Laden reviews...
Laden reviews...
364 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les retours indiquent globalement une satisfaction élevée concernant la variété et la facilité d’achat. Le personnel est fréquemment salué pour son professionnalisme et ses conseils. Certains clients rencontrent des retards de livraison ou des décalages avec les devis, mais l’ensemble reste positif quant au rapport qualité-prix et au service.
Deskundig, goede uitleg in de winkel . Uitstekende service, en zeer mooie deuren.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
19 November 2021
John
Ammerzoden
Beste John,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Heel fijn om te lezen dat onze producten en onze service u is bevallen! Wij wensen u nog heel veel plezier met de deuren.
Met vriendelijke groet,
Demi - Deurengigant.nl
Heb een fout geleverde deur ontvangen. Op vrijdag 5 November gemeld en tot op heden nog niet naar tevredenheid opgelost. Wel telefonisch en mail kontakt gehad. Men heeft zelfs al een hersteldatum vermeld. Maar een juiste oplossing is niet gevonden.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Montage
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
snelheid en duidelijkheid
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt niet aan
19 November 2021
Nico.
Etten-Leur
Beste Nico,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het vervelend om te horen dat de klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Ik heb uw feedback doorgestuurd naar onze klantenservice. Zij zullen binnen 3 werkdagen even contact met u opnemen hierover.
Met vriendelijke groet,
Demi - Deurengigant.nl
Mooie deur, wel jammer dat niet alle gaten voorgeboord waren.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
19 November 2021
Margreet Brongers
Vriezenveen
Alle artikelen in orde alleen de levertijd 3 maanden in plaats van 4 weken.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website, Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
19 November 2021
Ad Hermarij
Haarlem
Goed geholpen in de showroom in Breda. Deuren worden goed verpakt aan huis geleverd inclusief gratis deurbeslag. Voor een beschadigde deur wordt een nieuwe deur geleverd. Goede en snelle reactie op e-mails.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
19 November 2021
Peter
Nieuwerkerk aan den IJssel
Beste Peter,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Heel fijn om te lezen dat onze producten en onze service u is bevallen! Wij wensen u nog heel veel plezier met de deuren.
Met vriendelijke groet,
Demi - Deurengigant.nl
Top deur en goed geregeld met levering
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
18 November 2021
Arian Kwak
Apeldoorn
Beste Arian,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Heel fijn om te lezen dat onze producten en onze service u is bevallen! Wij wensen u nog heel veel plezier met de deuren.
Met vriendelijke groet,
Demi - Deurengigant.nl
Ik heb eerst op de website eea uitgezocht en daarna in de vestiging in Hoofddorp gekeken en de bestelling ter plaatse geplaatst. Opmeetservice is heel goed, de communicatie tussen offerte en uiteindelijke levering en montage ook goed. Levering 5 dagen voordat de montage afspraak stond. De montageservice werkte ook erg netjes en dachten mee met hoe bepaalde dingen konden worden opgelost. Afgelopen week de deuren geplaatst en ik ben meer dan tevreden.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
18 November 2021
EvD
Haarlem
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Heel fijn om te lezen dat onze producten en onze service u is bevallen! Wij wensen u nog heel veel plezier met de deuren.
Met vriendelijke groet,
Demi - Deurengigant.nl
Deur verkeerd besteld (maat) was standaard maat kon toch niet retour. Leest u de voorwaarden... Mee inleveren verkeerde deur bij bezorgen nieuwe deur kostte evengoed 30 euro. Dat dus niet gedaan. Gaat immers om een nieuwe deur. Beetje korting gehad op de nw bestelling dat wel maar vervolgens maanden moeten wachten op de levering. Ik bestel hier niet nog een keer :-( al met al jammer. Tussendoor geen communicatie over waarom het zonlang duurt. Nee ik heb hier geen goed gevoel aan over gehouden.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Vriendelijker en behulpzamer zijn
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt niet aan
16 November 2021
Petra Rook
Sint Pancras
Beste Petra,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Sommige deuren zijn altijd maatwerk, ook als deze een standaard maat hebben. Dit geldt bijvoorbeeld voor de Cando board deuren. Dit staat duidelijk vermeld bij de productinformatie. We vinden het heel vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Wij nemen uw feedback mee om de processen te optimaliseren. Wij hopen dat u ondanks het lange wachten toch blij bent met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Eline - Deurengigant
In de showroom werden we goed geholpen, de inmeting was accuraat en het plaatsen ging ook goed. Minpuntjes: 1. ons was verteld dat we net zo goed nieuwe paumelles konden nemen maar er werd niet bij gezegd dat het verwijderen van de oude flink wat werk kost. 2. De enorm lange levertijd.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Zie opmerking bovenaan (minpuntje)
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
N.v.t.
