Geweldig service

We hebben kort geleden een nieuwe kleding besteld, we worden snel geholpen en communicatie met de customer service was geweldig. We zijn heel blij met de nieuwe kast en goed investering! Bedankt voor jullie support & prettige samenwerking.

• In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Kastengigant, of een van onze andere websites? N.v.t.
  • Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Plaatsen van de bestelling
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? geen

Beste Sindy, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service en communicatie. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe kledingkast. Met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Zeer mooie kast, vakkundige montage

Zeer mooie kast monteur was mooi op tijd een hele harde werker geen tijd om te eten. Gaat gewoon door. Kwam met goede suggesties tijdens de montage. Wat erg jammer is dat het verpakking materiaal niet werd meegenomen. Dit stond ook zo op de bon, maar volgens mij is de leverancier eigenlijk verplicht om dit mee retour te nemen.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Gemak van de website, Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Roger, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat en de monteur. Uw feedback over het verpakkingsmateriaal zullen wij meenemen om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Nazorg kennen ze niet

Na het accorderen van offerte hebben we nooit meer iets vernomen. Ook niet nadat door een tekenfout van hen de kasten niet afgemonteerd konden worden en dus incompleet waren en niet bruikbaar door ons. Zelfs niet eens een belletje van onze contactpersoon of iets. Heel jammer en slecht, we hadden er meer van verwacht.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? contact houden na akkoord offerte

Beste Jori, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat het niet is gelopen zoals verwacht. Uw feedback over de communicatie nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. De adviseur heeft u afgelopen vrijdag geprobeerd te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. De adviseur heeft aangegeven het deze week opnieuw te proberen. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Zowel het inmeten en het plaatsen is op een keurige manier gegaan. Wat ik echt heel fijn vond was dat ik pas keuzes maakte bij het inmeten. Ze hadden de staaltjes meegenomen zodat je alles mooi bij de rest van je interieur kan uitkiezen. Wel een lange levertijd.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Daphne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeetservice! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Prettige ervaring zowel met inmeten/advies alsmede met de montage.

Zie bovenstaand.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Joop, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u onze inmeet- en montageservice als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi -Kastengigant.nl

Mooie kast en hele goede levering/plaatsing. Zeer tevreden!

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste S, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent over de kast, de levering en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast! Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Geweldige service

Het hele proces liep gesmeerd. Van inmeten, bestellen tot de installatie. Vriendelijke mensen, eerlijke prijzen

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Gemak van de website, Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en dat het hele proces is verlopen zoals gewenst. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Eindresultaat is top

Uiteindelijk zijn we zeer tevreden met het eindresultaat. Mooie kasten wand. Als verbeterpunt zou ik willen opmerken dat het afval/verpakkingsmateriaal ook wordt meegenomen door de installateur. We betalen een flink bedrag voor de kast incl. installatie en dan worden we ook graag volledig ontzorgd.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Dave, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn over het eindresultaat. De feedback over het verpakkingsmateriaal nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Uitvoering tot nu toe goed maar niet compleet

Kast is naar redelijke tevredenheid geïnstalleerd, maar levering niet compleet en we wachten nog steeds op de nalevering. Tot nu toe geen verder bericht.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Bezorging
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Status. van nalevering door geven

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat de kast tot nu toe naar tevredenheid is gemonteerd. U geeft aan nog in afwachting te zijn van bericht over het verdere verloop van uw bestelling. Wij zullen uw review doorzetten en onze collega's van de afdeling Service en Herstel vragen om u te informeren. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Goed , correct en volgens afspraak

goed , netjes en alles volgens afspraak , Puntje ter verbetering : onze kastenwand is kamerhoog geplaatst althans de schuifdeuren , maar de module { inbouw unit } is maar 210 hoog , dus dan blijft er boven de module ruimte over voor de koffers te plaatsen Maaar : de staande panelen van de module zijn van boven niet afgeband , dus een ruwe zaagsnede is het resultaat waardoor onze lederen koffers bij het in schuiven toch el behoorlijk beschadigt zijn ik had bij zo,n duurzame en prijzige kastenwand op dat vlak een betere afwerking verwacht , helaas , moet ik daarom zelf aan de slag om verdere krassen te voorkomen maar de huidige ontstane krassen blijven wel een blijvende beschadiging aan onze koffers , een kleine aanpassing van de kasten fabrikant had menig leed voorkomen graag u reactie hierop mvg Anja en Jan Domenie Geertruidenberg

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Jan en Anja, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat alles goed, netjes en volgens afspraak is verlopen. Wij zullen uw review doorzetten naar onze collega's van de afdeling Service en Herstel. Zij zullen uw feedback/verbeterpunt betreft de bovenkant van uw kast verder oppakken. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Vakkundig

Vakkundige kasten bouwer! Min puntje en lastig….alle karton en overige restanten moet je zelf opruimen. Wordt niet meegenomen! In ons vorige huis ook kasten van de Kastengigant!!!

