Prima en duidelijke webshop!!

Al meerdere keren wat besteld via deze webshop en altijd snel en netjes bezorgd. Artikelen op de site duidelijk en goed omschreven.

Snelle levering en correct

Goede service / Goede prijzen

Goede service / Goede prijzen

Te laat verzonden

Bestelling pas maandag verzonden terwijl het ruim vóór 16uur vrijdag besteld was.

Goede producten en snel geleverd

Prettige website, makkelijk bestellen en snelle levering.

niks op aan te merken.

Heel vlotte service.

Super service snelle levering en de afspraken worden nagekomen

Meedenken, pragmatisch, goed luisteren naar wensen c.q. vraagstelling

Als eenmanszaak had ik een mini-patchkast nodig om apparatuur vanaf het bureau daarin te kunnen plaatsen. Desgevraagd is er met mij meegedacht over wat ik allemaal nodig zou hebben (kast, voeding, etc.) en ben uitermate tevreden over hoe ik ben benaderd. Ook de aftersales is prima (bij nader inzicht bleek ik wat iover het hoofd te hebben gezien).

Snel duidelijk en top levering

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering, goed verpakt!!

Willian van Petersen

Tevreden over de service

Zeer behulpzaam en geweldige support!

Zeer behulpzaam en geweldige support!

minder goed

hoi, ik heb nog niets ontvangen.. kan ook niet traceren..

Prima service, komen afspraken na

Goede dienstverlening, producten zijn prima. Een fout geleverd product werd vlot gecorrigeerd. Voor mijn volgende aankopen ga ik hier weer shoppen.

Prima shop

Keurige levering nette aftersales, aanrader

Fijne webshop

Top ervaring, wat klein spul nog snel nodig en werd direct klaar gelegd

Fijn, Spullen die ik nodig had konden een paar uur later al opgehaald worden. Super fijn

goede service

Handige steunen besteld. Alles ok geleverd.

Vlotte afhandeling, goede kwaliteit, goede prijzen!

Duidelijke omschrijving op de website, vlotte betalingsmogelijkheden. Telefonisch héél vlot bereikbaar, vriendelijke service. Kortom, goede zakelijke website mét heel goede telefonische service!

Goede service, nette afhandeling verkeerde bestelling

Er was wat onduidelijk over de specifieke maten van een onderdeel. Prima communicatie hier over gehad, uiteindelijk hebben ze veel werk moeten doen voor een bestelling van €45,- en dat zonder ook maar 1 onvertogen woord. Zeker een winkel waar ik opnieuw zal bestellen.

Prijs is oké. Website geeft niet de actuele voorraad weer.

Ik heb een aantal kabelmanagement clips besteld bij patchkastwinkel.nl . Kort daarna kreeg ik een e-mail dat de producten die ik had besteld niet op voorraad waren. Ik heb toen twee keer teruggemaild met de vraag of er een vervangend product kon worden geleverd. Deze e-mails zijn blijkbaar in de spam folder beland en daardoor laat beantwoord. Mijn mails zijn uiteindelijk wel netjes beantwoord, maar ik heb lang op de levering moeten wachten. Vanwege de late levering en omdat ik niet de producten heb gekregen die ik oorspronkelijk heb besteld, zal ik waarschijnlijk niet nog een keer bestellen bij deze webwinkel.

Goede service en erg vriendelijk

goede website met kwalitatief goed perspneel

Ik ben blij mee

Heel goed bedrijf

Goede klantenservice

Vriendelijke klantenservice die kan adviseren bij de aanschaf van accessoires. Ook is het mogelijk producten te testen bij afhalen. De website mag wel verbeterd worden met betere productomschrijvingen, productfoto's en actuele voorraad.

Patchkast veel te laat geleverd

Onderzoek loopt wordt er aan gegeven.

Over Patchkastwinkel.nl

Wij zijn uw online specialisten in patchkasten. Vraag ons naar advies of hulp bij de keuze voor de juiste producten en toebehoren. We denken graag met u mee, zodat u kunt vertrouwen op de technische installatie. Wilt u een complete patchkast inrichten en heeft u daar bijvoorbeeld legborden, patchpanelen en stekkerdozen bij nodig? Wij helpen u graag de juiste keuze te maken, net als die voor kabelmanagement en andere onderdelen. Voor 19 inch servers en andere apparatuur, net als in 10 inch. Heeft u hulp nodig bij het inrichten of indelen van de serverkast? Wij brengen er graag advies over uit of zorgen ervoor dat u de producten zo snel mogelijk in huis heeft. Bestel online eenvoudig alles wat u nodig heeft voor het indelen en inrichten van de patchkast. U profiteert daarmee van onze belangrijke online voordelen. Zowel voor servers als voor de andere apparatuur waar u gebruik van wilt maken. Bijvoorbeeld om barcodes te scannen en om nieuwe netwerkapparatuur aan te brengen. Vanuit een uitgebreid assortiment, zodat u bijvoorbeeld de UTP-kabel die u nodig heeft kunt bestellen.