Pluspunten

We zijn prima geholpen in de showroom in Purmerend. Vanmorgen is onze inloopkast gemonteerd en we zijn er heel gelukkig mee!

Pluspunten

Mooie showroom hoor, we zijn in Breda geweest. Onze inloopkast ligt al lekker vol, we zijn er heel blij mee!

Pluspunten

Prachtige kast op maat gekocht.

Pluspunten

Goed ingemeten, netjes geplaatst. Wij zijn heel tevreden.

Interne communicatie kan beter. Kast werd later bezorgd dan dat de installateurs ter plekke waren voor de installatie.

Pluspunten

Vandaag is onze kast keurig geplaatst. Op het allerlaatste moment toch nog gekozen voor een montage via Gigantisch en dit is prima verlopen. Dank voor de flexibiliteit en snelle actie. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

Mooie kast, prima handleiding. Montage was goed te doen.

Pluspunten

Goed ingemeten, mooi ingebouwd(Erwin) ,precies naar wens. Aanrader.

Pluspunten

-goed werk geleverd -prettig in de omgang

geen

Pluspunten

Goede service, zelfs na vele jaren. Directe actie op gevraagde onderdelen en afhandeling daarvan. Prettig contact.

Pluspunten

Mooie kwaliteit, fijne service van Erwin

Pluspunten

De advisering in de winkel verliep uitstekend. De montage door Dhr Erwin verliep perfect. De klantbenadering was erg sympathiek en de montage zeer goed. Ik ben uitermate tevreden.

Pluspunten

Erwin was erg vriendelijk en heeft de kast prachtig gemonteerd. Alles naar wens en zeer tevreden!

Geen.

Pluspunten

Vanmorgen heeft Kastengigant bij ons een prachtige kast geplaatst. We zijn er heel trots op!

Pluspunten

Top jongens. Ben zeer blij met het resultaat.

Dank u!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, slechte kwaliteit, kast 5m lang slechte kwaliteit spaanplaat, direkt afgekeurd door ons bij levering. Onder druk van hun advocaat betaald, geen behoeft aan stress.

Ja stoppen met deze bedrijfsvoering en op de markt gaan staan. Wij hebben elders goede kasten gekocht.

Dank u voor uw reactie. De door ons geleverde kast is gemaakt van spaanplaat van de fabrikant Egger (even googlen). Beter materiaal dan dit is lastig te vinden. Wij hebben drie showrooms met daarin allemaal kasten waar iedereen eerst de kwaliteit kan zien en voelen plus de afwerking kan bekijken. Bij het inmeten tonen wij alle stalen, ook u heeft die in uw handen gehad. Niets is geheim, alles is open. Dat is de kracht van ons concept. We snappen oprecht tot op de dag van vandaag niet waarom u aan de deur de levering geweigerd hebt. Het was een prachtige maatwerk kast. Zonde.

Pluspunten

Zeer tevreden over het end resultaat, niet te vergelijken met een pax kast.

Pluspunten

Zeer goed afgewerkt,en prettig

Pluspunten

Ben dolblij met mijn prachtige kast. Niet alleen omdat de kwaliteit prachtig is maar meer omdat hij zo perfect geplaatst is. Dit is gedaan door Erwin van der Hoogen. Als deze monteur er standaard bijgeleverd wordt dan zijn er alleen maar tevreden klanten. Erwin nogmaals bedankt!

Schrok toen ik hoorde dat materiaal voor de kast alleen maar tot aan de lift gebracht zou worden. Naar twee hoog en naar binnen daar moest ik zelf voor zorgen. Maar gelukkig vond Erwin het geen probleem om dit te doen.

Pluspunten

De schuifdeuren zijn van degelijke kwaliteit. Zelf gemeten en zelf gemonteerd. Ging eenvoudig. Is mijn tweede bestelling, de andere was voor mijn garage.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas zijn die er niet.

Ze leveren de kast alleen tot aan de drempel, maw je moet zelf maar uitzoeken hoe je het naar boven brengt (4 hoog) Slechte service en moet echt beter. Ze besteden het transport uit aan een ander bedrijf, de chaffeur moet je ter plekke betalen ( EUR 2000,-) en dan maar afwachten of monteur komt en de kast in elkaar zet. Los daarvan, de chaffeur pusht enorm dat je meteen en zsm betaald ... eerste wat chaffeur vraagt bij aankomst is meteen wie gaat er betalen en of je limiet wel voldoende is. Ze leveren 4 dagen voor montage de kast af, maw ze laten je vier dagen in de rotzooi zitten. Na veel bellen, mailen en klagen hebben ze toch geleverd op de dag van montage maar alleen al het idee is zeer slecht. Spijt van kastengigant, goede service en klant vriendelijkheid is niet wat ze bieden.

Dank u voor uw reactie. Wij laten onze klanten nooit zelf de kast naar boven tillen, tenzij anders afgesproken. Het kan zijn dat we op vrijdag bezorgen en op maandag monteren. We kunnen helaas niet bij elke klant maandagmorgen voor de deur staan. Dat is logistiek onhaalbaar, daar alle monteurs ook op maandag vroeg willen beginnen. Maar wij vragen klanten niet zelf te tillen.

Pluspunten

Voor mijn vakantie heb ik ze laten inmeten bij me thuis. De montage kan ik zelf. Het zijn hele mooie deuren en het past precies.

Kunnen jullie niet op televisie ofzo? Het is echt super handig wat jullie doen. In zo'n woonprogramma ofzo.

Pluspunten

Zelf gemeten en online bij Kastengigant besteld. Vanmorgen geleverd en het monteren ging prima. Het is heel mooi geworden.

Pluspunten

Goede service en een hele mooie kast bedankt !!

Dank u.

Pluspunten

degelijk materiaal goede timmerman hoor

Pluspunten

Snelle levering van 6 schuifdeuren en rails van 5,3m. Alles netjes verpakt en volgens opgegeven maatvoering gemaakt. Montage was eenvoudig na bekijken van instructiefilmpje. Niet de goedkoopste maar uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.

Na bestelling en iDeal betaling kreeg ik geen bevestigingsmail. Pas na bellen en mail uiteindelijk wel ontvangen. Uiteindelijk niet duidelijk geworden of ik misschien zelf typefout bij mailadres had gemaakt.

Dank u voor uw reactie. De mail kon idd niet verzonden worden.

Over Kastengigant BV