Mooie winkel vriendelijke verkoper. Goed geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Piet, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showrooms. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

1 min punt

Op de site stond dat de levertijd 1 week zou zijn. In de mail die ik kreeg werden dit er al gelijk 4. Beetje jammer, aangezien we de producten deels hebben uitgezocht op levertijd. Verder ging het bestellen goed, handig om door de bestelling heen alles tegen te komen wat je nodig hebt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Bar, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat het plaatsen van een bestelling goed ging. Uw feedback over de levertijd nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Zeer klantvriendelijk

Medewerkers begrepen meteen wat ik wenste en gaven een goed advies.

• Beoordeel het assortiment
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service van onze afdeling klantenservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Duidelijke side

Alles wat wij wilde kun je duidelijk vinden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sjaak, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u heeft gevonden wat u zocht en u de website als duidelijk heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Super service top

De service is top en ben zeer tevreden over de verkopers in showroom breda

• Beoordeel het betaalproces

Beste A, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service in onze showroom in Breda. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Website is helder en neemt je stap voor stap mee in de opties.

Prima om klant zo mee te nemen. Misschien wat meer foto,s van de deuren zelf opnemen. Wellicht praktijkvoorbeelden na plaatsing?

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peet, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u de website als helder heeft ervaren. Uw feedback over de foto's nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Top Firma

Regelen extra zaken snel af, helaas duurt het wel wat lang eer iemand tijd heeft om te kunnen opmeten, maar vervolgens gaat het uitstekend.

• Beoordeel het betaalproces

Beste H, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. Uw feedback over de tijdsduur tot een afspraak nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Fijn contact en goede informatie / service

Goede communicatie met Nelly, die ook de specifieke wensen goed voor mij uit heeft gezocht, Bedankt

• Beoordeel het betaalproces

Beste Elma, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service en het contact met een van onze collega's. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Nette en goede service. Mensen zijn bekwaam en denken mee.

• Beoordeel het betaalproces

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

ruime keuze

Perfect geholpen door de adviseur die kwam inmeten. Hier en daar goede adviezen meegegeven en is ook iemand die meedenkt met de klant. Meer dan tevreden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u meer dan tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Vlotte opmeetservice

Er werd volgens afspraak en deskundig opgemeten. Er werd zelfs een deur gedemonteerd om zeker te zijn over de juiste paumelle.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat onze collega het inmeten vakkundig heeft gedaan. En hij zelfs extra moeite heeft gedaan om zeker te weten dat u de juiste paumelle erbij zou krijgen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snelle afhandeling. Deskundig advies bij opmeten. Online goede service.

Opmeten gevraagd en snel geregeld met deskundig advies. Betaling is online simpel

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wouter, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u de inmeetafspraak maken snel en makkelijk vond gaan en onze collega u goed heeft kunnen adviseren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Inmeten deuren + advies TOP

Bij het opvragen van de offerte gevraagd voor het inmeten van de deuren. Medewerker van Deurengigant gaf netjes per telefoon aan wanneer hij er zou zijn. Inderdaad op de afgesproken tijd. Deuren netjes ingemeten en direct een offerte gemaakt op basis van de inmeten deuren. Goed advies gekregen zodat wij direct zijn over gegaan tot bestellen van de svedex deuren. Nu wachten op levering en montage. TIP; LAAT JE DEUREN ALTIJD INMETEN DOOR EEN EXPERT

• Beoordeel het betaalproces

Beste H., Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zeer tevreden over onze service en onze collega die kwam inmeten. Wij hopen dat uw deuren snel geleverd worden en u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Veel keus Website leidt je goed overal langs

• Beoordeel het betaalproces

Beste Tirza, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze website makkelijk in gebruik vindt. Alvast veel plezier gewenst met uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.

Goede info, keuze makkelijk gemaakt

Via Google op de site van deurengigant gekomen. Prima site met goede informatie over wat je allemaal nodig hebt. Keuze gemaakt en eenvoudig besteld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de gekregen informatie en de keuze makkelijk is gemaakt. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Super goede en bestelmogelijkheden

Site is erg gebruiksvriendelijk werkt supergoed, zeer goed overzicht van het bestelresultaat, makkelijk wijzigen van bestelling. Heb zeer positieve ervaringen met eerdere bestellingen bij verbouwing bij dochter. Zeer goede en correcte bezorging degelijke verpakking en goede welke deur en in iedere verpakking zit. Kortom een aanrader en heb nu voor mijzelf ook een set van deze mooie nieuwe deuren besteld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arnold, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Fijn om te lezen dat u al meerdere keren een bestelling heeft geplaatst en zeer positieve ervaringen heeft. Ook van deze bestelling wensen wij u veel plezier! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Stug bedrijf

