Super product & service

Prima pomp, snel en goed geleverd!

Goede website, snel geleverd en pomp werkt uitstekend!

Had beter verwacht

Pomp werkt goed. De handmatige functie zou tot 3mm, het water wegpompen. Dat doet deze pomp niet,bij 15mm zuigt deze lucht,einde werking. Dweildroog is loze kreet.

Beste klant, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw ervaring. We adviseren u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, aangezien er soms nog instellingen aan de pomp moeten worden aangepast om optimale prestaties te garanderen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Prima zaak

Top klantenservice

Top klantenservice. PostNL maakt het pakket zoek en Waterpompshop.nl heeft me nieuw pakket opgestuurd welke ik volgende dag al ontving.

Ik

ik

Uitstekende servies!! Adequaat reageren!!

De pomp die ik gekocht had deed het niet! Zonder aarzelen werd een nieuwe pomp opgestuurd! Prima service!! Heel erg bedankt!!

Prima kwaliteit

Jammer dat de bestelde spullen in meerdere leveringen aankwamen waardoor zonder zuigslang de pomp niet in werking kon worden gezet.

Zeer behulpzaam!

Bestelling en tel contact als zeer prettig en behulpzaam ervaren.

perfect

vlot geleverd werkt goed

Doet wat de pomp moet doen

Goede slang erbij en pompen maar. Gaat best snel. Heb de kruipruimte ermee leeg gepompt.

Goede website en uitleg, snelle levering

Prima ervaring!

Uitstekend !

Gemakkelijke website, ook snel telefonisch contact, prima service en meedenken. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, en snelle levering. Wat wil je nog meer ?

Goed geregeld

Fijne snelle levering

Ondanks ik zelf een fout gemaakt had met der aflever adres hebben de mensen van de waterpompshop.nl gezorgd dat alles goed is gekomen.

Goede informatie om tot de juiste keuze te komen ! kom

Voor iedereen de juiste pomp !!

Zeer klantvriendelijk

PostNL zegt dat het pakketje bezorgt is, was dus niet het geval. Ze hebben gelijk een nieuw pakketje opgestuurd.

Helemaal goed

Goed advies en pomp doet wat hij doen moet

Supersnelle levering

Supersnelle levering en het produkt is scherp geprijsd.

snelle levering.

ik wist welk product ik nodig had, dus wist ik wat ik kocht. Heel snel geleverd, maandag om 19 uur besteld en dindag voor 11 uur op de stoep.

Product geleverd zoals omschreven. Zeer tevreden.

Goed product, snelle levering!!!

Goede service, goede materialen

Prettige ervaring

Goede kwaliteit

Geen voldoende

Hallo ik mis nog steeds de slang die er bij hoort dus kan ik geen goede score geven ik hoop dat die gauw geleverd wordt want zo heb ik er niet veel aan mvgr bats

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Voor deze vraag kan u het beste contact opnemen met onze klantenservice want ik kan hier geen informatie vinden over uw bestelling want dit is een review platform. Bij voorbaat dank, Team Waterpompshop

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.