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Nel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent en dat u opnieuw geeft gekozen voor ons. Uw feedback over het opruimen van het verpakkingsmateriaal nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

uitstekend

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? zou het niet weten

Beste Nynke, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Snel en netjes

De verkoper in Breda was keurig en vriendelijk dus de knoop voor een maatwerk kast was zo doorgehakt. Bestellen, inmeten en leveren ging heel vlot. Ook de monteur was kundig en razendsnel.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Patrick, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service in de showroom en onze inmeet -en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

uitstekend.

Goede service. Alles netjes geplaats. Goede vakman.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze services. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima montage door de monteur. Duidelijke afspraken vooraf en een prima en mooi resultaat.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en het mooie resultaat. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Vakwerk!

De communicatie is goed. Houden je goed op de hoogte. Inmeten van de ruimte ging goed, kreeg ook nog advies welke we ook doorgevoerd hebben. Materialen waren goed verpakt en tijdig aanwezig. Het plaatsen van de 3 schuifdeuren ging professioneel en na volle tevredenheid. Alles is keurig opgeruimd.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Henri, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie en service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Alles goed

Snel een inmeetafspraak snel de offerte snel een montageafspraak. De monteur heeft goed werk verricht en alles netjes achtergelaten. Een dikke tien dus.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Administratie rembourskosten

Beste Jeanny, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeet -en montageservice. Uw feedback over de communicatie nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Slecht!

Wij hebben 3 maat werken kasten van 15k besteld en ons huis is gesloopt door middel van jullie kasten. Jullie kasten zijn verre van maatwerk en de montage is nog slechter. Het inmeten is niet goed gegaan, de kasten staan niet mooi, de levering was niet soepel, voorruit betalen voor montage ga ik nooit meer doen, want de montage heeft ons huis verbruit (dat net voor 150k verbouwd was).

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Er is geen communicatie. Alleen een mededeling.

Beste Rogier, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat het niet loopt zoals verwacht. Wij zien in het systeem dat u inmiddels contact heeft gehad met de buitendienst coördinator en dat er een afspraak is gemaakt. Wij gaan ervanuit dat dit naar wens wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Alles is perfect geregeld en uitgevoerd.

Alles perfect geregeld en uitgevoerd.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Rieky, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat alles perfect was geregeld en uitgevoerd. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Zeer professioneel!

Uitstekende adviezen bij het inmeten, professioneel en klantvriendelijk. De monteur die de kast kwam plaatsen, heeft een huzarenstukje geleverd, de kast in één dag geplaatst, megaklus! Chapeau! Wij zijn heel blij met deze prachtige kast en ik heb er nu al heel veel plezier van, iedere dag.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste José, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Wij zullen deze ook doorzetten naar onze monteur. Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met de prachtige kast en er nu al zoveel plezier van hebben. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

deskundig en netjes geplaatst

Goede uitleg over de mogelijkheden van de kast en nette montage

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg van onze adviseur en over onze montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Geweldig bedrijf en supermooie producten

We hadden een kast besteld en er kwam een keurige verkoper alles inmeten en de mogelijkheden vertellen. Wat we fijn vonden is dat de verkoper echt met ons mee dacht en helemaal niet agressief opties probeerde te verkopen. Dat vonden we erg fijn. Uiteindelijk keurig gecommuniceerd en op tijd de kast geleverd. De monteur was kundig en superaardig. Uiteindelijk bleek de kast nog mooier en beter wat we hadden gehoopt. Het was allemaal niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. Super!

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Alexander, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze services en de producten. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben een kastenwand tegen een schuine muur en wilde daar deuren voor Eerst kwam er iemand die de deuren kwam inmeten. * Keurig de tijd voor het opmeten. * Tijd om een kleur voor de deuren te kiezen * Duidelijke uitleg * Keurig op tijd De monteur * kwam op de afgesproken tijd * hele aardige man had veel ervaring * keurig werk geleverd De enige nadeel is dat je voordat de monteur begint het hele bedrag moet betalen. Want als het niet goed is weet ik niet wat de procedure is. Misschien kunnen ze dit erook bij vertellen. Maar het resultaat was perfect.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Als het resultaat niet naar wens is en je hebt al alles vooraf moeten betalen.

Beste Yolanda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u blij bent met het resultaat. Uw feedback over de communicatie over de procedure wanneer het niet naar wens is, nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Teleurgestelde in de kleur

Wij verwachtte de kleur groen te ontvangen. Wij zijn onvoldoende begeleid in het feit dat fjord groen meer blauw is. De kleur vloekt nu met de rest van de kamer. Grote investering met een matig resultaat. Ik moest ook meehelpen de zware deuren naar boven tillen, dit was haast niet te doen.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Beter informeren over de kleur en het proces.

Beste Nadia, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat de gekozen kleur niet is wat u had verwacht. Tijdens de inmeetservice toont de adviseur kleurstalen, ook zijn de kleuren te bekijken in een van onze showrooms. Uw feedback over de communicatie nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij hopen, ondanks de teleurstelling in de kleur, dat u veel plezier heeft van uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Demi - Kastengigant.nl

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

Over Kastengigant BV

U een totale kastoplossing bieden, dat is het doel van Kastengigant. Dat ziet u ook terug in de enorme keuze in kasten, schuifdeuren, kastinterieurs en accessoires. Wij voorzien u graag van advies in één van onze showrooms of onze adviseur die bij u thuis langs komt.