De hor is erg mooi prima geregeld

Het bestellen de instructie filmpjes zijn duidelijk. Alleen als je de bestelling geplaatst hebt krijg niet te zien wanneer hij geleverd gaat worden. Dit kan verbeterd worden. Verder erg tevreden met hor.

Goede service, mooi product

Makkelijk te bestellen Duidelijke levertijden En zeer goed te installeren, met een top eindresultaat!!

Snel, goed, mooie prijs

Ik heb zondag vier horren besteld en had ze op vrijdag al in huis! Duidelijke meetinstructies op de site, verliep vlekkeloos allemaal. Horren zijn erg mooi, pollengaas is iets donkerder dan normaal gaas maar absoluut niet storend. Erg blij mee!!

Lange bezorgtijden, geen reactie op klacht via mail

Na een aantal weken gewacht te hebben op bezorging (waarschijnlijk logisch in deze tijd) een beschadigde hor ontvangen. Twee keer gemaild naar info@ voor een oplossing maar geen enkele reactie. Gebeld en klacht is doorgezet naar de leverancier. Geen idee hoe lang dit gaat duren, hopelijk wordt het snel en netjes opgelost.

Slechte klantgerichtheid

Het eerste contact was goed, daarna helaas niet meer. We hebben voor 2 openslaande deuren horren besteld. Na een aantal weken niks ontvangen en ook geen bericht. Zelf contact gezocht en kreeg alleen te horen dat dit bij de leverancier lag. Na 7 weken nog niks ontvangen en ook geen bericht, dus weer zelf contact. Wederom het antwoord dat de leverancier benaderd zou worden. Inmiddels 9 weken verder en de helft van de order ontvangen... Wat ons betreft is de levensduur niet eens het grootste probleem, maa wel dat we steeds niks horen, er zelf achteraan moeten en dan nog steeds moeten afwachten. We zijn niet klant bij de leverancier, maar bij Horrengigant. Hier verwachten we bij zo'n lange levertijd dan ook wel wat meer in het contact.

Geweldig cijfer 9

Fantastisch ,weinig woorden ,snelle en correcte levering, prachtig aan de maat ,goede hor ..

prima geregeld, alle afspraken klopt prima

prima product, duidelijke instructie bij het opmeten, het in elkaar zette was nog makkelijker dan een ikea tafeltje in elkaar zetten, HORRENGIGANT.NL Kan ik echt aanbevelen

Gewoon goed

Gewoon goed

Slechte organisatie, erg traag en kennis tekort.

Bestelling 10 april, laatste deel 20 mei geleverd, trage communicatie, levering verkeerde materialen. Kennis schiet m.i. tekort en orgamisatie structuur, wie doet wat, hoe en wanneer laat zeer te wensen over, ondanks Corona perikelen.

Super snel en past perfect

Zelf ingemeten, snel geleverd en installatie in luttele seconden

Zeer snel geleverd.

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Mooie stevige hor die bij de concurrent toch 35 euro duurder is voor dezelfde maat en kwaliteit. De hor is, nadat ik de bestelling had gedaan, zeer snel geleverd. Enige nadeel is dat je niet op de hoogte word gehouden wanneer de hor geleverd wordt, de pakkettendienst stond zonder enige kennisgeving op de stoep. Nu waren we gelukkig thuis, anders had de man het pakketje weer terug mee moeten nemen, en de gekochte hor is best wel groot. Ondanks de slechte informatie over de levertijd, maar gezien de prijs en kwaliteit, heb ik er twee nabesteld. Een echte aanrader.

Ziet er goed uit. Aflevering zou van tevoren aangekondigd worden, dit is niet gedaan. Verder was de instructie voor het plaatsen van de hor verwarrend, maar ben blij dat hij perfect past!

mooi materiaal en snelle levering.

Het gaas zit op een punt niet geheel strak maar blijft 100% functioneel

Mooie hordeur

Wij hebben een mooie en fijne hordeur binnen de leveringstermijn ontvangen. Alleen hebben wij de ondergeleiddestrip niet ontvangen in de kleur die wij besteld hebben namelijke zwart. Wij hebben een grijze ontvangen. Dit vinden we jammer. Hierover afgelopen maandag gemaild maar tot op heden geen reactie ontvangen vandaag om een reactie gevraagd. Dit vind ik persoonlijk wat lang duren. Veder is de werking prima. Ook de uitstraling is precies zoals we verwacht hadden.

Er is een fout gemaakt door de leverancier en die wordt op dit moment netjes opgelost. We wachten op een nieuwe levering die onderweg is.

Mooi product en snel geleverd en naar ik heb gezien de goedkoopste!

Gewoon prima!

Mooi product, zeer snelle levering

Voor mijn heel mijn woning inzethorren besteld. Zeer snel geleverd, mooi product en redelijk geprijsd.

De hor is prima afgeleverd .De afmetingen Kloppen precies. Ik heb er nu al veel plezier van. Het enige wat ik gemist had is de mail waarin stond dat de hor onderweg was. Maar dit kan ook komen omdat er een fout in het mailadres zat. met vriendelijke groet, Marian Groothusen

Top kwaliteit

De levering duurde eventjes, maar het product was makkelijker te monteren, top kwaliteit en precies op maat gemaakt! De horren voor de ramen op de eerste verdieping staan in bestelling. Kan niet wachten!

Dik tevreden over product handleiding en toebehoren onvoldoende

Het was niet helemaal duidelijk wanneer we het product zouden ontvangen omdat de track en tracé code niet ontvangen was . Het product werd geleverd maar hoe de opbouw uiteen gehaald moest worden was niet duidelijk. Mevrouw Oosterveld van de klantenservice heeft ons hierbij goed geholpen. Het bevestigingsmateriaal van de opbouw dat tegen het kader moet worden gemonteerd waren niet bij de levering aanwezig. Ook miste de schroeven en de plakstrips van de handvaten. De handleiding is niet duidelijk over de stelschroeven deze zitten volgens de handleiding achter de borstels, maar deze durf ik niet te verwijderen omdat ik bang ben dat deze kapot gaan. Het product is van super kwaliteit en daar zijn we zeer tevreden over.

Ik ben zeer tevreden over de plisee deur,hij zat prime verpakt en was zeer gemakkelijk te monteren. Het was mijn tweede Plisee hordeur,dus ik ben heel tevreden.

Goed degelijk hor besteld. Perfecte kwaliteit.

Iets duurder Lamellenhor besteld maar ik heb waar voor mijn geld. Plus de gewenste kleur( zwart). Prima service

Snelle levering en goed product.

snelle levering van een top produkt

snelle levering van een top produkt

bestellen en binnen afgesproken tijd afleveren. Aflevering met goede aankondiging.