Top bedrijf

Snel, correct en goedkoop.

Toppomp.

Zeer snel een kwaliteitspomp geleverd.

Prima en snel verlopen

Goede vuilwater pomp gekocht om de vijver deels leeg te maken en op te schonen. Ruime keuze en snel geleverd. Laat het voorjaar maar komen.

Prima advies en service

Uitstekend advies gekregen, onderdeel was verkeerd geleverd en snel opgelost.

Beste Tom, Bedankt voor uw positieve review, wij stellen dit enorm op prijs. Wij streven er altijd naar om onze klanten van het beste advies te voorzien en eventuele problemen snel op te lossen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Snel geleverd en probleem oplossend.

Fout van mijn kant, direct na telefonisch contact opgelost en te veel betaald bedrag per omgaande terug gestort. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Fernand, Wat fijn om te horen dat wij het probleem zo snel hebben kunnen oplossen! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en we zijn blij dat we u direct hebben kunnen helpen, zelfs nadat er een fout was gemaakt. Bedankt voor uw begrip en positieve feedback over onze klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Als u in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

Snelle correcte levering.

Zeer duidelijke site. Heb je hulp nodig of wil je een vraag stellen krijg je de zelfde werkdag of ten laatste de dag nadien antwoord. Prijs-kwaliteit top! Pluspunt : achteraf betalen mogelijk.

Snelle reactie via de mail en prima advies

Ik wist niet goed welke pomp voor ons het meest geschikt was. Na een mail met een paar vragen kreeg ik direct advies en nog een paar tips ook!

snel en goed !

Duidelijk overzichtelijk

Gaat zoals je als klant graag wilt

Goede, duidelijke website. Snelle levering. Bij mijn bestelling was er iets kapot gegaan. Na contact, binnen 2 dagen nieuwe ontvangen, snel en zoals je dat graag ziet als klant.

Lekker snel binnen alleen nooit geen antwoord gehad op mijn vraag

Top pompje

Aansluiten gaan. Genoeg druk. Installatie was zeer eenvoudig

Geweldig doet wat hij moet doen

Binnen no time zwembad leeg, dweilen met vaatdoekje voor de laatste restjes, zo gedaan. Zeer Tevreden !!

goede service

Bestelde pomp werd snel geleverd, maar helaas had ik een verkeerde keuze gemaakt. De afhandeling van het retourneren was goed geregeld en verliep vlotjes

Conform afspraak

Goed advies en wordt conform afspraak geleverd.

Snel geleverd en de kwaliteit die wij willen

Snelle levering, goede, degelijke kwaliteit en prima service bij vragen

De geleverde waterpomp met extra slang werkt uitstekend.

topservice!

bestellen en levering probleemloos. After sales service geweldig.

Prima apparaat en prima kwaliteit

Product zoals omschreven. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooi assortiment goede prijzen snelle levering

Mooi assortiment goede prijzen snelle levering

Super services

Ik had een defecte pomp ontvangen. Na dat ik hier melding van gemaakt had, had ik de dag erop al weer een nieuwe in huis.

Precies wat je nodig hebt bijna gisteren bezorgd

Waarom zijn er nog webshops die een levertijd hebben van 3-5 werkdagen ? Waterpompshop levert echt snel en hun assortiment is heel uitgebreid, met goede prijzen. Ga zo door, daar houden wij van.

Goede en duidelijke voorlichting en snelle levering

Geadviseerde pomp snel geleverd en ook nog een zeer goede advies en uitleg over instellingen.

Bestellen ging goed. Bezorging met Post NL was knudde.

Goede bedrijf

Snel verzenden en goede spul

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.