Goed product, snelle levering!!!

Goede service, goede materialen

Prettige ervaring

Goede kwaliteit

Geen voldoende

Hallo ik mis nog steeds de slang die er bij hoort dus kan ik geen goede score geven ik hoop dat die gauw geleverd wordt want zo heb ik er niet veel aan mvgr bats

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Voor deze vraag kan u het beste contact opnemen met onze klantenservice want ik kan hier geen informatie vinden over uw bestelling want dit is een review platform. Bij voorbaat dank, Team Waterpompshop

top pomp veel eerder geleverd dan beloofd

deze pomp past perfect in onze koekoek (kelderraam) alles automatich goed in te stellen op gewenste hoogte. Kost wat maar dan heb je ook wat. Advies koop gelijk ook de slang. Deze hadden wij in eerte instantie niet, echt een gedoe om bij de bouwmarkt de juiste aansluiting te vinden. We hebben er zelfs nog een gekocht voor 2e koekoek.

Bestelling kwam mooi op tijd binnen

Product voldoet aan onze wensen

snelle en nette levering

snel en nette levering

Goede en snelle service

De pomp was niet voorradig, maar dit was snel opgelost en toch de pomp nog snel ontvangen. Echter bleek de stekker stuk door transportschade. Direct gebeld en de volgende dag al een nieuwe pomp. Vriendelijk en correct te woord gestaan en snel opgelost!

zeer correct en punctueel bedrijf

Eindelijk een bedrijf, dat zijn beloften omtrent tijdige bezorging kan waarmaken. Ook een bedrijf, dat bij een defect aan een waterpomp niet kinderachtig is en gelijk een vervangend exemplaar regelt. Petje af!

Ik vindt het super dat je gewoon kun bellen naar de firma en dat je een deskundige aan de lijn krijgt. Ik kreeg goede informatie en ze hebben goed hun best gedaan voor een snelle levering.

Super goed

Mijn ervaring was zeer goed prettige mensen goede service wat wil je nog meer

De DAB FEKA VS 550 M-A is een beest! Prima tevreden

Gezien de overmatige hoeveelheid water die de afgelopen maand is gevallen moesten we veel water wegpompen. Onze standaard vuilwaterpomp kon het niet aan en de niveau sensor was defect. Extra pompen bij gezet. Het mocht niet baten. Dus opzoek naar een nieuwe. Gekozen voor DAB vuilwaterdompelpomp. Met een tweeduims aansluiting. Verpompt vloeistof met vuil erin tot 50 mm. Extra set met 20 meter slang gekocht. Diameter slang 52mm eenvoudig te op de bijgeleverde tules van rond 50 mm. Goeie slangklemmen. Aangesloten en in de kuil gegooid. (We hadden inmiddels een kuil verbonden met de sloot gegraven. 1 kuub) Binnen no time was de sloot leeg! Het ding is een absolute monster. Inmiddels staan de beestjes weer droog. En dan ik het allerbelangrijkste. Missie geslaagd. Inmiddels heb ik op de energie meter terug gekeken. Het ding is nog zuinig ook nog. Voorheen stond er voor 5kw aan pompen te draaien. Deze slaat zo nu en dan aan. Véél efficiënter dan wat ik eerst, uit nood geboren, heb moeten gebruiken. Ik heb een uitvoering met een klassieke vlotter. Werkt prima en is eenvoudig af te stellen. Levering was snel. Donderdag na 22:00 besteld zaterdag morgen ontvangen. Moge duidelijk zijn. Ik ben tevreden.

Krachtige pomp

Hij verzet veel water Ik had de flexibele slang ook bijbesteld, met de geka koppeling Maar naar mijn mening is dat de slang zonder knik (net buiten de put) een groter capaciteit heeft Daarom heb ik er een slang van 40 mm aan gedaan

Goed advies, goed materiaal

Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk en duidelijk advies. Pomp meteen besteld via de webshop. Volgende dag geleverd. Kan niet makkelijker / beter!

top. snel geleverd.

goede omschreven, goede prijs. snel geleverd.

Goede pomp voor goede prijs

Door tijdsdruk zelf opgehaald en stond correct klaar.

Waterslang snel geleverd en porecies volgens specificatie

Ik heb een slang besteld, 30 meter, 32 mm binnen en 39mm buiten. De slang is mooi stevig en werd snel geleverd.

Prima product; snelle levering

Krachtige pomp met ingebouwd vlotter. Houdt kruipkelder droog. Werkt uitstekend in beperkte ruimte.

Prima service.

Prima service. Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering van de geadviseerde pomp. Zeer tevreden met de producten.

Beste Geert, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze service. Wij streven ernaar om snel en efficiënt te reageren op vragen. Goed om te horen dat u tevreden bent met de geadviseerde pomp en de geleverde producten. Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

gisteren besteld vandaag in huis

Prima product, prijs en levering

Heb hier nu 4 dompelpompen (2x DAB Nova Up 300, 1x DAB VS550, 1x T.I.P. DrainPress 3200/24) gekocht, goede producten. De Nova Up ideale all-round pomp met handig in te stellen elektronische vlotter, de TIP voor hoge druk, en de VS550 is een zware en degelijke krachtpatser die we gebruiken als overloop van een grote regenput.

Uitstekend ‼️

DAB Jet 82 M met aanzuigslang gekocht. Messing uiteinden. Werkt perfect! Gieter of emmer in 10 seconden vol. GE-WEL-DIG!!! Mijn oude aanzuigslang was van kunstof, troep! (was reden voor vervanging pomp terwijl deze nog goed was)

Keurige service

Helaas was de pomp die geleverd werd niet helemaal tip top. Een nieuw exemplaar werd gelijk toegestuurd. Prima apparaat en service.

Goed advies voor een energiezuinige pomp

Ik heb de Wilo pomp (60 Watt) van de vloerverwarming vervangen door de Evosta. (11 Watt) Deze pomp heeft geen pompschakelaar nodig en verdient zichzelf binnen 1,5 jaar terug. 200d x 24u x 50W / 1000 x 0,40€ = 96€ per jaar.

JC Beetslaan 39 2131AG Hoofddorp

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.