prima service

verkoper een goede begeleider

• Beoordeel het betaalproces

Beste H, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

€1090 voor ±6 uur arbeid

Meerwerk montage rekenen om dit vervolgens maar gedeeltelijk uit te voeren maar wel voet bij stuk houden betreft de betaalde arbeidskosten, mij zien ze niet meer terug.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Tim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. De montagekosten worden berekend aan de hand van de werkzaamheden en bijvoorbeeld ook het meerwerk. Zo ook in het geval van uw bestelling. De montagekosten staan op de offerte en worden toegelicht voordat u hier akkoord op geeft. Wij zien dat u reeds contact heeft gehad met de adviseur en een van onze collega's van de afdeling klantenservice hierover en dit ook opnieuw aan u is toegelicht. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Tot nu toe perfect

• Beoordeel het betaalproces

Beste W, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het plaatsen van een bestelling tot nu toe als perfect heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Een perfect advies gekregen. Werknemers mogen trots zijn omd met zulke werknemers te mogen werken.

Wij zijn af het eerste moment goed behandeld en van goed advies voorzien.

• Beoordeel het assortiment
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Goede, duidelijke website. Snelle levering

Binnendeuren besteld. Via mail op de hoogte gehouden over levertijd, levering.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ineke, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel onze communicatie als de levering. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe binnendeuren! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Top en erg goed en snel geholpen

Ik werd heel snel en geholpen toe ik nog vragen had en alles weer goed en snel verwerkt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marcel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Jullie mooie deuren gevonden dankzij de tip van mijn timmerman

Prijs was doorslaggevend voor mij Bovendien deuren voorradig die niet overal leverbaar zijn: deze wilde ik persé Prima en makkelijke bestelwijze Levering duidelijk en vrij vlot Jullie site ook doorgegeven aan collega die inmiddels ook heeft besteld bij jullie.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Harriët, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u de deuren heeft gevonden waar u naar op zoek was en tevreden bent over zowel de prijs als de levering. Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Vakkundig

Komt heel professioneel over .En prettige medewerkers.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Prima voorgelicht over de keuze van de door onze aangeschafte deuren.

In de toonzaal in Purmerend zijn wij goed geholpen, duidelijk uitgelegd hoe de procedure is voor de aankoop van de deuren. Gebruik gemaakt van de inmeet-service, dit heeft op een fijne wijze plaatsgevonden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Klaas, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Snel en makkelijk bestellen en correct geleverd aan huis

De Svedex deur netjes geleverd aan huis. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Bestellen was een makkie.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jelle, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het bestellen als makkelijk heeft ervaren en tevreden bent over zowel de kwaliteit als de scherpe prijs. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Hele fijne ervaring in alle opzichten!

Wij hebben de in meting als zeer prettig ervaren! Er werd echt met ons meegedacht, fijne adviezen gegeven en we kregen echt alle tijd. Geen vraag was te gek en er werd ook de tijd genomen om alles uit te leggen. We kunnen niet wachten op onze deur!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sarah, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u de inmeetservice als zeer prettig heeft ervaren. Wij wensen u alvast heel veel plezier van uw nieuwe deur! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Perfecte service

De deur laten opmeten. Zeer vriendelijk, bekwaam personeel. Prachtige deur uitgekozen. De opmeting via tikkie betaald, mijn offerte direct in mijn email ontvangen. Super snelle service en prachtige deuren. Wij worden hier heel vrolijk van, want hier is de klanf echt koning!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marianne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Zeer makkelijk te bestellen

Via de website is het heel overzichtelijk welke deur je wilt bestellen inclusief de maatvoering, soort deurbeslag etc.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ed, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het bestellen als zeer makkelijk heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Goede ervaring

Van de informatieaanvraag tot het overgaan van bestellen heb ik dit proces als prettig ervaren. Vragen werden snel beantwoord.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rianne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het hele proces als prettig heeft ervaren en tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Mooie winkel vriendelijke verkoper. Goed geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Piet, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showrooms. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

1 min punt

Op de site stond dat de levertijd 1 week zou zijn. In de mail die ik kreeg werden dit er al gelijk 4. Beetje jammer, aangezien we de producten deels hebben uitgezocht op levertijd. Verder ging het bestellen goed, handig om door de bestelling heen alles tegen te komen wat je nodig hebt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Bar, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat het plaatsen van een bestelling goed ging. Uw feedback over de levertijd nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Zeer klantvriendelijk

Medewerkers begrepen meteen wat ik wenste en gaven een goed advies.

• Beoordeel het assortiment
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service van onze afdeling klantenservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Duidelijke side

Alles wat wij wilde kun je duidelijk vinden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sjaak, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u heeft gevonden wat u zocht en u de website als duidelijk heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Super service top

De service is top en ben zeer tevreden over de verkopers in showroom breda

• Beoordeel het betaalproces

Beste A, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service in onze showroom in Breda. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Website is helder en neemt je stap voor stap mee in de opties.

Prima om klant zo mee te nemen. Misschien wat meer foto,s van de deuren zelf opnemen. Wellicht praktijkvoorbeelden na plaatsing?

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peet, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u de website als helder heeft ervaren. Uw feedback over de foto's nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Top Firma

Regelen extra zaken snel af, helaas duurt het wel wat lang eer iemand tijd heeft om te kunnen opmeten, maar vervolgens gaat het uitstekend.

• Beoordeel het betaalproces

Beste H, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. Uw feedback over de tijdsduur tot een afspraak nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Fijn contact en goede informatie / service

Goede communicatie met Nelly, die ook de specifieke wensen goed voor mij uit heeft gezocht, Bedankt

• Beoordeel het betaalproces

Beste Elma, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service en het contact met een van onze collega's. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Nette en goede service. Mensen zijn bekwaam en denken mee.

• Beoordeel het betaalproces

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

ruime keuze

Perfect geholpen door de adviseur die kwam inmeten. Hier en daar goede adviezen meegegeven en is ook iemand die meedenkt met de klant. Meer dan tevreden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u meer dan tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Vlotte opmeetservice

Er werd volgens afspraak en deskundig opgemeten. Er werd zelfs een deur gedemonteerd om zeker te zijn over de juiste paumelle.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat onze collega het inmeten vakkundig heeft gedaan. En hij zelfs extra moeite heeft gedaan om zeker te weten dat u de juiste paumelle erbij zou krijgen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Nijverheidsweg 10 1442 LD Purmerend

Over Deurengigant BV

Deurengigant.nl is dé grootste online deuren aanbieder van Nederland. Wij onderscheiden ons van de Nederlandse bouwmarkten en speciaalzaken door onze vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid. Door ons ruime assortiment aan binnen- en buitendeuren ben je verzekerd van een deur die past bij jouw woning.