Gewoon slecht

Monteur is een halve dag bezig geweest om 1 schuifdeur te hangen. Na controle bleek de rails al voorover te hangen, de gaten waren scheef naar boven geboord en de pluggen pasten niet zodat ze half uit de boorgaten kwamen. Gewoon prulwerk. Heb het op laten lossen door de timmerman die in het huis aan het werk zat. Gaten goed geboord en bussen in de gaten laten maken. Nu zit het wel ok

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Het is dan ook jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Wij hebben een door u getekende opleverbon dat u tevreden was met het eindresultaat. Wij zien ook nergens een melding aan onze klantenservice dat u niet tevreden bent. Graag horen wij dit soort dingen via onze klantenservice zodat wij dit kunnen oplossen. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne en goede communicatie met Marcel, Martijn en Arie. Snelle levering en plaatsing.

Mooie deur maar wel wat issues met order

Er zat een zeer lange tijd tussen de bestelling en de levering. De scharnieren zijn niet per post opgestuurd zoals afgesproken. Wel keurig opgelost door de klanten service. Plaasting deur was goed maar al het verpakkingsmateriaal werd achtergelaten.

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Het is dan ook jammer om te lezen dat dit niet helemaal gelukt is. Nogmaals onze excuses voor de verlate levering. Door de toegenomen drukte en tijdelijke sluiting van een van de fabrieken in Frankrijk als maatregel om daar het coronavirus tegen te gaan is de levertijd van een aantal deuren iets opgelopen. Wij wensen u ondanks alles erg veel plezier met de deur. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Erg mooie deuren, advies en montage kan beter.

De deuren zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Door de adviseur zijn we goed en snel geholpen, alleen is hij vergeten ons te informeren over het vooraf plamuren van het kozijn. Als we dat hadden gedaan hadden ze netter gemonteerd kunnen worden, ook volgens de monteur. Op 1 van de deuren zit een beschadiging en is verkeerd geboord, waardoor we moeten wachten op een nieuwe deur. Voor de wc deur miste het vrij/bezet knopje dat wel was besteld en hier wachten we ook op. Aangezien we best veel hebben betaald voor de deuren vind ik het slordig en jammer hoe de deuren momenteel zijn. Wij moeten nu zelf herstelwerkzaamheden uitvoeren in het kozijn en weer een aantal weken wachten op een nieuwe deur. Voor de prijs die je betaald vind ik wel dat he mag verwachten dat alles netjes is.

alles gaat heel goed

Prettig advies en prettige monteur

Het gaat niet in een keer goed we wachten af.

Bij aflevering 1 deur beschadigd vanaf de fabriek , en de timmerman vonden wij achteraf slordig. Van de 4 geplaatste deuren is 1 deur goed afgesteld en sluitend. 3 deuren sluiten niet goed aan in het kozijn en daarvan 1 deur Valt niet in het slot Groeten

Geweldig ! mooie deuren en goede service !

ondanks de corona tijd werd er op ons verzoek rekening met ons gehouden en mochten we de deuren een tijdje in opslag laten, daarna wanneer het ons uitkwam hebben we ze laten monteren. Heel netjes zijn er heel blij mee !

Mooie deuren maar middelmatige installatie

Belangrijkste: we zijn erg blij met onze nieuwe deuren. Zelfs boven verwachting. Ook de website voor het bestellen, de prijs, de planning van de leveringen en de customer service aan de telefoon en email zijn goed voor elkaar. Echter, doordat het een platform betreft zonder eigen installateurs en er direct geleverd wordt verloopt dit lichtelijk chaotisch. Maar belangrijkste verbeterpunt is de installatie service van de aangesloten timmerlieden die bij ons drie keer (...) zijn geweest. Deze waren welliswaar vriendelijk en op tijd maar werkten niet netjes. Deuren waren tot twee keer toe beschadigd, hebben verkeerde schroeven gebruikt, doen alleen strict waarvoor ze de opdracht hebben gekregen en ruimden niet netjes achter zich op (laat staan zorgden dat het karton en plastic van de deuren werd weggenomen). Je merkte duidelijk dat tijd voor hen belangrijker is dat kwaliteit. Ze worden ook voor de tijd betaald. Nogmaals, de customer srvice van Deurengigant was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Met inhuur van goede vaklieden was de ervaring helemaal top geweest. Maar voor de volgende klant is het dus belangrijk scherp te zijn op wie de installatie komt doen, goed samen de werkzaamheden door te nemen en scherp de oplevering te doen.

