Filters

10

snel geleverd super!!!!

Goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. snel geleverd super.

  • Aanbevelen? Ja
6

Pomp ok droogloopbeveiliging lekt

TIP pomp HWW4500 inox is een prima hydrofoor alleen gaat de extra gekochte droogloopbeveiliging retour want deze blijft lekken zelfs als ik de druk reduceer naar 2,8 bar. Ik heb deze ingebouwd bij ons aan boord voor de drinkwater toepassing. Eigenlijk gebruik ik alleen de expansietank. De druk wordt opgebouwd middels een 24V Johnsonpomp WPS 2.9. Bij uitval vd 24VDC kan ik als back-up het 230VAC gebruiken. Ik heb een filmpje vd lekkage gemaakt die ik met de klantenservice zal delen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michael, Bedankt voor uw review en feedback over de TIP pomp HWW4500 inox. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de prestaties van de hydrofoor. Echter, het spijt ons te horen dat u problemen hebt ondervonden met de droogloopbeveiliging. Het is vervelend dat de droogloopbeveiliging lekt. We willen dit graag voor je oplossen. Onze medewerkers helpen u graag verder met een oplossing. We streven ernaar om onze producten en service continu te verbeteren en waarderen uw feedback zeer. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

10

Super service!

Zonder twijfel erg goede service. Voor filter voor pomp deed het niet lekker meer na een zomer, deze werd gelijk onder garantie omgeruild. Fijne interactie via chat.

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

Contact opgenomen nadat mijn tuinpompje het niet meer werkte zo als het hoort, valt gelukkig binnen de garantie. Geen probleem, factuur gemaild en wordt zonder moeite een nieuwe opgestuurd. Top services!

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect

Prima compleet en zeer snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zijn blij te horen dat u tevreden bent. Als u in de toekomst nog iets nodig hebt, staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

10

Eigenlijk zo dat elke Shop zou moeten werken

Zeer vlot verstuurd. Jammer dat post.nl er een dag langer over doet

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed Bedrijf

Pomp binnengekregen met een kleine beschadiging,geen probleem nieuwe pomp geleverd! Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Prima product, zeer snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima produkt.

De levering was als aangegeven, netjes op tijd. Jammer dat de pomp beschadigd in de doos zat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jack, Bedankt voor uw feedback! Wij zijn blij om te horen dat de levering op tijd was. Onze excuses voor het ongemak met de beschadigde pomp. Zou u ons eventueel foto's kunnen sturen van de beschadigingen, dit kunt u doen naar [email protected]. Wij staan altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

10

super service

Behulpzaam, meedenkend en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en werkt prima

Aansluiten en werkt gelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, goed bedrijf!

Na een defect aan de bestelde dompelpomp, heeft het bedrijf dit uitstekend en coulant opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

doet uitstekend zijn best.

de kelder wordt gemaakt, zolang pompen wij het water eruit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Uiterst behulpzame en deskundige medewerker aan de telefoon met wie je gewoon kunt praten en overleggen ipv al die robot antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering met juiste prijs.

Aangename website om te winkelen met een ruim assortiment. Vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

geheel volgens verwachting

bestelling op orde, correct op tijd en juiste betsemming.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig advies, snelle service. Super

Vragen over een defect aan een DAB pomp werden deskunding telefonisch beantwoord. Correcte onderdeel was zeer snel aan huis bezorgd. Pomp werkt weer. Super.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste André, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met het kundige advies en de snelle service die u heeft ontvangen. We zijn blij dat we uw vragen over het defect aan uw DAB pomp telefonisch hebben kunnen beantwoorden en dat het juiste onderdeel snel bij u thuis is bezorgd, waardoor uw pomp weer naar behoren werkt. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

10

Prima service

Heldere website, duidelijke en uitgebreide productinformatie, transparante bestelroutine, snelle levering en goed product. Wat wil je nog meer vandaag de dag

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Voldoet aan de eisen

  • Aanbevelen? Ja
6

Bijna goed

Jammer is dat de terugbetaaling van en geweigerte levering zo lang duurt. Mfg g.reull

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat de terugbetaling en de weigering van de levering zo lang hebben geduurd. Het is echter belangrijk op te merken dat we helaas nooit een melding hebben ontvangen dat u dit terug zou sturen. We zullen dit intern onderzoeken om te begrijpen wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat we onze service verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

10

Goede communicatie & service

Helaas pomp kapot binnen korte tijd. Garantie formulier ingevuld op de website en binnen 24 uur antwoord en oplossing in de vorm van een nieuw vervangend product. Fijne en snelle communicatie. De volgende pomp bestel ik zeker weer bij waterpompshop. Cablepark Aquabest

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon prima

Duidelijke website , mooie cv prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

Nette prijs en levering

Nette prijs , netjes geleverd Echter voor 22:00 besteld volgende dag thuis is niet correct . Op zondagavond besteld , donderdag pas geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie kwaliteit voor minder geld.!!

Pomp gekocht bij waterpompshop. Goeie kwaliteit, en goedkoper dan elders. Uitstekende service en snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stationsplein 91

5211 BM

020-2611412

[email protected]

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.