Ik kan pas echt goed beoordelen als de kast naar wens is geplaatst. Bestellen ging prima. Inmeten is secuur gedaan.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat het bestellen prima is gegaan en u tevreden bent over onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed en duidelijk

Goede voorlichting Deskundige en vriendelijke mensen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ad, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de gegeven informatie en de service van onze collega's. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Perfecte voorbereiding

Na een 1e bezoek aan de showroom in Hooffdorp volgde er al vrij snel een afspraak om het e.e.a. in te komen meten. Op de inmeetdag ter plekke een definitieve offerte gemaakt en enkele uren daarna na het akkoord gaan met de definitieve offerte de bestelling geplaatst

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marcel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in onze showroom als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goede en vriendelijke mensen

Zowel in de winkel als de inmeter thuis, zeer vriendelijk en kundig!

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Marianne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in onze showroom als de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Vriendelijk en met verstand van zaken

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Cora, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Top service!

Duidelijke ontwerptool op de website, heldere communicatie, hartstikke vriendelijke man van de meetservice en (in vergelijking met concurrenten) betaalbaar. Top!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie, inmeetservice én scherpe prijs. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

vriendelijk geholpen

We hebben goed advies gekregen en er is meegedacht.

• Beoordeel het betaalproces

Beste A.M, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Professioneel en vriendelijk

Dhr. Robin van Elburg kwam op mij deskundig en klantvriendelijk over. Bij afwijkingen van de standaard van een product werd meteen een collega gebeld om te overleggen over de mogelijkheden. De afspraak kwam snel tot stand en werd keurig nageleefd.Ook de offerte was volgens afspraak en werd snel geleverd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste José, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze collega tijdens de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Zeer vriendelijke en ervaren medewerker

Het inmeten ging zeer snel en de medewerker heeft ons heel goed meegedacht in hoe wij onze kasten het best kunnen plaatsen. Zijn adviezen hebben ons zeer geholpen. We zijn erg tevreden!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat jullie erg tevreden zijn en dat de adviezen van onze collega tijdens de inmeetservice zeer hebben geholpen. Wij wensen jullie alvast veel plezier van de nieuwe kasten. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed georganiseerd

Mijn 1e ervaring was zeer goed ook de nazorg

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jur, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u een zeer goede ervaring heeft en tevreden bent over de nazorg. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed product met deskundig personeel

Onze wensen zijn/worden op een deskundige wijze door Pieter en Sander verwezenlijkt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze inmeet- en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Fantastische kasten

Robin bedankt voor je snelle afhandeling

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mojgan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw nieuwe kasten en de service van onze adviseur Robin. Wij zullen uw leuke review naar hem doorzetten. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Veel keuze en snel geholpen

We wisten in grote lijnen wat we wilden en zijn in eerste instantie in de winkel goed geholpen met alle verschillende mogelijkheden. We konden relatief snel een afspraak thuis plannen om in te meten. Ook toen is er goed meegedacht, omdat het toch niet helemaal standaard kon. De levertijd zou ong 8 weken zijn, maar ik kreeg recent bericht dat de levering en montage met ong 5 weken plaats gaat vinden. Dat zou dus super snel zijn. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

• Beoordeel het betaalproces

Beste N, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service in een van onze showroom én onze inmeetservice. Fijn dat de levering en montageservice eerder kan plaatsvinden dat verwacht. Wij wensen u alvast veel plezier van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Superservice

Deuren besteld voor onze garderobekast. Vanaf het op meten tot aan de montage van de schuifdeuren is alles top gegaan.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Bram, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeet- en montageservice! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe schuifdeuren. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Geweldig advies en prettig geholpen.

Door mijn zoektocht voor kasten via de website bij jullie showroom in Breda geweest. Kast uitgezocht. Goed geholpen door Eric. Op de afgesproken tijd de kast ingemeten door jullie adviseur Pieter Verbunt, deze heeft voor een prima afwikkeling gezorgd. Ben tot nu toe zeer tevreden over alles. Kast moet nog geplaatst worden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste G, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent over de service in onze showroom en onze inmeetservice. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Vriendelijk en bereikbaar, heel prettig

de kast is ingemeten door een kundig en vriendelijke medewerker die ook met ons meedacht. Nadat de bestelling is doorgegeven aan de fabriek hopen wij nu wel snel op een plaatsingsdatum ook al duurt het nog enige weken. Fijn met inplannen in onze agenda

• Beoordeel het betaalproces

Beste Eric, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice. De montageservice zal zo snel mogelijk plaatsvinden na het leveren van uw bestelling. U wordt per e-mail hierover geïnformeerd door onze collega's van de afdeling planning. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

De klus is nog niet afgerond, lastig was de hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

De klus is nog niet afgerond. In een kast missen we een klein deeltje en een ander was stuk. De monteur heeft dar foto`s en een melding van gemaakt. De stukken zijn inmiddels met de post geariveerd. Wanneer wordt dit nu in orde gemaakt.

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Petra, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezend dat de montage nog niet volledig is afgerond. Wij zullen uw review doorzetten naar onze collega's van de afdeling service en herstel en hen vragen om u te informeren over het vervolg. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Prima bedrijf, snelle levering

Onze kast is keurig opgemeten, goede voorlichting over de mogelijkheden. En tot onze verbazing al binnen 4 weken geleverd en professioneel in elkaar gezet. Blij mee.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ger, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe kast en tevreden over onze inmeet- en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Soepel en flexibel

Na het bezoek aan de showroom wisten we al vrij snel hoe het er uit moest gaan zien. Ook thuis konden we de indelingen en wensen via de website samenstellen. Het opmeten en adviseren was een nuttige aanvulling. Ook blij zijn we van het laten monteren van onze nieuwe kast. Wat een vakman. Perfect uitgevoerd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Eric, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u blij bent met onze inmeet-en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed product, heldere communicatie en deskundige montage

De inmeetservice, de kwaliteit van de werkzaamheden ter plaatse en de materiaalkeuze zijn geheel naar wens. Onze halkast, met twee plafondhoge, glazen schuifpanelen, was geen standaardproduct in verband met het wegwerken van de meterkast en de verdeler van de vloerverwarming. Alles is bij de montage mooi en creatief opgelost. Na montage werd de hal en oprit opgeruimd achtergelaten. Kortom, zeer aan te bevelen!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wouter, Bedank voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u zeer aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Topkwaliteit maatwerk

Raffito kast met schuifdeuren en zo'n beetje alle opties die er mogelijk waren op maat in de inloopkamer geconfigureerd (4,5 meter breed) Configuren is even een dingetje maar je kan net zo lang "spelen" tot het helemaal naar je zin is. Naderhand definitief inmeten door Kastengigant en nog geperfectioneerd. Levering helaas tot 1e drempel appartement maar samen met monteur op 6e verdieping gelegen. Monteur wist de kast snel en goed te plaatsen, 's middags hadden we onze inloopkamer!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeet- en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Nijverheidsweg 10 1442 LD Purmerend

Over Kastengigant BV

U een totale kastoplossing bieden, dat is het doel van Kastengigant. Dat ziet u ook terug in de enorme keuze in kasten, schuifdeuren, kastinterieurs en accessoires. Wij voorzien u graag van advies in één van onze showrooms of onze adviseur die bij u thuis langs komt.