Beveelt aan
15 November 2021
Lucie
Arnhem
Afspraken goed nagekomen. Prima aflevering.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
15 November 2021
Pia
Assen
In de winkel vriendelijk ontvangen, fijne service en goede adviezen waar we zelf nog niet aan hadden gedacht! Was zeker van toegevoegde waarde na ons bezoek aan de webwinkel. Inmeten ging vlot en ook hier weer goede informatie. Nu nog wachten op het plaatsen van de deuren! Kan bijna niet anders dan dat dit ook goed gaat zijn.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
14 November 2021
Henk
Breda
Erg goed
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
Wafaa ElAmiri
Rotterdam
Na het bestellen van de deuren werden we goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. De deuren werden keurig op tijd bezorgd en voor een half uur voor bezorging werd er gebeld. Super fijn. Deuren zijn geheel naar wens.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
Madelon
Driebergen
Dikke prima. Duurt even maar dan is je bestelling er ook echt. Keurig afgeleverd. Prima communicatie
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
Sylva
Lemmer
Zeer goed geh0lpen
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website, Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Prima zoals het is
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
A
Putten
Ondanks dat het proces van bestellen tot afleveren goed is geregeld, hoef je verder niets te verwachten, wanneer er iets mis gaat. Omdat ik een typefout van de medewerker van gigant niet heb geconstateerd bij controle en accordering hebben we een deur ontvangen met de verkeerde breedte maat. Stom van mij, maar van gigant hoef je niets te verwachten. Geen coulance, geen retourname, zelfs geen korting op een nieuw te bestellen deur. Terwijl de fout door hen is gemaakt, maar de voorwaarden sluiten elke vorm van tegemoetkoming uit. De nieuwe deur is beschadigd geleverd, maar omdat de bezorger de deur alleen afgeeft en er dus geen controle op beschadigingen is tijdens het afleverproces heb je ook hier geen poot om op te staan. Al met al, mooie deuren, maar een teleurstellende dure ervaring.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Vertel de klant dat hij alle maten dubbel controleert voordat er besteld wordt.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt niet aan
13 November 2021
Luc
Bavel
Beste Luc,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het proces en hoe wij om zijn gegaan met uw klacht. Onze klantenservice zal u binnen 72 uur een reactie geven betreffende uw review.
Met vriendelijke groet,
Eline - Deurengigant.nl
Goed duidelijk en snel
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
Dennis
Raamsdonksveer
Prima op tijd netjes afgehandeld
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
13 November 2021
John Van Eeden
Noordwijkerhout
Heb in totaal 9 deuren ze zijn ingemeten maar helaas 2 niet goed heb gebeld werd goed geholpen kreeg de dag erop al een e-mail probleem word netjes opgelost top en voor de mensen die geen montage hebben moet wel handig zijn om ze erin te zetten
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Niks anders ben tevreden
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
12 November 2021
Mike
Den bosch
Kwaliteit prijsverhouding goed
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
12 November 2021
Karl ter Haar
ALPHEN GLD
Monteur is zeer vriendelijk maar naar mijn mening geen vakman/ niet trots op zijn werk. Hij had zijn gereedschap al opgeruimd toen ik met hem samen de deuren ben gaan bekijken/afnemen: De brandwerende deur in het CV-ketel kamertje heeft rubberen afdichtstrippen op het kozijn. De deurkruk kwam daartegen aan zodat de deur niet kon sluiten. Er was dus een niet sluitende deur opgeleverd. Ik heb zelf de oplossing moeten bedenken die de monteur vervolgens niet wilde uitvoeren. Dus zelf maar een stukje van de strip weggezaagd. Toen wilde de deur nog niet sluiten, de monteur heeft dat op mijn verzoek alsnog geregeld. Deze deur heeft drie scharnieren, bij de tweede zweefde de deur een halve