Supersnel geleverd, heel mooie serverkast!

Serverkast was binnen de twee dagen geleverd. Stevig uitgevoerd, ziet er mooi uit.

Kwaliteit prijs is top

Service is ook top

Bas de Beer

Tevreden over de levering. Snel geleverd. Precies wat ik besteld had.

Nette levering

Goede hulp, telefonisch snel geholpen

Snelle service.

Belachelijk bedrijf

ik zou hier nooit meer iets willen kopen kwaliteit is slecht en service niveau ga ik niet eens over beginnen.

Beste Angelo, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat het zo gelopen is. Heeft u misschien een ordernummer voor ons? We zouden graag willen uitzoeken waar het mis is gegaan. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Serverkastkopen

Snel geleverd.

Voor service mogen ze nog wel een cursus volgen.

Een serverkast besteld, doos kwam beschadigd aan, dhl heeft een foto gemaakt en meldde dat deze zo al in ontvangst te hebben genomen. Door drukte een mailtje gestuurd naar serverkastkopen.nl en wat krijg je terug als antwoord... ja erg vervelend, tis alleen jammer dat u dit niet binnen 24 uur gemeld heb! Ik koop iig nooit meer bij deze club.

Snelle levering en adequate klantenservice

Mijn 19 inch serverkast online gekocht. 5 sterren als er track en trace zou zijn. De klantenservice heeft wel goed en adequaat meegedacht waarvoor dank.

Mooie kleine patchkast

Mooie kleine patchkast voor thuisgebruik. Ik moest hem zelf monteren, dat is geen probleem maar wel jammer dat er geen handleiding bij zat.

Kast was niet op voorraad, maar er werd een andere aangeboden voor de zelfde prijs.

Prima Service

Wandkast met geperforeerde deur besteld

Nette kast, snel geleverd. Gebruikt om een NAS in te plaatsen waarop backups komen. Deze moest afgesloten zijn maar wel genoeg ventilatie hebben

zeer slechte communicatie

pakketje word niet geleverd tot op heden en geen tot zeer weinig communicatie

Top leverancier!

Fijne leverancier die mee denkt en zijn afspraken na komt. Het personeel weet waar ze over praten.

Snelle en goede service voor een lage prijs.

Na telefonisch overleg de beste serverkast gekozen voor een veel lagere prijs dan verwacht. Echt een aanrader!

Levering binnen 24 uur maken ze ook waar. Top!

Goede prijs, snelle levering! Zeer tevreden!

Goede prijs, snelle levering! Zeer tevreden!

Aan te raden

Webshop die ik kan aanbevelen.

Top Service

Netjes telefonisch geholpen met het uitzoeken van de serverkast die we nodig hadden. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Perfecte Leverancier

Aanrader, Kast met accessoires gekocht.

Pluspunten

Snelle Levering, Goed bereikbaar per telefoon en email

Pluspunten

Snelle reacties

Geen

Pluspunten

- Goedkoop - Goede kwaliteit - Vriendelijke geholpen

altijd gratis verzenden

Pluspunten

- Telefonisch goed bereikbaar - Snelle website - Scherpe prijzen

- Meer korting :)