Een pomp besteld en zelfde avond nog de mail dat hij verzonden was. Alleen is bij post.nl het pakket kwijt geraakt na een korte mail wisseling hebben ze na 5 dagen een andere pomp gestuurd en die was de volgende dag geleverd. Dus heel jammer van post.nl maar wat een goede service waterpompshop.

Top service!

De slang van onze waterpomp was stuk gegaan binnen de garantietermijn en er werd keurig een nieuwe opgestuurd. Echt heel netjes!

Perfekt

Snelle levering, alles zonder problemen. Beeter gaat het nit.

Voor de geleverde producten super oplossing

Na het kwijt geraken van producten keurig opgelost Groetend Paul

Snelle levering, prima product

Gekregen wat ik besteld had en op tijd

Vreemde bezorginformatie

Ten eerste: prima pompkeuze. Bij bestelling staat: voor 22.00 besteld, de volgende dag geleverd. Normaal gesproken vind ik dat niet zo belangrijk, nu kwam het erg goed uit. De volgende ochtend de bevestiging: levering 2 werkdagen later. En de volgende werkdag: hij wordt straks geleverd. Ik vind het niet zo noodzakelijk om zo nauwkeurig op de hoogte gehouden te worden, maar als je dat dan doet, anno 2024, zorg dan dat de informatie ook klopt!

Snelle levering.

Keuze gemaakt in de webshop , makkelijk een account aangemaakt en snelle levering. Product voldoet aan mijn verwachtingen

Aansluiten en het werkt prima

Absoluut top

Na iets meer dan een jaar gaf de bij Waterpompshop gekochte Tallas hydrofoor pomp een storing. Tot mijn aangename verassing stond het bedrijf geheel achter hun product en is de pomp tot twee keer toe vervangen omdat ze vonden dat die probleemloos hoort te werken. Dit hele process werd binnen een week afgehandeld. Geweldige service. Ik heb nu dan ook weer regenwater uit de buitenkraan zodra ik die opendraai. Tevreden gebruiker, tevreden klant.

Aanvankelijk defect maar heel snel en correct opgelost

Zeer correct optreden, voorbeeld voor velen

Onderdelen passen niet bij elkaar

Bij tuinberegeningspomp staat " geschikt voor 5 tot 7 sproeiers". 5 sproeiers besteld maar pomp heeft maar kracht voor 3 sproeiers. Zonde van het geld.

Snelle levering, hoge verzendkosten

Mijn pomp stopte na 3 jaar. Snel ontdekt dat de condensator de reden was. Waterpompshop leverde de volgende dag al een nieuwe condensator. Een klein onderdeel in een eigenlijk veel te grote doos, waar er wel dertig in passen. Verzendkosten (daardoor?) eigenlijk te hoog, €9,95.

Snelle levering van onderdelen / nieuwe pomp

Volgende dag al bezorgt. Super snel. Meer dan tevreden.

Prima levering

Aantal keren overleg moeten hebben vanwege mijn gebrek aan kennis. Zowel telefonisch, via WhatsApp en mail. Steeds heel klantgericht geholpen.

Bijzonder snel en keurig geleverd!

Goed gerief

Geeft perfecte druk voor betegening en andere bezigheden

Snel en goed geleverd

Precies het product wat ik nodig had

Snelle levering, Pomp doet het goed. Enige verwarring over de draairichting van de pomp. Op de beschrijving staat deze andersom.

Super service!

Verkeerde bestelling gedaan, waardoor ik een mooie korting misliep. Dit werd meteen opgelost en verrekend door Waterpompshop! Super service dus

Wat een powerpomp!

Hij staat in Frankrijk en is gekoppeld aan een oude waterput op het terrein. De kracht waarmee het water uit de pomp komt is bijzonder krachtig. Heel erg blij mee. Zo kan ik de tuin prima besproeien.

De spullen prima, de voorlichting niet zo best

Ik heb gevraagd naar een oplossing voor een put in een souterain, waar vier afvoeren op uitkomen, een douche, een wastafel, een ontvochtiger en een waterontharder (afvoer van zout water waarmee de hars gereinigd wordt). Zoiets was er niet. Ik werd doorverwezen naar Warmteservice in Enschede. Die zeiden dat ik daarvoor een sanidouche van Sanibroyeur moest installeren. En die is wel degelijk in het assortiment van Waterpompshop te vinden. Maar nee, zonder enige verklaring kreeg ik te horen dat die niet geschikt zou zijn. Ik vroeg nog of dat beetje zoute water het probleem was, geen antwoord meer. Maar ik ga er maar van uit dat dit een uitzondering was, vroeger had ik goede ervaringen. Ik beveel de waterpompshop daarom toch aan.

Vlotte bestelling en vlugge levering

gedetailleerde beschrijving van het materiaal.

Fijn bedrijf, goed geholpen!

Het aankopen via de website gaat mooi er wordt snel geleverd! Toen ik na enige tijd storing had aan een pomp ben ik via WhatsApp goed geholpen en is het juiste advies gegeven. Vervolgens een vervangend onderdeel kostenloos opgestuurd en het probleem verholpen. Bedankt!

professioneel en correct.

product en aflevering volgens verwachting

Pomp werkt fijn, erg tevreden mee

Stationsplein 91

5211 BM 's-Hertogenbosch

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.