1 keer iets gekocht maar nooit weer

Met de levering was niets mis mee, alleen het product paste niet en ik heb het via een wat moeilijke en omslachtige procedure retour gestuurd. Maar dan komt het "HEEL LANG WACHTEN OP HET GELD EN EEN SLECHTE COMMUNICATIE MET HET BEDRIJF". na ruim 2 maand kreeg ik een mailtje met excuus dat de slechte communicatie kwam door de vakantieperiode. Ik vind dit een beetje een dood-doener, want tijdens deze periode (product retour gestuurd op 19-7 en terugbetaling op 24-8) neemt men de telefoon niet aan, of er wordt niet terug gebeld ondanks belofte via een antwoordapparaat, en er wordt niet gereageerd op mail. Conclusie een hele slechte service, want ondanks de (lange?) vakantieperiode moet je meer dan een maand op je geld wachten. Dit bedrijf moet toch fatsoenlijk bereikbaar zijn als men een goede service wil verlenen. Daarom ik koop hier geen producten meer.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Egbert, Bedankt voor uw review. Het was inderdaad, door de lage bezetting tijdens de vakantieperiode, erg druk op onze klantenservice. Hierdoor was onze reactietijd langer dan gewenst. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hadden u graag eerder willen helpen. Wij zijn dan ook druk bezig om onze processen te verbeteren om de volgende keer dit te verbeteren. Ik zie in het systeem dat u ondertussen u uw terugbetaling heeft ontvangen. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Heel gemakkelijk te bestellen

Heel gemakkelijke website voor iedereen

• Beoordeel het betaalproces

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Zeer goed en correct geleverd, alles volgens aangegeven levertijd en dag van levering.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Joop, Heel erg bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat de bestelling en de bezorging goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de hordeur. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

bezorger heeft de pakketjes buiten in de regen gelegd

Wat ontzettend jammer is dat de bezorgdatum wordt aangepast tijdens de nacht. Een week later dan, geen probleem. Er kan een aflever plek worden aangegeven. Fijn bij de buren dan heeft iemand de horren in beheer. Waar worden de (dure) horren teruggevonden tegen de schutting naast het huis? Heel bijzonder!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jeffrey, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling niet op de juiste plek is afgeleverd. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan hierover dan ook in gesprek met onze transporteur, zodat deze situatie niet meer zal voorkomen in de toekomst. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prima hordeur, eenvoudig te plaatsen

Netjes op maat en heel eenvoudig te plaatsen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Eveline, Bedankt voor de review! Het is altijd fijn om te horen dat we er een tevreden klant bij te hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Slecht

Komen de afspraken niet na,en reageren niet of nauwelijks. 3 x bericht van bezorging maar gewoon niet komen opdagen.denk dat ik er maar zelf langs ga om verhaal te halen.schandalig hoe ze met de klanten omgaan.

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Peter, Vanwege de drukte hebben we helaas moeten constateren dat sommige orders later geleverd worden dan gewenst. Wij doen samen met onze partners ons uiterste best om alle orders op tijd bij onze klanten te leveren. Onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering en onze langere reactietijd. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Prime

De eerste bezorg dag bleek niet haalbaar ,het duurde vervolgens 1 week voordat de hordeur werd geleverd.

• Beoordeel het betaalproces

Facturatie & betalingsissues online omgeving --> ik krijg incassokosten gepresenteerd

