Goede voorlichting, snelle levering

Via whatsapp m’n vragen gesteld; je krijgt snel antwoord; ideaal zo; Pomp etc nog niet aangesloten, dus nog geen ervaring.

Heel tevreden

Heel tevreden. Snelle levering. Veilige verpakking

Duidelijk verhaal en goede service

Gewoon netjes voor elkaar, Wat ik al zei duidelijk en goede service. Had wat verkeerd besteld, retour doen geen probleem. Label toe gestuurd naar mij, binnen een week geld terug. Echt Top!

Top !!!

‘s Middags heb ik de pomp besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd!! Mijn kelder is nu weer droog !!

Vlot en goed

Prima bedrijf levert vlot en heeft een ruime keuze

Goede video en vervangings zoekmachine

Erg tevreden met gemak van een nieuwe pomp uitzoeken.

zeer snel ontvangen

Prima, nadat een pomp stuk was gegaan een nieuwe cv pomp besteld. Deze was de volgende dag binnen. Helaas draaide de pomp de verkeerde kant op, dus moest ik hem nog wel eerst ombouwen. Ik kwam daar natuurlijk pas achter toen ik de pomp al had ingebouwd, dus moest het hele boeltje eerst weer drukloos gemaakt worden. Eigenlijk zou je verwachten dat men weet dat een CV pomp in de retour wordt geplaats en daardoor die draairichting moet hebben.

Zeer goed.

Pomp die besteld had werkte niet goed. Gebeld en foto’s gestuurd. Zelfde dag is er nog een nieuwe verstuurd. Ook telefonisch staan ze gelijk klaar. Zeer klantvriendelijk!

Zeer snelle levering.Op vragen na levering diezelfde dag nog antwoord!

Prima service toen mijn pomp stuk ging

Binnen het jaar ging mijn nieuwe pomp stuk maar die werd zonder problemen vervangen voor een nieuwe. Prima service!

Prima Pomp gekocht uit het uitgebreide assortiment. Snelle levering en compleet tegen goede prijs

Snelle Levering

Telefonisch goed bereikbaar en snel geleverd.

Zeer snelle verzending

Op zondagmiddag een circulatiepomp besteld, deze was maandagmiddag al binnen. Helemaal top!

Snelle levering, slecht product

Levering snel en adequaat. Het product valt erg gegen. De kunstof slang aansluiting op de pomp zijn zelfs met teflon tape niet goed waterdicht te krijgen.

Prima advies en snel geleverd

Snelle reactie van klantenservice met goed advies

Toch niet zo stil

Snel geleverd, makkelijk in actie gekregen…. enz… maar de pomp maakt een geluid van opstijgend vliegtuig. Bij een open kraan haalt die makkelijk 72 decibel, wat niet stil te noemen is! Jammer.

Snelle levering, geen documentatie

Bestelling, levering en aankoopadvies prima. Mogelijk verbeterpunt is meedenken van handleiding, aangeven dat de pompinstelling bij levering in de stand van "permanent draaien" staat en je dus moet opletten dat de pomp niet droog komt te staan.

In een woord fantastisch

De DAB dompelpomp in mijn kelderput die het grondwater niveau onder controle moet houden, had na ruim een jaar een defecte vlotter. Hierdoor sloeg de pomp niet meer af en moest ik hem tijdelijk handmatig (1x per dag) laten afpompen. Super goed contact met de klantenservice maar de (technisch correcte tips) om de vlotter weer aan de praat te krijgen bleken in mijn geval niet te werken. De vlotter electronica is echt defect. Waterpompshop had binnen een paar dagen onder garantie een nieuwe pomp bij mij thuis. Ik heb ook nog een DAB Easybox3 voor mijn waterput en het geeft een heel veilig gevoel dat het met garantie, technische kennis en behulpzaamheid fantastisch geregeld is bij Waterpompshop. Super service en absoluut iets waarmee deze fantastische zaak zich zal weten te onderscheiden van menig concurrent!

Snelle reactie en super service

Na 1 jaar storing aan de pomp gemeld en snel antwoord. Toen ik verwachte dat het langer ging duren als verwacht een nieuwe pomp besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd met de mededeling dat de oude pomp onder garantie vervangen zou worden. Omdat het onzin is een nieuwe pomp op voorraad te zetten de eerder bestelde pomp retour gestuurd en kreeg deze gelijk gecrediteerd. Super service van waterpompshop.nl.

goeie site en correcte levering

Snelle levering en mooi ene veilig verpakt.

Goed en snel.

Goed en snel!

Super en snel

Vanmiddag besteld en morgen geleverd. Dat is service. Een aanrader.

vakkundig hulp bij contact en zeer snelle levering

ik belde met een hulpvraag en werd zeer correct en deskundig te woord gestaan. Wist meteen de goede pomp voor mij aan te bevelen. na bestelling was de levering precies zoals beloofd.

Pompen of verzuipen

De Waterpompshop vind ik een leuk bedrijf. Techniek trekt mij wel. Je wordt keurig te woord gestaan, dat is mooi. Als het aankomt op vragen zijn de antwoorden niet eenduidig. Mijn huidige pomp staat geschakeld met een maximaal thermostaatbeveiliging, mijn vraag: kan dat ook met de nieuwe pomp? Ja, dat kan. Voor een leek (en dat ben ik misschien wel)... oh mooi, het antwoord hoe dat moet kreeg ik niet. Dat is jammer... We gaan het gewoon proberen en wanneer het werkt plaats ik er een foto bij

Stationsplein 91

5211 BM 's-Hertogenbosch

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.