Ze beweren de goedkoopste te zijn en een concurrerende offerte te maken. Ondanks dat de praxis een paar honderd euro goedkoper was wilde ze de offerte niet aanpassen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Fred, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met het gekregen antwoord van een van onze collega's. Wij kunnen in het systeem geen aanvraag terugvinden van een offerte of van het maken van een concurrerende offerte. Wij staan er zeker voor open om dit soort aanvragen in behandeling te nemen zodra wij deze ontvangen. Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst via onze website. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Kan beter

Wordt een kortingscode beloofd, helaas niet gehad, laat nu maar zitten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arie, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u de kortingscode niet heeft ontvangen. We willen u vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. Dan kunnen onze collega's van de afdeling Klantenservice ervoor zorgen dat u de kortingscode alsnog ontvangt. met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Snel overzicht in materialen

Kon snel keuze maken , maar bij fout invullen toch goed checken of daarna dezelfde maat wordt weergegeven wilt nog wel eens terug springen naar begin instelling.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u snel een keuze heeft kunnen maken. Wij vragen voordat een bestelling wordt geplaatst altijd om deze goed te controleren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Het had beter gekund...

Ik wilde graag een nieuwe deur van Duerengigant, maar werd de eerste keer gewoon weggestuurd. Ik heb nu een zogenaamde opdekdeur en die moet vervangen worden door een stompe deur. Daarvoor moet het bestaande deurkozijn worden aangepast. Daar doet Deurengigant echter niet aan en ze geven ook geen enkele suggestie hoe ik hiermee geholpen zou kunnen worden. Het is datze gewoon goede deuren leveren en ook de installatieservice bieden, anders was ik er niet aan begonnen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Joep, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u graag een nieuwe deur wilde bestellen bij Deurengigant.nl. Het klopt dat wij het bestaande kozijn helaas niet volledig kunnen aanpassen voor u. Dit dient ook te gebeuren voordat de montage zal plaatsvinden. Verder zijn wij niet gespecialiseerd in kozijnen maar in deuren en de bijbehorende accessoires. Als u ergens tegen aanloopt of vragen heeft, kijken wij uiteraard graag met u mee voor de juiste oplossing. Uw feedback nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe deur! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Uitstekende voorlichting

In de showroom (hoofddorp) en door Patrick (inmeten) uitstekend geholpen. Ook alle opties door gesproken. Order in samenspraak opgesteld en in detail doorgenomen. Werkelijk fantastisch wat deze leverancier aan service geeft. Nu nog afwachten hoe de fabricage en montage verloopt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Kan niet beter alles is heel duidelijk

Het is overzichtelijk en het zij nette prijzen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u de website als overzichtelijk heeft ervaren en tevreden bent over onze scherpe prijzen. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Superblij met het hele proces

Ik ben geholpen door Stefan en heb voor mijn nieuwe woning alle kozijnen en deuren mogen bestellen. Ben zeer goed geholpen en geïnformeerd in mijn keuze. Nu nog wachten op mijn bestelling. Dank jullie wel!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Kader, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u superblij bent met de service! Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Eenvoudige prettige bestelling.

Overzichtelijk site, duidelijke afbeeldingen en omschrijvingen. Snel gevonden wat we nodig hadden voor, zover we zagen, de beste prijs. Veel opties mogelijk bij de bestelling. Tevreden klant.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Vera, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Fantastisch bedrijf

Zeer grote keuze met goede prijzen. Een overtuigend eerste gesprek in Breda. In ons geval moet het allemaal maatwerk worden wat uiteraard duurder is maar ook dat ging prima. Er is zeer nauwkeurig ingemeten en geadviseerd door de adviseur thuis. De offerte daarna was overzichtelijk en compleet. We gaan 6 deuren vervangen en over een jaar de rest van het huis. Aanrader

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showroom en de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

Over Deurengigant BV

Deurengigant.nl is dé grootste online deuren aanbieder van Nederland. Wij onderscheiden ons van de Nederlandse bouwmarkten en speciaalzaken door onze vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid. Door ons ruime assortiment aan binnen- en buitendeuren ben je verzekerd van een deur die past bij jouw woning.