Uitstekende uitleg, duidelijke site

Goede, duidelijke website, snelle levering ondanks vertragingsrisico in verband met corona. Top geregeld. Ik kom hier zeker nog weer terug! Groeten Ruud

Klacht wordt direct opgelost

De aanzuigslang scheurde kort na het eerste gebruik. Na opsturen foto werd zonder discussie direct een nieuwe slang gestuurd. Prima service!

Ze laten zien wat ze beloven!

Volgende dag hydrofoortje in huis en tegen de middag al pompen. Top! De jonge boomjes zullen deze zomer goed doorkomen.

Besteld, binnen 24 uur thuis bezorgd

Professioneel bedrijf

Vervoerder raakte deel zending kwijt. Keurig opgelost door weggeraakte zending 2e maal toe te zenden Top geregeld

Heel snel geleverd en goede prijs

Goede shop

Top pomp

Super snelle levering, en de pomp voldoet meer dan dat ik verwacht had. Prijs / kwaliteit in één woord geweldig.

Prima service!

Snel verzonden en huis!

Kei goed

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering Goede kwaliteit

Kwaliteitsproducten, snelle levering en uitstekende garantie

Het is uitstekend besteld en geleverd

Het is mooi de pomp, en hij doet uitstekend.

Goede informatie en snelle levering

Eerst geïnformeerd wat ik nodig heb; advies gekregen incl. accessoires en daarna de bestelling gedaan. Het bestelde werd snel geleverd en nu uitproberen of het allemaal werkt.

Snel geleverd.

Besteld, binnen een dag geleverd en de pomp is aan het werk!

Alles is volgens plan verlopen, toppie!

Artikelen duidelijk beschreven en snel geleverd

Ik kon snel en makkelijk kiezen voor de pomp die ik wou hebben. Afhandelen bestelling ging makkelijk en snel en de bstelling werd ook nogeens snel geleverd. Zeer tevreden.

Snelle goed verpakte verzending

Eerste keer dat ik bij U bestel maar zeer tevreden

Uitmuntend

Super snelle levering, alles perfect

Onjuiste informatie over verzending

Na prima telefonisch overleg en advies omtrent de juiste pomp een uitgebreide bestelling gedaan. Alles zou op voorraad zijn. Volgende dag geen levering, gebeld , zending is onderweg, tweede dag, los doosje , derde dag pas de pomp . Bovenstaand kan voorkomen , neem je klant mee in het proces , wees transparant . Pomp, filter , slangen , etc perfect . Maar helaas is de Gardena koppeling geen echte maar een Chinese copy , min puntje hiervoor . Bij z’n kwaliteitsproduct hoort ook een kwaliteitskoppeling of geef de klant de keuze .

Ik kon goed zelf een keuze maken dankzij de overzichtelijk webshop

Zeer goed.

Ik kreeg snel antwoord nadat ik een vraag gesteld had.

Ik heb mijn bestelling keurig op tijd gekregen binnen de beloofde tijd

Ik heb het als goed ervaren en zal in de toekomst zeker terug komen .en aanbevelen aan derde

Zeer goede ervaring!

Goed advies, meerdere keren bellen was geen probleem. Heb de pompput geïnstalleerd en getest werkt goed. Nog even afwachten als alles aangesloten is, toilet en aansluiting aan riool. Tot zover bedankt! Douwe Andela

Teveel beloftes

Op de site staat voor 22.00 uur besteld is morgen in huis . Ik heb vrijdags besteld dan verwacht je zaterdag of op zijn laats maandag bezorgen maar nee kreeg toen bericht levering 17 april levering(koningsdag) Maar woensdag nog steeds geen mail dat hij aangemeld was. De pomp en de hulpstukken werden pas vrijdag bezorgd ,dat was dus een week na de bestelling. Kreeg hélemaal niets te horen van vertraging pas nadat ik via de mail vroeg kreeg ik te horen dat het later verstuurd werd . Al met al een slechte ervaring .

Snel en goed geleverd wat besteld is.

Handige site om te bestellen wat je voor pomp nodig hebt. Ik wist niet dat er zoveel verschil in was.