Uitstekende service en kwaliteit

Ik heb al mijn deuren via Deurengigant laten vervangen door Svedex deuren. Nederlandse top kwaliteit voor een prima prijs. Ook de bezorgdienst Zwanenburg transport is perfect en levert de deur netjes en voorzichtig af. Een dikke aanrader

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jelle, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent over uw nieuwe deuren en hoe de levering van de deuren is verlopen. Wij hopen dat u heel veel plezier zal hebben van uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Eenvoudig en duidelijk

Overzichtelijk website en eenvoudig te bestellen!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Martin, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u onze website duidelijk vindt en het bestellen ook goed is verlopen. Alvast heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

top service

Snelle reactie op vragen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Niek, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deur(en). Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goed bedrijf, komen inmeten, goede prijs/kwaliteit

De deuren die ze leveren zijn van goede kwaliteit, komen afspraken na en zijn deskundige mensen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste M., Dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over zowel onze inmeetservice als de deuren en onze prijs/kwaliteit. Wij hopen dat u heel veel plezier zal hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

zeer makkelijk te bestellen

Als je de goede maat neemt van je kozijn en eventueel oude deur is het zeer eenvoudig de deur te bestellen. Je wordt door het menu meegenomen met eenvoudige vragen. Aan het eind van je het menu heb je de juiste deur besteld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Piet, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u het opmeten en bestellen van de deur zeer eenvoudig vond gaan. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe binnendeur! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Tot nu toe zeer positief, de bestelling is gedaan en nu wachten op de levering en plaatsing.

nog niet van toepassing

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marc, Dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tot nu toe zeer positief bent over onze service. Wij hopen dat de levering en montage net zo goed zal verlopen. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Ok

Goed en duidelijk

• Beoordeel het betaalproces

Beste John, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over Deurengigant. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Fijne begeleiding

Wij hebben onze deuren besteld bij Deurengigant Hoofddorp. Onze maten van deuren en wensen waren niet helemaal standaard. Maar wij zijn heel fijn geholpen in Hoofddorp

• Beoordeel het betaalproces

Beste Y., Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze showroom door één van onze adviseurs. Wij hopen dat de deuren ook zo goed zullen bevallen. Alvast heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

uitstekende hulp bij bestelling en communicatie

Opnieuw na 7 jaar dezelfde schuurdeur besteld, ivm rotten door zwam. Prima hulp ontvangen tijdens invullen van de website, omdat het dezelfde deur is en dus een paar dingen niet nodig heb, oa. het draadglas en wel het slotgat wilde laten infrezen zoals eerder gedaan. Prima communicatie, zowel met helpdesk als de man die offerte en bestelling heeft opgesteld. Ik ga ervan uit dat de verdere bestelling en levering net zo goed gebeurt al in 2017 en tot zover als nu. Prima bedrijf.

• Beoordeel het betaalproces

Beste meneer Spark, Wat leuk dat u zo tevreden was over de deur dat u hem nogmaals heeft besteld. Wij zijn blij om te horen dat onze klantenservice en adviseur u goed te woord heeft gestaan en u goed heeft geholpen. Wij hopen natuurlijk dat de levering en montage net zo voorspoedig zal verlopen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd weer contact met ons opnemen. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Mijn ervaring is super.

Prettige website en communicatie met de verkoopafdeling.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Herman, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u heel tevreden bent over zowel onze website als de communicatie met onze verkoopadviseur. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prettige behandeling, wel foutjes in eerste offerte

Prettige behandeling, wel foutjes in eerste offerte

• Beoordeel het betaalproces

Beste R., Dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over service en onze collega's u goed hebben geholpen. Helaas dat er wat kleine foutjes zaten in de offerte, fijn dat dit nu is opgelost. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Deur was eenvoudig samen te stellen via de wizard

Alles ging vrij soepel via de wizard en je kan hier duidelijk alle mogelijke configuraties bekijken. Jammer dat hij een keer vast liep en ik alles opnieuw moest aanklikken. Maar dat is het enige minpuntje

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erwin, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u het samenstellen via onze website eenvoudig en overzichtelijk vond. Wel vervelend dat u dit twee keer moest doen, onze excuses hiervoor. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede opvolging van de bestelling en betaling

Zeer goede ervaringen en perfect en eerlijk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Alexis, Dank voor uw review. Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

goede begeleiding

goed geholpen door Jasper van Kempen, hij neemt de tijd voor je.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Emiel, Leuk om te horen dat u langs bent geweest in één van onze showrooms. Ook fijn om te horen dat onze collega u goed heeft geholpen en alle tijd heeft genomen om alles aan u uit te leggen. Wij hopen dat u net zo tevreden zal zijn over uw nieuwe binnendeur! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Verkoop is super, bereikbaarheid is minder

Sales is geweldig, adequate reacties en acties. Telefooncentrale is nors, afwijzend en heeft geen affiniteit met de commerciële wereld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Berend, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door één van onze adviseurs. Wij vinden het jammer om te lezen dat u minder tevreden bent over onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers doen altijd hun best om klanten zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan. Wij hebben klantenservice hoog in het vaandel staan en nemen uw feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Wij wensen u desondanks heel veel plezier met uw nieuwe deur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

