Kast van 4 mtr binnen 2 uur in elkaar gezet (wel met 2 man) Alles keurig gestickerd en makkelijk en degelijk te monteren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Goed om te lezen dat het u gelukt is om de kast zo snel en helemaal zelf in elkaar te zetten. Heel veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens Vriendelijke groet, Team Kastengigant.nl

De inmeting van de schuifdeuren is een aanrader. Met precieze en in alle rust worden de gegevens verzameld. Er wordt advies gegeven en mogelijke alternatieven aangedragen. We hopen bij de definitieve plaatsing hetzelfde gevoel te ervaren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Frans, We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo een goede ervaring heeft gehad. We gaan ons uiterste best doen om ook de rest van het proces positief af te ronden. Als u tussendoor vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice afdeling. We wensen u alvast heel veel plezier van uw nieuwe kast. Team Kastengigant.nl

Prima inmeetservice. Schuifdeurenwand besteld.

Patrick op bezoek gehad voor de inmeetservice en dat beviel prima. Kundig advies en de professionele apparatuur om in te meten geven een vertrouwd gevoel. De wand op maat is besteld. So far, so good!!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor de feedback. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Team Kastengigant.nl

Super goede service

Snelle reacties, vriendelijk, komen op tijd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review en fijn om te lezen dat we er weer een tevreden klant bij hebben. Graag tot ziens Team Kastengigant.nl

Valt zwaar tegen

In eerste instantie leuk geholpen maar daarna drama.

• Beoordeel het betaalproces

Beste R. t Veld, We zijn altijd dankbaar als klanten feedback achterlaten. We vernemen graag op welk vlak we onze service kunnen verbeteren. Suggesties voor verbeteringen mag u mailen naar [email protected] Vriendelijke groet, Team Kastengigant.nl

Absoluut een grote teleurstelling

In de showroom is alles mogelijk Bij inmeten bleek gekozen kleur niet mogelijk Kastdeur moest apart worden ingemeten na installatie kast Na offerte bleek indeling met lades niet mogelijk dus ook ontwerp weer aanpassen. Levertijd kast ruim 10 weken Afleveren onderdelen kast moest bij worden geholpen omdat er alleen maar 1 chauffeur de spullen kwam afleveren en onderdelen te groot/zwaar waren voor 1 persoon. Na plaatsen kast wachten tot deuren konden worden ingemeten Bestellen deuren wederom 8 weken wachten waarbij de levering en plaatsing 2x op het laatste moment werden verschoven Bijna half jaar bezig geweest met de ene frustratie na de andere plus een hoop (onnodige) vrije dagen moeten opnemen

• Beoordeel het betaalproces

Beste M. Brielle, Onze welgemeende excuses voor het moeizame verloop van uw bestelling. Wij doen altijd ons uiterste best om elke bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is opgelost en als we u nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u altijd een mail sturen naar onze service afdeling. [email protected] Vriendelijke groet, Team Kastengigant.nl

Gewoon goed zoals het hoort.

Vakkundig geadviseerd door adviseur aan huis, naam de tijd en kwam met goede suggesties.

• Beoordeel het betaalproces

Beste R.J., Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service en het advies tijdens onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Prettig en compleet advies

Goede uitleg in showroom en tijdens opmeten thuis

• Beoordeel het betaalproces

Beste Louis, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showrooms en onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Super ervaring

Vriendelijk geholpen, snelle levering offerte, we waren zeer blij met met name het meedenken hoe je nu indeling en configuratie van de kast het beste zou kunnen doen. Die ervaringen als koper heb je zelf niet dus met iemand bespreken die weet wat er wel en niet kan maar ook medenkt over de kosten werd zeer gewaardeerd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service en het als super heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Duidelijke offerte en communicatie

Na een bezoekje aan de showroom in Hoofddorp, waar we prettig en snel geholpen werden, hebben we , mede vanwege de wel lange levertijden, direct kastdeuren uitgekozen. Ter plekke een inmeetafspraak gemaakt en de offerte werd per e-mail gestuurd. Na het meten een nieuwe offerte ontvangen, die een maand geldig is. De kastdeuren moeten nog geplaatst worden, dus daar kunnen we nog geen eindoordeel over geven. Maar over het bestelproces zijn we zeker tevreden!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Eric, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Tot nu uitstekend het opmeten goede uitleg en afspraak nakomen . Nu afwachten op de levering en plaatsing Dan kan ik een totaal beeld vormen

• Beoordeel het betaalproces

Beste F, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Was wel prettig na bestelling en aanbetaling een bedankt mail te ontvangen met bevestiging en bedanken voor aankoop.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Elvis, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het contact na de aankoop en dit als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

De opmeter kon al eerder komen,fijn, netjes alles opgemeten, goed alles doorgenomen, duidelijk over levertijd en alles wat je nog meer moet weten als je een kast laat aanmeten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ludwien, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice! Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Vriendelijke mensen en goed geholpen

Tot nu toe goed bestelling is geplaatst en is ingemeten. Vriendelijke man met goede ideeën van hoe te plaatsen

• Beoordeel het betaalproces

Beste B, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u een bestelling heeft geplaatst en tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Precies wat afgesproken is

Precies wat afgesproken is

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat het is gelopen zoals afgesproken. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Supergoed

Fijne ervaring met dit bedrijf. Meerdere mogelijkheden en vakkundig en meedenkend

• Beoordeel het betaalproces

Beste R, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heef en tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Keurig geholpen

Adviseur denk mee en geeft goede uitleg van de mogelijkheden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Maxine, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Best goed

Het winkel overleg was duidelijk, de inmeten en offerte direct klaar na wat aanpassingen zijn een redelijke prijs overeen gekomen. Al met al netjes behandeld en na alle tevredenheid behandeld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Joop. Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showrooms. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Heel eenvoudig om De offerte in een order om te zetten

Ook het inmeten door Martijn ging perfect. Duidelijk professioneel en uitermate vriendelijk

• Beoordeel het betaalproces

Beste Aad, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u uw offerte heeft omgezet in een bestelling én tevreden bent over onze inmeetservice. Wij zullen uw leuke review doorzetten naar onze adviseur Martijn. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Over all good

So far everything went well, the order, selection of material, selection of colour, eager to see the completed project

• Beoordeel het betaalproces

Dear Kaboorappan, Thank you for posting a review. Nice to read that you are satisfied with the progress of your order so far. We hope you will enjoy your purchase. With kind regards, Demi - Kastengigant.nl

Prima gegaan. Zeer deskundig persoon van kastengigant

Kast is prima ingemeten. Werd deskundig behandeld met verschillende mogelijkheden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice en dat deze prima is gegaan. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Prima informatie. Meedenken en afhandelen.

Goede en duidelijke informatie. Meedenken. Afhandelen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leendert, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te zien dat u tevreden bent over de gegeven informatie en de service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Ik kan pas echt goed beoordelen als de kast naar wens is geplaatst. Bestellen ging prima. Inmeten is secuur gedaan.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat het bestellen prima is gegaan en u tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed en duidelijk

Goede voorlichting Deskundige en vriendelijke mensen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ad, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de gegeven informatie en de service van onze collega's. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl