Prima bedrijf

Hordeur besteld helaas door onoplettendheid van mijzelf de verkeerde hoogte maat doorgegeven. Gelijk gebeld vriendelijke dame gesproken kan gebeuren zei ze. Binnen enkele dagen de juiste ontvangen, alleen dat dit geintje mij 25 euro heeft gekost om de oude weer op te laten halen. Maar ja eigen schuld dikke bult zeggen ze altijd. De juiste hangt keurig en kan er weer jaren tegen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u perongeluk de verkeerde maat hor had besteld. Wij vinden het fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft geholpen, en hopen dat u van uw nieuwe hordeur veel plezier zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Tevreden met de aankoop

Zeer tevreden met de aankoop bij Horrengigant. Enig minpuntje was dat bij het bestelproces na het betalen er een bevestigingsmail zou verstuurd worden. Ik heb die nooit ontvangen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent met uw hor. Vervelend dat u de bevestigingsmail nooit heeft gekregen. Wij gaan uitzoeken hoe dit kan, zodat het niet nog een keer gebeurd. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prima verzorging

Precies volgens afspraak bezorgd

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ben, Dank voor uw review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent het over onze service en dat de hor ook snel is bezorgd. Wij hopen dat u deze lente en zomer er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Lekker snel

Prima lekker snel bezorgd

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ineke, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij worden er blij van om te lezen dat de hor snel is bezorgd en dat ook zeer tevreden bent over het product. Heel veel plezier gewenst met de hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Alles ging naar verwachting

Tijdstip van de levering was correct en het product was correct. Geen contact gehad met de zaak omdat dat niet nodig was. Heerlijk. Betreft een standaard maat (205hoog) roldeurhor van Bruynzeel

• Beoordeel het betaalproces

Beste M., Dank voor het plaatsen van uw review. Goed om te horen dat het bestelproces tot de aflevering zeer soepel is verlopen. Wij hopen dat de montage ook helemaal goed is gegaan en u veel plezier zal hebben van uw horren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Moet nog gemonteerd worden, maar tot nu toe is de bestelling soepel verlopen.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Rita, Dank voor uw review. Goed om te horen dat het doen van de bestelling soepel verlopen is. Wij hopen dat de montage net zo soepel zal verlopen. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Vriendelijke en snelle afhandeling

De bediening in de winkel was goed en de uitleg duielijk. De monteur thuis legde alles goed uit. Ik ben heel tevreden tot nu toe.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tot nu toe heel tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

goed bedrijf, aanrader

Website is overzichtelijk. contact met klantenservice is goed, informatie wanneer de goederen bezorgd worden is ook uitstekend.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel onze website als onze service en de communicatie. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Bestelling

Bestelling verliep soepel. Verder nog geen commentaar. Moet nog geleverd worden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marcel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het plaatsen van een bestelling als soepel heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Goed afgeleverd

Netjes afgeleverd mooie hordeur

• Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de aflevering van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe hordeur! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Netjes geleverd en koerier goed te volgen

• Beoordeel het betaalproces

Beste E. Burm, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling en de duidelijke track and trace. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Vlotte levering, netjes verpakt, mijn zoon moet hem instaleren, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Geen hor ontvangen

Hor besteld en mail ontvangen dat hij geleverd zou worden. Hele dag thuis gewacht en geen hor. Gebeld en zouden terugbellen. Geen bericht meer ontvangen we zijn nu twee weken verder en nog steeds geen hor. Waardeloos bedrijf.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leontine, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u de hor nog steeds niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag en kunnen u op de hoogte brengen van de status van uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Heel makkelijk te bestellen

Op een duidelijke en simpele manier te bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste EL, Dank voor uw review. Goed om te horen dat u eenvoudig de producten kon bestellen. Wij hopen dat u net zo tevreden zal zijn over de bezorging. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

van bestellen tot bezorgen alles prima duidelijk en geregeld

Duidelijke omschrijving van de producten, makkelijk te vinden maten en super simpel bestellen. Levering volgens NE-distributie en ook dat was zeer goed geregeld. Tracking klopte precies en ook fijn dat de mogelijkheid geboden werd om een sms-je te ontvangen 15 minuten voor levering.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ilse, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over zowel de informatie van horren, het bestellen en de bezorging. Wij hopen dat u het gehele voorjaar en zomer veel plezier zal hebben van uw horren! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

bestelling niet ontvangen

bericht gekregen dat 13 maart bestelling zou worden bezorgd geen track and trace ontvangen en ook geen bestelling. 3 horren !! mvgr mirjam Wind

