Super service en supersnel geleverd.

De webshop is goed opgezet. Het aanbod is groot. De gewenste artikelen zijn snel te vinden. Zonodig staat men met raad en daad terzijde. De prijzen zijn ronduit concurrerend. Tot slot had ik de artikelen de volgende dag in huis! Ondanks de coro,,,, u weet wel.

Snelle levering en topservice!

De levering was snel binnen, alles volgens afspraak! Helemaal top.

Snelle levering, goed product.

Al na enkele dagen het bestelde product geleverd. De patchkast was perfect afgewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Goede service!

Goed product en snelle levering!

Uitstekend. Transparant, snel en volgens afspraak

Uitstekend. Eerst werd de chat snel een duidelijk beantwoord. Daarna was het online bestellen eenvoudig, snel en duidelijk. De communicatie was transparant en de beloofde leveringstermijn werd precies aangehouden.

Concurrerende prijzen en snelle levering

Concurrerende prijzen en snelle levering

Snel en professioneel afhandeling, TOP!!

Ik had besteld in de late namiddag en de volgende dag stond DHL al aan mijn deur. Perfecte verwerking en levering van de bestelling. Er zouden veel webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Top snelle levering

Prima ervaring met snelle levering

Snel en makkelijk geleverd top kast

Wij moesten snel een kleine patchkast hebben zo besteld en de volgende dag al in huis Pefect

Overzichtelijke website , snelle perfecte levering

Mooi product

Super snelle levering! Bedankt!

Uitstekende service!

Snel en correct geleverd. De patchkasten zijn stevig gebouwd.

Mooi product, goed verpakt en snel geleverd

Snel, kwalitatief goed, betrouwbaar en goede service

Ik kon een verkeerd bestelde patchpaneel zonder problemen retour sturen. Afhandeling ging snel en soepel.

Tevreden over de geleverde patchkast en het bestel proces

Super service!

Snelle en fijne service, een echte aanrader!

snelle correcte levering

het duurde even voor ik de juiste ingang te pakken had maar daarna ging het super. Voor herhaling vatbaar.

Super winkel, nette service en bovenal goede kwaliteit. Aanrader

Snel bezorgd, goede kwaliteit.

Snel en voordelig

Nu een aantal malen wat patchkasten besteld en ze worden snel en goed verpakt afgeleverd.

Goed en snel geholpen

Eerste koop gedaan en dit werkte snel en goed. Het product is van goede kwaliteit. Webshop is duidelijk.

snelle levering en aanmelding via het portaal

snelle levering en aanmelding via het portaal

Goede kwaliteit en service.

Ik had een patchkast besteld. De levering bestond echter uit twee pakketten, met onderdelen uit verschillende kasten. Na een opmerking hierover werden de ontbrekende onderdelen opgestuurd zonder extra kosten. Super service!

goede kwaliteit -prijs verhouding

snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle afhandeling van bestelling altijd weer

Over Patchkastwinkel.nl

Wij zijn uw online specialisten in patchkasten. Vraag ons naar advies of hulp bij de keuze voor de juiste producten en toebehoren. We denken graag met u mee, zodat u kunt vertrouwen op de technische installatie. Wilt u een complete patchkast inrichten en heeft u daar bijvoorbeeld legborden, patchpanelen en stekkerdozen bij nodig? Wij helpen u graag de juiste keuze te maken, net als die voor kabelmanagement en andere onderdelen. Voor 19 inch servers en andere apparatuur, net als in 10 inch. Heeft u hulp nodig bij het inrichten of indelen van de serverkast? Wij brengen er graag advies over uit of zorgen ervoor dat u de producten zo snel mogelijk in huis heeft. Bestel online eenvoudig alles wat u nodig heeft voor het indelen en inrichten van de patchkast. U profiteert daarmee van onze belangrijke online voordelen. Zowel voor servers als voor de andere apparatuur waar u gebruik van wilt maken. Bijvoorbeeld om barcodes te scannen en om nieuwe netwerkapparatuur aan te brengen. Vanuit een uitgebreid assortiment, zodat u bijvoorbeeld de UTP-kabel die u nodig heeft kunt bestellen.