centimeter, ik heb de monteur gevraagd hier een ring tussen te zetten. Op de deuren met sloten zit een halve centimeter speling. Met twee pubers in huis weet ik dat op deze manier de slotplaats binnen een half jaar gesloopt is. Zoiets werk je toch af zonder speling? Twee deuren zijn niet geplaatst omdat de deur niet direct in de bestaande scharnieren paste, de bovenste scharnieren moetsen hiervoor een paar centimeter verplaatst worden. Dat is een kwestie van twee gaten boren op de juiste plek lijkt mij. Dat weigerde de monteur, ondanks herhaaldelijk vragen: het stond niet op zijn bon. De oude deuren er maar ingehangen, de nieuwe staan voorlopig tegen de muur te wachten. De WC-deur was beschadigd. De monteur heeft de deuren uitgepakt en gemonteerd, dan mag je toch verwachten dat daar even overleg over is? Contact opgenomen met de serviceafdeling (de monteur was toen al weg). Wel een nieuwe deur voor de beschadigde beloofd, en de twee deuren worden er alsnog ingehangen. Wat ik niet begrijp dat ze daarvoor dezelfde monteur weer wilde sturen. Dat heb ik geweigerd en er is beloofd dat ik een andere monteur krijg. Ik wacht het even af hoe dat gaat verlopen. Er is overigens, zonder dat ik er om hoefde te vragen, al een nieuwe deur besteld ter vervanging van het beschadigde exeplaar.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Montage
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
Als er beloofd wordt om terug te bellen om 14:00 uur dan dat ook doen en niet dat ik er de volgende dag zelf achteraan moet bellen.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt niet aan
12 November 2021
André
Houten
Beste André,
Bedankt voor het plaatsen van een review en wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de montage. Ik lees dat er een aantal deuren nog niet zijn ingehangen. Ik adviseer u om deze deuren op de lange zijde te laten liggen om te voorkomen dat ze kromtrekken. Onze klantenservice zal binnen 72 uur contact met u opnemen betreffende uw review.
Met vriendelijke groet,
Eline - Deurengigant.nl
Goede communicatie over levertijd, levering
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Gemak van de website, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
11 November 2021
Bianca
Wijchen
Alles was perfect geregeld. Ze wilde leveren precies op de dag dat ik op vakantie ging. Een mailtje gestuurd en het was geregeld. Zonder problemen. De deur en het glas was erg goed verpakt. Eerste keer een deur besteld en ook nog eens online. Heerlijk om te zeggen dat het zonder problemen is gegaan. Ook de website qua bestellen is er duidelijk met alle uitleg die je nodig hebt. Alles wordt in jip en janneke taal uit gelegd, zodat zelfs een leek als ik het juiste kan bestellen wat ik graag wil hebben. Als klanten daarover zeuren en/of klachten geven ligt het aan de klant en niet aan deurengigant :)
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
11 November 2021
Tom Bezembinder
Amsterdam
Goedemiddag Ik vond het vreemd dat er wel een uitsparing voor het slot in de deur zat maar geen gat voor de deurkruk, ik heb hier geen ervaring in dus ik moet maar weer iemand vinden die dat voor mij doet tegen betaling dus dat is jammer van jullie kant uit
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
Montage
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt niet aan
11 November 2021
h muller
angeren
Vanaf afspraak in de showroom tot aflevering is alles prima geregeld. De verstrekte info is duidelijk, duidelijke betalingsmogelijkheden en de communicatie gedurende het bestelproces tot en met de aflevering met tijdindicatie waren goed verzorgd en klantgericht. Kortom een positieve ervaring.
Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren?
N.v.t.
Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie?
N.v.t.
In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Deurengigant, of een van onze andere websites?
Beveelt aan
10 November 2021
Paul
Almere
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend
Branch
Construction
Specializations
Window frames, Doors
Overige bedrijven