Correct, duidelijk, netjes

Zie hiervoor. Verder weet ik het niet. Ik dacht te komen bij een winkelboulevard, maar het was een industrieterrein (Purmerend). De verkoper (hr. Kieberts) was duidelijk en netjes. De inmeter (Guido) idem en natuurlijk terzakekundig. Verdere afhandeling typisch van nu, via site, mailtjes, etc. Liever een en ander bij een winkel in de buurt, maar dat is waarschijnlijk 'ouderwets', maar dat geldt ook voor andere dingen. Telefonische toelichting op iets (gisteren), was prima door de juffrouw.

• Beoordeel het betaalproces

Makkelijk bestellen, Goede kwaliteit.

We hebben eerder besteld bij deurengigant, en dat is goed bevallen. Dus nu weer een bestelling geplaatst. Afwerking is super. Inhangen en klaar!

goede en snelle reactie

Het betreft hier inmeten van de deur wat erg deskundig is gedaan en zeer vriendelijke benadering

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Goed om te horen dat zeer tevreden bent over het inmeetservice en dat onze inmeter erg deskundig en vriendelijk was. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe deur(en)! Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

prima geregeld tot zover

had even nagebeld met de klantenservice om te checken of de deuren die ik nodig had, op een redelijk termijn geleverd konden worden. en ben erg vriendelijk te woord gestaan en alle info gekregen die ik wilde.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wilto, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te lezen dat onze klantenservice uitstekend heeft kunnen helpen en al uw vragen heeft kunnen beantwoorden. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Mooie deuren en ruim assortiment, onduidelijke planning/bestelproces

In maart hebben wij deurengigant in hoofddorp bezocht en een eerste offerte goedgekeurd. Daarna liep de planning aan onze kant iets uit waardoor het inmeten 13 mei pas plaatsvond en daarna hebben we 2 weken tijd verloren vanwege onduidelijkheden in de finale offerte en miscommunicatie (duurde erg lang voordat wij reactie kregen op onze vragen). Hierdoor zitten we zeker 2-3 weken zonder deuren in ons nieuwe huis. Vrij vervelende vertraging, waar deurengigant ook geen versnelling in heeft kunnen brengen. Hopelijk zal het resultaat het wachten straks waard zijn…

• Beoordeel het betaalproces

Beste L., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment deuren en dat u naar aanleiding van uw bezoek aan onze showroom in Hoofddorp een inmeetafspraak heeft gemaakt. Jammer om te horen dat het proces na het inmeten vertraging heeft aangelopen door een vertraagde reactie aan onze kant. Onze excuses hiervoor. Helaas hebben deuren een bepaalde levertijd, waar wij verder niets aan kunnen veranderen. Wij hopen dat de levering en montage spoedig zal verlopen, zodat u snel kan genieten van uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

Prima geholpen in de winkel (Breda). Ook de inmeet service verliep uitstekend, offerte werd hier nog eens duidelijk uitgelegd. Heb meteen de order geplaatst.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Olaf, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat onze adviseur in de showroom en tijdens de inmeetafspraak u zeer goed hebben kunnen adviseren. Ook vinden wij leuk om te horen dat u een bestelling heeft geplaatst. Wij hopen dat u net zo tevreden bent over de levering en montage. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

10 dagen levertijd is 3 maanden geworden

Ik wacht nog steeds

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Willem, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw deuren een aanzienlijke vertraging hebben opgelopen. Helaas kan het gebeuren dat de deur bij onze leverancier vertraging op loopt in het productieproces. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat de deuren snel geleverd zullen worden en u er desondanks veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bestelling eenvoudig, alleen lastig dat ik niet makkelijk vanuit de winkelwagen terug kon om verder te winkelen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat het bestellen eenvoudig ging. Op onze website kun je in de winkelwagen verder winkelen door in de zoekbalk een andere deur op te zoeken of door op een categorie te klikken (zoals binnendeur of buitendeur). De deur die u al heeft samengesteld blijft in de winkelwagen staan. Wij nemen uw feedback in ieder geval mee om onze website te verbeteren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Duidelijk en makkelijk te bestellen

Je wordt duidelijk door het proces geleid zodat je zeker weet dat je het juiste besteld. Geen 5 sterren omdat ik een levertijd van 7 weken net iets te lang vindt maar dit is bij iedereen die deze deur aanbied.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Dank voor uw review. Fijn om te horen dat u het bestellen van de deur(en) eenvoudig vond gaan. Helaas hebben deuren een bepaalde levertijd waar wij niets aan kunnen veranderen. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prima geregeld , als de afhandeling en bezorging ook goed gaan zijn we blij

• Beoordeel het betaalproces

Beste Petra, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen dat de aflevering en montage net zo goed zal gaan. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deur(en). Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Ter zake kundig, goede uitleg.

