Slecht

Mijn ervaring is slecht ik had zelf iets fout gedaan dezelfde dag nog gebeld en geregeld dacht ik maar na bijna 4 weken gebeld waar de deur bleef was de order blijven steken in het systeem. En nu afwachten wanneer de deur komt een mail gekregen week 15 dus bijelkaar 3 maanden wachten

• Beoordeel het betaalproces

Beste Lineke, Wij vinden het heel vervelend dat de order is bleven steken in ons systeem en hierdoor een langere levertijd heeft. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hopen dat, wanneer de bestelling is geleverd, u heel veel plezier zal hebben van uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Lange levertijden

Ik heb nu drie deuren extra besteld. Svp gelijk met de eerdere deuren die nog geleverd moeten worden aan ons adres.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Fijn om te lezen dat u nog extra deuren heeft bij besteld. Wij hopen dat ze spoedig geleverd worden! Mocht u tussendoor vragen hebben dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Alvast veel plezier gewenst met de deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Het bestelproces is duidelijk

Prima website, eenvoudig de juiste deuren uit te zoeken. Echter na het bestellen kwam ik erachter dat de deuren niet geleverd worden in een appartement (met lift) maar achter de eerste deur bij de ingang. Dat wordt voor oude mensen van dik in de zeventig zoals wij nog een probleem.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ton, Dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u eenvoudig en snel de juiste deuren kon bestellen. Helaas staat in onze voorwaarden vermeld dat de deuren over de eerste drempel worden gebracht. Wellicht kunt u iemand in uw omgeving vragen om te helpen met de deuren naar binnen te dragen? Wij nemen uw feedback in ieder geval mee. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Onduidelijke leverdatum

Staat er op de website +_ 3 weken Ik heb besteld, volgende dag een e-mail ontvangen over 5 weken komt bij ons transporteur en dan maken ze afspraak bla bla Corona is voorbij hè. Waarom geven ze niet duidelijke leverdatum?

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Ibrahim, Bedankt voor uw review. Wij proberen op onze website een zo een actueel mogelijke levertijd te tonen. Helaas veranderen de levertijden van onze leveranciers ook, waardoor soms de levertijd niet helemaal klopt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Eens maar nooit meer.

Waardeloze leverancier en service.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Dank voor uw review. Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik zie in ons systeem staan dat u zelf perongeluk de verkeerde maat Svedex deuren heeft besteld. De deuren van onze leverancier Svedex worden altijd volledig op maat gemaakt, ongeacht welke maat u besteld. Hierdoor kunnen deze deuren nooit geretourneerd worden. Dit staat ook vermeld op onze website. Wij vinden de situatie erg vervelend en hebben u dan ook een tegemoetkoming aangeboden. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit verder te bespreken. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Herman, Bedankt voor het schrijven van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over service. Alvast veel plezier gewenst met uw binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prachtig!!

Fijne verkoper bij me thuis en monteur. Ben goed geadviseerd over de verborgen scharnieren die ik graag wilde. Doordat ik die heb gekozen zitten de deuren er echt mega super, super, super strak in!! Heel blij mee!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marijke, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u goed geadviseerd bent door één van onze collega's en dat de deuren helemaal naar wens zijn. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van de deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Gewoon goed!

Deuren ingemeten en geplaatst snel en vakkundig, inmiddels 2e bestelling geplaatst.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Willem, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service. En dat het inmeten en monteren uitstekend is verlopen. Wij hopen dat u met uw tweede bestelling net zo tevreden bent als met de eerste. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prima geholpen.

In Hoofddorp bij het zien van de deuren ,goed geholpen, De monteur die bij ons thuis kwam opmeten , wist goed wat hij deed, nette man, Berichten netjes en duidelijk te lezen. Verder moeten wij afwachten ,maar hebben alle vertrouwen erin.

• Beoordeel het betaalproces

Beste R., Dank voor uw review. Wat leuk om te horen dat u langs bent geweest in één van onze showrooms. Super fijn dat u goed geholpen bent door onze adviseur en inmeter. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe binnendeuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Nette site met goede keuze opties!

Was op zoek naar een achterdeur in landelijke stijl. Maar wel met speciale afwijkende maat. Prima geslaagd voor een mooie prijs inclusief alle bijbehorende opties zoals slotgat, slot, scharnieren en deurbeslag. Kortom gewoon gigantisch!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leander, Dank voor uw uitgebreide review. Super fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over ons assortiment en opties m.b.t. achterdeuren. Wij hopen dat de deur helemaal naar wens zal zijn! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arjan, Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u tevreden bent over ons assortiment, configurator en betaalproces. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

prima geholpen

handig stappenplan, er ging wat mis met de betaling. Na telefonisch contact, gelijk opgelost.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jaap, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en het probleem snel is opgelost door één van onze collega's. Wij hopen dat uw deuren snel geleverd worden en u er veel plezier van zal hebben! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prettig geholpen met goede voorlichting.