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mirjam, Vervelend om te horen dat u de horren nog niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie in ons systeem staan dat u al contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Zij zullen u op de hoogte brengen van de verwachte leverdatum van de horren. Wij hopen dat de horren alsnog snel ontvangt en er veel plezier van zult hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

3 tolhordeuren gekocht 1 was kapot gegaan met op hangen Fanny heeft nieuwe opgestuurd hoop ik is nog onderweg lol

• Beoordeel het betaalproces

Beste Richard, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat één van de horren is stuk gegaan. Goed om te lezen dat onze Klantenservice dit snel voor u heeft kunnen oplossen en de nieuwe hor onderweg is. Alvast veel plezier gewenst met de hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Snelle levering van een goede rolhor

Bezorgstatus werd regelmatig toegestuurd. Prima hor voor een goede prijs.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marianne, Dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat de hor snel geleverd werd en u tevreden bent over de prijs/kwaliteit. Veel plezier gewenst met de hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

goede en vriendelijke klantendienst

klantendienst gebeld voor info wanneer bestelling zou geleverd worden de Mevrouw heeft naar de fabricant gebeld of het in voorraad was de Mevrouw was zelfs zwaar verkouden toch gebelt dat is goede service kijk er naar uit om het te ontvangen groetjes uit Belgie Louis

• Beoordeel het betaalproces

Beste Louis, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat onze Klantenservice medewerker u goed heeft geholpen en u tevreden bent over onze service. Alvast veel plezier gewenst met uw hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

De keuze is eenvoudig gemaakt

Het bestellen is duidelijk ,kort en krachtig. Binnen enige dagen wordt het reeds bezorgd. De kwaliteit kan ik nog niet beoordelen maar daar heb ik alle vertrouwen in

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ger, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u het bestellen duidelijk en makkelijk vond gaan. Wij waarderen uw vertrouwen in ons zeer! Hopelijk heeft uw veel plezier van uw hor, en kunt u hele lente en zomer die vervelende insecten buiten houden met onze hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goede info en doen wat beloofd wordt aanrader

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jacob, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Netjes geleverd fatsoenlijke prijzen

Redeljk snel geleverd

• Beoordeel het betaalproces

Beste V.A.W., Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de levering en onze scherpe prijs. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Overzichtelijke website

Goede overzichtelijke website Het gezochte artikel snel gevonden Makkelijk te bestellen levering was snel en goed verpakt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de manier van bestellen en de levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Heel gemakkelijk

Zeer snel en gemakkelijk te bestellen, en duidelijk

• Beoordeel het betaalproces

Beste Quirin, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat het bestellen van de horren eenvoudig en snel ging. Wij wensen u alvast veel plezier met uw horren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Super slecht. De bestelde hor valt gewoon door het raam

Maatvoering is ruk. 77x134,4 opgegeven. 75,5x134 cm geleverd gekregen. De hor valt gewoon door het raam heen en beschadigd mijn lakwerk. De klantenservice zegt dat het zo hoort en vragen steeds om fotos. Die stuur ik dan en dan moeten ze weer andere fotos hebben. Gewoon niets bestellen bij deze club is mijn advies.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Xavier, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij zien dat u in contact staat met onze collega's van de afdeling Klantenservice. Het klopt dat wij om foto's hebben gevraagd van de hor. Dit om te controleren of de hor inderdaad verkeerd is zoals door u aangegeven. Zoals aangegeven is de hor conform bestelling geleverd. Om u verder te helpen hebben wij gevraagd om foto's van het kozijn. Dit om na te gaan of er is gekozen voor het juiste type inzethor en het juiste type kozijn. Helaas hebben wij deze foto's niet van u ontvangen. Uiteraard willen wij u nog steeds verder helpen en ontvangen wij de foto's van het kozijn graag. met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Kwadijkerkoogweg 16 1442 LA Purmerend

085 - 210 2300

Over Horrengigant.nl

Voor raamhorren en hordeuren (op maat) ben je bij horrengigant.nl aan het juiste adres. Door ons ruime assortiment horren kun jij elke lente en zomer die vervelende insecten buiten houden. Horrengigant.nl biedt vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid.