Uiterst behulpzame en deskundige medewerker aan de telefoon met wie je gewoon kunt praten en overleggen ipv al die robot antwoorden.

Vlotte levering met juiste prijs.

Aangename website om te winkelen met een ruim assortiment. Vlotte levering.

geheel volgens verwachting

bestelling op orde, correct op tijd en juiste betsemming.

Kundig advies, snelle service. Super

Vragen over een defect aan een DAB pomp werden deskunding telefonisch beantwoord. Correcte onderdeel was zeer snel aan huis bezorgd. Pomp werkt weer. Super.

Beste André, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met het kundige advies en de snelle service die u heeft ontvangen. We zijn blij dat we uw vragen over het defect aan uw DAB pomp telefonisch hebben kunnen beantwoorden en dat het juiste onderdeel snel bij u thuis is bezorgd, waardoor uw pomp weer naar behoren werkt. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Heldere website, duidelijke en uitgebreide productinformatie, transparante bestelroutine, snelle levering en goed product. Wat wil je nog meer vandaag de dag

Voldoet aan de eisen

Bijna goed

Jammer is dat de terugbetaaling van en geweigerte levering zo lang duurt. Mfg g.reull

Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat de terugbetaling en de weigering van de levering zo lang hebben geduurd. Het is echter belangrijk op te merken dat we helaas nooit een melding hebben ontvangen dat u dit terug zou sturen. We zullen dit intern onderzoeken om te begrijpen wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat we onze service verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Goede communicatie & service

Helaas pomp kapot binnen korte tijd. Garantie formulier ingevuld op de website en binnen 24 uur antwoord en oplossing in de vorm van een nieuw vervangend product. Fijne en snelle communicatie. De volgende pomp bestel ik zeker weer bij waterpompshop. Cablepark Aquabest

Gewoon prima

Duidelijke website , mooie cv prijs en snelle levering

Nette prijs en levering

Nette prijs , netjes geleverd Echter voor 22:00 besteld volgende dag thuis is niet correct . Op zondagavond besteld , donderdag pas geleverd

Goede en snelle service

Een tevreden klant

Goeie kwaliteit voor minder geld.!!

Pomp gekocht bij waterpompshop. Goeie kwaliteit, en goedkoper dan elders. Uitstekende service en snelle bezorging.

TOP bedrijf

Mijn vuilwaterpomp van het merk T.I.P. keurig verpakt ontvangen. Na deze pomp zes weken in mijn bezit te hebben ben ik hem in gebruik gaan nemen. Helaas dit ging niet goed, het water spoot als een fontein eruit. Contact opgenomen met de Waterpompshop. Antwoord dat kan voorkomen, dit is niet te repareren, fabrieksfout. U krijgt meteen een nieuwe opgestuurd. Wat een geweldige service.

Goede service, wat beloofd is, snelle levering zoals beloofd.

Super tevreden.

Ideale pomp, krachtig ,makkelijk te installeren en leuke prijs.

Snelle levering, goede uitleg, hopelijk gaat hij lang mee.

Prima geholpen

Bij bestelling van mijn pomp goed en snel geholpen

De pomp voldoet

Met stijgende verbazing de pomp (besteld met aanzuigslang en voorfilter) uitgepakt. Verbaasd over het feit dat er geen letter in Nederlandse taal geschreven opbouw advies bij is geleverd. Allemaal heel onduidelijk.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. We begrijpen je zorgen, maar we hebben bewust veel installatie-informatie op onze website geplaatst om kosten laag te houden en te denken aan het milieu. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen met eventuele vragen over de installatie. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Ruim assortiment, concurrerende prijzen, snelle levering!

Bovenstaande titel zegt eigenlijk al alles! De webshop is erg overzichtelijk en werkt intuïtief. Je krijgt snel een goed overzicht van het uitgebreide assortiment, en het bevat ruim voldoende informatie. Dit maakt de keuze eenvoudig. De prijzen zijn concurrerend en de levering gaat supersnel. PRIMA!

Dienstvaardigheid en duidelijke uitleg.

Een condensator van mijn regenwaterpomp liet het afweten. Een telefoontje, en onmiddellijk geholpen... De bestelling van het onderdeel was er snel de dag erna. Het onderdeel was eenvoudig te vervangen. Vriendelijke en snelle service.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat ons team u meteen kon bijstaan toen uw condensator het begaf en dat u de volgende dag al het benodigde onderdeel in huis had. Als u in de toekomst nog vragen of problemen heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Prima pomp zeer tevreden

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering, zonder problemen

Snelle levering, zonder problemen

fijn geregeld, alles volgens afspraak en snel

TOP pomp!

Ik bestelde per ongeluk deze pomp maar ik heb nog nooit zo’n goede fout gemaakt. De pomp doet alles waar je blij van wordt. Snel en makkelijk. Met vriendelijke groet

Mijn DAB dompelpomp werd zonder gedoe vervangen na één telefoontje dat deze het begeven had binnen de garantietermijn en de nieuwe pomp was de volgende dag al binnen. Chapeau !!

Duidelijke website en bestellen gaat zeer eenvoudig

Duidelijke website en bestellen gaat zeer eenvoudig

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.