Laden reviews...
Laden reviews...
364 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Nel complesso, le recensioni evidenziano una buona varietà di porte e un servizio utile. Il personale è molto disponibile e competente, e il processo di ordine è chiaro. Alcune esperienze riportano ritardi nelle consegne o discrepanze negli preventivi, ma la soddisfazione generale rimane elevata.
Ondanks verwachte lange levertijden veel sneller geleverd. Erg tevreden
Beveelt aan
14 June 2021
Pieter
Leiderdorp
Prima!
Beveelt aan
14 June 2021
Rob
Oegstgeest
Goede communicatie Snelle en nette levering Goede kwaliteit van de deur.
Beveelt aan
14 June 2021
Elly
Nuenen
Prima service!
Beveelt aan
14 June 2021
Rafid
Landsmeer
De verkoop ging oké, in de showroom was ik zeer tevreden. Daarna ging de communicatie zeer moeizaam als ik vragen had. Er werd laat op gereageerd of ik kreeg een antwoord waar ik weinig mee kon… Dat was minder. De deuren die geleverd werden waren mooi op maat en naar tevredenheid.
Beveelt aan
14 June 2021
V.
Oosterhout
Wij zijn niet tevreden over de service van de deurengigant. Op het moment dat je belt met de klantenservice wordt er al in het keuzemenu verteld dat het erg druk is dus dat je beter kunt mailen. Op het moment dat je blijft hangen om toch iemand te spreken wordt je onvriendelijk behandeld. De deuren zijn goed geleverd door het vervoersbedrijf. Vervolgens krijg je geen montagebeschrijving bij deuren. Via YouTube zijn we eruit gekomen, maar toch een behoorlijk gemis. Het rozet van de wc deur is niet goed. De tochtstrip kregen we niet geactiveerd, gevraagd om hulp/oplossing. Nog steeds niets van gehoord (3 weken geleden). Via Svedex zelf om een oplossing gevraagd m.b.t. de tochtstrip, toen waren we binnen 1,5 uur geholpen. Ik wacht nog steeds op antwoord over het niet goed werkende rozet. Deuren zijn mooi, maar als er dus iets (levering/defect) is wordt je niet goed geholpen. Dit doet mijn vertrouwen wankelen. Ik zal deurengigant dus ook niet aanraden.
Beveelt niet aan
13 June 2021
Carola
Noord-Brabant
besteld begin december geleverd derde week mei, met telkens opschuivende levertijd, communicatie per telefoon en email nagenoeg onmogelijk
Beveelt niet aan
13 June 2021
jeroen
Nijmegen
Prima geregeld allemaal. Duidelijk mailtje voor wat betreft de aflevering. Chauffeur was er binnen de afgesproken tijden. Vriendelijke en nette bezorging. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Beveelt aan
13 June 2021
gerrit tammer
Utrecht
Duurde erg lang maar dan heb je ook wat erg mooie deur
Beveelt aan
13 June 2021
Sr
Voorschoten
Januari besteld Mei zou levering plaatsvinden. 1x onze fout met levering. Daarna miscommunicatie bij het vervoers bedrijf. Maakt fout op fout Mail gestuurd naar deurengigant met voorstel. Deur vooraf betalen en deur bij onze voordeur zetten. Tot op heden nog geen antwoord. Telefonisch niet te bereiken. Het is dat we 140 euro hebben aanbetaald... anders....
Beveelt niet aan
13 June 2021
Jannik
dieren
Slechte beantwoording bij vragen over geplaatst verkeerd slot Wat een sleutelslot had moeten zijn volgens de bestelling. Vr gr C Groot
Beveelt aan
12 June 2021
Cees
Heiloo
Wij hebben de deuren in laten meten. Bij het plaatsen bleken de maten perfect ingemeten. Dus geen geschaaf etc. De levertijd klopte precies. De deuren zien er prima uit. De afgelakte deuren zijn wel heel kwetsbaar voor stoten en krassen. Als ik dan toch een verbeterpunt mag noemen: graag de mogelijkheid tot het leveren van sluitplaten voor in het deurkozijn.
