We hebben maatwerk opdekdeuren besteld en zonder scharnieren zodat wij zelf exact de juiste gaten voor de paumellegaten konden boren. Ondanks dat Deurengigant niet aangeeft op de site hoe ze omgaan met paumellegaten in maatwerkdeuren vinden ze het heel normaal dat deze in speciale (en dure) maatwerkdeuren "gewoon" gaten worden geboord, zonder dit te bevestigen in zowel de offerte als in de factuur (die je direct bij bestelling ontvangt). Begrip is er niet bij de klantenservice (Iris de Jong). Toch geeft ze toe dat op de site niets staat over de paumellegaten bij maatwerkdeuren, maar helaas: nul op rekest. Zie mailwisseling (deels): Geachte klantenservice, Afgelopen week hebben wij onze Svedex maatwerkdeuren ontvangen. Helaas zijn er paumellegaten geboord in onze maatwerk deuren en dat is niet de bedoeling. We hebben deze deuren als maatwerk besteld en zonder scharnieren (zie bijgevoegd factuuroverzicht. Ook is ons niet gevraagd, als er paumellegaten geboord zouden worden, op welke hoogte deze dan moeten worden geboord. Als het standaard deuren waren, dan staat op de site inderdaad aangegeven dat de paumellegaten op een bepaalde hoogte worden geboord, maar bij maatwerkdeuren staat dit niet aangegeven. Daarom zijn wij ervan uitgegaan dat deze dan ook niet worden geboord, zodat ik deze zelf exact op de juiste hoogte in de deur kan boren. U begrijpt dat de gaten, omdat het om speciale maatwerkdeuren gaat, volledig verkeerd zijn geboord, en ik wil deze deuren zo niet plaatsen. De scharnieren in het kozijn kan ik niet zonder breekwerk verwijderen en wil aan u vragen hoe dit op te lossen is. Ik hoor graag van u, Met vriendelijke groeten, Reactie GIGANTISCH Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mail. Bij onze maatwerkdeuren zitten de paumelle op een standaard hoogte geboord. Wij kunnen helaas niks retourneren of compenseren, gezien dit om maatwerk gaat. Wij raden u aan om ons te contacten in het vervolg als u twijfel heeft. Met vriendelijke groet, Iris de Jong
Beste heer, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Jammer dat dit niet is gelukt. In onze maatwerkdeuren van Svedex worden ten alle tijden paumelle gaten geboord. Dit heeft de leverancier zo besloten, omdat het boren van de paumelle gaten over het algemeen een ingewikkelde klus is. De gaten worden niet geboord in de deur, zodra de klant dit aangeeft via een offerte. Wij zien dat uw case intern is voorgelegd bij het management. Deze heeft besloten u 50% korting te geven op nieuwe deuren. U bent hiermee akkoord gegaan en heeft ook een nieuwe bestelling bij ons geplaatst. Wij hopen dat u blij zal zijn met uw nieuwe deur en wensen u hier jarenlang plezier van! Groet, Deurengigant.nl
Ik heb een tuindeur besteld bij deurengigant bv, deze deur met ordernr 20278727 is geleverd op 16 november jl. Nadat ik de verpakking had verwijderd, bleek de deur heel krom was. Zeker anderhalve cm rond getrokken. Nu ben ik al sinds 16 november bezig om een nieuwe rechte tuindeur te krijgen en dat ze de kromme deur mee retour nemen. Vooralsnog heb ik dus nog geen nieuwe tuindeur en daar baal ik enorm van. Henk Weisbeek
Beste heer, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Jammer dat dit niet is gelukt. De klachten die wij ontvangen dienen doorgezet te worden naar onze leverancier. Nadat u de klantenservice een mail had gestuurd is deze in behandeling genomen. Uiteindelijk heeft onze leverancier laten weten een omruiling in te zetten. Uw kromme deur zal worden omgeruild voor een nieuwe deur. Wij hopen dat u uiteindelijk blij zal zijn met uw nieuwe tuindeur en wensen u hier nog jarenlang plezier van! Groet, Deurengigant.nl
Site goed overzichtelijk . deur besteld . Alles verder via mail afgewerkt en op af gesproken dag en op tijd af geleverd en goed verpakt.
Er zijn ook door foto schuitjes in het hout ?? Het blijkt dat deze niet groot genoeg zijn ?? 6 jaar garantie afwachten wat de toekomst met de schuiertjes zal zijn??
