Super winkel, nette service en bovenal goede kwaliteit. Aanrader

Snel bezorgd, goede kwaliteit.

Snel en voordelig

Nu een aantal malen wat patchkasten besteld en ze worden snel en goed verpakt afgeleverd.

Goed en snel geholpen

Eerste koop gedaan en dit werkte snel en goed. Het product is van goede kwaliteit. Webshop is duidelijk.

snelle levering en aanmelding via het portaal

snelle levering en aanmelding via het portaal

Goede kwaliteit en service.

Ik had een patchkast besteld. De levering bestond echter uit twee pakketten, met onderdelen uit verschillende kasten. Na een opmerking hierover werden de ontbrekende onderdelen opgestuurd zonder extra kosten. Super service!

goede kwaliteit -prijs verhouding

snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle afhandeling van bestelling altijd weer

snel en perfect product

op internet gekeken en alleen bij u was het op voorraad snel geleverd

Levering snel voorraad info incorrect

Een aantal producten besteld. Helaas bleken de voorraden niet te kloppen en product niet meer leverbaar. Er werd een hoop geprobeerd om een vervangend product te bedenken. Helaas voldeed dit niet. De overige producten waren super snel en netjes bezorgd Geld is nog steeds niet retour helaas...

Betrouwbare partij

Een webwinkel zoals je hem verwacht

Top levering en prijs

Top levering en prijs

Uitstekende voorraad, snelle levering.

Alleen jammer dat je niet op rekening kan bestellen. Want dit is voor een bedrijf zoals wij lastig. De inkoper heeft geen betaal mogelijkheden. Dat ligt bij de administratie. We kunnen wel binnen 8 dagen betalen als je een factuur stuurt/mailt.

Snelle en correcte verzending van een patchkast

De verzending van de bestelde patchkast is snel en correct gedaan (conform afspraak). De keuze voor DHL is minder gelukkig. Ik heb een hele dag moeten wachten op levering. Pas aan het einde gaf DHL aan dat de levering die dag niet lukte vanwege achterstand. De volgende dag heb ik wel de patchkast ontvangen. DHL geeft ook geen tijdslot aan, alleen de dag (iets in de trant van 8:00 tot 18:00)

Goed geholpen en goede kwaliteit

Fijne ervaring met de helpdesk. Ging iets mis met de webshop maar goed opgelost door hun ondersteuning. Mooie producten

Goed geholpen bij vraag vooraf, bestelproces rommelig

Voroaf gebeld of de foto overeen komt, omdat voor het zelfde typenummer bij andere websites een andere foto wordt gebruikt. Men heeft netjes uitgelegd dat het mogelijk is dat het product inderdaad anders is, en vervolgens op mijn verzoek gecontroleerd in het magazijn welk type uitgeleverd zou worden. Erg netjes. Tijdens het bestellen direct foutmelding bij het aanmaken van een account, meerdere mailtjes met als onderwerp factuur, terwijl er geen factuur aan hing. En geen track-n-trace code beschikbaar (ook niet na navragen via chat). Levering wel snel (de dag na bestellen).

Volgende keer weer

Aanrader

Je kan zulke onderzoeken beter sturen nadat de materialen zijn ontvangen

Wij wachten met smart op de levering

Doen wat ze beloven

Zending kwam later dan was afgesproken, maar ze hebben gelijk de transporteur gebelt alles netjes aangekomen. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

zeer snelle service

Kast goed beschermd ontvangen, prima service

Super snel

Prima advies en hele snelle levering

Snelle levering en goede service

Patchkast werd zeer snel uitgeleverd. Helaas bleek deze beschadigd te zijn. 1 mailtje en de volgende dag werd al een vervangende kast bezorgd

Snelle levering en compleet

Netjes verpakt geen beschadigingen

Snelle levering en niet duur!

Mooie patchkast gekocht, die niet te duur is, ik ben er heel blij mee!

Roggeweg 28 6534AJ Nijmegen

Over Patchkastwinkel.nl

Wij zijn uw online specialisten in patchkasten. Vraag ons naar advies of hulp bij de keuze voor de juiste producten en toebehoren. We denken graag met u mee, zodat u kunt vertrouwen op de technische installatie. Wilt u een complete patchkast inrichten en heeft u daar bijvoorbeeld legborden, patchpanelen en stekkerdozen bij nodig? Wij helpen u graag de juiste keuze te maken, net als die voor kabelmanagement en andere onderdelen. Voor 19 inch servers en andere apparatuur, net als in 10 inch. Heeft u hulp nodig bij het inrichten of indelen van de serverkast? Wij brengen er graag advies over uit of zorgen ervoor dat u de producten zo snel mogelijk in huis heeft. Bestel online eenvoudig alles wat u nodig heeft voor het indelen en inrichten van de patchkast. U profiteert daarmee van onze belangrijke online voordelen. Zowel voor servers als voor de andere apparatuur waar u gebruik van wilt maken. Bijvoorbeeld om barcodes te scannen en om nieuwe netwerkapparatuur aan te brengen. Vanuit een uitgebreid assortiment, zodat u bijvoorbeeld de UTP-kabel die u nodig heeft kunt bestellen.