binnen 3 dagen is er onbeschadigd exact geleverd wat ik verwachtte

zag veel nogal uiteenlopende reviews maar dit is mijn ervaring

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van een review. We vinden het erg fijn om te horen dat uw hor snel is geleverd en de bestelling helemaal naar verwachting is. Veel plezier gewenst met de hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goed advies gekregen. En behulpzaam.

Goed advies gekregen en duidelijke uitleg gekregen. Verzending OK.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent door één van onze collega's en de verzending goed is verlopen. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

De bestelling ging prima

Het bestellen van onze hordeur ging prima. Duidelijke uitleg op de site om welke maten het ging en hoe je aan die maten moest komen. De hordeur komt van de week en we hopen dat deze net zo fijn is als het hor dat we hadden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat de uitleg voor het inmeten van de hor duidelijk was en u tevreden bent over het algehele bestelproces. Wij hopen dat de hor snel wordt bezorgd en u er veel plezier van zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Heel erg tevreden met mijn hordeur

Goede service, van het bestellen tot het bezorgen was alles heel goed geregeld. Direct bevestigingsmail gehad en via NE heel goed op de hoogte gehouden van bezorging. Je kunt bij NE ook een bericht aan de chauffeur sturen. Binnen 6 dagen hordeur bezorgd en netjes ingepakt, onbeschadigd, hordeur was helemaal in orde en nu geplaatst en veel plezier van, dus helemaal tevreden. Enige minpuntje is dat je niet met een creditcard kan betalen op de website.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Desiree, Bedankt voor uw uitgebreide review. We zijn erg blij om te horen dat u helemaal tevreden bent over het bestelproces en de bezorging. En dat de bestelde hor goed is aangekomen bij u en al geplaatst is. Bedankt voor uw feedback op de betaalmogelijkheden, wij nemen dit dan ook mee om onze website te verbeteren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Kapotte hor uiteindelijk vervangen

Kapotte hor ontvangen. Direct foto en mail gestuurd. Initieel tot na 3 weken na ontvangst geen reactie vd customer service. Ondanks 2 reminder mails van mijzelf. Telefonisch slecht bereikbaar. Update 27 sept 2023: er blijkt iets in het mail systeem van horrengigant verkeerd te zijn; mails zijn gestuurd maar blijkbaar niet bij mij terecht gekomen. Vandaag een goed gesprek gehad met een medewerker van horrengigant.nl (zij belden mij zelf op) en inmiddels ook een nieuwe hor ontvangen. Eind goed, al goed, maar dus wel via wat omwegen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van uw review. We vinden het erg vervelend dat onze eerdere verstuurde mails nooit zijn aangekomen bij u. Wij zijn dan ook hard bezig om het probleem hierachter te vinden en op te lossen. We zijn erg blij om te lezen dat u het gesprek met onze collega als fijn hebt ervaren en dat u de hor inmiddels heeft ontvangen. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Duidelijk en snel

Beste prijs

Zeer correcte afhandeling

Bleek dat ik toch de verkeerde maat had opgegeven. Dit is uiterst correct afgehandeld en ook de terugbetaling was vrij snel geregeld. Betrouwbare webshop dus!

• Beoordeel het betaalproces

Beste H., Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u snel en goed bent geholpen door onze Klantenservice en u tevreden bent over onze service. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Eenvoudig hor te configureren en bestellen

Duidelijke configurator van de juiste hor, eenvoudig te bestellen voor een redelijke prijs

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over het bestelproces via onze website en onze prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Snelle reaktie En informatie

• Beoordeel het betaalproces

Beste Nettie, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reactietijd en de informatie die u heeft ontvangen. Alvast veel plezier gewenst met uw hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Service is bijzonder beroerd

Deurhor van Bruynzeel besteld die na enkele weken uit elkaar valt. Direct gemaild (vanwege het hoogseizoen), en pas na een maand een bericht terug ontvangen, met de melding dat de kwestie naar Bruynzeel gaat. Na 2,5 week bericht ontvangen dat ze nog niets van Bruynzeel gehoord hebben. Nu 7 weken zonder hordeur: ik kan niets met dit bedrijf: verkopen graag, service wordt niet aan gedaan. Eens maar nooit weer Horrengigant.

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste M., Onze klantenservice heeft, vanwege drukte en onderbezetting, een langere reactietijd dan gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij hebben, zoals u benoemd, gelijk na het oppakken van uw mail onze leverancier Bruynzeel gevraagd om een gepaste oplossing. Wij betreuren dat we tot op heden niets hebben gehoord van hun. Wij zijn druk bezig om, samen met onze leveranciers, onze processen te optimaliseren om situaties zoals deze in de toekomst te voorkomen. Onze klantenservice zal u via mail op de hoogte houden over de status. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Zonder moeite een bestelling doen

Op de site is het gemakkelijk om een bestelling te doen.alleen naar in vullen en aanklikken.geen moeite.volgende keer weer.

• Beoordeel het betaalproces

Beste A., Hartelijk bedankt voor uw review! We vinden het erg fijn om te lezen dat het bestelproces via onze website soepel is verlopen. Alvast veel plezier met uw bestelling. En graag tot ziens. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Levering duurt lang

10 dagen geleden besteld en nog niets in huis.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Klaartje, Bedankt voor uw review. De gemiddelde levertijd van onze horren is 5 tot 10 werkdagen. Ik zie in ons systeem staan dat u uw hor 5 werkdagen geleden heeft besteld. Naar verwachting wordt uw bestelling aan het eind van deze week geleverd. Wij streven er, samen met onze leverancier, altijd naar om elke order zo snel mogelijk te leveren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Na 3 weken pas een reactie op email. Veel beloftes maar geen acties!