Beveelt aan
12 June 2021
Petra
Venlo
Heb mooie deuren plus grepen ontvangen, echter duurde het bijna een keer zo lang dat ze zijn geleverd dan dat ze zeggen op de site. Dat je even moet langer moet wachten, 1 a 2 week prima. Maar bijna 10!!!
Beveelt aan
12 June 2021
J.
Groningen
Prachtige deuren maar veel te lange levertijd.
Beveelt niet aan
12 June 2021
John
Geldrop
Dit is niet echt een bedrijf dat uitblinkt in klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken/beloftes. In november een binnendeur besteld, in april geleverd(Corona vertraging ?). Helaas niet goed. Tochtstrip zat er los bij en was niet ingefreesd. In plaats van 2 paumelle gaten, was deze deur geleverd met 3 gaten, een beschadiging was bij getipt met wat verf. Op zich kan de deurengigant hier niks aan doen omdat deze de deur ook bij hun leverancier bestellen met bepaalde specificaties. Dan begint het, Contact zoeken is een drama. Wanneer je de helpdesk belt sta je minimaal een uur in de wacht. Wanneer je dan eindelijk een medewerker van de helpdesk aan de telefoon krijgt begint de frustratie pas echt. Een berg beloftes die ze niet nakomen en jou het gevoel geven dat het probleem bij jou ligt. Op mails wordt niet gereageerd en met oplossingen komen ze niet echt. Er zou contact opgenomen worden met de leverancier en dan zou ik weer wat horen. helaas niks. Na mail via thuiswinkel waarborg is er weer contact gezocht en is de deur opgehaald en is het geld terug gestort.
Beveelt niet aan
12 June 2021
alfons
Goes
De deur op maat was geleverd maar beschadigd. Ik heb telefonisch hen benaderd, werd aangegeven om temailen. Gelijk gemaild. Na anderhalf week pas antwoord gekregen dat het naar de leverancier is gemeld. Heel slecht klantenservice. Het is een deur van 400 euro geen kleine speelgoed!
Beveelt niet aan
12 June 2021
Usman
Almere
Goede service, top info gekregen, snelle levering.
Beveelt aan
12 June 2021
Greta
Alkmaar
We hebben in november 6 binnendeuren besteld. Afspraak gemaakt om de deuren in te laten meten. Volgens de website zou de levertijd 5 weken zijn. Degene die kwam inmeten vertelde ons dat door de drukte de levertijd 8 weken zou worden. Daar gingen we mee akkoord. Helaas werd week 8 week 19. Mailtjes worden pas weken later beantwoord. Bellen heeft geen zin. Uiteindelijk via degene die kwam inmeten contact gezocht en ons ongenoegen geuit. Vanaf dat moment werd er correct gecommuniceerd. Mooi product maar communicatie en service zijn een grote zwak bij deze firma!
Beveelt niet aan
12 June 2021
Astrid
Nijmegen
Na drie maanden wachten op de binnendeur waren de scharnieren er niet bij geleverd. Na veel mailen en bellen een maand later toch ook eindelijk gekregen.
Beveelt niet aan
12 June 2021
Dennis
Klaaswaal
Snelle uitstekende service
Beveelt aan
12 June 2021
Christiaan
Nieuw-Vennep
De levering was prima in orde en ook mooi op tijd. Alleen was hulp (van mijn vrouw, omdat ik niet thuis was) nodig om de deur vanaf de vrachtwagen binnen te krijgen. Ook was de bezorgster niet op de hoogte van de aanvullende pakketten (glas voor raampjes en deurbeslag). Uiteindelijk goed gekomen maar niet geheel zoals verwacht.
Beveelt aan
11 June 2021
Emil
Veghel
Zeer tevreden met de deuren. Mooi resultaat. Alles volgens afspraak.
Beveelt aan
11 June 2021
Churlie Visser
Harlingen
Makkelijk om te bestellen, levering op tijd. Maar wel een hele lange levertijd. Dat is het enige minpuntje.
Beveelt aan
11 June 2021
Roel
Huizen
Prima,alles onbeschadigd en in orde geleverd
Beveelt aan
11 June 2021
ARNO
Gouda
Goed geregeld, prima advies, inmeten en montage.
Beveelt aan
11 June 2021
Chris
Hendrik-Ido-Ambacht
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend
Branch
Construction
Specializations
Window frames, Doors
Overige bedrijven