“Standaard” deur op maat

Mooi dat je een “standaard” deur op maat kan bestellen. Configurator werkt niet lekker omdat men op moment van het zoeken naar een deur een systeem software aanpassing had. Mooie showroom, goed en snel geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste John, Dank voor uw review. Onze website deurengigant.nl is net vernieuwd, hierdoor kan het gebeuren dat er dingen nog niet helemaal kloppen. Wij zijn er heel hard mee bezig om dit allemaal op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn blij om te horen dat u onze showroom mooi vond en u goed bent geholpen door één van onze adviseurs. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snelle service en duidelijke uitleg

Snelle service, advies en duidelijke uitleg bij inmeten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Antoinette, Dank voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service en de uitleg door onze inmeter. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe deur(en). Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Correct, duidelijk, netjes

Zie hiervoor. Verder weet ik het niet. Ik dacht te komen bij een winkelboulevard, maar het was een industrieterrein (Purmerend). De verkoper (hr. Kieberts) was duidelijk en netjes. De inmeter (Guido) idem en natuurlijk terzakekundig. Verdere afhandeling typisch van nu, via site, mailtjes, etc. Liever een en ander bij een winkel in de buurt, maar dat is waarschijnlijk 'ouderwets', maar dat geldt ook voor andere dingen. Telefonische toelichting op iets (gisteren), was prima door de juffrouw.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dirk, Dank voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u goed bent geholpen in onze showroom, tijdens de inmeetservice en door onze klantenservice. Wij zijn een webshop en doen daarom inderdaad veel online. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag. Wij hopen in ieder geval dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Makkelijk bestellen, Goede kwaliteit.

We hebben eerder besteld bij deurengigant, en dat is goed bevallen. Dus nu weer een bestelling geplaatst. Afwerking is super. Inhangen en klaar!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wim, Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u voor de tweede keer bij ons heeft besteld. Wij hopen dat u dit keer net zo tevreden zal zijn over uw bestelling. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deur(en)! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

goede en snelle reactie

Het betreft hier inmeten van de deur wat erg deskundig is gedaan en zeer vriendelijke benadering

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Goed om te horen dat zeer tevreden bent over het inmeetservice en dat onze inmeter erg deskundig en vriendelijk was. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe deur(en)! Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

prima geregeld tot zover

had even nagebeld met de klantenservice om te checken of de deuren die ik nodig had, op een redelijk termijn geleverd konden worden. en ben erg vriendelijk te woord gestaan en alle info gekregen die ik wilde.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wilto, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te lezen dat onze klantenservice uitstekend heeft kunnen helpen en al uw vragen heeft kunnen beantwoorden. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Mooie deuren en ruim assortiment, onduidelijke planning/bestelproces

In maart hebben wij deurengigant in hoofddorp bezocht en een eerste offerte goedgekeurd. Daarna liep de planning aan onze kant iets uit waardoor het inmeten 13 mei pas plaatsvond en daarna hebben we 2 weken tijd verloren vanwege onduidelijkheden in de finale offerte en miscommunicatie (duurde erg lang voordat wij reactie kregen op onze vragen). Hierdoor zitten we zeker 2-3 weken zonder deuren in ons nieuwe huis. Vrij vervelende vertraging, waar deurengigant ook geen versnelling in heeft kunnen brengen. Hopelijk zal het resultaat het wachten straks waard zijn…

• Beoordeel het betaalproces

Beste L., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment deuren en dat u naar aanleiding van uw bezoek aan onze showroom in Hoofddorp een inmeetafspraak heeft gemaakt. Jammer om te horen dat het proces na het inmeten vertraging heeft aangelopen door een vertraagde reactie aan onze kant. Onze excuses hiervoor. Helaas hebben deuren een bepaalde levertijd, waar wij verder niets aan kunnen veranderen. Wij hopen dat de levering en montage spoedig zal verlopen, zodat u snel kan genieten van uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

Prima geholpen in de winkel (Breda). Ook de inmeet service verliep uitstekend, offerte werd hier nog eens duidelijk uitgelegd. Heb meteen de order geplaatst.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Olaf, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat onze adviseur in de showroom en tijdens de inmeetafspraak u zeer goed hebben kunnen adviseren. Ook vinden wij leuk om te horen dat u een bestelling heeft geplaatst. Wij hopen dat u net zo tevreden bent over de levering en montage. Alvast heel veel plezier gewenst met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

10 dagen levertijd is 3 maanden geworden

Ik wacht nog steeds

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Willem, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw deuren een aanzienlijke vertraging hebben opgelopen. Helaas kan het gebeuren dat de deur bij onze leverancier vertraging op loopt in het productieproces. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat de deuren snel geleverd zullen worden en u er desondanks veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bestelling eenvoudig, alleen lastig dat ik niet makkelijk vanuit de winkelwagen terug kon om verder te winkelen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat het bestellen eenvoudig ging. Op onze website kun je in de winkelwagen verder winkelen door in de zoekbalk een andere deur op te zoeken of door op een categorie te klikken (zoals binnendeur of buitendeur). De deur die u al heeft samengesteld blijft in de winkelwagen staan. Wij nemen uw feedback in ieder geval mee om onze website te verbeteren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

Over Deurengigant BV

Deurengigant.nl is dé grootste online deuren aanbieder van Nederland. Wij onderscheiden ons van de Nederlandse bouwmarkten en speciaalzaken door onze vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid. Door ons ruime assortiment aan binnen- en buitendeuren ben je verzekerd van een deur die past bij jouw woning.