Beste Haijo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Het is dan ook jammer om te lezen dat dit niet helemaal gelukt is. Ik zie inderdaad dat onze monteurs drie keer langs zijn geweest. Dit is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen onze monteurs hier op aanspreken. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe deuren! Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Monteur deed zijn werk goed.

Elders komen 2 monteurs met de deur en voeren de oude deur weer af , de overbodige gaten in de deurstijl maken ze ook weer netjes dicht , bij deurengigant niets van dit alles , zeer slechte ervaring.

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Het is dan ook jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Ik zie geen contact met onze klantenservice betreffende bovenstaande situatie. Mocht u verbeterpunten of klachten hebben dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Goede service, prima montagedienst

Goed geholpen in de showroom in Breda, de monteur die kwam inmeten en afhangen dacht mee en loste alle problemen prima op. We zijn heel tevreden.

Matige ervaring klantenservice

Na een tuindeur online te hebben besteld contact opgenomen met de klantenservice. Hier uitgelegd wat de bedoeling was en kwamen tot de keuze dat de bestelling aangepast moest worden. Bij levering bleek alsnog niet de juiste deur te zijn geleverd en deze terug met transporteur. Wederom gebeld met de klantenservice en probleem uitgelegd. Deze uiterst vriendelijke dame in tegenstelling tot de eerdere medewerkster kwam snel met de juiste keuze. Dit zou intern worden besproken hoe op te lossen. Hier gaat het naar mijn mening volledig mis. De aansprakelijkheid van de onjuiste keuze werd volledig bij mij neergelegd. Aangeboden werd 10%korting op de juiste deur en de reeds retour verzonden deur zou eveneens alsnog geleverd worden. Gekozen de reeds bestelde deur weer te laten leveren en aan te passen. Mijn conclusie super slechte ervaring. Zou niemand adviseren hier zaken te doen.

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Het is daarom jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Wij vinden het vervelend dat u een tuindeur heeft besteld met de verkeerde draairichting. Omdat het gaat om een deur met slotgatfrezing kunnen wij deze deur niet terugnemen. Wij hopen dat het u lukt om het slotgat te dichten en de tuindeur toch kunt gebruiken. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Goede service en communicatie. Deuren zijn super afgehangen en er werkt erg netjes gewerkt.

Zeer goed en snel

Ik wacht nog steeds op mijn deuren

Twee weken levertijd volgens de website. Inmiddels een hele maand ! verder. Anderhalve week geleden waren ze wel volgens de chatmedewerkster bij deurengigant binnen maar tot op vandaag nog steeds geen enkel bericht met een mogelijke leverdatum. De chat ligt er uit en de klantenservice vanwege de coronasituatie niet te bereiken.....

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Wij vinden het daarom erg jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. De levertijd van de louvredeuren zou inderdaad twee weken moeten zijn. Onze leverancier heeft de deuren zonder ordernummer geleverd aan ons transportbedrijf. Hierdoor zijn de deuren niet verzonden. Wij hebben dringend verzocht de deuren te laten leveren. Zodra wij weten wanneer dit is, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

teleur gesteld

De deur wordt geleverd in oktober en geplaatst. Dit is ronduit een slechte periode om een deur te plaatsen, als deze nog geverfd dient te worden. (Zaagkanten in de grondverf.) De deur droogt slecht en gaat vast zitten aan de nieuwe rubbers. Ik heb begin april de deur in de lak gezet en de rubbers wederom moeten vernieuwen. Ik heb 20 november gebeld en gemaild dat er een kras in het glas zit. Het zou worden opgelost, is tot op heden niet gebeurd. 23 april j.l. weer gebeld en werd niet op een vriendelijke manier aangesproken dat ik de mail nog maar eens moet sturen en er z.s.m. met mij contact wordt opgenomen. We zitten nu op 28 april, en nog niets gehoord. De deur sluit ook niet meer zoals deze hoort af te sluiten, ook hier nog geen bericht van. Kort gezegd, ben ik zeer teleur gesteld in de diensten van deurengigant.

