Goede service en site

Product was niet op voorraad kreeg netje mail toe het weer op voorraad was, heb het besteld en de volgende dag netje thuis bezorgt.

Afterpay is een veilige oplossing

Prima service: vriendelijk en coulant

Na heen en weer mailen over de mogelijke oorzaak van een defect kreeg ik het aanbod een gratis nieuwe pomp te laten opsturen als vervanging voor mijn vier jaar oude pomp.

Topservice

Onze pomp had het begeven na een jaar, contact gehad met klantenservice, nieuwe pomp opgestuurd gekregen. Alles werkt weer als tevoren en inmiddels ook een extra pomp besteld.

Heel fijn geholpen

Goed advies , ipv nieuwe pomp kon ik volstaan met een condensator.

nvt

nvt

Beloftes zijn waargemaakt

Gewoon, goed.

Goede service en bereikbaarheid

Vlotte levering. Goede kwaliteit

- Vlotte verzending - Heel goed telefonisch advies

Foute informatie

Pomphuis kan niet open. In de informatie staat met schroeven open maken. Geen schroeven of schroefgaten. Foto gestuurd. Over en weer geappt. Krijg antwoord nee dan gaat het niet open. Heb om oplossing gevraagd. Heeft uiteindelijk retourbon gestuurd. 13 Juni teruggestuurd. Zou geld terugstorten zodra retour gestuurd. Nog geen geld teruggestort. Hij had nog leverancier daarna gevraagd. Schijnt met bajonetsluiting tegenwoordig te zijn. Dus foute informatie. Dus zijn niet tevreden.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn geweest om het pomphuis niet te kunnen openen zoals vermeld in de instructies. We hebben uw foto's ontvangen en begrijpen nu dat onze productinformatie mogelijk niet volledig accuraat was, aangezien recente modellen zijn uitgerust met een bajonetsluiting in plaats van schroeven. We waarderen uw geduld tijdens het retourproces en we zijn verheugd te horen dat uw retourzending deze week is ontvangen en dat de creditering gisteren is verwerkt. Onze excuses voor het ongemak met de vertraging in de terugbetaling. Als er nog verdere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en streven ernaar uw ervaring bij ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Werkt prima en snelle levering

Werkt prima en snelle levering

Snelle hulp en oplossingen bij vragen

Na jarenlang trouw gebruiker van DAB pompen stelde ik vragen over een nieuw type pomp waarvan de werking anders was dan ik verwacht had. Uitleg volgde snel en bijzonder correct. Super service.

Super snelle levering, producten ok

Echt binnen een dag geleverd. Super. Maar pompen leveren zonder aansluitsnoer…of zonder aansluitslang. Had iets duidelijker in de omschrijving mogen staan.

Beste Klant, Bedankt voor uw positieve feedback over onze snelle levering en producten. We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle bezorging. Wat betreft uw opmerking over de pompen: de leveringsomvang staat, denken wij, duidelijk vermeld op onze website. Als er slangen of aansluitsnoeren bij de pompen worden geleverd, wordt dit ook expliciet in de productomschrijving vermeld. We waarderen uw feedback en zullen ons best doen om onze productomschrijvingen nog duidelijker te maken. Bedankt voor uw begrip en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Garantiebelofte wordt waargemaakt

CV pomp bleek inwendig kortsluiting te hebben. Gebeld en de pomp kon dezelfde dag zonder kosten omgeruild worden. Prima service.

Dab 132 m geweldige pomp veel waterdruk voor de tuin.

Beste Tonnie, Bedankt voor uw positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat de Dab 132 M uitstekend werkt en veel waterdruk levert voor uw tuin. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Prima advies en goed geholpen!

Telefonisch snel contact en goede begeleiding bij het bestellen. Zelfs terwijl het spannend was of het wel op tijd leverbaar was. Werd zeer goed en op tijd geleverd!

Beste Maarten, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met ons advies en de begeleiding bij uw bestelling. Het is fijn dat wij u snel telefonisch konden helpen en dat de levering op tijd was. Wij waarderen uw feedback enorm! Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

pomp als een jeko

pomp als een jeko

Zeer snelle levering. Prima pomp

Dompelpomp in kelder deed het niet meer. s avonds een nieuwe besteld en devolgende ochtend bezorgd. Heel blij met de snelle levering en de pomp doet het prima.

Voor een bedrijf dat pretendeert DAB Dealer te zijn. Ver onder de maat..

Levertijd: Uitermaten slecht, er wordt geadverteerd met 3 weken, daadwerkelijke levertijd: 12 weken! Expediting bij Fabriek van DAB: onder de maat. (zelf 10 tallen telefoontjes moeten plegen om een track and trace af te dwingen of om informatie te krijgen) 2 pompen bestellen: 1 pomp geleverd krijgen. Ettelijke weken laten wordt de 2e pomp geleverd. tegemoetkoming: 10% korting, een druppel op een gloeiende plaat.

Beste klant, We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Hoewel we een geschatte levertijd van drie weken hebben gecommuniceerd, begrijpen we dat de werkelijke levertijd van 12 weken teleurstellend was. Onze oprechte excuses hiervoor. De fout in de levering van slechts één pomp was ook onacceptabel, daarom hebben we een korting van 10% aangeboden als tegemoetkoming. We nemen uw feedback serieus en zullen onze processen verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Supersnel

Prima webshop, super snel en heel goedkoop

Goede kwaliteit tegen prima prijs

Goede kwaliteit tegen prima prijs en snelle levering

Werkt zoals beschreven.

Perfecte informatie en snelle levering gehad, de aansluitings punten kwamen overeen zoals mijn vorige pomp en de werking was zoals beschreven , perfect.

nog niet geleverd

Ik heb een bestelling geplaatst maar deze is nog steeds niet binnen bij mij. De bestelling had het nummer: WPNL 110015021 Ik had graag dat U contact met mij opneemt met de reden.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas is er een probleem bij PostNL, dit zijn wij aan het onderzoeken. We hebben contact met u opgenomen hierover en de slang gelijk opnieuw verstuurd. Deze is gelukkig inmiddels bij u geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging en bedankt voor uw geduld. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Snelle levering en nette prijs

Nette levering. Binnen een dag. Nette prijs

Beste E.T., Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de nette prijs. Het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Stationsplein 91

5211 BM

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.