Dat installeren is prima te doen met het bijgeleverde installatie schema. De pomp werkt prima en is in mijn geval zeker geschikt voor 4 sproeipunten te gelijker tijd.

Goeie klantenservice met verstand van zaken!

Snelle levering. Voor vragen heb ik via whatsapp contact opgenomen en ben zeer goed geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben! Zeer goeie service

slecht

mis een onderdeel, gebeld ,via whats-app bericht gestuurd en gemaild , nog steeds geen reactie , morgen nog maar eens bellen

Precies de pomp die ik wilde hebben.

Dit soort pomp heb jaren in gebruik gehad voor beregening van het gras en water voor de moestuin. Kan deze pomp aan bevelen voor een tuin van zo'n 300 vierkante meter.

Snelle goede levering

Goede betrouwbare shop met snelle Levering

de pomp doet wat dhij moet doen.

goede prijs

OP tijd snel afgehandeld

Spullen besteld en verkeerd geleverd. Echter na 1 telefoontje volgende dag de goede spullen. Top

Ze zijn zeer klantvriendelijk en hulpvaardig

Helaas had ik geen geluk met mijn waterpompen en dit tijdens de grote droge periode in mijn net aangelegde tuin. Gelukkig snel één nieuwe gestuurd, en de andere moet ik nu wel even op wachten (kunnen ze zelf niets aan doen) , maar gezien mijn goede ervaringen verwacht ik deze zsm ook zodat als het weer te droog is, ik mijn tuin weer kan sproeien.

Kwaliteit, snelle levering en een top klantenservice!

Inmiddels diverse maken een bestelling geplaatst bij Waterpompshop en uitermate tevreden over het aanbod, de kwaliteit en de snelheid van levering. Een extra compliment richting de klantenservice die weet hoe je moet communiceren met een klant. Top!

Snelle levering, makkelijk te installeren en werkt als een zonnetje

Makkelijk te installeren via de gebruiksaanwijzing. Pomp met filter en UV-lamp geheel vol laten lopen en het draait perfect. De vissen zijn weer blij met een goed werkende pomp

geweldige service

Pomp besteld en 1 werkdag later in huis

Snelle en correcte levering.

Pomp binnen 24 uur bezorgd. Zeer tevreden over het product. Geen enkel minpunt !