Slechte communicatie! Vanaf 30 Mei heb ik al contact over een rolhor die met garantie vervangen gaat worden. Elk mailtje wat erover gestuurd wordt daar gaat vaak 2 of 3 weken overheen voordat ik weer antwoord krijg. Veel beloftes maar het is nu bijna half September en heb nog mijn rolhor niet ontvangen. Jammer!!!!

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Petra, Helaas is door drukte en onderbezetting de afhandeling van uw verzoek voor een nieuwe hor niet goed gegaan. Wij vinden het erg vervelend dat u daardoor later dan gewenst uw hor ontvangt. Onze oprechte excuses hiervoor. U krijgt vandaag een mail van onze Klantenservice om de status van uw order te bevestigen. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prima levering

Kon product helaas niet afhalen en alleen bestellen en laten leveren, wat sceptisch over deze wijze maar dan toch maar gedaan en moet melden dat het product conform planning is geleverd en werd heel goed op de hoogte gehouden via de mail omtrent het leveren!!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Martin, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goeie support

Ik had mijn hor niet goed gemeten. Ik heb contact opgenomen met horgigant en ik ben goed geholpen :)

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gregory, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat onze Klantenservice u goed heeft geholpen. Alvast veel plezier gewenst met de hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

geweldig

Alles voldoet voor 100% aan mijn verwachting

• Beoordeel het betaalproces

Beste Aad, Bedankt voor uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw horren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

geweldig

snel geleverd en ziet erg mooi uit,

• Beoordeel het betaalproces

Beste Co, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat de hor snel is geleverd en naar wens uitziet. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

ging prima

overzichtelijke site en makkelijk besteld.

Netjes geregeld, vlgs afspraak

• Beoordeel het betaalproces

Beste Kees, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tot nu toe tevreden bent over onze service. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Kon gemakkelijk bestellen

klantenservice teleurstellend

De geleverde Bruijnzeel rolhor was te breed. Horrengigant opgebeld. Na 24 minuten naar een bandje geluisterd te hebben, waarin mij werd meegedeeld dat er nog 6 wachtenden voor mij waren, werd de verbinding verbroken. Verder telefonisch contact bleek niet mogelijk. Ik moest maar een mailtje sturen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Wouter, Het is momenteel, mede door de vakantieperiode en een lage bezetting, erg druk op onze Klantenservice. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

Reeds de 2de maal dat ik een deurhor plissé bestel. Gemakkelijk te plaatsen en eindresultaat is prachtig

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw hor. Heel veel plezier ermee gewenst! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

vlugge levering

zeer tevreden , jammer dat de vorige met metalen bovenlint maar 3 jaar meeging en geen vervangstuk meer te krijgen was , dus hadden we geen keuze om een nieuwe te bestellen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dirk, Bedankt voor de positieve review. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw nieuwe hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl.

Slecht telefonisch/e-mail bereikbaar

3 weken gebeld en gemaild, voicemail zelfs ingesproken, totaal geen reactie Vraag om iets te ruilen kon niet omdat t maatwerk was Mijn bestelling was fout, maar was gewoon een standaard maat

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Ad, Het was, mede door de vakantieperiode en de lage bezetting, erg druk op onze Klantenservice. Hierdoor was onze reactietijd helaas langer dan gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij doen altijd ons best om elke klant zo snel en goed mogelijk te woord te staan. Ik zie in het systeem dat u al bent geholpen door één van mijn collega's. De raamhor die u heeft besteld op maat gemaakt is, hierdoor kan deze helaas niet geretourneerd worden. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

1 keer iets gekocht maar nooit weer

Met de levering was niets mis mee, alleen het product paste niet en ik heb het via een wat moeilijke en omslachtige procedure retour gestuurd. Maar dan komt het "HEEL LANG WACHTEN OP HET GELD EN EEN SLECHTE COMMUNICATIE MET HET BEDRIJF". na ruim 2 maand kreeg ik een mailtje met excuus dat de slechte communicatie kwam door de vakantieperiode. Ik vind dit een beetje een dood-doener, want tijdens deze periode (product retour gestuurd op 19-7 en terugbetaling op 24-8) neemt men de telefoon niet aan, of er wordt niet terug gebeld ondanks belofte via een antwoordapparaat, en er wordt niet gereageerd op mail. Conclusie een hele slechte service, want ondanks de (lange?) vakantieperiode moet je meer dan een maand op je geld wachten. Dit bedrijf moet toch fatsoenlijk bereikbaar zijn als men een goede service wil verlenen. Daarom ik koop hier geen producten meer.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Egbert, Bedankt voor uw review. Het was inderdaad, door de lage bezetting tijdens de vakantieperiode, erg druk op onze klantenservice. Hierdoor was onze reactietijd langer dan gewenst. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hadden u graag eerder willen helpen. Wij zijn dan ook druk bezig om onze processen te verbeteren om de volgende keer dit te verbeteren. Ik zie in het systeem dat u ondertussen u uw terugbetaling heeft ontvangen. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Kwadijkerkoogweg 16 1442 LA Purmerend

085 - 210 2300

Over Horrengigant.nl

Voor raamhorren en hordeuren (op maat) ben je bij horrengigant.nl aan het juiste adres. Door ons ruime assortiment horren kun jij elke lente en zomer die vervelende insecten buiten houden. Horrengigant.nl biedt vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid.