Vlotte afhandeling, goede kwaliteit, goede prijzen!

Duidelijke omschrijving op de website, vlotte betalingsmogelijkheden. Telefonisch héél vlot bereikbaar, vriendelijke service. Kortom, goede zakelijke website mét heel goede telefonische service!

Goede service, nette afhandeling verkeerde bestelling

Er was wat onduidelijk over de specifieke maten van een onderdeel. Prima communicatie hier over gehad, uiteindelijk hebben ze veel werk moeten doen voor een bestelling van €45,- en dat zonder ook maar 1 onvertogen woord. Zeker een winkel waar ik opnieuw zal bestellen.

Prijs is oké. Website geeft niet de actuele voorraad weer.

Ik heb een aantal kabelmanagement clips besteld bij patchkastwinkel.nl . Kort daarna kreeg ik een e-mail dat de producten die ik had besteld niet op voorraad waren. Ik heb toen twee keer teruggemaild met de vraag of er een vervangend product kon worden geleverd. Deze e-mails zijn blijkbaar in de spam folder beland en daardoor laat beantwoord. Mijn mails zijn uiteindelijk wel netjes beantwoord, maar ik heb lang op de levering moeten wachten. Vanwege de late levering en omdat ik niet de producten heb gekregen die ik oorspronkelijk heb besteld, zal ik waarschijnlijk niet nog een keer bestellen bij deze webwinkel.

Goede service en erg vriendelijk

goede website met kwalitatief goed perspneel

Ik ben blij mee

Heel goed bedrijf

Goede klantenservice

Vriendelijke klantenservice die kan adviseren bij de aanschaf van accessoires. Ook is het mogelijk producten te testen bij afhalen. De website mag wel verbeterd worden met betere productomschrijvingen, productfoto's en actuele voorraad.

Patchkast veel te laat geleverd

Onderzoek loopt wordt er aan gegeven.

Alles geleverd volgens afspraak

Eerste ervaring goed.

goede en snelle service

precies wat ik zocht

Zeer nette afhandeling van mijn bestelling

Voor Fietsmaatjes Katwijk kochten wij een patchkast. Er was ruim voldoende keus in formaat en kleur. Het bestellen verliep vlot en de bestelling werd enige dagen daarna door een nette chauffeur tot aan de garage afgeleverd. Top gedaan

Ik had op een zondag avond een 12U patchkast besteld, deze was op maandag verzonden en dinsdag in huis. Helaas had hij tijdens transport schade opgelopen en misde ik een poaar onderdelen. Nadat ik dit aan hun had gemeld en wat foto's als bewijs had meegestuurd kreeg ik binnen een paar dagen zonder extra kosten weer een nieuwe die wel compleet was toegestuurd. Communicatie verliep erg netjes.

Doen wat ze moeten doen

Snelle levering Makkelijk bereikbaar Scherpe prijzen

Top service!

Diverse artikelen besteld en snel ontvangen. Ik bleek niet de juiste artikelen besteld te hebben. Daarbij goed advies gekregen wat ik wel moest hebben en de verkeerde artikelen retour gestuurd.

Komen afspraken niet na

Goederen worden niet geleverd conform afspraak. Na contact blijken er twee paketten gemaakt te zijn; een pakket niet geleverd. Advies om nog 2 dagen te wachten....Na 2 dagen terugbellen einde van de middag. Bel je, is iedereen die er iets kan doen, al naar huis!

werd meegedacht met de bestelling

na mijn bestelling werd ik gebeld. Ze hadden een alternatief op voorraad of dat voor mij ook goed was. Top! Ga zo door!

Helemaal super!

Vandaag voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Patchkastwinkel.nl. Het was ongeveer 2 minuten voor 16:00 uur voordat ik de bestelling had doorgezet. Meteen een telefoontje erachteraan om te vragen of de bestelling morgen werd afgeleverd. De vervoerder was net al geweest, dus de bestelling zou een dag later worden afgeleverd. Helaas.... Na een paar minuten werd ik weer teruggebeld dat ze de vervoerder alsnog hadden kunnen tegenhouden en dat de patchkast tóch de volgende dag wordt afgeleverd omdat ze het pakket nog in de vrachtwagen hebben kunnen zetten. Top service!

All perfekt

Super cool

Zeer prettige webshop om netwerkapparatuur bij te bestellen

Patchkastwinkel werd mij aangeraden door een collega. De prijzen zijn laag en de kwaliteit hoog. Wat wil je nog meer? De bestelling was dezelfde dag nog verzonden en Patchkastwinkel komt dus netjes de afspraken na. Bij mijn bestelling was er een item verkeerd opgestuurd, ik heb hier contact over opgenomen via de mail en er werd netjes binnen een dag gereageerd. Het juiste item is kosteloos opgestuurd en het verkeerd geleverde item mag ik houden. Al met al top service dus! Als tip zou ik willen meegeven om items beter in te pakken en dan doel ik voornamelijk op de bescherming van de individuele items, maar ook het dichttapen van de verzenddozen, bij mij was deze half open. Er ontbrak niets van mijn bestelling, maar wellicht wel handig voor toekomstige klanten.

Perfect!

Mooie kast en snelle gratis levering! Prima service.

Snel het product geleverd geweldig

Goed eeste bestellin volgende dag in huis

wij als bedrijf eerste bestelling geplaatst, daarna gelijk reseller zonder veel te veel poespas.

Top... kijk daar wordt ik nu blij van!

Prima website, makkelijke bestelling, snelle levering. Wat wil een mens nog meer!

prima snelle levering en support

we be stellen veel kleine patchkasten met toebehoren en die worden altijd snel geleverd, en de support als er iets aan mankeert door het transport is prima.

blij mee

Mooie stevige solide patchkast met handig ophang systeem. Zeer compleet en snel geleverd.

Over Patchkastwinkel.nl

Wij zijn uw online specialisten in patchkasten. Vraag ons naar advies of hulp bij de keuze voor de juiste producten en toebehoren. We denken graag met u mee, zodat u kunt vertrouwen op de technische installatie. Wilt u een complete patchkast inrichten en heeft u daar bijvoorbeeld legborden, patchpanelen en stekkerdozen bij nodig? Wij helpen u graag de juiste keuze te maken, net als die voor kabelmanagement en andere onderdelen. Voor 19 inch servers en andere apparatuur, net als in 10 inch. Heeft u hulp nodig bij het inrichten of indelen van de serverkast? Wij brengen er graag advies over uit of zorgen ervoor dat u de producten zo snel mogelijk in huis heeft. Bestel online eenvoudig alles wat u nodig heeft voor het indelen en inrichten van de patchkast. U profiteert daarmee van onze belangrijke online voordelen. Zowel voor servers als voor de andere apparatuur waar u gebruik van wilt maken. Bijvoorbeeld om barcodes te scannen en om nieuwe netwerkapparatuur aan te brengen. Vanuit een uitgebreid assortiment, zodat u bijvoorbeeld de UTP-kabel die u nodig heeft kunt bestellen.