Hordeur past niet

Helaas past mijn hordeur niet. We hebben een profiel gekregen voor in het kozijn maar onze schuifpui zit niet in een kozijn. Door het ontbreken van een onderprofiel kan ik hier niets mee. Ben nu al weken aan het mailen maar krijg geen oplossing geboden.

Slecht product geleverd

Mijn plisséhordeur is geleverd met een te lage luxe afwerkingsset. De afwerkingsset is in verstek gezaagd nadat het in kleur is gemoffeld, nu zit ik met bramen van het zagen en onge-coate randen. Het montage set is op de dagmaat gezaagd, alleen zijn ze vergeten dat er dan nu een u profiel onder komt zodat die voor mijn raam valt. Bij telefonisch contact krijg je alleen te horen dat het altijd zo geleverd wordt. Er zit geen montage materiaal bij dus die moet je nog kopen. Als er geen oplossing komt zit ik deze week nog bij de advocaat om te vragen hoe we hier mee om moeten gaan. Ik ervaar zelfs de klantenservice die voor de eerste opvang moet zorgen ver onder de maat. vriendelijke groet, Ruud van der Velden.

Verschrikkelijke service

De Hor kwam beschadigd aan. Na meermaals contact (slecht bereikbaar via de email, matig via de telefoon), wilde het bedrijf geen nieuwe hor of korting geven, maar was reparatie hun optie. Dat de schade was opgelopen tijdens het transport lijkt hen niet te deren om toch de klant met de gevolgen op te zadelen. Zojuist de hor weer ontvangen. De schade is op amateuristische wijze gerepareerd met een tang. Op de hor staan nu allemaal krassporen en de verbuiging is nu een reeks kleine deuken geworden. Horrengigant hield de schijn op dat de hor terug is geweest naar de fabriek, maar gezien de labels op de (nog steeds beschadigde initiële) verpakking is deze waarschijnlijk niet verder gekomen dan het eigen magazijn en is daar onvakkundig. Gevraagd om geld terug en de hor zo spoedig mogelijk op te halen. Gezien de houding van het bedrijf is de verwachting dat dit niet zonder juridische stappen gaat lukken. Mijn dringende advies is om goed na te denken of je met deze partij in zee wil gaan.

Pluspunten

Goede horren past perfect geen probleem om te meten met dank aan een filmpje als meet instructie goede levering

Pluspunten

Fijn geholpen in de showroom, inzet horren voor mijn draai-kiep ramen passen perfect.

geen

Pluspunten

Wij zijn helemaal top geholpen. Heb voor het hele huis rondom horren besteld. Bij een van de dakramen had ik me verkeken en te kort gemeten. Na 1 belletje keurig opgelost, 2 dagen later nieuwe geleiders in huis. Monteren is echt goed te doen.

Prima bedrijf!

Pluspunten

Snelle levering en de hor past goed.

Pluspunten

Past perfect

Pluspunten

Mooie plisse hordeur gekocht.

Pluspunten

Horren passen perfect.

Pluspunten

Past perfect!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie website, goede prijs

Na levering van de verkeerde maat, kleiner dan de opgegeven maat, konden we al snel onze 7 horren terugsturen. En na meerdere malen contact hebben we er 4 terug gehad. En nu 5 maanden later en minimaal 30 telefoontjes verder krijgen we keer op keer te horen dat we worden teruggebeld. Echter dit is op één of andere manier erg lastig. Bij contact verschuild de horrengigant zich achter de leverancier i.p.v. zelf verantwoordelijkheid te nemen.

Dank u voor uw reactie. De vier horren die klaar staan, hebben de door u opgegeven maat, maar deze maat paste niet bij u. Wij kunnen alleen de maten maken die u ons opgeeft, dat is het hele euvel.

Pluspunten

Op de site kan je voor het op meten handige filmpjes vinden. Heb ik veel aan gehad.

Pluspunten

Past perfect. Makkelijke montage. Ik weet door mijn werk bij een groot transportbedrijf dat vervoer van dit soort producten een zorgvuldige verpakking vereist, maar ik geef een compliment over de verpakkingswijze.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vriendelijke stem van het keuzemenu bij bellen.

Betere aflevering; niet verschuilen achter leverancier bij een klacht. De wespen kruipen aan de bovenkant van de hor naar binnen, omdat er een kiertje aan de bovenzijde van de hor is. Volgens de leverancier van Horrengigant is hier niets aan te doen. Waarop je dan 3 jaar garantie krijgt, zoals op de website staat, is mij onduidelijk.