Beste heer, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Jammer dat dit niet is gelukt. U liet ons weten een aantal scheurtjes te hebben in uw tuindeur. Wij hebben uw uw klacht gezamenlijk met de ingevulde check-list doorgezet naar onze leverancier. Onze leverancier heeft laten weten dat dit de haarnerven zijn van het hout. Deze ontstaan na enige tijd, zullen zich niet verder uitbreiden en hebben geen invloed op de kwaliteit van uw deur. Mochten de scheurtjes toch uitbreiden heeft onze klantenservice aangegeven dat u ten alle tijden contact met ons kunt opnemen, zodat wij dit opnieuw kunnen laten weten aan de leverancier. Groet, Jody - Deurengigant.nl
De deuren zijn heel goed ingepakt
De bestelling werd netjes geplaatst op mijn verzoek om het hoekje in de schuur. Houten achterdeur met glas apart netjes verpakt. Ook zaten de glasblokjes erbij!
Wat meer toelichting bij het gebruik van de val dorpel en het vastzetten van het deurbeslag op de deur zou handig zijn. Voor de rest prima deuren, we zijn er blij mee.
Goed advies alleen de levering ging minder deuren mochten niet in de lift naar de 2e etage
Fijne communicatie bij vragen en duidelijke afstemming over levering.
Wij hebben 7 binnen deuren besteld. De verkoper in de winkel was deskundig en zeer vriendelijk. De heer die de deuren bij ons kwam inmeten was ook zeer deskundig en vriendelijk. De deuren werden een week later ( corona)thuisbezorgt, maar daar hebben we op tijd een mail met excuus voor ontvangen. Aflevering was ook goed, netjes op afgesproken tijd. Wij zijn meer dan tevreden over de deuren gigant
Belabberd was mijn ervaring zal ook nooit bij een van de gigantische wat kopen of mensen aan raden er te kopen
Werd snel en vakkundig geholpen. Goede afspraken die werden nagekomen. Fijn om als klant zo behandeld te worden.
Slechte communicatie, slechte levering, montage laat ook te wensen over. Wilden ook een trap en een hor bestellen, maar zijn enorm blij dat het alleen bij de deur is gebleven. 20 weken later, 2 deuren verder en 5 opgenomen vrije dagen voor niets. Uiteindelijk hangt de deur maar kunnen we zelf nog flink aan de reparatie.
Deur niet goed gemaakt in fabriek(kan)maar voor dat het monteurtje het kan fikse gaan er wat vloeken over tafel maar voor dat deugigant het geregeld heb ben je 3 maanden verder kortom een klote bedrijf
Zeer lange levertijd van circa 5 maanden en het glas in de deuren is niet vakkundig geplaatst. Zeer lelijk afgekit en tijdens de herstelwerkzaamheden is het raam gebroken. Er zijn wel excuses aangeboden en een mooi boeket, maar hadden deze liever niet ontvangen. Marlene van de klantenservice is echter zeer vriendelijk en doet er alles aan om het probleem goed op te lossen.
Deur worden op afgesproken datum geleverd. Was niet thuis op dat moment Chauffeur belde mij, netjes de deuren achter gelaten op afgesproken plek. Compliment voor de chauffeur dit ziet je niet vaak.
Miste alleen handleiding voor monteren deurkruk rozetten
Nette levering, goed verpakt.
Ik had een buitendeur besteld en die was binnen een week geleverd, terwijl bij anderen zou het 8 tot 10 weken duren. Goede prijs kwaliteit!
Vanaf het uitzoeken, offerte, inmeten en tot aan de levering zijn we erg tevreden. Mochten we opnieuw deuren nodig zouden hebben, zullen we niet twijfelen om die hier te bestellen.
Snelle levering
Vier deuren besteld, mijn man had echter van twee deuren de verkeerde maat doorgegeven. Eigen schuld. Maar als je dan belt hoe je dit het beste op kan lossen, waar zagen bv, krijg je te horen. Zet ze maar op marktplaats. Geen advies zaag zo of zo, met andere woorden zoek het maar uit.
Alles verliep volgens afspraak. Ik heb de deuren laten plaatsen. Op tijd geleverd, op tijd gemonteerd. Ik heb geen klachten. Een puntje wat ik wel jammer vond, een huis vol afval. En aangezien ik het afval op een centrale plaats in moet leveren, die natuurlijk vol was, vond ik dat wat jammer. Maar over het product en de plaatsing niets dan goeds.
Mooie binnedeur met glas besteld. Levering was een week eerder zelfs dan aangegeven. Deur was volledig netjes bezorgd zonder enig mankement. Hangt perfect in de tussenhal.
Deur zelf is goed en goed in gehangen. Alleen afspraken maken is blijkbaar lastig. Mail dat ze om 16:00 komen inhangen, vervolgens staat monteur om 8:00 al voor mijn deur.
10 Nijverheidsweg
Purmerend 1442 LD
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.