Top product, snel geleverd

Top product, snel geleverd.

Vlot geleverd

Scherpe prijzen, vlotte levering

Snelle website, vlot geleverd

Wit geperforeerde wandkast besteld inclusief legbord en pdu. Volgende dag geleverd naar tevredenheid

goed geregeld en snel geleverd

snel geleverd

Aan te bevelen

12 patchkasten gekocht voor een nieuwe locatie. Netjes geleverd op euro pallets.

snel, prima service

Snelle verzending, support dienst reageert enorm vlot op mailtjes. Materialen mooi verpakt, netjes verzonden. Top!

Snel, en volgens verwachting

Bestelling ging vlot, levering super snel en product volgens verwachting

Gewoon goed

Super service en supersnel geleverd.

De webshop is goed opgezet. Het aanbod is groot. De gewenste artikelen zijn snel te vinden. Zonodig staat men met raad en daad terzijde. De prijzen zijn ronduit concurrerend. Tot slot had ik de artikelen de volgende dag in huis! Ondanks de coro,,,, u weet wel.

Snelle levering en topservice!

De levering was snel binnen, alles volgens afspraak! Helemaal top.

Snelle levering, goed product.

Al na enkele dagen het bestelde product geleverd. De patchkast was perfect afgewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Goede service!

Goed product en snelle levering!

Uitstekend. Transparant, snel en volgens afspraak

Uitstekend. Eerst werd de chat snel een duidelijk beantwoord. Daarna was het online bestellen eenvoudig, snel en duidelijk. De communicatie was transparant en de beloofde leveringstermijn werd precies aangehouden.

Concurrerende prijzen en snelle levering

Concurrerende prijzen en snelle levering

Snel en professioneel afhandeling, TOP!!

Ik had besteld in de late namiddag en de volgende dag stond DHL al aan mijn deur. Perfecte verwerking en levering van de bestelling. Er zouden veel webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Top snelle levering

Prima ervaring met snelle levering

Snel en makkelijk geleverd top kast

Wij moesten snel een kleine patchkast hebben zo besteld en de volgende dag al in huis Pefect

Overzichtelijke website , snelle perfecte levering

Mooi product

Super snelle levering! Bedankt!

Uitstekende service!

Snel en correct geleverd. De patchkasten zijn stevig gebouwd.

Mooi product, goed verpakt en snel geleverd

Snel, kwalitatief goed, betrouwbaar en goede service

Ik kon een verkeerd bestelde patchpaneel zonder problemen retour sturen. Afhandeling ging snel en soepel.

Tevreden over de geleverde patchkast en het bestel proces

Super service!

Snelle en fijne service, een echte aanrader!

snelle correcte levering

het duurde even voor ik de juiste ingang te pakken had maar daarna ging het super. Voor herhaling vatbaar.

Over Patchkastwinkel.nl

Wij zijn uw online specialisten in patchkasten. Vraag ons naar advies of hulp bij de keuze voor de juiste producten en toebehoren. We denken graag met u mee, zodat u kunt vertrouwen op de technische installatie. Wilt u een complete patchkast inrichten en heeft u daar bijvoorbeeld legborden, patchpanelen en stekkerdozen bij nodig? Wij helpen u graag de juiste keuze te maken, net als die voor kabelmanagement en andere onderdelen. Voor 19 inch servers en andere apparatuur, net als in 10 inch. Heeft u hulp nodig bij het inrichten of indelen van de serverkast? Wij brengen er graag advies over uit of zorgen ervoor dat u de producten zo snel mogelijk in huis heeft. Bestel online eenvoudig alles wat u nodig heeft voor het indelen en inrichten van de patchkast. U profiteert daarmee van onze belangrijke online voordelen. Zowel voor servers als voor de andere apparatuur waar u gebruik van wilt maken. Bijvoorbeeld om barcodes te scannen en om nieuwe netwerkapparatuur aan te brengen. Vanuit een uitgebreid assortiment, zodat u bijvoorbeeld de UTP-kabel die u nodig heeft kunt bestellen.