Prima geregeld

Verder prima maar bij bestelling zouden ze inmeten moeten meenemen en niet apart betalen!

• Beoordeel het betaalproces

Beste J.T.F.M., Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat het bestellen van de kast helemaal goed is verlopen. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit intern bespreken. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Communicatie fout

Mail kwam terecht bij :ongewenste mail jammer gelukkig goed gekomen nu wat langer wachten

• Beoordeel het betaalproces

Beste P.S., Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de mail in de verkeerde mailbox is terecht gekomen. We zijn blij dat het nu opgelost is. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw nieuwe kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

een prima ervaring

Vanaf ons bezoek aan de showroom tot en met het inmeten thuis is alles goed geregeld. goede voorlichting , veel informatie en prima meedenken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat onze collega in de showroom en onze inmeter u goed te woord hebben gestaan en u naar wens hebben geholpen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe kast en hopen dat u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Really professional and efficient

The consultant was friendly, knowledgeable and on time. He explained different options,prices and reasons why certain styles wouldn't work. He explained the quote and the process in detail. I cannot be happier with the service received. We went to the showroom which had a great selection and the staff were equally friendly and helpful.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Alida, Thankyou for your positive review. We are very happy to hear that one of our colleagues helped you very well with choosing the right closet for you. It is also good to hear that you received excellent service in our showroom in Hoofddorp. We hope you will enjoy your brand new closet! Kind regards, Julia - Kastengigant.nl

Professioneel bedrijf

Professionals met een klantgerichte opstelling en goede maatwerkoplossing.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor uw review. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw kast! Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Goede voorlichting en kennis van zaken

Goed geholpen met de juiste oplossingen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jaap, Dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door onze collega. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe schuifdeurkast! Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

geen gelul, goed spul

zie hierboven

• Beoordeel het betaalproces

Beste P.H., Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goede service voor eerlijke prijs

In showroom Hoofddorp uitstekend geholpen door Stefan. Hij nam de tijd voor onze wensen en gaf constructieve en eerlijke adviezen. Robin kwam aan huis om in te meten en dat was ook top. Samen tot de beste oplossing gekomen voor onze situatie.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Familie, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast heel veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Snel handelen en kundig personeel

Snel reageren en goed product

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ruud, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en het product. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed en duidelijk advies

Goede uitleg, bijzonderheden worden goed besproken en vastgelegd, zodat er geen misverstanden bestaan.

• Beoordeel het betaalproces

Beste E.J., Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat onze collega u goed heeft geadviseerd over de kast schuifdeuren en u goed uitleg heeft kunnen geven. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe schuifdeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Geweldige bestelservice

Het bestellen ging (na een berichtje aan de klantenservice) erg makkelijk. Vandaag is Martijn komen opmeten en dat was een hele fijne ervaring: deskundig en geduldig met ruim de tijd om een goede keuze te kunnen maken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jeanette, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel het contact met de klantenservice als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Duidelijke uitleg, vriendelijke servicemedewerker.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sietske, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service tijdens het contact met een van onze servicemedewerkers. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

We zijn eerst in de showroom in Purmerend geweest. Daarna is Patrick bij ons komen inmeten en het resultaat is geweldig. We zijn super tevreden! We hebben 4 kasten, 2 in de slaapkamers, 1 in de woonkamer en een bijkeukenkast. Wat een ruimte!!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Saskia, Bedankt voor uw zeer positieve review. Wij zijn blij om te horen dat onze collega's in de showroom en tijdens het inmeten u goed hebben geholpen. En ook vinden wij het fijn om te lezen dat de kasten gemonteerd zijn en helemaal naar wens zijn! Wij hopen dat u veel (opberg)plezier heeft van de kasten. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Heel positief

Hebben een luisterend oor voor de klant en denken ook mee. Veel assortimenten . Je zult ongetwijfeld vinden wat bij je past

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mohammed, Dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat onze collega u goed heeft geholpen en u tevreden bent over ons assortiment. Wij hopen dat de kast helemaal naar wens is. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Snel, makkelijk en professioneel met vakkennis