Als boven

• Beoordeel het betaalproces

Beste Cees, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen en goed advies heeft gekregen van onze adviseur. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Mensen vriendelijk, maar informatie op factuur niet.

De behandeling in de zaak en van de inmeetmonteur was goed. Opvallend dat je ondanks een behoorlijke aankoop toch een redelijk hoog bedrag voor het inmeten moet betalen en daarnaast komt de informatie op de achterkant van de factuur onvriendelijk over. Óók het feit dat je nog eens een bedrag extra moet betalen, omdat je als koper niet in één keer wil betalen. Tevens valt het tegen dat tussen de levering van de deuren en de montage een week kan zitten is een tegenvaller. Heb je een week 5 deuren in de gang staan. Ook het gegeven dat een beschadigde deur niet per ommegaande terug gaat is niet prettig. Groet E. Jonker

• Beoordeel het betaalproces

Beste Evert, Bedankt voor uw uitgebreide review. Goed om te horen dat u goed bent geholpen in onze showroom en door onze inmeter. Wij proberen de montage altijd zo goed mogelijk te plannen, op een moment dat de deuren zijn geleverd, onze monteur beschikbaar is en dat u ook goed uitkomt. Wij waarderen uw feedback en nemen deze ook mee om Deurengigant weer te verbeteren. En, wij hopen dat uw veel en lang plezier zal hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede site .goed overzicht

• Beoordeel het betaalproces

Beste Helmet, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze website duidelijk en overzichtelijk vind. Hopelijk heeft u ook veel plezier van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

prettig contact

Er was vergeten een link mee te sturen bij de offerte en tel. nr. verkeerd aangevuld maar dit werd goed gecorrigeerd. Telefoon gelukkig niet te lange wachttijd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Lies, Dank voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat onze klantenservice de fout snel heeft gecorrigeerd. Veel plezier gewenst met uw deur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

De afmetingen moeilijk te vinden

De standaard maten zijn makkelijk te vinden. Echter als men op zoek gaat/moet naar een afwijkende maat, is dat moeilijk te vinden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Imke, Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te horen dat u onze maatwerk deuren moeilijker kon vinden op onze website. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij met u mee kunnen kijken naar een vergelijkbaar model. Ik zie in ons systeem dat u ondertussen al heeft besteld. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw binnendeur. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Keurig netjes

Wij zijn naar Purmerend geweest naar een winkel van jullie, we werden er keurig netjes geholpen en goed advies .

• Beoordeel het betaalproces

Beste W.J., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat leuk om te horen dat u naar onze showroom in Purmerend bent geweest en daar goed bent geholpen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw binnendeuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

prima service

verkoper een goede begeleider

• Beoordeel het betaalproces

Beste H, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

€1090 voor ±6 uur arbeid

Meerwerk montage rekenen om dit vervolgens maar gedeeltelijk uit te voeren maar wel voet bij stuk houden betreft de betaalde arbeidskosten, mij zien ze niet meer terug.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Tim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. De montagekosten worden berekend aan de hand van de werkzaamheden en bijvoorbeeld ook het meerwerk. Zo ook in het geval van uw bestelling. De montagekosten staan op de offerte en worden toegelicht voordat u hier akkoord op geeft. Wij zien dat u reeds contact heeft gehad met de adviseur en een van onze collega's van de afdeling klantenservice hierover en dit ook opnieuw aan u is toegelicht. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Tot nu toe perfect

• Beoordeel het betaalproces

Beste W, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het plaatsen van een bestelling tot nu toe als perfect heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Een perfect advies gekregen. Werknemers mogen trots zijn omd met zulke werknemers te mogen werken.

Wij zijn af het eerste moment goed behandeld en van goed advies voorzien.

• Beoordeel het betaalproces

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Goede, duidelijke website. Snelle levering

Binnendeuren besteld. Via mail op de hoogte gehouden over levertijd, levering.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ineke, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel onze communicatie als de levering. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe binnendeuren! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Top en erg goed en snel geholpen

Ik werd heel snel en geholpen toe ik nog vragen had en alles weer goed en snel verwerkt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marcel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Jullie mooie deuren gevonden dankzij de tip van mijn timmerman

Prijs was doorslaggevend voor mij Bovendien deuren voorradig die niet overal leverbaar zijn: deze wilde ik persé Prima en makkelijke bestelwijze Levering duidelijk en vrij vlot Jullie site ook doorgegeven aan collega die inmiddels ook heeft besteld bij jullie.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Harriët, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u de deuren heeft gevonden waar u naar op zoek was en tevreden bent over zowel de prijs als de levering. Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl