Mijn DAB dompelpomp werd zonder gedoe vervangen na één telefoontje dat deze het begeven had binnen de garantietermijn en de nieuwe pomp was de volgende dag al binnen. Chapeau !!

Duidelijke website en bestellen gaat zeer eenvoudig

Duidelijke website en bestellen gaat zeer eenvoudig

Goed product zeer slechte communicatie

Artikel zou op moment van bestellen op voorraad zijn. Na tweedagen geen product of terugkoppeling. Leverdata op site verschoven, dit tot driemaal toe, zonder enige melding. Plotseling geleverd voor de laatst aangepaste datum en zonder enig bericht vooraf. Ik zal hier niet snel weer bestellen

Beste Wim, Bedankt voor uw feedback. We willen onze oprechte excuses aanbieden dat u niet goed bent geïnformeerd over de levering van uw bestelling. Wij willen u verzekeren dat wij uw feedback serieus nemen en dit zullen verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u weer te verwelkomen als tevreden klant. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Ook voor spare parts

Vervangend onderdeel snel geleverd

Goed product

Volgens verwachting. Gebruik vriendelijk

Beste Christian, Wat fijn om te horen dat alles volgens verwachting is verlopen! Bedankt voor het delen van deze positieve review. Mocht u nog verdere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Fijne ervaring, en goed bereikbaar!

Goed geholpen door waterpompshop.nl

Snel en goed geleverd .

Dompelpomp werkt prima. Geen spijt van de aankoop.

Supersnel!!

Zondags besteld en maandags om 9.30u in huis!!!

Prima product en lekker stevig.

Prima product met alle benodigde onderdelen.

Snelle en vlotte levering.

Goed advies gekregen en snelle, vlotte levering.

Perfect!

Ze hebben er verstand veel, snelle levering, goede producten en uitstekende uitleg en service! Niks mis mee.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve review. Wij streven ernaar om onze klanten altijd te voorzien van de beste producten en service, en het doet ons goed te horen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw lovende woorden over ons deskundige advies, snelle levering en uitstekende service. Wij waarderen uw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Goede website met duidelijke omschrijving. Snelle levering en prima verpakt. De voor mij onbekende DAB pomp werkt uitstekend en is best wel stil.

bere goed

hhhaaa

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Vuilwaterpomp besteld en de dag erna al geleverd. Top

Perfect, ook toen het niet goed ging

Het geleverde product had een fabrieksfout, waardoor hij binnen een dag stuk was. De vriendelijke meneer van Waterpompshop luisterde goed naar mijn verhaal en stuurde dezelfde dag nog een nieuwe pomp op. Die deed het wel helemaal goed.

Geen woorden maar daden

Zoals beloofd de bestelling geplaatst , op afgesproken tijd bezorgd ,echter niet op het door mij met jullie afgesproken punt !!! Post NL Bart van Peltplein Tilburg maar op het Office punt PostNL Insulindestraat 23 Tilburg!!! Gebeld ,konden niets voor mij betekenen omdat het binnen 5 kilometer gebied lag!!! Door de stromende regen te voet met karretje het zware stuk opgehaald, Geen fout van jullie maar is voor mij wel een reden om geen zaken meer met PostNL te doen ,dus is bestelllen bij jullie niet meer mogelijk!!! Groetjes Rita van Riel

Beste Rita, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bezorging niet verliep zoals afgesproken en dat u uiteindelijk zelf in de stromende regen uw pakket moest ophalen. Dat is absoluut geen prettige ervaring en het spijt ons dat u hiermee te maken heeft gehad. Helaas hebben wij als verkoper beperkte controle over het bezorgproces zodra het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, maar we begrijpen de frustratie die dit met zich meebrengt. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. We zullen uw feedback doorgeven aan PostNL, zodat zij dit kunnen gebruiken om hun dienstverlening te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Waterpompshop.nl

Goed advies en snelle levering

Als je kelder onderloopt wil je graag goed advies. Dat advies krijg je bij de waterpompshop. Eén vlakzuiger aangeschaft die het perfect doet.

Snel de reddende pomp bezorgd

Kelder stond al enige tijd onder water. Vorige pomp had het begeven. De bestelde pomp was ook beter geschikt. Volgende dag geleverd, pomp aansluiten en kelder droog.

Super ervaring

Mooie pomp, werkt super en de dag erop geleverd.

Zeer behulpzaam in mijn keuze en de afspraak volledig nakomen

Volledig aan mijn verwachting voldaan.

Goede en zeer correcte levering

Toen bleek dat de Post.nl een fout maakte in de levering, werd door Waterpompshop onmiddellijk een nieuwe pomp toegestuurd: hulde!

oke

oke

Prima advies, goede klokpomp

Goede klokpomp. Goed advies telefonisch. Zeer snelle levering. Apparaat doet het uitstekrnd.

Qua klant behandeling prima. Wacht nog wel op mijn geld

Het was niet de goede pomp. Geen issue met terugsturen. Wacht nog wel op mijn geld.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je tevreden bent over onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verkeerde pomp. We willen je laten weten dat de retour vrijdag is verwerkt en dat de terugbetaling deze week zal worden verwerkt. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

JC Beetslaan 39 2131AG Hoofddorp

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.