Snel, makkelijk en professioneel met vakkennis.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arno, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service. En dat onze medewerkers u goed hebben geholpen bij het samenstellen van de kast. Wij hopen dat u heel veel en lang plezier zal hebben van uw kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Het bestellen incl inmeten is goed verlopen, nu wachten op de bouw volgend jaar.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jeroen, Dank voor u review. Goed om te horen dat het bestellen en inmeten van uw kast is gelukt en goed is gegaan. Wij hopen natuurlijk dat - nadat de kast is gemonteerd -hij helemaal naar verwachting zal zijn. Mocht u tussendoor vragen hebben dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Redelijk

Site is helemaal niet goed en behoeft meer uitwerkingen. Als je kiest om in te meten komen er veel meer mogelijkheden die niet op de site worden aangegeven. Jammer. De vertegenwoordiger was een deskundige persoon en heeft alles in orde gemaakt zoals wij zouden willen. TOP

• Beoordeel het betaalproces

Beste Henk, Bedankt voor uw review. We waarderen uw feedback en zullen dit dan ook meenemen om onze website te verbeteren. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze collega die kwam inmeten. We hopen dat de kast helemaal naar wens zal zijn. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl.

Prima geholpen in showroom en bij opmeten

Prima advies in showroom en tijdens inmeten op locatie.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ate, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in de showroom en tijdens het inmeten. Wij hopen dat, wanneer de kast geplaatst is, hij helemaal naar wens is. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Very good User Experience to set the configuration and make an order

The person who made the measurement was proactive and guided us very well through all configuration options.

• Beoordeel het betaalproces

Dear Philippe, Thank you for your review. We are happy to hear that our colleague helped you well in measuring the doors for the closet and advising you on the various options. We hope you enjoy your new sliding doors. Kind regards, Julia - Kastengigant.nl

prima geholpen

Prima geholpen in de winkel en de meneer die kwam meten thuis was erg vriendelijk en hielp ons prima met het uitzoeken van de kast. Dit samen met goed adviezen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marius, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze collega in de showroom en tijdens het inmeten en adviseren over de kast. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Duidelijke communicatie.

Ervaring in de showroom was al goed. Inmeetafspraak gemaakt en dat werd zeer vakkundig gedaan. Duidelijke communicatie wat ik kan verwachten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste K. Chaam, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in onze showroom als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Julia - Kastengigant.nl

Spullen zijn niet conform de opdracht

Ze leveren niet conform de opdracht. Oplossen van de problemen doen ze niet aan, terwijl de afspraken duidelijk zijn. "Het valt allemaal binnen de marge". Voor ons nooit meer.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, We betreuren de situatie. We zien in ons systeem dat u nog contact heeft met onze klantenservice. We hopen dat er spoedig een oplossing komt. Vriendelijke groeten, Kastengigant.nl

Deskundig en vriendelijk geholpen

Kast is deskundig en vriendelijk ingemeten. De medewerker neemt voldoende tijd om ons door het proces te begeleiden. Heel prettig.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Bedankt voor uw positieve review. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over onze inmeetservice en onze medewerker u goed heeft geholpen. Alvast heel veel plezier gewenst met uw kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Zeer prettige en proffesional inmeeting.

Afspraak op tijd, prettige inmeten, goede voorlichting. Ook nog even in de showroom geweest prima ontvangst en goede uitleg en sevice.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Frank, Hartelijk bedankt voor de feedback. We wensen je alvast heel veel plezier met je nieuwe kast. Vriendelijke groet, Team Kastengigant.nl

Nijverheidsweg 10 1442 LD Purmerend

Over Kastengigant BV

U een totale kastoplossing bieden, dat is het doel van Kastengigant. Dat ziet u ook terug in de enorme keuze in kasten, schuifdeuren, kastinterieurs en accessoires. Wij voorzien u graag van advies in één van onze showrooms of onze adviseur die bij u thuis langs komt.