De inmeter was heel helder over de procedure. Hij excuseerde zich ook netjes voor een [huidig] euvel van de website, dat een eenmaal geplaatste pre-order niet meer zichtbaar is na op de plaatsingsknop te drukken. Prettig ook, dat ie wat do's en don'ts uit zijn ervaring meegaf.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Robert Jan, Dank voor uw review. Goed om te horen dat onze inmeter u goed heeft geadviseerd en hij u alles duidelijk heeft kunnen uitleggen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Mooie prijs makkelijk te bestellen

Alles oké bij deze webwinkel Alleen jammer dat de deuren niet opgehaald kunnen worden,verzendkosten zijn namelijk ruim €50,-

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leon, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u de tevreden bent over onze prijzen en u eenvoudig op onze website de gewenste deuren kon bestellen. Helaas is het inderdaad niet mogelijk om de deuren op te halen bij onze leverancier. Deuren worden altijd door onze transporteur (die gespecialiseerd is in het vervoeren van grote artikelen) afgeleverd bij uw thuis. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

Prettige samenwerking en oplossingsgericht

Samen met servicedesk nog een extra deur kunnen toevoegen aan een levering. Mooi dat het zo flexibel aangepast kon worden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Nanne, Dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat onze klantenservice u goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prima geholpen

Prima geholpen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u goed geholpen bent door één van onze collega's en over het algemeen tevreden bent over onze service. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Duidelijke site.

Bestellen ging prima, duidelijke site.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Martijn, Dank voor uw review. Goed om te lezen dat u onze website duidelijk vindt het en bestelproces ook soepel vond gaan. Wij wensen u alvast heel veel plezier met u nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Online info gedaan en daarna showroom bezocht in Purmerend , binnen een week bezocht door inmeetservice en bestelling geplaatst , tot zover een goede ervaring !

• Beoordeel het betaalproces

Beste J., Dank voor uw review. Wij vinden het leuk om te horen dat u zeer tevreden bent over uw bezoek bij onze showroom en onze inmeetservice. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Overzichtelijk

De website leidt je goed door de bestelling heen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste G.W., Dank voor uw positieve review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u de website duidelijk en overzichtelijk vond en over het algemeen zeer tevreden bent. Alvast heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Duidelijk en eenvoudig communiceren

Offerte maken eenvoudig, afspraken maken ging goed. Opname en definitieve offerte was helder. Opdracht is gegeven, nu afwachten of levering en montage ook goed gaat.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u het maken van de offerte eenvoudig vond gaan en dat u de offerte ook erg duidelijk vond. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw bestelling en de montage net zo vlot zal verlopen. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Alles duidelijk en snel antwoord overal op

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve review. Heel fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze collega's u snel en goed te woord hebben gestaan. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant

Super netjes geholpen

Duidelijke website en achteraf via de mail en telefonisch heel goed geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Stefan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u onze website duidelijk vindt en onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Erg fijn !!

Makkelijk te bestellen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Agnes, Dank voor uw review. Wij vinden het goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het bestellen van de deuren makkelijk vond gaan. Veel plezier gewenst met uw bestelde deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Gewoon keurig behandeld

Deur wordt netjes afgeleverd , goede service.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Boudewijn, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service! Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Uitstekend.

Ter zake kundig + meedenken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste R., Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze collega's goed hebben geholpen. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede en duidelijke website

Ik kon op een heel gemakkelijke manier mijn deuren configureren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Philip, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u onze website duidelijk vond en u via onze website makkelijk en snel uw deuren naar wens kon bestellen. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Logische bestel mogelijkheid

Het bestellen ging heel natuurlijk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste E., Dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het leuk om te horen dat het bestellen eenvoudig ging en dat u over het algemeen zeer tevreden bent. Wij hopen dat de deur spoedig zal arriveren en u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

085 210 2306

[email protected]

Over Deurengigant BV

Deurengigant.nl is dé grootste online deuren aanbieder van Nederland. Wij onderscheiden ons van de Nederlandse bouwmarkten en speciaalzaken door onze vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid. Door ons ruime assortiment aan binnen- en buitendeuren ben je verzekerd van een deur die past bij jouw woning.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.