Online een hor geprobeerd te bestellen maar site gaf na akkoord gaan met bestelling steeds problemen bij het betalen via ideal. Klantenservice gebeld of bestelling wel was gelukt, was geen probleem bestelling was ontvangen en zou worden vestuurd. Indien de betaling niet was gelukt was dat ook gen probleem ik zou dan achteraf kunnen betalen. Zouden geen extra kosten worden berekend. De dag erop zag ik een Emailbevestiging van mijn bestelling en een factuur waarop werd aangegeven dat eea was voldaan. Ik heb dus verder ook geen actie ondernomen voor handjatige overboeking. Vervolgens kom ik terug van vakantie zie ik een email van KASTENgigant waarop ik wordt gesommeerd ern factuur PLUS achteraf betaslkosten PLUS asnmaningskosten over te maken. Omdat ik niet blindelings via emails iets betaal (kan phishing zijn) heb ik geprobeerd HORRENgigant tekefonisch te spreken tijdens kantooruren maar kreeg automatisch bericht dat ze niet bereikbaar waren. Vervolgens een bericht via email achtergelaten maar tot op heden geen enkele reactie. Kortom slechte behandeling ga hier zeker niet meer bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ferdinand, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wanneer u een bestelling afrekent krijgt u verschillende betaalmogelijkheden te zien. Wij zien dat u heeft gekozen voor Afterpay. Wanneer u dit selecteert staat er duidelijk aangegeven dat er achterafbetalingskosten in rekening worden gebracht, namelijk 3,4%. Het klopt dus dat u een e-mail ontvangt om het bedrag te voldoen. Als het bedrag niet wordt voldaan, zal er worden gesommeerd vanuit Afterpay. Bij Afterpay staan wij bekend onder Kastengigant, een onderdeel van Gigantisch.nl. U geeft aan dat u geprobeerd heeft telefonisch contact te zoeken. Wij zijn tijdens de vakantieperiode van maandag tot en met vrijdag van 14.00 uur tot 17.00 uur telefonisch te bereiken. Voorheen was dit van 09.00 uur tot 17.00 uur. E-mails worden zo snel mogelijk behandeld door een van onze collega's van de afdeling Klantenservice. Vriendelijke groeten, Team Horrengigant.nl

Bestelling is goed gegaan

Het bestellen is niet via de site gegaan maar bij een filiaal, bestellen ging snel en verder afhandeling ging ook zeer goed, artikelen nog niet ontvangen, maar wordt via mail wel op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ruud, Hartelijk bedankt voor de positieve review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Alvast veel plezier gewenst met de bestelde horren. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Voldoende tot goed

Netjes op afgesproken datum geleverd, echter sms ontvangen dat ze om 8.09 zouden arriveren en vervolgens 25 eerder komen (vervelend omdat ik dit op een ander afleveradres had aangegeven). Het bevestigen is ook omslachtiger dan vermeldt en niet volledig volgens beschrijving. Als je een niet een beetje handig of inzicht hebt vrij lastig om het frame te bevestigen. Voor de rest goed.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Bedankt voor uw review. We nemen de feedback over de levering en bevestiging mee om onze processen te verbeteren. We hopen dat u desondanks veel plezier zal hebben van de hor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Duidelijk en eenvoudig

Ik ben heel tevreden over de website. Met name de duidelijke stappen waar je doorheen wordt geleid met daarnaast goede en eenvoudige uitleg. Wij hebben best moeten zoeken voor een inzethor die niet te diep in het kozijn zit. Bij deze website wist ik precies waar ik aan toe was. Levering was overigens ook prima en het hor is stevig en past prima. Zeker een aanrader!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marc, Bedankt voor de positieve review. We vinden het heel fijn om te horen dat u de website duidelijk vindt en u tevreden bent met de hor. Heel veel plezier gewenst met de hor! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

slecht

niet leveren bestelde horren, geen telefoon opnemen en na annulering niet terug betalen of reageren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J.P., Bedankt voor uw review. Het is momenteel, mede door de vakantieperiode, erg druk op onze Klantenservice. Hierdoor is onze reactietijd helaas langer dan gewenst. Wij doen ons uiterste best om iedereen te woord te staan en alle mails te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Julia - Gigantisch.nl

Perfect.

Goed product,perfecte handleiding,ezact op tijd geleverd. Aanrader.

