Eenvoudig te bestellen. Redelijk snelle verzending

• Beoordeel het betaalproces

Beste Kit, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Tot op heden goed Moet het product nog ontvangen

Heb nog geen product ontvangen. Maar tot op heden positief

• Beoordeel het betaalproces

Beste Martin, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tot nu toe tevreden bent. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

duidelijke omschrijving, hor op maat. 1 steuntje over die ook nergens omschreven is. Top tuindeur hor, zijn al begonnen om de volgende al op te meten. Prijs verhouding is super.

• Beoordeel het betaalproces

Beste John, Dank voor uw positieve review. Super fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service, producten, prijs/kwaliteit en inmeetservice. Wij hopen dat de nieuwe tuindeur hor weer helemaal naar wens zal zijn. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goede en duidelijke beschrijving Helemaal tevreden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Henny, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. We horen graag wat wij nog kunnen verbeteren aan ons betaalproces. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

Er werd meegedacht en ingeleefd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste H., Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat onze collega u goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst met uw horren! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Scherpste prijs

Jullie waren de goedkoopste. De hor past perfect.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Joost, Bedankt voor het plaatsen van uw review en bestellen van een hor bij ons. Wat fijn om te lezen dat de hor perfect past in uw kozijn. Wij hopen dat de vervelende insecten nu lekker buiten blijven met de hor ervoor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Snelle correcte levering van een goed product.

Prijs/Kwaliteitverhouding dik in orde. Goede levering van een vriendelijke bezorger.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leonard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding en dat de levering van de deurhor ook goed is gegaan. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

super bedrijf

als de garantie net is afgelopen doen ze niet moeilijk als het kapot gaat

• Beoordeel het betaalproces

Beste Leo, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze klantenservice. En de klacht helemaal naar wens is opgelost. Veel plezier met de nieuwe hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Werkt prima.

Bestellen ging prima, product was zoals beschreven en goed verpakt bezorgd.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mart, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het heel fijn om te horen dat het bestellen en de bezorging goed ging en de deurhor helemaal naar wens was. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

uitstekend

alleen moeilijk telefonisch bereikbaarheid

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rick, Bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment, configurator en betaalproces. Wij doen ons best om iedereen telefonisch snel en goed te woord te staan. Wij vinden het daarom erg jammer om te horen dat wij telefonisch moeilijker bereikbaar waren voor u. De tijden dat wij momenteel telefonisch te bereiken zijn kunt u vinden op deze pagina: https://horrengigant.nl/content/klantenservice.htm. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

Geleverd wat besteld is

Keurig op tijd

• Beoordeel het betaalproces

Beste PC, Bedankt voor het plaatsen van een positieve review. Wij zijn erg blij om te horen dat het producten helemaal naar verwachting zijn en de bezorging ook goed en snel is gegaan. Veel plezier met uw raamhorren! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Gewoon goed, zeer vriendelijk geholpen.

Goede ervaring, kundig, snel en hulpvaardig geholpen. Maar dat lag ook aan mij, wist wat ik wilde hebben.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Casper, Bedankt voor uw review. Heel fijn om te lezen dat u goed en kundig bent geholpen door één van onze collega's en u ook tevreden bent over ons assortiment en betaalproces. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

vlug correct en zoals gezegd,een mooi product voor die prijs

zoals hierboven

• Beoordeel het betaalproces

Beste Willy, Bedankt voor uw positieve review. Super fijn om te horen dat de hor snel werd bezorgd en hij helemaal naar wens is. Wij hopen dat u veel lang en plezier zal hebben van uw raamhor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goed gedaan

Precies wat ik besteld had, prima geleverd, goed te volgen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ton en Jannie, Bedankt dat jullie een review hebben geplaatst. Wat fijn dat de bezorging en het product helemaal naar verwachting zijn. Wij wensen u veel plezier met uw deurhor. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Super snellelevering, goede prijsverhouding

• Beoordeel het betaalproces

Beste Martin, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over de levering en over de prijs/kwaliteit verhouding. Wij wensen u veel plezier met uw hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prima prijs, en keurig op tijd geleverd

Ik werd prima op de hoogte gehouden tijdens het bestel- en leverproces. Zou hier zeker weer bestellen, ook ivm de scherpe prijs.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ineke, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het heel fijn om te horen dat u het bestel- en afleverproces erg goed vond gaan en dat u nog een keer zou bestellen bij ons. Veel plezier gewenst met uw hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Geleverd zoals afgesproken, prima product mooie rolhordeur .

• Beoordeel het betaalproces

Beste Frans, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de aflevering van het product en over het product zelf. Wij hopen dat u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Snel geleverd, prima product.

• Beoordeel het betaalproces

Ik lees op de bezorgapp dat de hor is aangeboden op G Brandtstraat 107. Ik woon op nr 103.

Ik heb via de app gevraagd aan de bezorger of de hor alsnog kan worden bezorgd. Nu staat op de app dat deze is geweigerd/niet besteld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat uw hor op het verkeerde adres wordt afgeleverd. Ik zie in ons systeem staan dat het ingevulde afleveradres nummer 107 is. U kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice, zodat zij samen met u kunnen bekijken wat er precies fout is gegaan en hoe dit kan worden opgelost. Onze Klantenservice is bereikbaar via mail ([email protected]) of u kunt bellen naar 085 - 210 23 52. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goede prijs

Prima website helaas wel lange levertijd maar was vooraf duidelijk

• Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over het bestellen via onze website. Onze levertijd voor horren in standaard maten is 5 tot 10 werkdagen. Ik zie in ons systeem dat uw hor dan ook binnen deze termijn is geleverd. Heel veel plezier gewenst met uw hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prima bezorgdatum gewijzigd

• Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Comunicatie naar de klant kan veel beter.

Moeilijk te berijken

• Beoordeel het betaalproces

Beste Willy, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij doen altijd ons best om klanten zo snel en zo goed mogelijk te woord te staan. Wij nemen dan ook uw feedback over onze communicatie mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goede informatie voor de levering

Via de mail goede informatie waarop de levering en tijdsbestek is geregeld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerbe, Bedankt voor uw positieve review en positieve feedback. Veel plezier gewenst met uw bestelde hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Alles netjes verzorgd

Het bestelproces gaat zeer gemakkelijk, ik had nog een vraag over de afmetingen daar werd binnen afzienbare tijd op gereageerd. Wat ik wel jammer vond is dat het product op voorraad was maar de levertijd dan 5-10 dagen duurde.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat onze Klantenservice u goed en snel heeft geholpen. Wij nemen uw feedback over de levertijd mee om samen met onze leverancier naar te kijken. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

binnen 3 dagen is er onbeschadigd exact geleverd wat ik verwachtte

zag veel nogal uiteenlopende reviews maar dit is mijn ervaring

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van een review. We vinden het erg fijn om te horen dat uw hor snel is geleverd en de bestelling helemaal naar verwachting is. Veel plezier gewenst met de hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl