Duidelijke communicatie en erg snelle levering

Al 2 keer een pomp besteld de afgelopen 3 weken. Goede en duidelijke communicatie. Had een vraagje en word meteen duidelijk te woord gestaan. Ook een super snelle levering.

Levering top

Bestaande pomp kapot een nieuwe besteld de volgende dag geleverd en weer aangesloten.

Heldere zaak , prompte levering

Goed en snel geholpen!

Goed -online- advies gekregen en daarna snel geleverd!

Beste klant, wat een mooie review om de week mee te beginnen! Fijn dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen. Wij zien u graag terug in de toekomst!

snelle service

snelle service

Snel en correct geleverd

Goede site en duidelijke instructie video’s. Keuze gemaakt op basis van huidige aansluitingen. Pomp voldoet aan alle eisen. Het vinden van de juiste aansluitstukken was een uitdaging omdat ik binnen en buiten maten van de bestaande installatie niet wist. Uiteindelijk gelukt. Tevreden klant

Geweldig pomp, functioneert naar behoren

Het enige wat ik gemist heb zijn de messing onderdelen voor de slangaansluiting. Ik ben lang bezig geweest om van de andere pomp te demonteren. Helaas kost een punt, groet René

Service als beloofd

Snelle levering van een goed product

bestelling perfect ontvangen

De bestelling bevatte precies wat ik besteld heb en werd vlot thuisbezorgd!

Goed product snel geleverd

Watervlug!!

Snelle en vlotte levering. Correcte dienstverlening.

Prima levering

Was precies wat ik heb besteld naar mijn websen

Goede en zeer snelle service en levering

Duidelijke site en snelle levering

Goed prijs kwaliteit verhouding

Levering was snel en correct.

Alles zoals gehoopt

Vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen sproeien, pomp doet precies wat ik verwacht had, dus nul klachten

Goed en zeer snel

Vandaag besteld en de volgende morgen vroeg geleverd, zeer snel!!!!

Prima product voor een prima prijs

Goede pomp, voor een prima prijs en een snelle levering

Prima, 1 klein dingetje- slangklem te klein

Prima online shop, uitleg t/m bestelling. De keuze “set” gemaakt. Dus de pomp, 20m slang en klemmen. Helaas de bijgeleverde slangklem - te klein.

Bestelling op basis van prima website en levering volgens afspraak!

De website is overzichtelijk, helder en duidelijk. Ook de Q & A iOS erg informatief. De prijsstelling is scherp en de acties voegen wel degelijk iets toe. De bestelling is makkelijk op te geven via de site. De levering is overeenkomstig de verwachting en wordt correct en op tijd uitgevoerd. Kortom een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website. Had snel gevonden wat ik nodig had. De levering was binnen 24 uur afgeleverd en goed robuust verpakt.

Vandaag besteld morgen in huis

Onze pomp vuil waterpomp had de geest gegeven. Dus op ik zoek naar een vergelijkbare pomp. En zo kwam ik op deze webshop terecht waar ik de grotere opbrengst pomp zag staan besteld en de volgende dag geleverd dat is nu service leveren shappo.

Niet de duurste pomp gekocht maar een prima opbrengst

Prima product snel geleverd

Super snel geregeld, klasse!

Prima service en levering

Vlug en netjes geholpen