Bij een plissedeur loopt het gaas vlak onder de bovenste ketting. Dit is nagenoeg helemaal dicht. De ketting zit in de bovenrail, boven de ketting is wat speling. Dat is bij elke plissehordeur het geval. Daar kan in principe een mug of een wesp -als hij niet vliegt, maar loopt- tussendoor glippen. Dit is vervelend, maar heeft niets met de garantie te maken. Onze horren zijn kwalitatief goed, maar garantie geven op een vliegvrij huis is helaas niet mogelijk.

Pluspunten

Veel contact gehad met horrengigant voor de inmeting. Achteraf bleek de door ons opgegeven maten niet te kloppen. Na veel telefoontjes hebben we een gehele nieuwe horreur gekregen en de andere namen ze mee terug. Deur past nu precies. Erg fijn! Top service...

Een duidelijkere omschrijving van de maten op de site aangegeven vooral als je te maken hebt met een dorpel...

Dank u voor uw reactie. Wij treffen soms nog situaties met kozijnen die we nog niet eerder hebben ervaren. Gelukkig hebben we het goed kunnen oplossen, veel plezier ermee!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte klantendienst. Verkeerd onderdeel geleverd, nalevering juiste onderdeel komt maar niet.

Dank u voor uw reactie. Heel spijtig dat het onderdeel verkeerd was, maar gezien het feit dat het maatwerk betreft zit er opnieuw enige levertijd op. Hoe graag we ook willen, we kunnen dit niet de dag erna gelijk al leveren.

Pluspunten

Past perfect. De deur kan eindelijk de hele dag open!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Sta achter jullie eigen order instructies en leg het probleem niet bij de klant zodra deze de instructies navolgt. (het weigeren van een beschadigd pakket) Wees pro-actief bij het oplossen van problemen en wacht niet tot de klant om informatie vraagt. (weken vertraging) Reageer op klachten als er onderdelen missen. Al bijna een maand bezig vanaf 1e leverdatum.

Dank u voor uw reactie. Als een pakket aan de deur wordt geweigerd, dan gaat deze terug naar de vervoeder. Deze brengt het product later weer door naar de afzender. Wij hebben de zending eerst retour moeten krijgen voordat we een oordeel konden vellen over wat er wel of niet beschadigd was. Gezien het maatwerk betreft is het lastig om per direct een nieuw artikel te verzenden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel geleverd. Als het recht toe recht aan is. Is het ideaal. Echter bij iets gecompliceerder opdracht heb je weinig aan hun. Ze zijn een tussenpersoon.

Telefonisch lastig bereikbaar. Als een hor niet past dan hoeft je niet te reken op enige medewerking.

Dank u voor uw reactie. De plissehordeuren kunnen wij zelf niet maken. Die komen uit een fabriek. Het product is recht, speciale hoekjes eruit halen is hierbij niet mogelijk. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent.

Pluspunten

Snelle levering, goede service. Met behulp van de video’s kun je het inmeten van de hor niet fout doen.

Pluspunten

Prima on line aangekocht en maten en afmetingen goed verwerkt tot eindproduct

er zat een heel algemene beschrijving bij, op het internetfilmpje kwamen we er pas achter hoe de montage te starten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Op de website lijkt het alsof je direct van een fabrikant koopt waarbij geldt dat ze hoe dan ook gaan zorgen dat je een passende hor krijgt. Het meten lijkt heel simpel, en het resultaat lijkt heel belovend.

maar in de praktijk is er niemand thuis wanneer de hor niet past. Ook wordt er telkens gezocht waar de fout ligt. Horrengigant is immers niet de producent, maar slechts een webshop. 24 maart zouden mijn horren geleverd worden. nu 2 maanden later heb ik laten weten dat ik ze niet meer nodig heb, en nu krijg ik geen geld terug. Eerst werd gekeken of de fabrikant een fout gemaakt had. Nu is het plotseling mijn fout dat ik verkeerd gemeten zou hebben. € 300,- uit het raam gegooid.

Dank u voor uw reactie. Wij hebben een hordeur speciaal op uw wensen op maat laten maken. Dan kan u ons 2 maanden later niet vragen om deze terug te nemen. Dat gaat helaas niet. De fabrikant staat hier buiten, we hebben hen alleen gevraagd of zij hem misschien terug wilde nemen, wat niet ging omdat zij de hor op bestelling hebben gemaakt. Wij hanteren de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg.

Pluspunten

Prima product, tijdig geleverd

Op de site staat "levertijd binnen een week", dat is in de praktijk iets langer. Er zou een voorbehoud gemaakt kunnen worden over de definitieve levertermijn.