Garantie is kennerlijk bijzonder

Ondanks de bevestiging van de Horrengigant dat een gebroken koord onder de garantie valt ben ik nu al maanden aan het wachten op een nieuwe hor. Nu blijkt vandaag 16 augustus 2023 dat hun leverancier de benodigde afmeting niet in voorraad heeft. Het betreft een Bruynzeel plisse gordijn hor. De verwachting is dat in december 2023 er weer voorraad is. Vandaag zonder voorinformatie stond er een vervoerder aan de deur om de kapotte hor, in opdracht van Bruynzeel op te halen. Daarna zou de horrengigant het aankoop bedrag gaan terug storten. Resumerende: dit is geen klanten service en zeker van Bruynzeel verwacht je zoiets niet.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Herman, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Door drukte en samenloop van omstandigheden is de afhandeling anders gelopen dan verwacht. Onze welgemeende excuses hiervoor. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Gewoon een fijne ervaring!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, goede communicatie via mail. Goede prijzen. Duidelijke mogelijkheid voor aflevering via vervoersbedrijf en Horrengigant. Een volgende hor zou ik hier zeker bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mirjam, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze website en de aflevering. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Scherpe prijs, prima product

De Bruynzeel rolhordeur was bijna nergens meer te koop. Gelukkig nog op de kop kunnen tikken bij Horrengigant. Levering twee dagen vertraagd, maar goed op de hoogte gehouden door de vervoerder. Pakket is netjes en onbeschadigd afgeleverd Ik ben er blij mee

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Koedi, Bedankt voor je bestelling en heel veel plezier met de nieuwe hor. Vriendelijke groeten, Team Deurengigant.nl

Goed product matige levering

Product is binnen de afgesproken tijd geleverd maar levering ging niet vanzelf. Wel opsturen maar niet leveren doordat het manco was of niet geleverd aan pakketdienst. Daarna is het vrij lang stil. Maar goed het is toch gelukt!!

Nul service.

Ik heb vragen over de bestelde afmetingen en de volledigheid van de bestelling. Ik heb al een tiental pogingen ondernomen om telefonisch contact op te nemen maar dat is tot op heden niet gelukt ben zeer teleurgesteld over de service

• Beoordeel het betaalproces

Beste Louis, Het is momenteel erg druk op onze klantenservice, gecombineerd met de vakantie van een aantal collega’s hebben we op het moment een uitdaging met de bezetting. Hierdoor hebben we helaas een langere reactietijd dan gewenst. Wij zijn deze week weer beter telefonisch bereikbaar. Of u kunt mailen naar [email protected]. Onze klantenservice zal u zo snel mogelijk beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Julia - Team Horrengigant.nl

Vlot besteld en snel geleverd ! Top service !

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dirk, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw hor. Vriendelijke groeten, Julia - Team Horrengigant.nl

Fantastische service

X

Foute maat hor geleverd

Ik heb een hor besteld, netjes opgemeten thuis volgens de voorschriften. De breedtemaat klopt niet, drie keer over gemaild met ene Imre maar krijg maar 1x een reactie terug en verder radiostilte. Ik wil een nieuwe correct gemaatvoerde hor maar geen enkele mogelijkheid te bellen, want zijn dicht bla bla. Erg jammer dit.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sietse, Bedankt voor uw review. Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice, hierdoor hebben wij helaas een langere reactietijd dan gewenst. Onze excuses hiervoor. Als de geleverde afmeting niet overeenkomt met de bestelde afmeting, dan kunt u nogmaals een mail sturen naar onze klantenservice ([email protected]). Ook zijn wij deze week weer beter telefonisch bereikbaar. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Dat jullie snel gereageerd hebben op mijn bestelling

Ik wacht nu op mijn levering

• Beoordeel het betaalproces

Snelle en correcte verzending.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Bert, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u alvast veel plezier met de hor. Vriendelijke groeten, Team Horrengigant.nl.

vrij makkelijk bestellen

bestellen ging makkelijk ,alleen leveren duurt wat langer

Goed geregeld en netjes

Keurig op tijd afgeleverd ben er heel tevreden mee

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Fred, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Vriendelijke groeten, Team Horrengigant.nl.

Kwadijkerkoogweg 16 A

1442 LA Purmerend

085 - 210 2300

Over Horrengigant.nl

Voor raamhorren en hordeuren (op maat) ben je bij horrengigant.nl aan het juiste adres. Door ons ruime assortiment horren kun jij elke lente en zomer die vervelende insecten buiten houden. Horrengigant.nl biedt vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid.