Prima service.

Prima service. Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering van de geadviseerde pomp. Zeer tevreden met de producten.

Beste Geert, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze service. Wij streven ernaar om snel en efficiënt te reageren op vragen. Goed om te horen dat u tevreden bent met de geadviseerde pomp en de geleverde producten. Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop.nl

gisteren besteld vandaag in huis

Prima product, prijs en levering

Heb hier nu 4 dompelpompen (2x DAB Nova Up 300, 1x DAB VS550, 1x T.I.P. DrainPress 3200/24) gekocht, goede producten. De Nova Up ideale all-round pomp met handig in te stellen elektronische vlotter, de TIP voor hoge druk, en de VS550 is een zware en degelijke krachtpatser die we gebruiken als overloop van een grote regenput.

Uitstekend ‼️

DAB Jet 82 M met aanzuigslang gekocht. Messing uiteinden. Werkt perfect! Gieter of emmer in 10 seconden vol. GE-WEL-DIG!!! Mijn oude aanzuigslang was van kunstof, troep! (was reden voor vervanging pomp terwijl deze nog goed was)

Keurige service

Helaas was de pomp die geleverd werd niet helemaal tip top. Een nieuw exemplaar werd gelijk toegestuurd. Prima apparaat en service.

Goed advies voor een energiezuinige pomp

Ik heb de Wilo pomp (60 Watt) van de vloerverwarming vervangen door de Evosta. (11 Watt) Deze pomp heeft geen pompschakelaar nodig en verdient zichzelf binnen 1,5 jaar terug. 200d x 24u x 50W / 1000 x 0,40€ = 96€ per jaar.

Goed, beter, Waterpompshop.

In een woord geweldig

Een opmerking er had een rubber bij moeten zijn, als je de slang er op draait lekt hij. Mvg

De beoogde vuilwaterpomp was niet op voorraad. Door eenvoudig je interesse achter te laten werd ik via email geïnformeerd zodra de voorraad was aangevuld. Nu de pomp goed ontvangen en heeft zijn werk inmiddels gedaan. Vandaar Top Service, bedankt.

Zeer correct

Snelle en accurate afhandeling. Een aanrader.

Goed toestel en snel heleverd

Krijgt precies wat je besteld, netjes verpakt en snel in huis

Goeie kwaliteit pomp en snel geleverd

DAB FEKA 600 M-A met afvoerslang 7 meter gekocht. Deze werkt uitstekend, ziet er robust uit en werd snel geleverd. Uitstekende communicatie door Waterpompshop.

Snelle service.

Dit is mijn tweede aankoop bij waterpompshop.nl van hetzelfde type DAB- pomp (Easybox mini 3), dus dat zegt genoeg.

netjes binnen termijn geleverd.

De pomp besteld en betaald en deze netjes binnen de afgesproken termijn ontvangen. De pomp was goed verpakt ne t zo als de bijgeleverde slang.

Pompdruk

Pompdruk is soms belangrijk. Ik heb geen informatie van de pomp over de druk.

Beste klant, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de pompdruk een belangrijk aspect is bij het selecteren van een pomp. Bij ons geven we zowel de pompdruk in bar als de opvoerhoogte in meters aan. Dit zijn inderdaad cruciale gegevens om te weten bij het kiezen van de juiste pomp voor jouw behoeften. Mocht je nog verdere vragen hebben over de drukinformatie van onze pompen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop

Zeer vlotte levering geweldig

Zeer vlotte levering geweldig

Super zo gefixt

Pomp 15 jaar oud vervangen,binnen een uur top.

Perfecte service !

Mijn eerste pomp van Waterpompshop was al snel defect. Zonder moeilijke vragen binnen een paar dagen een nieuwe in huis.

Correct en duidelijk

Eerlijk over leveringstermijn Duidelijke informatie over de producten

Goede pomp, scherpe prijs en snelle levering

Pomp gekocht, mooie website, duidelijk. Pomp werkt super. Prijs goed en snelle levering.

Goede prijs en assortiment

Snelle levering, eerlijke prijzen en mooi goed assortiment….. Enige aandachtspunt was de ondoos… grote omdoos met zware kleinere verpakkingen gaat snel stuk …. Beter opvullen s.v.p. en iets meer tapen …. De doos was half open bij levering… gelukkig zat alles er nog in

Snel geleverd en keurig verzorgd.

Vlakzuigpomp besteld. Deze werd keurig verzorgd met een goede handleiding en de nodige slangen met hulp- en koppelstukken geleverd. Helemaal top.

Doen wat je afspreekt

En dat doen ze. Je krijgt precies wat je koopt en als het onverhoopt even niet op voorraad is, lees je ook direct wanneer het weer op voorraad zal zijn. Prima zaak dus!

Uitstekende dienstverlening -- Mooie aanbod

Waterpompshop heeft een mooie aanbod en geeft goede beschrijvingen van de aangeboden producten zodat het maken van een keuze kan worden gebaseerd op gedetailleerde informatie. De afhandeling was perfect, de belofte om binnen een dag te leveren werd volledig nagekomen. Prima dienstverlening.

JC Beetslaan 39

2131AG Hoofddorp

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.