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Het is daarom jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest over het glas. Wij hebben onze leverancier gevraagd wat de mogelijkheden zijn. Wij hopen dit snel te kunnen oplossen. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

Vreselijke kwaliteit en ondeskundige metingen en montage

Wij zijn al bijna twee jaar bezig met een viertal binnendeuren. Eerste keer een kapotte deur geleverd, vervolgens lang moeten wachten tot deze opnieuw werd geleverd. Daarna bleek ook deze deur niet goed opgemeten waardoor deze alsnog niet sloot. Ten slofte hebben ze als oplossing onze kozijnen moeten aanpassen, waardoor we vervolgens zelf moesten gaan schilderen om dit nog een beetje toonbaar te maken. Nu een half jaar later hebben we wederom schade aan de deur omdat ze zo slecht is gemonteerd, dat het scharnier er via de voorkant uitkomt. Om te huilen! Wij zijn ontzettend benieuwd of en hoe hier nu weer op wordt gereageerd, want de klantvriendelijkheid is ver zoeken. Ik zou hier NOOIT meer iets kopen en zou andere mensen willen waarschuwen.

Goede service!

Mooie binnendeur laten plaatsen. Berichtgeving over de aanschaf, bezorging en plaatsing door de monteur waren perfect. Alles is zonder problemen opgeleverd. Zorgvuldige en vakkundige monteur, geen haastwerk. We zijn erg blij met onze aanschaf via de Deurengigant, geen op- of aanmerkingen!

Trage afhandeling ontbrekende onderdelen

Deuren bestellen en afleveren prima. Helaas ontbreken de bestelde paumelle scharnieren en slotgaatstoppers. Woensdag direct gebeld. Jongeman klantenservice zou dit oppakken en terugbellen of mailen. Niets meer gehoord. Jammer. Wil die deuren graag afhangen. Vandaag 2x mail gestuurd. Reactie 0,0. Jammer. Wil graag verder met de deuren.

Ontzettend blij met mijn bestelling

Ik heb 6 deuren besteld en zelf een fout gemaakt in de bestelling. Ik kwam daar achter toen ik de bestelling net had geplaatst op zaterdagavond. Gelijk gemaild en kreeg maandag erop te horen dat ze mijn wijziging hadden doorgevoerd. 1,5 week later (eerder dan verwacht) werden de deuren geleverd met de juiste maten! Ik ben ontzettend tevreden over de deuren, de bezorging en de medewerkers!

alles liep perfect en volgens afspraak

Heel goede ervaring. Mooie deuren. Perfect ingemeten en gemonteerd. Zeer behulpzame monteur. Ronald: bedankt!

Fijne service

Ik had heel veel vragen omdat ik echt een leek ben als het aankomt op deuren vervangen. Ik had een lieve dame aan de telefoon die mij alles rustig uitlegde. Uiteindelijk nog via de mail contact gehad zodat ik wat foto's kon sturen en ook hier werd ik fijn geholpen.

Super blij met mijn nieuwe deuren

ik had in eerste instantie een paar kleine vragen over mijn nieuwe deuren. Deze zijn vakkundig beantwoord. Binnen de afgesproken tijd werden mijn deuren bezorgd.

Alles is niet binnen

En de maat verkeerd van de deuren

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij proberen onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. We vinden het jammer om te lezen dat dit niet helemaal gelukt is. Ik zie dat er een herstelafspraak in ingepland voor de deur. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl

De bestelling, informatie voorziening, telefonische hulp waren goed, de levering prima, de montage was ok. Mbt dat laatste was de monteur op zich aardig en vakkundig en zitten de deuren er mooi in maar het was toch jammer dat de rommel niet werd opgeruimd/ meegenomen en is ons ook onduidelijk waarom er kruiskop schroeven zijn gemonteerd ipv de originele die er bij zaten. Daarnaast was er een deur beschdigd geleverd dus hopen we dat dit is gemeld en er een nieuwe door geleverd/ geplaatst wordt. We zijn zeker blij met de nieuwe deuren!

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij proberen onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs. Ik zie dat er een nieuwe deur wordt geleverd. Ik wens u, ondanks het gebruik van andere schroeven, heel veel plezier met de nieuwe deuren. Groeten, Eline - Klantenservice Deurgengigant.nl

Deur is prachtig afgehangen. Alleen het kitten van de raampjes en de dorpel is beneden maat. Ook werkt de ingebouwde tochtstrip onder aan de deur niet zoals verwacht

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij hopen onze klanten tevreden te houden. Wij zien geen contact met onze klantenservice betreffende de tochtstrip en de dorpel. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice hierover? Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Groeten, Eline - Klantenservice Deurengigant.nl